Haluaisin että pimppaani nuoltaisiin

yks nainen vaaaan

Mieheni ei ole aktiivinen nuolija. Olen mielestäni hyvännäköinen, 35v nainen. Pimppa on sellainen, suht isot häppärit, pidän posliinina tai vain hiukan karvoja ja ehdottoman hyväntuoksuisena ja makuisena. Kun saan, tulen älyttömän märäksi, suoraan sanoen eritteet tippuvat kuin hanasta.
Onko miehiä jotka oikeasti rakastavat antaa naiselle nuolentaa, siis eivät tee sitä siksi että niin pitää tehdä vaan siksi että ovat hulluna siihen?

502

40479

    Vastaukset

    • kielimies40+
      • N--26

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..


      • rok2
        N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Voin tulla nuolemaan ......


      • N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Siis, mä oon sellainen. Tahdotko?


      • Anonyymi
        N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Mistäs oot? Olis ihanaa hoidella sua


      • Anonyymi
        N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Mistäpäin mahdat olla ?
        Laita spostia jos 015 lähialueelta :)
        [email protected]


      • Anonyymi

        Juolen milläni pillu jos saan ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juolen milläni pillu jos saan ihanaa

        Nulen jos saan teen sen miellän hyvällä kielelläni


      • Anonyymi
        N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Haluaisi sinun ihanaa pimppiä nulla


      • Anonyymi
        drilliand kirjoitti:

        Siis, mä oon sellainen. Tahdotko?

        Jos haluat otayhteyttä


      • Hmmmm, enpä tällästä ole vielä ikinä kokenut...


      • Anonyymi
        tipu20 kirjoitti:

        Hmmmm, enpä tällästä ole vielä ikinä kokenut...

        No haluaisitko kokea?


      • Anonyymi
        tipu20 kirjoitti:

        Hmmmm, enpä tällästä ole vielä ikinä kokenut...

        Voi, nyt on jäänyt joku ihanuus kokematta.
        Mielellään antaisin sinulle kunnon nautinnon.
        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi, nyt on jäänyt joku ihanuus kokematta.
        Mielellään antaisin sinulle kunnon nautinnon.
        Mistä päin olet?

        Kuuluu sulle miten?


      • Ilmoita jos haluat


      • Moikka ! Missä päin asut ?


      • Anonyymi
        tipu20 kirjoitti:

        Hmmmm, enpä tällästä ole vielä ikinä kokenut...

        Saat kunnon nuolet, jos vastaat


      • tipu20 kirjoitti:

        Hmmmm, enpä tällästä ole vielä ikinä kokenut...

        Mistä päin olet? Täällä olisi halukas lihaksikas nuolia.
        r.sexii69 miuku mauku gmail.com


      • Anonyymi

        Ite nuolisin vain yli 35v.

        18v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin mahdat olla ?
        Laita spostia jos 015 lähialueelta :)
        [email protected]

        Olen Kotkan suunnalta haluaisin tehdä hyvää


      • Anonyymi
        N--26 kirjoitti:

        Ah, kielimiehet on niiin seksikkäitä.. Saispa itselle tuollaisen ihanuuden..

        Joshaluatminäanmamsinullekaikkeahyvää


    • wet cunt rules!

      tähän mennessä ollut tekemisissä yhden tuollaisen limapillun kanssa. häntä olisi voinut nuolla pitkätkin ajat ja nauttia mahlasta mutta se nainen sai nuolemalla semmosta tavallaan jatkuvaa orgasmien ketjua että hän väsyi niihin aika äkkiä ja nuoleminen piti lopettaa.
      tolleesti valuva nainen olisi mukava jos pääsisi suuseksiä antamaan ei sillä että olisin hulluna siihen mutta se on helvetin kivaa ja siinä on todella lähellä naista.

      • petskupetsku

        juu ittellä on sellanen akan kuvatus joka ei koske ei kato kääntää selän ja se on siinä ei edes nauti koko asiasta kerran saannu nuolla 15 v sitte pillu kostu mut se jäi siihe ku vissii tykkä liikaa??? Ja perkele rupes sit hellatiks saatana:-(((


    • kuin hanasta

      ”Onko miehiä jotka … pitää tehdä vaan siksi että ovat hulluna siihen?”

      Onha meitä monenlaisia, en kuulu kumpaankaan em.
      Nuolen siksi, että:
      – naisen orkut kiihottaa
      – seuraukset palkitsee

      • Pukasa

        On meitä miehiä sellaisiakin.


    • NaiNen40+

      Tuollaisen miehen mäkin haluaisin tavata! Mies, joka rakastaa antaa suuseksiä, eikä tee sitä velvollisuudesta. Väsymätön pehmeä kieli pillussa ja pepussa on mun ikuinen haaveeni.

      • kielellä kaikkialta

        Voisin nuolla sua takaa ja edestä. Takaa on kiva, kun kieli on pimpissä ja nenä painelee peppua. Sitten voi siirtyä välilihalle, lipoa vähän peppua, ja sitten vielä lisää ja lisää.... parasta olis jos nainen todella tykkäis siitä.


      • Lapiokieli

        Itse mä rakastan suuseksiä ja nuolla, imeä pitkään. Mikä on sen kivempaa kuin että nainen nauttii. Hyvin huomaa kun lantio alkaa liikkumaan rytmissä ja hengitys menee raskaamaksi ja suhteuttaa nuolemisen sen mukaan. Toiset tykkää kun klittaa suoraan ja toiset sitten pitää vaihdella. Kiva on ottaa koko klitan alue suuhun ja imeä sitä ja suun sisällä kielellä lipoa. Sitten fiiliksen mukaan sormella sisään tai jopa g-pistettä hieromaan. Hmm...


      • mcyver

        Nuoleminen on tavattoman kiihottavaa ei väliä on posliina vai pensaikko, maku on kiihottava ja mielelläni nuolisin peppureikäsikin


      • n75

        mistä päin olet kuumakieli? tuo ois ihanaa, mutta mie olen varattu. olen viikonlopun yksin, mieheni on reissussa.


      • M 19v

        Kun on kunnolla nuollut molempia niin vanhempikin innostuu kun saa orkut suuhun, Sen jälkeen on kiva rakastella ja vällä nuolla märkääkin vittua.


      • Anonyymi

        Jos Joensuun lähellä niin voisin nuolla vaikka joka päivä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Joensuun lähellä niin voisin nuolla vaikka joka päivä!

        Minä minä minä....minua saat tulla nuolemaan...märkää ja suht isoa pillua...mmmmm
        Asun jns lähellä


      • Anonyymi

        Kaikki toi onnistuu, kun vaan sovitaan paikka. Sovitaanko, että nähtäis vaikka Malminkartanon portaiden parkkipaikalla. Katsotaan sitten miten jatketaan.


      • Anonyymi

        Sitä on saatavana....


      • Anonyymi
        n75 kirjoitti:

        mistä päin olet kuumakieli? tuo ois ihanaa, mutta mie olen varattu. olen viikonlopun yksin, mieheni on reissussa.

        Onko mies pitkään pois🙂. Odotan kutsua kieli pitkällä. Mistä oot?


      • Anonyymi

        Voi luoja sua❤️Anna mun tulla nuolemaan sut pilviin


      • Anonyymi

        Sait huomioni. Missä oot?


      • Anonyymi
        n75 kirjoitti:

        mistä päin olet kuumakieli? tuo ois ihanaa, mutta mie olen varattu. olen viikonlopun yksin, mieheni on reissussa.

        Koska tavataan anna numero ja soita minulle rakas


      • Minä ainakin rakastan. Se on hyvin kiihottavaa.


      • Haaveet voi joskus käydä toteen😊


      • Anonyymi
        n75 kirjoitti:

        mistä päin olet kuumakieli? tuo ois ihanaa, mutta mie olen varattu. olen viikonlopun yksin, mieheni on reissussa.

        Nuolen naisteni pillut imen peräaukkoa niin kauan et suoli tulee sentin pari ulos,työnnän kielen pyllyreikään niin syvälle kuin kieli ulottuu.Naiseni tulee hulluiksi em.käsittelystä pillu valuu limaa nielen kaiken.t. Villi sika


      • Anonyymi
        Kiikareilla kirjoitti:

        Minä minä minä....minua saat tulla nuolemaan...märkää ja suht isoa pillua...mmmmm
        Asun jns lähellä

        Samoin


      • Ota yhdeyttä


    • Kieli80

      Kyllä minä ainakin tykkään tosi paljon pillun nuolemisesta varsinkin kun on kunnon häppärit niinkuin sinulla on. Plussaa on posliini pillu!!

    • Joo on kyllä ihan ykkös touhua tuo. Sun miehes sais kyllä hävetä:-) vaan halunsa ja tapansa kullakin. Mun nainen ei kyllä jäis ilman kieltä, se on varmaa. Ja kun joku on varmaa, se on täysin varmaa!

    • olisipa makiata päästä nuolemaan sinun mehukasta pimppaasi.. olen itse 30v asiallinen jannu ja tykkään antaa naiselle kieltä..ja isot häppärit on vain plussaa..

      mielestäni olen vielä ihanhyvä antamaan naiselle suuseksiä ja samaa ovat sanoneet muutamat nuolemani naiset.

    • Nam...

      Olen nainen joka tykkää myös kun minua nuollaan ja teen sitä myös miehelle ja pidän myös. Miehissä on kyllä eroja. Jotkut osaavat juuri ihanasti tehdä sitä ja saa aina orgasmin. Ja sen huomaa tykkääkö mies siitä vai ei. Elämäni parasta nuolemista sain jokusen kuukauden, saa nähdä saako samanlaista koskaan enään. Ja kostun myös jo ajatuksesta. En voisi kuvitella seksiä ilman että olisi suuseksiäkin myös.

      • Rölli nami

        Saisinpa antaa sinulle vielä vuosien jälkeen kielihoidot ;-)¨


      • Tässä minä jos tykkäät 😋


      • Mistä olet? Laita viestiä r.sexii69 miukumauku gmail.com


    • mies -61

      PILLU ON LUOTU NUOLTAVAKSI ! näin se vaan on.

    • nepokpokdr158

      Tytöt hei,ottakaa kunno Lesbo. se vetää teidät taivaaseen.

      nim.kokemusta on ja miehet ei vaan pysty

      • Anonyymi

        Nuolennan jälkeen on ihana saada parrua sisään <3


    • Mies28v.

      Täällä myös mies joka pitää nuolemisesta. Juuri mikään ei ole niin kiihottavaa kuin pillun nuoleminen. On ihanaa kun nainen kostuu, lisäksi se maku ja tuoksu. Tykkään myös samalla nuolla pyllyä. Aah! Ajatuksestakin alkaa kovettua. Toivottavasti saan tänää. Kotona kunnolla pillun ja pyllyn nuoltavakseni!

    • henriikkos

      kyllä minä nautin nuolemisesta kiimanen pillu on paras

    • nuolija27oulu

      moi
      tykkään nuolla pillua. Olisi mukava nuolla vaikka kokoyö pillua. minusta on kiva kun nainen uikuttaa nautinnosta ja mehut lentää kuin letkusta neste.
      viimeksi kun rakastelin naista. lopetin panemisen ja nuolin pillua ja kun nesteet tuli ulos jatkoin panemista. tien tätä niin pitkään että nainen sanoin lattioni ei kestä enää. lopuksi nuolin pepun reikää ja nain pyllyä vähän aikaa.

      mukava oli kun lakanat oli aivan märät ja nesteet tippui lattialle.

      pitäs päästä taas nuolemaan ja imemään pillua. yritan saada pilluun ruikkaamaan nestettä kaarella.
      ajeltu pillu on paras ei tule karvat suuhun

      • Anonyymi

        Mmmmm....tule mun luo....


    • NuolijaLahti

      Moi,
      Olen sellainen että rakastan nuolla, voin nuolla naiselle orkun vaikka se loppuisi siihen ja en saisi edes panna, Joskus olen nuollu naisen kun se katseli telkkaria ja autossakin on tullu nuoltua. Yksinkertaisesti on ihana nuolla kun huomaa miten kovasti toinen nauttii.

    • karvatussut1 40v

      Nuolija hml.itseäni himottaa emätin eritteiset pillukarvat ai että kun niitä pääsis nuolemaan,mistä päin oot

    • Lätisijä

      Näiden viestien lukeminen kiihottaa kovasti. Rakastan suuseksiä. Rakastan ottaa suihin ja nähdessäni, että mies kiihottuu, niin kiihotun itsekkin taivaisiin. Valun ajatuksesta, kun saan miehen kielen ja sormet sisääni ja peppuuni. Tosin en kauan kestä sitä, kun haluan miehen kokonaan sisääni ja kunnon panoa. Hetken päästä saan suuseksiä lisää ja lisää ja lisää.....

      • axtini69

        Voi kun saisin oikein imeä ja kielellä kutittaa tumman punaisiksi turvonneita häpyhuulia!
        Kaivaisin esille sieltä pillunuumenista sen pienen näppylän ja imisin kielellä kaiken hunajaisen mahlasi suuhuni!
        Klitorista voisin vielä hampailla ja huulillani runkata orgasmiin saakka!
        Vaatisin Sinun samalla ottamaan lastini suuhusi ja antaisin Sinun imeä suonikasta kivikovaa kulliani


      • sabrina2
        axtini69 kirjoitti:

        Voi kun saisin oikein imeä ja kielellä kutittaa tumman punaisiksi turvonneita häpyhuulia!
        Kaivaisin esille sieltä pillunuumenista sen pienen näppylän ja imisin kielellä kaiken hunajaisen mahlasi suuhuni!
        Klitorista voisin vielä hampailla ja huulillani runkata orgasmiin saakka!
        Vaatisin Sinun samalla ottamaan lastini suuhusi ja antaisin Sinun imeä suonikasta kivikovaa kulliani

        ei hampaita kiitos, klitoris on herkkää aluetta, sinne ei hmpaat kuulu


      • Naatin

        Erosin 50 ja halusin seksiä. Nuoremmat pojat anto mitä halusin, nuoli pippä ja pyllyä halutessani. Ihaninta on kun laukestae ja nuolee kumpaan reikään on laskenut spermatsat.


      • Anonyymi
        sabrina2 kirjoitti:

        ei hampaita kiitos, klitoris on herkkää aluetta, sinne ei hmpaat kuulu

        just näin- ei hampaita.


      • Anonyymi
        sabrina2 kirjoitti:

        ei hampaita kiitos, klitoris on herkkää aluetta, sinne ei hmpaat kuulu

        On muuten naisissa eroja. Oma nainen herkkä ja saa vaan vähän kielen kärjellä klitorista nuolla.. aikoinaan oli nainen joka istui väkivaltaisesti naamalla. Kummastakin tykkäsin.


      • Naatin kirjoitti:

        Erosin 50 ja halusin seksiä. Nuoremmat pojat anto mitä halusin, nuoli pippä ja pyllyä halutessani. Ihaninta on kun laukestae ja nuolee kumpaan reikään on laskenut spermatsat.

        Moi ! Ok laita viesti jos haluat


    • Facesitting parasta!

      Jeah, rakastan kasvoistuntaa. Olen mies. Ajatuskin saa kuumat aallot kulkemaan kehon läpi.

    • voikunjokuminuakin

      Olen 21-vuotias hoikka ja kivannäköinen nainen... Mieheni ei ikinä nuole minua. Ennen rakastin ottaa suihin ja nyt olen huomannut etten itsekkään enää halua tehdä niin kun ei toinenkaan sitä ikinä tee.

      Olen hyvänmakuinen ja hyväntuoksuinen mutta mieheni inhoaa sitä kun kostun.... Hänen on heti päästävä pesulle ja yleensä seksi onkin sitä että hän syljellä kostuttaa sen verran että saa kalunsa sisään laukeaa ja se on siinä.....

      Olen ollut jo yli vuoden ilman urkkuja, kukaan ei varmasti ulkonäköni vuoksi sitä uskoisi, mutta toisina päivinä en vain jaksaisi nousta sängystä kun se loukkaa niiiiiin paljon. Kaikki aikaisemmat miehi ovat olleet "seksimiehiä" ja kiihottuneet mistä vain, jopa minä toppahaalarissa sain exäni kiihottumaan. Tämä on niin uusi tilanne... Voi kun joku nuolisikin minua. Se on ainoa keino minulle laueta.

      • vaude........

        Wau :-) Nuolisin!


      • Nuolen sua

        Mä tuun nuolemaan sua. olen 36v mies, en nyt niin komea mut olen hyvä käytöksinen ja mukava mies ja kohtelen naisia hyvin aina.


      • samihh

        voisin khyl ;p


      • estoton(m)2

        nuolisin ja joisin sinusta ihan kaiken mikä sinusta tulisi, nammmmmm


      • missä tavataan

        Tykkään nuolla pillua ja klitoristasi. laita yhteys tiedot.


      • mies joka nuolee sua

        Hei nainen joka rakastaa että mies nuolee sua. Missä päin asut. Voisin tulla nuole päämaan sun pimppiä sekä hieroa rintojasi mikäli asut pääkaupunkiseudulla.


      • mistä päin olet voisin tulla nuolemaan sinua


      • Licker_

        Nuolisin sua tosi mielelläni... Rakastan pimpan nuolemista
        Jaksaisin tehdä sitä miten kauan vaan... nuolisin tyttö sun pimpan niin märäks että sänky ja lattia lainehtis sen jälkeen... Ai jai... Saisit multa niin monta tajunnan räjäyttävää orgasmia, kun tahtoisit...


      • mannaryyni6

        olen pahoillani tilanteestasi, eihän tollasta voi edes kutsua rakasteluksi, se on vaan alkukantainen akti, jossa miehen päätarkoituksena on tyydyttää omat tarpeensa. lopeta seksi tollasen "panijan" kanssa, ei oikein muuta neuvoa ole. Itse en alentuisi tollaseen huonoon seksiin. koko parisuhde tulee kaatumaan ennemin tai myöhemmin tollaiseen sänkyelämään.


      • Anonyymi

        Mikä fiilis on kolmikymppisellä. Olis kiva tietää.


      • Olen valmis laita viesti hhhm


      • Anonyymi
        Khaleddiesel kirjoitti:

        Olen valmis laita viesti hhhm

        Nuolen pillua himokkaasti ja työnnän kilen pyllyreikään,nainen istuu kasvojeni päälle, joskus kiimassa kussut suuhun.pakko niellä kaikki. Liskonkieli


    • T69

      Kyllä meitä löytyy ! ! !
      Itse haluaisin nuolla joka kerta kun harrastamme seksiä mutta vaimoni ei ole kiinnostunut asiasta yhtään. Aina kuuluu selityksiä miksen saa nuolla... Tää on todella rasittavaa. Siis kun haluaisi oikeasti antaa rakkaalleen nautinnollista suuseksiä josta itsekin nautin antajana niin sitten ei saa sitä tehdä... :( Voi kun saisin nuolla!!! Olisin muutaman tunnin kieli pillussa jos saisin sitä tehdä! Kuka toisi pillunsa nuoltavaksi. Voisin samalla nuolla pyllyäkin... Aaaaaaahhh... :)

      • rok65

        Moni nainen "pitäisi pakottaa" kerran olemaan nuoltavana, niin saisi maistaa, miten nautinnollista se on....
        Muuten hän jää paljosta paitsi:(


      • no ei yleistetä
        rok65 kirjoitti:

        Moni nainen "pitäisi pakottaa" kerran olemaan nuoltavana, niin saisi maistaa, miten nautinnollista se on....
        Muuten hän jää paljosta paitsi:(

        Ei ehkä toimisi, jos ei mies osaa tai jos nainen ei vain yksinkertaisesti tykkää. Itseäni on kyllä nuoltu monen monta kertaa, mutta nautinnollista se ei ole koskaan ollut, parhaimmillaankin vain siedettävää.


      • Anonyymi
        rok65 kirjoitti:

        Moni nainen "pitäisi pakottaa" kerran olemaan nuoltavana, niin saisi maistaa, miten nautinnollista se on....
        Muuten hän jää paljosta paitsi:(

        Itselleni kävi juuri näin. Inhosin nuolemista exän kanssa, mutta uusi seksikumppanini (emme seurustele) pakotti kiinni pitämällä ja nuolee niin etten ole koskaan saanut niin montaa orgasmia peräkkäin!!
        Miehet käyttävät liian vähän voimaa seksissä muutenkin.


    • suuseksi on parasta

      Ihania miehiä täällä. Sinkkunainen ku oon, niin haaveilen vain kunnon suuseksistä. Runkkaan itseäni ajatellen jonkun nuolevan pilluani. Ajatus saa nytkin minut märäksi.

      • suvimies69

        ^ Miksi haaveilla ku voit saada kiltin komean miehen nuolemaan sinua joka kolosta ;) T.suvimies


    • suuseksi on parasta

      Ai mistäs sellasen miehen sais?

      • suuseksi on parasta

        Wau, kuulostaa ihan mielettömältä!! Mä ite tykkään myös imeä kalua ja muutenkin tehdä sille kaikkea hyvää.
        Onhan meitä, mutta miehet tuntuu olevan vaan niin kaukana... Missä sä olet?


      • Rölli nami
        suuseksi on parasta kirjoitti:

        Wau, kuulostaa ihan mielettömältä!! Mä ite tykkään myös imeä kalua ja muutenkin tehdä sille kaikkea hyvää.
        Onhan meitä, mutta miehet tuntuu olevan vaan niin kaukana... Missä sä olet?

        Akaassa sais hoidot.


      • sipe_3

        Tässä!


      • suorat ehdotukset

        näi o. miks suurin osa naisista ei edes haluu että nuoltaisiin. miksei naiset voi pyytää esim lenkkkipolulla että tuutko nuolemaan tai jossa i muualla. miks pitää paareissa supattaa korvaan.


      • suorat ehdotukset kirjoitti:

        näi o. miks suurin osa naisista ei edes haluu että nuoltaisiin. miksei naiset voi pyytää esim lenkkkipolulla että tuutko nuolemaan tai jossa i muualla. miks pitää paareissa supattaa korvaan.

        totta! vaikka ite en kyl niin tee.


    • Joku vaan...

      Nuolispa joku muakin... Kovin moni mies ei vaan syty jos vähänkin ylipainoa tai jos on karvotusta... Jotkut harvat kyllä tykkää vähän muodokkaammista tytöistä ja jotkut pitää karvoja jopa seksikkäänä... Löytysköhän sellasta harvinaisuutta?

      • kielimies40+

        Kuules joku vaan kyllä meitä löytyy,mitä karvasempi pimppa sen kiihottavampi se on eikä ylipainosi ole mikään este,samallainen pimpero sulta löytyy kuin hoikiltakin ja ompahan mistä ottaa kiinni,oon kait aika harvinainen tapaus sitten mutta hulvaannun täysin tuuheasta litimärästä karva mättäästä, himottaa niin pirusti nytkin sun pimperon mehut kun tässä funtsin niitä..aah!


    • sipe_3

      On! Ja kanssa!

    • sipe_3

      Joo ja heti!

    • tyny

      oulun lähellä nuoltas pimpit ja astiat tiskattas,tikkariaki ois nuoltavaksi???

    • tekis niin mieli

      Tääl mies raumalt ootan et saisin nuolla kivan naisen pimpsaa.

      • Eurasta

        Minkäs ikäinen olet? Rauman lähellä asun ja olen seksittömässä avioliitossa.


      • tekis niin mieli
        Eurasta kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet? Rauman lähellä asun ja olen seksittömässä avioliitossa.

        36 vuotta olen.


      • tekis niin mieli
        Eurasta kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet? Rauman lähellä asun ja olen seksittömässä avioliitossa.

        Minkäsikäinen itse olet? Se on ikävää kun seurustelee mut toinen ei haluu.


      • Huittisista
        Eurasta kirjoitti:

        Minkäs ikäinen olet? Rauman lähellä asun ja olen seksittömässä avioliitossa.

        30v lähellä euraa vois tulla nuolenaan sulle orkut..


    • Joku vaan...

      Olis kiva tietää minkä ikäsiä ja mistä päin nää vapaaehtoset olis... ;)

    • Rölli nami

      Akaa vm.64
      172/65

    • eetu2011

      nuolisin..pidän ...;))

    • pimppityttö

      oon neitsyt ja haluisin et mua nuoltais pillusta.

      • kiepyll

        ^Oot varma feikki.Teini pojan kirjoitus


      • Nuoliainen

        Tänne vaan varmasti saat sellasta mistä tykkäät.:)


      • kokenut mies

        niin pillin sisällä ei niinkään tunnu kieli hyvältä vaan ihan päältä ja klitan päällä kun rallatellaan.


      • Moro ilmoita haluan kovasti


    • Nuolisitko...?

      Voi kun saisi ihanan kielihoidon pimppaan.... Hmmm...se tuntuu niin hyvälle. ;)

      • Nuorempaa kiitos

        Etsin nuorempaa. Kiitos silti.


      • onko tällästä hakupa

        no missä olet. onko kuvia?


    • hotlips69

      Varmasti nuolisin ! Sen ihanampaa touhua ei olekkaan. Se vaan maistuu niin hyvälle ja tuoksuu ihanalle. Ihmetyttää ku tapasin naisen niin hyvin estoisia ovat eri nuolemis asennoista. Ei puhettakaan että olisin saanu nuolla takaapäin..
      Ujostelevat ihan turhaan. Ja ehdotin naamanpäälle jos tulis istumaan. Ei ei..
      Tuskimpa siinä nainen rentoutuu jos päässä pyörii estot vaan..
      Että tämmönen tapaus. Terveisin Savon kielimies :)
      Mistä ihmeestä löytäis sellaisen naisen joka olis estoton ja nuolettais itsensä perusteellisesti. ja nauttis siitä!

    • Nuolemiseen

      Wau,isot häppärit ja tosi märkä,olen innokas antaa sulle kielihoitoa,pistä viestiä.

    • yksin kotona

      Pillun nuolentaakin pitää harjoitella siinä missä muitakin lajeja, kuten juoksua tai mäkihyppyä. Harjoitus tekee mestarin ja sitten kun siinä on hyvä niin sitten siitä osaa nauttia.

    • reiska..50

      voi himputti kun tekis mielis pusutella märkää pimppiä!

      • Mutta ei liian nuori

        Olisi kiva jos joku sen tekis...joku nuori mies... ;)


      • Jake____
        Mutta ei liian nuori kirjoitti:

        Olisi kiva jos joku sen tekis...joku nuori mies... ;)

        27v. tumma kamppailija? ;)


      • Mutta ei liian nuori
        Jake____ kirjoitti:

        27v. tumma kamppailija? ;)

        Jake mistä oot?


      • Jake______
        Mutta ei liian nuori kirjoitti:

        Jake mistä oot?

        Itä-Suomesta... Etelässäkin tulee pyörähdeltyä... Mistäs sinä?


    • C. Linguist.

      Minulle cunninlingus on antoisin detalji seksissä. Pidän kaikesta siinä: siitä miltä se tuntuu , huulilla ja kielillä ja kasvoilla, siitä miltä nainen maistuu, miltä tuoksuu, pidän siitä, että voin havainnoida naisen kiihoittumisen etenemisen.

      Ei ole ihanampaa palkintoa ja tyydytystä kuin palvoa ihanaa naista tämän kukkaisen temppelin, elämänlähteen ääressä.

      Mä tykkään ihan itsekkäästikin siitä, mutta varmaan osa nautinnostani tulee siitä, että voin antaa toiselle jotain perin osaavasti. Minulla on 35 vuoden kokemus ja treeni aiheesta niin olen kehittynyt todella hyväksi siinä. Ja kun sitten jossain on hyvä, niin kaikki tekniikat ja muut muuttuvat automaatioiksi ja voi keskittyä tuntemaan.

      37-vuotias prostituoitu sanoi, että 20 vuoden ja 3000 miehen kokemuksella olin ylivoimaisesti paras suuhyvittelijä, jonka hän oli tavannut. Totesi sen ammattimaisesti, yllättyneenä ja halusi oppia muutaman kikan itsekin... En leuhki, mutta mä vaan on ihan pirun hyvä siinä, koska menen ihan sekaisin nautinnosta, jonka temppeli tarjoaa. Minun ei tarvitse teeskennellä eikä yrittää mitään. Rutiini on niin kovalla tasolla. Pystyn esimerkiki väristämään kieltäni yli tunnin yhtäjaksoisesti (ei tärkeää, mutta kuvaa sitä, kuinka paljon olen nähnyt vaivaa harjoittelussa aikanaan). Pystyn väristämään ainakin kymmenellä eri tavalla (eikä sekään ole tärkeää).

      Olennaista on se, että jumalatartaaan palvoo temppelin ääressä vilpittömästi ja sydämestään. Naisen kukka on huumeeni.

    • rakastan saunapuhdas

      Haluan nuolla joka kerta ja en tarvitse vastapalvelusta, mutta sen on oltava sauna puhdas ja siksi meillä saunotaan 3 kertaa viikossa vaikka ollaan oltu 47 v naimisissa.
      Minä kiihdyn itse sen aikana työ kuntoon ja muutenhan vaimo jäisi ilman ellei hän saisi ensin. ainoa mikä haittaa on se että naisen laukaseminen kestää niin kauan

      • rok65

        Sama juttu.Jos vaimo ei saa, pilalla koko juttu.Oon ehdottanut, että lopettaisi mun imemisen(69)kun alan laueta, ja sitten kun häneltä alkaa tulla, ottaisi taas suuhun.Yhtäaikaa olisi parasta:)
        naisen laukeaminen kestää....mutta saapa naaaaattia.....suun täydeltä:)
        Nam!


    • Nopeesti saava

      Ei kaikilla kestä. :D

    • nuolemaan

      Minäkin haluaisin, että joku nuolisi minua. Nautin suuseksistä yli kaiken ja olenkin sen suhteen kyltymätön. Täällähän on miehiä jotka haluavat nuolla, vaikka millä mitalla.

      38 v, brunette, 165/50, sosiaalinen, avoin, rehellinen nautiskelija ;) Tälläkin hetkellä olen kostea... ;)

      • mieleni tekevi

        Missäpäin valtakuntaa brunette vaikuttaa?


      • nuolemaan
        mieleni tekevi kirjoitti:

        Missäpäin valtakuntaa brunette vaikuttaa?

        mieleni tekevi, minultako kysyit? Helsingissä asun. Tämä keskustelu saa minut erittäin kiihottuneeksi. ;)


      • mies ilman naista

        Ei muuta kun kyläilemaan vaan tänneppäin.


      • Mieleni tekevi
        nuolemaan kirjoitti:

        mieleni tekevi, minultako kysyit? Helsingissä asun. Tämä keskustelu saa minut erittäin kiihottuneeksi. ;)

        Nuolemaan, sulta sitä kyselin. Välimatkaa nuolemiseen taitaa kuitenkin olla vähän liikaa........


      • Anonyymi

        38v. Oon hesasta ja rakastan nuolemista. 53v mies antais sulle mielellään kielihoitoa. Onko sulla kik?


      • Anonyymi

        Oi ihanuus. Anna joku kontakti, nikn tehään tällit.


    • rok65

      Minä ainakin "tulen hulluksi",kun pääsen nuolemaan ja saan painaa koko naaman vaimon jalkoväliin.Se,kun "tulva tulee" ja on älyttömän märkä, niin mikä onparempaa,kuin ahmia suulla vaimoa.
      tekisin sitä vaikka kuinka kauan ilman että vaimo imisi minua, muttei hän tykkää "vaan maata".

      • rok65

        Tuo naisen nuolemisen ihanuus inspiroi runoonkin....
        En nyt sitä tähän laita, mutta seksi on niin kaunista ja ihanaa,kun se on´kumpaakin tyydyttävää.
        sellainen,missämies vaan tyydyttää itsensä, on seksin irvikuvaa!
        Minua eniten kiihottaa ja innostaa, että vaimo laukeaa.Se on lähtökohta, että nainen saa kokea niin suurta nautintoa kuin mahdollista!
        hankalaa vaan, kun toinen ei oikein kerro, mitä haluaa....
        Ehkä pikkuhiljaa....
        sitä haluaisi, ettäjokainen nainen eläisi onnellisessa suhteessa myös seksin osalta.
        Minä uskon, että seksi, eli miehen ja naisen yhteinen kävely nautintojen vuoren huipulle, itseasiassa on paljon tärkeämpää kuin monet ajattelevatkaan!


    • tussukka123

      moi mies 45 v vaasasta aina olen ollut kiinnostunut ja halunnut hulluna päästä nuolemaan liti märkää naisen pillua , muitakin toiveita saa olla kuten minullakin on jotain sinun varalle , en pure

    • panettaako

      satakunta ja 36 vuotta

      • Ei kaukaa kiitos

        Mulle liian kaukaa mutta jollekin toiselle varmaan lähempänä.


    • mies232145

      kyllähän pillun nuoleminen on kivaa
      t.27w mies

    • panettaako

      No yllätys et sit ku sais pimppaa ni toine asuu jossain susirajan takana. Meikäläisen tuurii perkele

      • Ei kaukaa kiitos

        En mä ainakaan susirajan takana asu. :D Ihan pääkaupunkiseudulla.


    • yks mies vaaaan

      Kyl mä ainaski rakastan ku mun oma kultsikka tulee ja nuolee!!!! Meistä nuoleminen tuntuu molemminta tosi ihanalle ja varsinki ku tehään sitä yhtä aikaa!!! Me ollaan molemmat kutsin kans aivan liko märkiä ku nuolemme ja pidämme toisiamme hyvänä!!!!!

      • Orgasmi takuu

        Noinhan sen asian mielestäni kuuluisi ollakin/mennä.kummatkin nauttisi oikeasti ja aidosti.mukavia herkuttelu hetkiä.


      • juuri noin
        Orgasmi takuu kirjoitti:

        Noinhan sen asian mielestäni kuuluisi ollakin/mennä.kummatkin nauttisi oikeasti ja aidosti.mukavia herkuttelu hetkiä.

        Niinpä.


    • Odottaa...

      Missä on kaikki pääkaupunkiseudun nuolijat? Taisi olla pelkkää puhetta.

      • Anonyymi

        Mies 54 odottaa kutsua kieli pitkällä. Pks.


    • Monesta kiinni

      Haluan kyllä, mutta sehän riippuu niin monesta asiasta kenet haluan nuolemaan. Mikä on ikäsi ja mistä päin?

    • 50+ kielmies

      olisko joku riihimäki-hyvinkää arean nainen nuolentaa vailla,ei ikä koko näkö rajaa ei sheivaus pakkoa sillä oon hulluna karvaseen,minuu kiihottas luonnossa nuoleminen

    • mies 35vee

      Ei satakunnast ketään naista olis joka tarvii hoitoo?

    • Kieltä mulle

      Ensi viikolle nuolijaa Helsinki- Espoo alueelta?

      • Anonyymi

        Kielimies ottaa toimeksiantoja pääkaupunkiseudulta. Orkkutakuu. Pitkä kokemus luottamuksella.


      • Anonyymi

        Vieläkö olet vailla kieltä?


    • fafgeg

      Aikaisemmin suostuin pimpan nuolemiseen lähinnä juuri "velvollisuuden" takia, johtui kyllä siitä että silloisen naiseni alakerta ei maistunut kovinkaan herkulliselle. Mutta edellinen naiseni muutti tuon velvollisuuden todelliseksi nautinnoksi. Hänen maku oli suorastaan herkullinen enkä saanut hotkittua häntä koskaan tarpeekseni, esileikit ja etenkin suuseksi hänen kanssaan oli aina itse aktin paras osa. :) Vaikea kuvitella mitään parempaa kiihoketta mielelle kuin nainen "istumassa" naamani... Tulipa nälkä tätäkin kirjoittaessa.

    • Suuret on puheet

      Tässä taas nähtiin miesten lupaukset, turhia. Puhutaan mutta ei toteuteta.

      Eli nuolijoita ei löydy.

      Kiitos siitäkin vähästä. :D

      • Orgasmi takuu

        Tervetuloa mikkeliin niin koet nautinnon,mikäli uskallat ;-)


      • Suuret on puheet
        Orgasmi takuu kirjoitti:

        Tervetuloa mikkeliin niin koet nautinnon,mikäli uskallat ;-)

        En kyllä mihinkään Mikkeliin tule! :D Jos lähempää ei löydy niin oon ennemmin ilman. :D :D


    • kielimies40+
    • Tänne ja heti

      Ei kun nuolemaan... ;)

    • jarzzi_63

      yks mies vastaa,tykkään nuolla,pillun tuoksu kiihottaa minua ,nuolen niin kauan ku nainen saa orgasmin,

    • MäTykkään

      no siis mä rakastan nuolla naista, mistä vaan ja varsinkin posliinia ja hyvän makuista.

    • hulluna?

      Onko miehiä … että ovat hulluna siihen?

      – voi olla mutta ei kai moni
      Nuolen siksi, että naisen nautinto kiihottaa minuakin ja saan halutessani aina kun tavataan.

    • MärkäMaija

      Minä ainakin täällä aivan märkänä ja yksin jo ajatuksesta, että tulis ja nuolis.. Voi taivas, kun sais..

      • minä tiedän

        puhutte vaan mut että anna kun tosi paikka tulee. Lakatkaa kiusaamasta miehiä


    • mitä tiedän

      puhutte vaan mut mitään ette anna. Naiset meinaan ei anna, ne vaan puhuu..

      • MärkäMaija

        Minä antaisin, jos tietäisin, että se olisi "turvallista" tässä karussa maailmassa. Ketään vierasta ei uskalla kotiin päästää ja kenenkää vieraan mukaan ei uskalla lähteä. Maailman on hulluja täynnä ja sitä ei koskaan tiedä, koska siihen törmää. Se hulluu voin olla vaikka minä..
        Taidanpa tästä tällä erää tyytyä tuohon mustaan pötkööni ja mennä suihkuun sen kanssa ja tehdä itse itselleni hyvää..


      • kielitaitoinen 50v
        MärkäMaija kirjoitti:

        Minä antaisin, jos tietäisin, että se olisi "turvallista" tässä karussa maailmassa. Ketään vierasta ei uskalla kotiin päästää ja kenenkää vieraan mukaan ei uskalla lähteä. Maailman on hulluja täynnä ja sitä ei koskaan tiedä, koska siihen törmää. Se hulluu voin olla vaikka minä..
        Taidanpa tästä tällä erää tyytyä tuohon mustaan pötkööni ja mennä suihkuun sen kanssa ja tehdä itse itselleni hyvää..

        On meitä ihan normaaleitakin miehiä netissä keihin voi luottaa,rohkeasti vain treffeille sillä palkintohan on mitä makein.Ei pidä laiminlyödä itseään seksuaalisesti se on liian iso nautinto menetettäväksi.


    • m40+...

      Minä voin nuolla sua märkä maija..jos et asu kovin kaukana kanta-hämeestä

      eikä minua tartte pelätä,

      • MärkäMaija

        Jossain elokuvassa oli lause, joka on jäänyt mieleen: Älä ikinä luota ihmiseen, joka sanoo, luota minuun...

        Olen Pirkanmaalta ja ja pelkään sinua... Aika toivoton yhtälö täällä.


      • m82 pirkanmaa
        MärkäMaija kirjoitti:

        Jossain elokuvassa oli lause, joka on jäänyt mieleen: Älä ikinä luota ihmiseen, joka sanoo, luota minuun...

        Olen Pirkanmaalta ja ja pelkään sinua... Aika toivoton yhtälö täällä.

        Tääl olis 30v tarjolla kahvi seuraksi ja ehkä myös muuksi seuraksi pirkanmaalla.


    • minä tiedän

      Ensin tietty tavataan jossain julkisella paikalla vaikka kahvin merkeissä ja jutellaan joutavia et toinen näkee minkälainen mies on kyseessä. On ihan oikein ettei ketään tarvii heti kotiin saakka kutsua. on niitä kaikelaista hullua liikkeellä. Mä olen ainakin puhdas pulmunen enkä ole poliisin kanssa ollut ikinä tekemisissä paitti passia haettaessa.

    • MärkäMaija

      Kiihko silmissä mennä kahville julkiselle paikalle. Siis pimpan nuoleminen mielessä kahvitellaan. Voisi siinä itsellä olla kuumat paikat, kun vastassa onkin mies, jonka voisi antaa nuolla kunnolla. Ah, ihana ajatus..

      • !!!!!!

        Ja se ei oo syliin kaatunut kahvi, mikä sen kuumotuksen aiheuttaa....


      • MärkäMaija
        !!!!!! kirjoitti:

        Ja se ei oo syliin kaatunut kahvi, mikä sen kuumotuksen aiheuttaa....

        Juu, ei ole... vaan himo ja oma mielikuvitus. Ja ajatuskin mahdollisesta eroottisesta aktista. Mmmmm..


      • !!!!!!!
        MärkäMaija kirjoitti:

        Juu, ei ole... vaan himo ja oma mielikuvitus. Ja ajatuskin mahdollisesta eroottisesta aktista. Mmmmm..

        Ajatuskin siirtymisestä nurkan taakse jälkiruuan kimppuun....... Oi, Oi.....


      • Tämä on erittäin kiihottava ajatus. Olisi jännittävät sokkotreffit ja jos sitten kumpikin haluaa sitä samaa...


    • Äidin poika

      Oot vasta 17v!!! Kasva kuule vielä kotona äitin helmoissa, ainakin se vuosi... :D :D

    • nella26v

      munkin pillua sais nuolla. Vakipanoni asuu niin kaukana etten usein saa. Läheltä ois kiva löytyy joku.

      • Caleb50

        Hei Nella,jos kaipaat asialle omistautunutta ,perusteellisen nautiskelun kannattajaa niin itse olen Uudellamaalla.


    • m30 Hml

      Nella haluatko että lutkutan pillumehujasi

    • mies 36 v

      Jos nuolla pitää niin sitten pitää myös naida kunnolla. Neidot puhuu vaan, mut ei tee mitään

    • lare6

      onhan meitä otappa yhteyttä.

    • kaikkiasitä

      höpöhöpö! tuo on joku hintti ja kaipaa kaluu perseeseen! elekää uskoko. ohan niitä jotka tahtoo vitun tulla hyvin nuolluksi, mutta että tänne kirjottas! toiveajattelua. runkatkaa ja unelmoikaa ihan ku tähän asti! PISTE

    • Pimppi maistuu hyväl

      Minä ainakin nuolen mielelläni,sekä pimppaa että peppua ja mulle ainakin on käyny monta kertaa että kun nainen laukeaa voimakkaasti suutani vasten niin oma mällikin on lentäny ilman minkäänlaista fyysistä stimulaatiota,siis pelkästä naisen orgasmin tuottamasta nautinnosta.

    • twobytwo

      Minä en koskaan saa tarpeeksipillun nuolemisesta ja tulee se peppukin yleensä siinä samalla hoideltua ;) Kuten edellisellä kirjoittajalla niin minäkin olen saanut orgasmin vain nuolemalla naista .En kovin usein mutta jos nainen ejakuloi kunnolla ja maistuu erittäin hyvälle niin sillon voi minultakin tulla.
      Ei siinä pitäisi olla mitään ihmeellistä kyllähän jotkut naisetkin rakastavat suihin ottoa.
      Tällä hetkellä olisi tilaa yhdelle vakituiselle, jos ei muuta niin pelkkä suuseksikin sopii minulle.Oma nainen ei esim halua että nuolen menkkojen aikana vaikka minua se ei haittaa pätkääkään.

    • Rakkautta vailla

      Itsekin haluaisin,että minua nuoltaisiin.Nykyinen mieskaverini ei osaa hommaa,enkä ala "vanhaa miestä" neuvomaan.Ei yksi nuolaisu riitä.Tulee vaan paha mieli,kun haluaisin pitkään kestävää nuolentaa ja häpyhuulteni imentää.
      Kaulani ja rintani ovat myös herkkiä alueitani,tahtoisin niitä hyväiltävän paljon nykyistä enemmän.
      Itse joudun antamaan suuseksiä,joskus teen sen mielelläni,useimmiten en.
      Jos mies antaisi suuseksiä,antaisin samalla mitalla takaisin,olisi yhteinen nautinto.
      Nyt se nautinto menee miehelle,ei lainkaan itselleni.
      Olen ajatellut jättää mieskaverini,ei tälläinen suhde voi toimia.Itseäni on alkanut niin paljon vaivata tämäkin juttu,että olen ilman miestä kuin huonossa,arvostamattomassa suhteessa.

      • chevy

        Missäpäin Suomea on asiat noin huonosti ? Ehkä voisin auttaa !!! Ainakin halua löytyy !!!


      • tääl ois upeeta nuolentaa.kouvolassa


    • Rakkautta vailla

      Tietenkin miehet haluavat pitää hetken hauskaa,mutta en ole sellainen nainen,joka "leikkis"vain yhden yön.Tarve on pitkäaikaiselle suhteelle,josta sitten kumpikin saa tyydytyksen.

    • Multapeukalo

      En ole eläissäni maistanut ikinä mitään niin hyvänmakuista kuin suutelemalla pimpsasta suuhuni tuleva neste. En usko, että sen parempaa huumetta löytyy mistään.

    • m28..

      mistä päin oot. tuunko mökille tms nuoleen?

    • Typyy88

      Huh, tässähän kiihottuu, kun näitä lueskelee.. :P Mulle ei koskaan oo osunut miestä joka tykkäis nuolemisesta.. No ehkäpä seuraava mieheni ois sellanen, sit joskus, kun sen löytää :)

    • jjari63

      Mikä on se ihanampaa kuin nuolla todella kosteaa, valuaa pillua. NAM!
      Nuolemista voisi jatkaa vaikka kuinka kauan ja se naisen orgasmi on todella nautittava kokemus, kun on kieli syvällä pillussa tai huulten välissä klitoris.
      Kun on oikein märkä nainen, niin omat kasvot ovat kokonaan märkänä pillun eritteistä.
      Harvoin vain täälä satakunnassa tapaa naisia, joita saisi oikein kunnolla kielettää.

    • M825

      Tottahan meitä on.. Itse varmaan erikoisimmasta päästä eli tykkään aivan hirveästi nuolla naista, etenkin kun vastaan tulee hyvin kostea tapaus, niin silloin homma menee lähes hulluksi, mutta vastavuoroisesti en pidä suihinotosta juuri ollenkaan.

    • mister x

      Mä voisin nuolla ihan mielelläni. Naiset on vaan niin ujoja että ei ne uskalla riisua pöksyjään ihan tosta vaan.

    • Ainnuskainen

      15 vuoden suuseksitön parisuhde päättyi ja nyt meinaan ottaa kaiken menetetyn ajan takaisin periaattella otan ja annan. Aluksi häveliäisyyttä aiheutti se että tulen todella märäksi kun kiihotun, kirjaimellisesti valuu reisille. Nykyisin en enää asiasta piittaa, eikä tuo viimeisin mies asiasta valittanut kun kielellä hoiteli. Touhun keskeltä mies huokasi "ai että mikä kiimavittu", otin tuon positiivisena asiana ;)

    • Caleb50

      Mahtavaa Ainnuskainen.....nauti täysin rinnoin,kyllä aito kielimies tietää milloin saa priimaa naista :-))

    • Mister X

      Minä haluun nuolla pillua. Olisko mukavaa neitoa vailla...? Olen mies 36 v

    • Ainnuskainen

      Vaikka näin sinkkuna mieli tekisi kokeilla yhtä ja toista en ainakaan itse lähde suinpäin suusuhteeseen. Vaikka en mieheltä muuta haluakkaan niin jollain tapaa se luottamus on saatava aikaan ennen varsinaista sessiota. Maailman meno on nykyään sellaista että ehkä sitä sitten vaan tulee ennemmin kärsittyä hiljaa ja vaieten. Mutta omalla kohdallani toivon löytäväni rinnalle kumppanin joka todella tykkää touhuta niin sängyssä ja välillä keittiön pöydälläkin :)

      • lmpwl

        Ainnuskainen vaan lähtee sitten rohkeasti kahville, eiks jeh? :)


      • Caleb50

        Kyllähän varovainen pitää olla tässä maailmassa se on selvä,joskus vain itse ajatellut onko itse menettänyt jotain hienoa sillä liialla varovaisuudella.Kaikesta huolimatta ja ehkä juuri siksi keittiönpöytä kanssasi houkuttaisi.....:-)


    • justiinsa joo

      Siis mitä? Näin paljon suuseksin antoon innokkaita miehiä, ja mulle just sattunut sellanen joka ei tykkää. Nuolee joskus harvoin vain velvollisuuden tunnosta, mutta vaatii suihinottoa joka kerta.

      • Caleb50

        Kysyntä ja tarjonta ei oikein aina kohtaa.Mikäpä olisi miellyttävämpää kuin nuolla siitä nauttivaa aikuista naista ....ehkäpä facesitting olisi sen huipentuma.


    • mlukku

      ..minä nuolen ihan mieluusti...mutta jos pimppa ihan valuu liisteriä...niin silloin pakko ensin pyyhkiä tai muuten kuivata.......joku raja sentään....

      • Anonyymi

        Nuolen ja nielen naisen ja miehenkin mehut,ihanaa olla bi-ukm ja nauttia enemmän..


    • 61_67

      Tykkään nuolla. Salainen naisystäväni on niitä joilta oikein purskahtaa .
      Välillä on hienoa kun saa suuhunsa nuo ihanat nesteet.
      Mitä mies voi enää enempi toivoa?

    • Mies pyörätuolissa

      Hei kaikille nuolennan puutteesta kärsivät naiset nyt löytyi pelastus olen 40v. mies istun pyörätuolissa vammauduin parikymppisenä urheilussa, kuntoutuksessa ollessani yksi mukava hoitsu neuvoi että muista moni nainen pitää vikkelästä kielestä:) Olen 20v. muistanut nuo sanat ja opetellut ahkerasti aina kun on ollut tilaisuus.........eli tässä olisi turvallinen vaihtoehto en ole vaarallinen edes kärpäselle, nyt naiset ehdotuksia niin loppui puute minulla on hyvin aikaa myös päivisin........

    • roses are red

      Ihanaa kun teitä naisen nuolemista rakastavia miehiä on olemassa :) Kaunis kiitos teille...

      • Caleb50

        Hei missä päin vaikutat ?


    • pikkurouva37

      olisipa ihanaa löytää mies, joka suostuisi antamaan tällaista herkkua, kun oma ukko ei oikein suostu edes lipaisemaan, saati antamaan kielikylpyjä, joista todella nautin. Edellinen mieheni sentään nuoli ihanasti, muttei hänkään suostunut tämmöiseen kunnon ratsastukseen...
      http://www.xhamster.com/movies/471643/orgasmic_facegrinding_2.html

      • Caleb50

        Juuri tästä haaveilen


      • Hoito47
        Caleb50 kirjoitti:

        Juuri tästä haaveilen

        Missä asut?


      • Caleb50
        Hoito47 kirjoitti:

        Missä asut?

        Niin vastasin kyllä Pikkurouva 37:lle ,eli olen mies joka haaveilee facesittingistä kypsän aikuisen naisen kanssa.


    • rp

      tykkäisin nuolemisesta, 69 asento sit sen perään niin hellurei ja hellät tunteet!!

    • Kyllä. Minä 60v. ukkomies rakastan pillun nuolemista pitkään ja hartaasti. Kun vielä kerrot pitäväsi omastasi hyvää huolta, sellaisesta nautiskelisi vaikka kuinka pitkään. Enkä ole kokenut sitä milloinkaan velvollisuudeksi vaan teen niin antaakseni naiselleni nautintoa ja nautin silloin itskin siitä suunnattomasti.

    • haloo hei naiset

      naiset on lakossa kun ei ne anna nuolla pimppaa. Ensin ne valittaa et kukaan ei nuole ja sitte kun on joku halukas nuolija niin naisilla menee sormi suuhun et mitäs nyt...pitäis tehä

    • Lipstiikki

      Olen aina ollut kielellisesti "lahjakas" ja makuhan on parasta heti orkun jälkeen.
      Ollaan kaveriporukalla lähdössä seuraavana 15.pvä baltic reissulle.
      Toivottavasti saa nuolla riittävästi .......

    • itte tykkään nuolla ja imeä niin kauan että nainen vuotaa kuin nigaran putous,ja pyytää saada jotain muuta

    • misstä tavoittais.

      aka ykspuolista tuo kuka tarjoutuu tekijäks ja kuka nainen nuoltavaks...niiin niitä nuoltavia ei ilmaannu kuin näppylöitä teinille...

    • kauniille suuhoitoa

      Pillua nuolen jos kyseessä on kaunis nainen. Kavoiltaan ja häppäreistäkin pitäisi löytyä esiin kaartuvat uljaat häppärit. Jos nainen ei ole kaunis menee pelkäksi naimiseksi. Ei tarvitse panostaa naiseen. Tässä kauniita naisia jotka ovat myös kaunispilluisia http://content7.peachesfantasy.com/watch4beauty/0095/11.jpg http://fhg.bcash4you.com/fhg/data/ivette/001/middle/photo012.jpg http://78.140.131.77/elv9/14/016.jpg http://hosted.met-art.com/met-art_err_146_806//full/met-art_err_146_2.jpghttp://nudes2.hegre-art.com/20060728-gislane/1000/011.jpg

      Tässä vielä yksi paras http://galleries.paperstreetcash.com/trw/304/images/10.jpg

      • kauniille suuhoitoa

      • kauniille suuhoitoa

    • "Onko miehiä jotka oikeasti rakastavat antaa naiselle nuolentaa, siis eivät tee sitä siksi että niin pitää tehdä vaan siksi että ovat hulluna siihen? "

      Pidän suuseksistä, niin saavana tai antavana. Minusta pimpin nuoleminen on kiihottavaa ja tuohan se seksiin sitä kivaa vaihtelua ja hulluttelua.

      • Ihan hyvä muuten paitsi, että en valitettasti ole kiinnostunut tapaamisesta pelkän seksin merkeissä. Lisäksi ikä eroa on melkein 13 vuotta, joten ei kiitos.

        SINÄ siis vastasin minun viestiini joten otin asian henkilökohtaisena, enkä pelkkänä yleisenä tiedoitteena.


      • mistäpäin oot?!!


    • Pöhkö87

      Täälläkin nuori nainen eteläsuomesta, jota harmittaa ettei oma mies nuole. Kaikki paikat nuolettaisin mielelläni, mutta niin harvoin pilluani maistaa, pepusta puhumattakaan :/

    • Royals M

      Täällä olisi mies joka ei saa koskaan tarpeeksi pimpin nuolennasta. Voin nuolla naiset niin kauan kun käskette/vaaditte. Rakastan yli kaiken pimpin nuolentaa.

    • lunssi

      Ei ole ihanampaa,kuin saada haistaa ja maistaa naisen kiimaa.Suudella hellästi häppäreitä ja jos ne ovat vielä hieman isot ne tuntuvat suussa hyvältä.Etsiä kielellä clitoris ja tuntea naisen värähtelyt ja huokaukset huipun lähestyessä.Patukka paisuu jo ajatuksesta.

    • mies Raumalta

      Kyllähän sitä olis mukava nuolla naista mut naiset on niin ujoja ettei ne uskalla tavata

    • joopajoo.....

      joo no itte en oo sitä ujointaa sorttia mutta nuolijat ei oo ollu hyviä pelästyvät vaan aina kun tullee

    • juuahhahh

      Mä niin kaipaisin rehevää ja nuolevaa miestä, niin yli kaiken rakastan kun mua nuollaan,) mutta ei miehet vissii ooo kiinnostunu musta;(

      • nam

        juuahhahh:lle
        täältä löytyy mies joka rakastaa pillun nuolentaa ja nuolee sun pillun
        kerro mistä päin olet


    • kehveli

      Mulle on suuseksi tärkeää - useammastakin syystä.

      Ensinnäkin tykkään puhtaan pillun siitä hiukan omenaisesta mausta, mikä vaikkapa saunan jälkeen on minusta todella parhaimmillaan pienen vilvottelun jälkeen.

      Sitten tykkään siitä, miten neitoseni maku muuttuu mun suussani. -siitä tulee hiukkasen happamampi ja yleensä hän ohjaa mun kielen ja sormet sinne, missä kulloinkin hän on herkimmillään.

      Joskus tisut, joskus peppu. Toisinaan hieron hänen selkäänsä.

      Hällä kainalokuopat on kivoja paikkoja.

      Tykkän makustella hänen ihoaan ja tykkään, kun hän ohjaa mua ja sanoo mulle, mitä teen seuraavaksi.

      Tykkään siitä, kun hän nauttii nimenomaan Minun kosketuksestani.

    • kyllä mulle ainakin on olen hulluna siihen on kivaa kun saa nuolla naiselle orgasmin

    • Intohimoinen mies

      Eniten minua kiihottava ajatus on kuvitella itsensä nuolemassa naista joka todella nauttii siitä.
      Kuvittelen kuinka nainen makaa selällään, reidet aivan levällään
      ja minä siellä hänen jalkojensa välissä nuolemassa ja suutelemassa...
      Ja kuinka naiseni kiemurtelee ja voihkii kiimasta ja nautinnosta.
      Hän nostaa lantiotaan, kiskoo minua hiuksista ja painaa päätäni pilluaan vasten.
      Hänen nautintonsa on äänekästä ja se kiihottaa minua vielä lisää.
      Me kumpikin haluamme että tämä jatkuu kauan...

    • turhaan seisottavat

      Naiset vain fantasioivat ja sitten on alaikäisiäkin paikalla, miehiä olisi jokaiselle päivälle, mutta jokainen arkailee saman tien. Arvasin kyllä näin taas käyvän. Puheet ja teot ovan ihan eri asioita, kun pitäisi toimia.

    • Peruspalvelut oltava

      Siis voi jukran jukra! On se ihmeellinen osa miehiä, jotka eivät tykkää nuoleskella. Ilmeisesti itsekkäinä eivät pidä siitä, että "vain" nainen nauttii.

      Ja sitten on se osa miehiä, jotka kiihottuvat kun nainen nauttii. Itsekin voisin jopa tyytyä pelkkään pimpsan nuolemiseen, joskus niin risteilyllä tehnytkin.

    • nainen20

      aah, mä niin rakastan ku mies nuolee mun pillua. luin näitä keskusteluita ja jo se sai mut kostumaan. hetken sit kädellä hellästi koskettelin itseäni ja sit se tuli, se taivaallinen orgasmi. se joka sai mun posketki hehkumaan.. nyt sit fiilis on ku ois taivaassa..

      • ootko mikkelistä


      • moi nainen 20,mä voi nuolla sua niin kauan ku haluat ja miten päin vaan


    • M26TRE

      nainen20: mistä päin oot? :)

    • nainen20

      asun pk seudulla

    • M26TRE

      no se on valitettavan kaukana se! :D

    • hämeessä

      on yllättävän vähän naisia jotka nauttisivat nuolemisesta. mikäs sen parempaa kuin suihkunraikas pimppi. Ai kun saa oikein touhuta naama haarovälissä ja saa maistaa naisen valuvat nesteet sekä tuntee toisen kiihottuvan.

    • Halukas neitonen

      Moi! Oon 23v isorintainen neitonen joka tarvii nuolemista vaikka jo tänään ;) . Oon hoikka ja hyvännäköinen pk-seudulta textaa jos kiinnostunut ;) aaahhh

    • tyttönen...

      yllättävää, olen aina luullut että kosteus häiritsee miestä. Mutta näitä lueskellessa se ilmeisesti on vain hyvä.. Itse nauttisin perinpohjaisesta nuolemisesta, mutta en ole osannut rentoutua kun olen ajatellut että mehut inhottavat miestä...

      • yhdessä kivaa

        Ne kiimanesteet just saa miehenkin Taivaasee, mut ainakin:). Jos kiinnostaa niin keskisuomesta löytyis kielihoitoo.. Nuolisin ja imisin;) jos yhtää kiinnostuit niin pistä s postia, tutustutaan sen kautta, vaihdetaan vaikka kuvat jne ennen näkemistä?


    • nuolija helsingistä

      Halukkaalle neitoselle: olen valmis nuolemaan sua millon haluat olen pk seudulta

    • T. LASSIESI

      Nuolisin sun piparista omat muitten mällitkin takuuvarmasti.

    • hämeessä

      Kyllä se on mukavaa ja nautinnollista kun toinen oikein kostuu ja rentoutuu kielikylvyssä. Vielä parempaa se on kun toinen antaa myös merkkejä tai sanoo mistä pitää ja koska se kieli sattuu oikein siihen makoisaan paikkaa.
      Ja toisethan tykkää kun nuollaan välilihat ja peputkin mutta sitten taas toinen ei, joten kun toinen rentoutuu ja antaa mielihyvän tulla ilman estoja on se parasta.
      Kyllä tyttönenkin pitäisi rentoutumaan saada.

    • nuoleva mies

      n36 oletko pk seudulta ttäällä olisi mies valmis nuolemaan sinun pillua

      • n 36

        En ole.. Aika kaukana sieltä ..


      • n 36

        En ole.. Aika kaukana sieltä ..


      • Kielimies6975
        n 36 kirjoitti:

        En ole.. Aika kaukana sieltä ..

        Mistä n36v sitten on? Täällä ois 37v normaali, mukava ja nuolemaan halukas suomalainen mies Tampereen seudulta. Vaikka useamman kerran loppuun asti jos haluat oikeasti. Toki muukin sopii..? Vai löysitkö jo?


    • theo

      hep minä pidän jopa rakastan pillun nuolemisesta, ainakin 30 min viikossa nuolen pillun huolellisesti ja hoidan klitoriksen kovaksi ja herkäksi.

    • Himo nuolija

      Minä haluaisin nuolla mut saisiko nuolla myös peppuasi ja kieli työntää peppuusi? Olisi myös ihanaa kun istuisit samalla kasvoilleni ja käskisit nuole ja kovaa ja katsoisit minua tuimalla ilmeellä!

    • omasta tahdosta

      Kyllä teen sen kolmesti viikossa ja ihan omasta halusta, mutta saunapuhtaana. Vaimoni ei ota suihin edes kumi päällä, mutta ei se minua haittaa tykkään nuolla kaikesta huolimatta.

    • Gene from KISS

      Itse olen aina tykännyt nuolla posliinia ja näin tuottanut naiselle orgasmin jos toisenkin, samalla voi sormeilla ja saada naisen vaikka ejakuloimaankin. Naisen nautinto on minun nautintoni. Jos tältä foorumilta voi näin vain löytää seksiseuraa niin kiinnostuneet voivat ilmoittautua.

    • Jep, tykkään kyllä nuolla, pussailla ja sormeilla. Miksi.. ehkä se on vähän kaksipiippuinen juttu. Toisaalta pimppa on niin syötävän kiihottava värkki, toisaalta on tajuttoman kiihottavaa kun näkee kuinka nainen kiemurtelee nautinnosta.
      Juu, yhdelle vakinuoltavalle olisi paikka eli jos sinäkin olet pääkaupunkiseudulta niin pistä viestiä..

    • nuoleva mies

      pk seudulta löytyy mies joka rakastaa kun saa nuolla pillua pitkään ja nuolen tarvittaessa pepun

    • kariveikko

      onko sulla semmoset perhoset.ei se mua haittaa,koska ne tuntuu
      ihanalta suussa ja sitten pyllyäkin voi nuolla sen päälle
      kyrpä seisoo tosi kovana olis ihana nuolla molempia
      Kari Vantaalta

    • selipaatissako

      En ole saanut vuosiin kunnon seksiä, mutta näitä viestejä lukiessani palaa mieleeni ne ajat jolloin sain olla nuoltavana. Se on todella kiihottavaa, kun mies nuolee ja pimpsa lotisee ja ne orgasmit ja kuinka sitä vaan haluaa lisää. Nuolemisesta saa parhaat orkut, kyllä se vaan tekee hyvää. Ja sitt jos se mies käyttää sormiaankin välillä ja nuolee oikein kunnolla. Täällä siis 42v. nainen haaveilee kunnon panosta. Saa nähdä jääkö haaveksi? Oon niin vieraantunu seksistä vuosia puutteessa eläneenä :)

      • Rakuna

        Samoin minä,perus seksiä saanut mies mutta se kiihko jäänyt puuttumaan.Hitto ihmisiähän ollaan ja oikeus nauttia elämästä.Miksi emme kohtaa toisiamme??


      • naisellehesa

        jos leikit 60 miehen kanssa kiinnostaa ota yhteyttä, kuuntelen, nuolen, hyväilen... mihin aktiin minua ikänään tarviset....


    • Sakke

      LÖytyiskö Oulusta naista joka haluais nuolettaa ihan ajan kanssa?

    • nuoleva mies

      selipaatissako:lle täällä mies joka on valmis nuolemaan pilluasi kunnolla ja pitkään ja käytän myös sormia

    • nautintoja

      MOI.ihana kuulla että joku nauttii kun mies nuolee sen ihanan onnen antajan suureen iloon ja nautinnon hekumaan.Mä voisin näin miehenä sanoo että nautin naisen pimpin nuolemisesta ja nautinnon tuottamisesta naiselle.myös se että saa maistaa naisen makua,on jollain tavoin mielettömän ainutlaatuista.oikeesti naiset pyytäkää miehiänne nuolemaan pimppinne jos ette ole sitä aikaisemmin tehneet.mä ainakin diggaan mielettömän paljon antaa naiselle suuseksiä.nauttikaa,nautintojaa!!!!!!

    • onhan meitä, kun saisi vaan tarpeekseen nuolla....

      olisin aina valmis maistelemaan

    • toni 20v

      Antasin maailmani jos saisin pyörittää kilellä klitorisra kun samalla työnnän sormiani sisääsi t. nuori mies ;-) !!

    • toni 20v

      Antasin maailmani jos saisin pyörittää kilellä klitorisra kun samalla työnnän sormiani sisääsi t. nuori mies ;-) !!

    • toni 20v

      Antasin maailmani jos saisin pyörittää kilellä klitorisra kun samalla työnnän sormiani sisääsi t. nuori mies ;-) !!

    • KYLLÄ TODELLAKIN ON SELLAISIA MIEHIÄ.

    • Pillu On Parasta

      Mikään ei vedä vertoja sille kun nuolet naisen orgasmiin ja mehut räjähtää naamalle kunnon mies nuolee pillun puhtaaksi.

      Suosittelen, nainen kävi sen jälkeen niin kuumana että ei tarvinnut/kerennyt kysellä otatko poskeen ja nieletkö .. ;)

    • No jo on outoa ettei mies nuolisi?Mutta pimpinhän pitää olla puhdas kuten pitää meidän miehenkin huolehtia siitä ei ole kiva ottaa suuhun jos yäk. siitä voi tulla kammo hyvin helposti,kerra oli tosi hyvännäköinen pimu ja mulle menimme touhuamaan mutta tosi epäsiisti vaikka kävi suihkussakin ensiksi,jäi nuolemattakin,
      On tosi kivaa nuolla POSLIINIA ja siistiä pimppiä varma orkku naiselle ja toinen hetimmiten perään samoilla imuilla minä nautin siitä kun nainen saa ei minun aina tartte vältsysti saada kyllä nainen sit huolehtii siitä ajallaan että minäkin saan .ELIKKÄ tulenko vai tuutko NUOLTAVAKSI?

    • YKSIMIES

      MINÄ NUOLISIN PILUVASI IHANMIELELLÄN

    • nainen 43 v

      Aah, ihanaa, kun joku tekee niin - - - se on niin ihanaa - - -se on ekstaasi.

    • obd

      mistäpäin olet olen todella kiinnostunut pimpan nuolemisesta enkä ole huono siinä satan nuolla vaikka vuorokauden jos on tarpeen

    • Mies

      Minä jos nuolisin 12 tuntia , eikä nainen olisi saanut orkkua, olisin itse tullu jo ainakin 2 kertaa tuona aikana.

    • Ihanainen10

      Kiihotuin ihan mielettömästi näistä nuolemisjutuista. Ei seksi oo mitään jos
      pillua ei nuolla. Se on vaan niin ihanaa. Ajattele nuolet mun ihanaa pillua ja
      samalla pyörittelet sormea mun anuksessa ja työnnät sen pian sisään.
      Ihan mielettömän ihanaa, hulluksi siinä lähes tulee... ja kastuu:)

      • Mies

        Hulluksihan tässä tulee kun ei kolmeen viikkoon,,,Siis erosta.


      • moro ihanainen10 mä voin toteuttaa sulle kaikki ed.mainitsemat jutut ku otat vaan yhteyttä niin nuolen sua vaikka auringon noususta auringon laskuun.


    • W mies

      Moi!! Täällä on yksi mies joka tykkää oikeasti nuolla!!! Poika Pohjois-Pohjanmaasta!!!

    • Miesmies

      No siis ite oon näit miehii jotka ennemmin nuolee naisen emätintä ku harrastaa yhdyntää. Eli siis tuu tänne vaan jos haluut nuolemista !!

    • Jannika -90

      Ketään Kuopiosta ? Nuori pillu kaipaa kunnon kielimiehiä.

      Ex-poikaystävä oli tylsä, halusi vaan panna eikä viettää aikaa kielileikeissä

    • brune--

      W mies: Mistä päin olet?

    • Rick!

      Täällä ois Kuopiosta hyvännäköinen ja tyylikäs mies joka rakastaa pimpin nuolemista yli kaiken. Olisi ihanaa jos jannika-90 suorastaan pakottaisit minut siihen tehtävään. Missä päin Kuopiota majailet?

    • 06-mies

      Kyllähän se upeaa on nuolla naista ensin, siirtyä sen jälkeen klitoriksen nuolemiseen, ja samalla käsi sisällä hyväilee g-pistettä... Nautinto on taattu molemmin puolin. :)

    • Jannika -90

      Keskustassa. Palkinnoksi oikein hyvästä nuolemisesta orgasmiin asti otan sulta suihin ja nielen kaiken.

      • juhiiis

        Voin nuolla sulle niin monta orgasmia kuin ikinä haluatkaan, missä asennossa tahansa eikä sun tarvitse palkita mua yhtään mitenkään, se itse nuoleminen on paras palkka


    • 50M

      Kelpaisko sulle naapuri kaupungin mies?

    • mies lakeuksilta

      Kaipaako etelä-pohjanmaalta kukaan seksiä & suuseksiä?

      • lakeudelta

        Joo, kyllä kaipaas.....ja suihinotto hoituus kans... Mutta mutta sikaa säkiskö?


    • Minä nuolisin anakin

    • Niin, nuolemisessa pääsee niin lähelle ja intiimisti toisen maailmaan ettei muuten pääse. Se tunne kuinka toinen nauttii siitä kuinka hyvää voi tehdä. Samalla näkee sen kaiken nautinnon miten hyvää se tekee. tutkiskellen hitaasti ja välillä villimmin. Kieli pitkänä toisen sisällä pyöritellen ja välillä taas huulia ja klitan ympärillä tutkien. Vähän voi välillä imaista. Pitkiä nuolaisuja ihan peppuaukolta saakka ylös klitalle. Sormet mukaan leikkii ja vuorottelee. Siinä tuntee miten toinen alkaa kieltä vasten sykkimään ja laukeaa suuta vasten.
      Siiä saama nautinto on suuri eikä sitä tarvitse vastapuolen tehdä mitään, jos ei halua. Onko Turun seudulla halukkaita naisia saamaan nautintoa? Saa laittaa viestiä :)

    • Jannika -90

      Mahtava viikonloppu ! Kiitos eräälle herrasmiehelle, joka oli todella taitava kielimies !

      Orgasmeista ei tahtonut tulla loppua ja kyllä kelpasi hänellekin poskihoito, 3 kertaa sain tulemaan suuhuni enkä tippaakaan hukannut. Maistui todella hyvälle ;)

    • Pillunlipittäjä

      Omalta kohdaltani voin kertoa että olen hulluna nuolemaan pillua ja ei haluaisi lopettaa kun makuun pääsee, eli tunteja yleensä olen naisen jalkovälissä, siinä on hyvä olla, ei rasitu polla. :)

    • jikke

      Mikään ei ole sen mukavampaa,kun nainen tykkää nuolennasta.Itse tykkään sitä enemmän mitä kosteampaa on,kun nuolen.Naisen kosteus on sellaista nektaria mitä ihan herkkuna maiskuttelen.Ja vielä ihanampaa,kun nainen samaan aikaan myöskin antaa suuseksiä.

    • elega

      tuu tänne niin nuolen sua niinkauan ku haluat

    • halukas

      hei eikä mikään ole sen ihanampaa kun saa nuolla naisen pillua jo vaikka ennen naimista suudella pillun huulia ja sitten ottaa liristori huulten väliin imeä sitä ja leikkiä kiellä siellä ja tuntea kun liristori alkaa koskua ja turvota voi miten ihanaa se on eikä menen kauaa kun naisen vatsa alkaa kohoilla ja henkitys kiihtyy ja hetken päästä hän laukeaa rajuun orkasmiin ja sitten nuolla sitä kuivemmaksi ennekun menee sisään ja alkaa rakastella ja hetken päästä nesteet lentää sisään ja sitten alkaa taas se ihana nuoleminen jota tekis vaikka aina on se niin hyvää ja maukasta onhan pillu liharuvista parasta
      Ter, halukas

    • ihanaa

      voi minä nuolisin sinun pilluas vaikka koko yön sillä se on niin ihanaa ja minä nautin siitä että saan naisenkin nauttimaan ja samalla imisin sinun liristoriasi
      että se oikein turpoais ja saisi sinun kiihotuksen valtaan ja taas saisit rajun orkasmis ja pillu olis taas märkä jonka taas nuolisin kuivaksi voi kun pääsit tämän sinulle tekemään se olis sinulle ihanaa ja myös minulle eikö vaan
      haluaisitko tätä

    • kanders

      no huh, onpas täällä paljon innokkaita nuolijoita. Se on niin ihanaa

    • suihinotto

      minä rakastan nuola pillua ja olen hulluna siihen

    • posliini

      Täälä olis Oulussa jollekki nuoltavaksi märkä ja kuuma pillu.. kotona en saa tarpeeksi.. olis tosi ihana kun sais vain nauttia kun nuollaan ja laueta useasti..

      • rapu

        Olis Oulun lähelläkin halujas nuolija, ei todellakaan kotona saa tarpeeksi ja pillun nuoleminen on todella kiihottavaa ja olisi se kiva antaa myös munaa imeskeltäväksi


      • Anonyymi

        Täällä ois turvallinen 40v ukm Oulusta nuolemaan sinua;) Rakastan nuolla pillua ja ois ihanaa jos laukeaisit mun käsittelyssä!


    • Dining at Y

      Minkäslainen pakkaus olet 'posliini'? Varmasti meitä innokkaita nuolijoita on täällä monella eri mieltymyksellä varustettuja. Ja minkälaista nuolija haeskelet - tuskin sinullekaan aivan kaikenlaiset kielenkannat kelpaa... ;)
      -M35-

    • lifemocker

      vähän riippuu; jos alapäästäsi tulee lähinnä mieleen joku alien leffa - ei sinne tee mieli nokkaansa työntää

    • liukastelija2

      mikään ei oo ihanampaa kun pillun nuoleminen ja kun tuntee et nainenkin nauttii

    • ukko-mies

      Minä olen taas sellainen mies että tekis hirveesti mieli nuolla pimppiä. Mutta vaimoni ei siitä tykkää jostakin syystä. Jonka takia tuo seksi on minusta meillä vähän vajavaisen tuntuista.

    • rafu1

      Pimpsan nuoleminen on todellakin suuri nautinto, silloin kun se kuvaamasi kaltainen.

    • maistuis kyllä

      Kyllä vaan kelpaisi.

    • jäppinen

      on.minä nuolisin vaikka tuntitolkulla ja mitä märempi sitä parempi.

    • ymp.leikattu

      Taannoïn oli eräs naisystävä joka nuoletti,mutta halusi,että hänen n16

      v tytönsä saa katsoa. Kun nuolin äitiä niin tyttö rupesi hyväilemään itseään.Sen jälkeen kumpikin
      voihki.Äiti halusi opettaa tyttöään.minulta tuli välittömästi.Niinpä tytär sai opin.Mutta äiti ei antanut minun koskea tyttäreensä.Tämä oli parasta mitä minulle on tapahtunut.

    • -82 nasaretilainen

      Kyllä tykkään nuolemisesta! Siihen on montakin perustetta.
      Ensimmäinen on tuottaa naiselle nautintoa. Suuseksissä nainen voi rentoutua, keskittyä ja nauttia kaikessa rauhassa saamastaan huomiosta. Hyvä suuseksi on kiireetöntä ja voin viettää aikaa pillun parissa.
      On kiva tietää et nainen tykkää suuseksista ja haluaa sitä. Useat naiset häpeää itseään ja ei siksi edes halua suuseksiä. Olisikin tärkeää et nainen antaisi ymmärtää halauvansa sitä. Halujaan voin korostaa asettautmalla vuoteelle selälleen ja hieman raottelemalla reisiä kutsuvasti. Se on merkki siitä et nainen kokee olonsa tarpeeksi puhtaaksi suuseksille ja sille ei olisi mitään estettä,nainen haluaisi jos mies vaan oivaltaa et just nyt ois hyvä hetki suuseksille
      Taivutat pääsi taaksepäin ja toivot että mies tajuu pian mitä haluat.
      Kun mies tajuu ni levität reidet äärimmilleen ja korostat kaikintavoin että tie on aivan oikea ja raivaat kaikki esteet pois nuolemisen tieltä ja levität reidet niin auki ettei ne oo ikinä ollu ja tarjoilet itsesi tarjottimella miehelle. Korostat halujasi, elein. ja kannustat miestä.

      Kun mies on saanut kokea oman halusi, voit rentoutua ja olla vähäeleisempikin ja "syventyä" nauttimaan ja antaa asioiden mennä niin kuin ne menee. käännät aivosi nolla-asentoon ja et osaa kommunikoida mitään, kenties ainoat järkevät sanasi ovat "älä lopeta ikinä". Orkkua ei tartte tulla mielestäni, riittää että nautit ja koet olosi hyväksi ja rakastetuksi ja suuseksin saaminen tuottaa sulle psyykkistä ja fyysistä mielihyvää.

      Eli naisen halukkuus lisää omia halujani.

      Naisen sukupuolielin ei mielestäni ole mikä tahansa asia, vaan puhutaan pillusta. Pillu kiinostaa miehiä kaikin tavoin. Sen ulkonäkö, joka on yksilöllinen ja tietenkin varjeltu salaisuus, mutta myös sen herkkyys, kostuvuus ja tietenkin maku.
      Suuseksin edellytys ei ole se että on vastapesty ja suuseksi on järjestetty. No ainahan se on järjestetty, mut se voi tapahtua myös spontaanista ja suuseksin este ei saa olla se että pillusi maistuu miedosti pillulta ja et se tuoksahtaa miedosti pillulta. Makusi on osa sua. Myöskään karvat ei voi olla este suuseksille.
      Sanoisin et omalla kohdallani pillun mieto maku ja paljaana olo edessäni kannustaa ja kiihottaa suuseksille. Ilman pikkuhousuja mekossa hengailu ja muukin pikkuhousuttomuus silloinkin kun ei ole just se ainutkertainen hetki kyseessä, ni kannustaa suuseksille ja luo ilmapiiriä jossa se voi tapahtua koska tahansa. Halukas nainen luo edelytyksiä et tuo unelma voisi toteutua mahdolisimman usein ja kuljeksii kotona alapää tuuletettuna ja tuoksahtaa miedosti pillulle ja paljastaa kenties kostuneensa jo ajatuksesta.

      Suukseksi myös yhdistää. se on yhdessäoloa parhaimmillaan. se on laatuaikaa. Se on hyvä tapa hoitaa parisuhdetta.
      1. luo tilanteita "arkeen" et suuseksi sopii sulle ja olet siihen valmis vaikka heti
      2.kun mies löytää "aarteesi" oikealla tavalla, ni korosta, alleviivaa ja käytä huutomerkkejä miehelle viestiessäsi että hän on aivan oikealla asialla ja reitesi leviää iloisesti suuseksille ja olet kuin tarjottimella henkisesti ja fyysisesti. Onnen päiväsi.
      3.kun se alkaa tuntua hyvätlä unohda kaikki ja ole oma itsesi, nauti omilla ehdoillasi. Pyri tilanteeseen että voit kääntää aivot nollille ja olla vaan hellittävänä, ilman suorituspaineita, luottaen että mies ei lopeta kesken, hän nuolee sua mielihyvin. Pitää sua hyvänä.

    • Nam

      Kaipaisiko joku rehevä vanhempi nainen nuolentaa Turun seudulla tänään?

    • nuolija2

      täällä olisi oulusta mies valmiina nuolemaan naisia
      laittakaa mailia sod(at)luukku.com

    • halukas

      Kyllä niitä riittää..voisin vaikka käydä... tuntuu upealle kun daami alkaa kiemurtelemaan nautinnosta, ei millään kalulla saa vastaavaa nautintoa annettua..ja se maku, turvotus, punoitus..alussa kuin ruusunnuppu..edetessä "terälehdet" aukeaa ja alkaa "hana" valskaamaan..upeeta ja eikun kieltä taas peliin...

    • härkönen33

      Rauman alueella suuhoidon tarpeessa olevaa naista ilmottaudu tänne?33v heppu valmiina auttaamaan-härkönen-

    • M.a05e

      täältä saat kieltä niin paljon kun vaan haluat! eakastan pillun nuolentaa,ennen annan naiselle O:n suuni avulla kuin hakisin omaa tyydytystä.

    • eras mies

      Nuoleminen on ihan ok, mutta molempien pitää hoitaa asia kunnolla - muista vastavuoroisuus!

    • Paljastaja

      Ap kurkkaappa sinne housuihisi uudestaan...sieltä löytyy pippeli. Vaikka kuvittelisitkin olevasi nainen.

    • Moi! Omalta kohdaltani voin kertoa että olen hulluna nuolemaan pillua ja ei haluaisi lopettaa kun makuun pääsee, eli tuntejakin voin kielineni naisen jalkovälissä viettää, siinä on hyvä olla, ja kun Nainen laukeaa suuta vasten niin....... ;) Ottakaa Naiset yhteyttä jotka haluutte kielikylpyjä 05alueella

    • joku vaan

      Kaikkein parasta tussun nuolemisessa on se kun näkee ja tuntee naisen nauttivan! ;) Henkilökohtaisesti kiihotun itse tussun nuolemisesta kuin siitä että nainen nauttii. ;) Ja koska minulle on ollut aina tärkeää naisen nautinto niin olen paljon myös asiasta lukenut ja kokeillut sitten käytännössä ja ei kukaan ole koskaan valittanut päin vastoin ;) :D

    • himonuolla.

      Nimimerkille "yks nainen vaaaan" luulempa että miehessä vikaa jos ei halua nulla sua aktiivisemmin ei vaan oaa tai pysty, soitappa mulle niin kerron millaista on kun kunnolla haluaa nuolla pillua niin että nainen todella huomaa että häntä nuollaan.0449510121

    • ihmettelevä jätkä

      Antaisin kieltä vaikkakulumiseen asti mutta mistä naisista aina tietää haluaako ne?
      Kerran olin menossa hiljalleen pillun kohdille suudellen mutta nainen ikään kuin venkoilu pois ja alkoin riisumaan housujani miksi joku ei haluisi saada kunnon tyydytystä, väitän että käytän pedissä yläpäätäni paremmin kuin alapäätäni. :D
      Sormen tämä tyttö huoli muttei kieltä :/

    • terpol2012

      Uskon että turunseudulla on nainen joka haluaa tulla nuolluksi. Ikää sais olla 50-60 v. toiveena olis myös normaali tai hoikka vartalo. Tarjoan käyttöösi kieleni ja sormeni. En odota että teet vastapalveluksia. En asu yksin, niin siis tekstaa mulle no. 0400884220 niin sovitaan miten toteutetaan nautintoasi.

    • terpol2012

      Nuolen aina kun haluat ja tilaisuus on. Olen 61v. Vaimoni on sairastunut eikä seksi suju. En odota vastapalveluksia. Huolehdin itse omasta tyydytyksestä, mutta en toki kiellä koskemasta jos haluat niin tehdä. Asun Turussa. Tekstaa minulle 0400884220.

    • Täytyy sanoa, että siitä on aikaa kun olen viimeksi päässyt nuolemaan. Puolison kanssa seksielämä kuollut totaalisesti jo useita vuosia sitten. Haluisin niin päästä nuolemaan taas.....

    • Laita toteutuspaikka, niin saat parasta mahdollista suuseksiä;)

    • Anonyymi

      Kyllähän se pillun nuoleminen onnistuu...

    • Anonyymi

      Kyllä on ja paljon. 50v mies Satakunnasta olis valmis antamaan kunnon kielihoidot pimpillesi😛

    • Anonyymi

      Voin olla vapaaehtoinen pillun lipittäjä

    • Anonyymi

      Täällä ainaki yks reilu 30v sonni valmis töihin..

    • Anonyymi

      No sehän kiihottaa ihan älyttömästi ainakin minua.Se on varmaan miehestä kiinni,mutta itseäni se kiihottaa,samoin kuin se että naisella on pitkävartiset nahkasaappaat ja ruoska,rupeaa seisomaan heti,vaikka eihän oikeasti halua saada selkäänsä.Mielellään kuitenkin nuolee naista,jos tietää että se tuottaa naiselle nautintoa,ja itselle kiihoitusta.

    • toiveeni nahkapikkuhousut sulla vetoketjulla avaisin hampailla tai shortsit imisin häpyhuuliasi kieleni tunkeutuisi sisääsi tutkien joka sopukan maistelisin sinua ottaisin häppärisi kokonaan esille suuhuni uuh pitäisin sinun hunajaaa suuni täynnä

    • Anonyymi

      Minä haluan olla sun kanssa on sovittu että se on ihan hyvä idea on sovittu että jos

    • Anonyymi

      Pillua on kyllä ihana nuolla. Varsinkin vielä jos on isot häpärit/klitoris niin sitä kiihkeämmin nuolen. Nautin itsekin siitä kun saa nuolla oikein kunnolla. Olen 50 mies Hämeenlinnasta. Jos vaan nainen haluat pitkää ja nautinnollista nuolentaa niin kirjoittele alaston.hml(at)gmail.com

    • Vanha juttu, mutta aina ajankohtainen.

      Kyllä, ehdottomasti meillä kuuluu liki jokaiseen session pillun nuolenta aktiivisena osana. Nuolen kyllä koko jalkovälin peppureikään asti. Etenkin kun vaimo trimmaa pillun, on pakko päästä nuolemaan heti. On mukava tunnustella kun hän kiihottuu ja kiemurtelee homman jatkuessa.

      Kyllä, rakastan nuolla pillua.

    • Aivan mahtavaahan ois tollasta lipittää ja nauttia mausta

    • Anonyymi

      Aivan höpöhöpöä taas ja kirjoittajana mies!

    • Mä niin rakastan pillun nuolentaa.

      • Anonyymi

        Ihana kun kirjoitat omalla kuvalla..haluisin antaa pilluni sun käsittelyyn.. N50


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun kirjoitat omalla kuvalla..haluisin antaa pilluni sun käsittelyyn.. N50

        No meidän täytyy vaihtaa yhteystietoja. Onks sulla esim kik? Mä siellä rahtikale.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        No meidän täytyy vaihtaa yhteystietoja. Onks sulla esim kik? Mä siellä rahtikale.

        Oletko rekka mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko rekka mies?

        Sorakuski nykyään.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Sorakuski nykyään.

        Oletko varattu itse olen, joten luotto pitää olla kunnossa myös terveys. Pitkään harkinnut vaki seksi kumppania itselleni nyt uskaltauduin vastaa sinulle ehkä kuvasi rohkaisi siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun kirjoitat omalla kuvalla..haluisin antaa pilluni sun käsittelyyn.. N50

        Mistäs sä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varattu itse olen, joten luotto pitää olla kunnossa myös terveys. Pitkään harkinnut vaki seksi kumppania itselleni nyt uskaltauduin vastaa sinulle ehkä kuvasi rohkaisi siihen.

        Kiva kun uskalsit. Mä olen sinkku, mutta se ei haittaa. Olen molemmista päistä terve :D. Muhun voi luottaa.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Kiva kun uskalsit. Mä olen sinkku, mutta se ei haittaa. Olen molemmista päistä terve :D. Muhun voi luottaa.

        Helpottaa tapaamisia kun toinen vapaa..mitä vaatimuksia sinulla minun suhteeni..terveys myös kunnossa sekä ehkäisy ei pelkoa sen suhteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaa tapaamisia kun toinen vapaa..mitä vaatimuksia sinulla minun suhteeni..terveys myös kunnossa sekä ehkäisy ei pelkoa sen suhteen.

        Mä oon käyny vasektomiassa, ettei sen suhteen huolta. No terveys tietysti ja kunhan olet mukava ihminen. No karvotusta ei mielellään paljoa.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Mä oon käyny vasektomiassa, ettei sen suhteen huolta. No terveys tietysti ja kunhan olet mukava ihminen. No karvotusta ei mielellään paljoa.

        Olen iloinen ja pirteä nainen ystävien mielestä, karvoitusta ei laisinkaan siistiä nuolla..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen iloinen ja pirteä nainen ystävien mielestä, karvoitusta ei laisinkaan siistiä nuolla..

        Kuulostat hyvältä. Mullakaan ei oo karvoitusta ollenkaan.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Kuulostat hyvältä. Mullakaan ei oo karvoitusta ollenkaan.

        Samoin sinä olet myös komea..ihana kun mies ilman karvoitusta tykkään suu seksistä..silloin voi imeksiä kunnolla nähdä kun mies nauttii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinä olet myös komea..ihana kun mies ilman karvoitusta tykkään suu seksistä..silloin voi imeksiä kunnolla nähdä kun mies nauttii.

        Kiitos :). Mites tästä nyt jatketaan?


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Kuulostat hyvältä. Mullakaan ei oo karvoitusta ollenkaan.

        Mieheni tuli juuri kotia..palaan myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni tuli juuri kotia..palaan myöhemmin.

        Ok.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Ok.

        Vastaan vielä nopsaan.. haluaistko että tulen luoksesi jos mollemmat järjestämme aikaa että voimme kunnolla nauttia ilman kiirettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan vielä nopsaan.. haluaistko että tulen luoksesi jos mollemmat järjestämme aikaa että voimme kunnolla nauttia ilman kiirettä.

        Joo haluaisin. Viikonloppusin hyvin aikaa.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Joo haluaisin. Viikonloppusin hyvin aikaa.

        Hei Mica40v! Mieheni suunnitteli metsästys viikon loppua itä suomeen kavereiden kanssa jos porukka lähtee perjantaina voisin tulla luoksesi vaikka koko yöksi. Töissä fantasioin susta pikkarini aivan märkänä koko päivän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mica40v! Mieheni suunnitteli metsästys viikon loppua itä suomeen kavereiden kanssa jos porukka lähtee perjantaina voisin tulla luoksesi vaikka koko yöksi. Töissä fantasioin susta pikkarini aivan märkänä koko päivän..

        Iltaa, mistäpäin olet N50 ? Täällä olisi innokas 40v nuolija pks, varattu itsekin. Siitä onkin tovi kun olen päässyt herkuttelemaan pillun maulla, peppua haluaisin nuolla myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mica40v! Mieheni suunnitteli metsästys viikon loppua itä suomeen kavereiden kanssa jos porukka lähtee perjantaina voisin tulla luoksesi vaikka koko yöksi. Töissä fantasioin susta pikkarini aivan märkänä koko päivän..

        No sehän kuulostaa hyvältä ja sopis mainiosti. Vai semmonen päivä ollu ;).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa, mistäpäin olet N50 ? Täällä olisi innokas 40v nuolija pks, varattu itsekin. Siitä onkin tovi kun olen päässyt herkuttelemaan pillun maulla, peppua haluaisin nuolla myös.

        Nummelan liepeillä..taitaa olla parisuhteen ongelma molemmin puolin, ihanaa kun löytyy vielä miehiä jotka tykkää oikeesti pillun mausta niin kuin sanoit. Olen päättänyt että löydän miehen joka nuolee mut kunnolla useampaan orgasmiin..nyt pakko laittaa nimi T. Virpi


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        No sehän kuulostaa hyvältä ja sopis mainiosti. Vai semmonen päivä ollu ;).

        Yllätyin miten moni mies tykkäisi tälläisestä, halun kuiteski vastata heille. Päivä töissä ihana kun muutakin kuin työ. Suukko T. Virpi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nummelan liepeillä..taitaa olla parisuhteen ongelma molemmin puolin, ihanaa kun löytyy vielä miehiä jotka tykkää oikeesti pillun mausta niin kuin sanoit. Olen päättänyt että löydän miehen joka nuolee mut kunnolla useampaan orgasmiin..nyt pakko laittaa nimi T. Virpi

        Voisiko Virpi sinun luona käydä nuolemassa, silloin kun miehesi reissussa ?
        T: 40v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko Virpi sinun luona käydä nuolemassa, silloin kun miehesi reissussa ?
        T: 40v mies

        Hei 40v mies! Oletko miten kaukana ja millainen nuolija mies..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllätyin miten moni mies tykkäisi tälläisestä, halun kuiteski vastata heille. Päivä töissä ihana kun muutakin kuin työ. Suukko T. Virpi

        No on se niin ihanaa tyydyttää toista kielellä ja käsin, että ei se ihme et moni mies tykkää. Voitaisko nyt jatkaa tätä kahden kesken? Suukko sinnekkin.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        No on se niin ihanaa tyydyttää toista kielellä ja käsin, että ei se ihme et moni mies tykkää. Voitaisko nyt jatkaa tätä kahden kesken? Suukko sinnekkin.

        Huomenta..töissä työ pöydän ääressä oli pakko laittaa hame ylle kun housut kostuu jos ilman suojaa..kyllä kieli ihana jos mies osaa tunteella käyttää vuorotellen käden kanssa tai yhtä aikaa..aah kiihotun kertoessa. Missä haluat jatkaa vai viikon loppuna luonasi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta..töissä työ pöydän ääressä oli pakko laittaa hame ylle kun housut kostuu jos ilman suojaa..kyllä kieli ihana jos mies osaa tunteella käyttää vuorotellen käden kanssa tai yhtä aikaa..aah kiihotun kertoessa. Missä haluat jatkaa vai viikon loppuna luonasi..

        Toivottavasti hameen alla ei oo pikkareita haluaisitko istua kasvoilleni ja nuolettaa itsellesi useita orkkuja oletko posliini miten ois ruokkis ja pikainen nuolenta autossa tai työhuoneen pöydällä maaten saaden nuolentaa ja sormia sisääsi ja jos haluatniin posliini kaluni valmiina sulle virpi oon kovana ajatuksesta wej


      • Anonyymi

        Luin viestisi joku aika sitten en kyennyt vastaamaan kun liian kiihottuneessa tilassa, työ kaverit alkais kysellä punasista poskista. Ihanaa olisi tehdä töitä samalla kun kielesi ...oispa kiva olla kyydissä kun ajat ottaisin huulteni väliin..kiinnostais minkä kokoinen..pakko oli köydä ottaa pikkarit pois..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti hameen alla ei oo pikkareita haluaisitko istua kasvoilleni ja nuolettaa itsellesi useita orkkuja oletko posliini miten ois ruokkis ja pikainen nuolenta autossa tai työhuoneen pöydällä maaten saaden nuolentaa ja sormia sisääsi ja jos haluatniin posliini kaluni valmiina sulle virpi oon kovana ajatuksesta wej

        Ei oo totta..mitä viestejä saan lukea samalla kun teen töitä. Joudun laittaa lapun ovelleni olen varattu ennen kuin vastaan sinulle, toden näköisesti saan ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luin viestisi joku aika sitten en kyennyt vastaamaan kun liian kiihottuneessa tilassa, työ kaverit alkais kysellä punasista poskista. Ihanaa olisi tehdä töitä samalla kun kielesi ...oispa kiva olla kyydissä kun ajat ottaisin huulteni väliin..kiinnostais minkä kokoinen..pakko oli köydä ottaa pikkarit pois..

        Älä puhu tommosia et pikkarit pois. Hyvän kokoinen ja kauniin näköinen ympärileikattu.


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Älä puhu tommosia et pikkarit pois. Hyvän kokoinen ja kauniin näköinen ympärileikattu.

        Pakko oli ottaa pois kun aivan märät..pysyy kuivana kun lyhyt hame ylläni.Uskon kun sanot kerran nuorempana olen tavannut miehen jolla ympäri leikattu tosi siisti ja liukuu hyvin sisään. Ihana saada maistaa sekä nauttia kun kalusi sisälläni hui kunpa olisit täällä..mies varmisti että lähtevät perjantaina..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko oli ottaa pois kun aivan märät..pysyy kuivana kun lyhyt hame ylläni.Uskon kun sanot kerran nuorempana olen tavannut miehen jolla ympäri leikattu tosi siisti ja liukuu hyvin sisään. Ihana saada maistaa sekä nauttia kun kalusi sisälläni hui kunpa olisit täällä..mies varmisti että lähtevät perjantaina..

        Mulla leikattu 9 vuotiaana, liian kiree esari oli. Hyyä et lähtee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo totta..mitä viestejä saan lukea samalla kun teen töitä. Joudun laittaa lapun ovelleni olen varattu ennen kuin vastaan sinulle, toden näköisesti saan ..

        Virpi kun laitoit lapun ovelle niin ei kai vaan sormesi eksynyt kosteille pimpin huulille ja hieromaan klittaasi samalla avasit paidan napot ja pullautit rintasi esiin liiveistä nännisi ovat varmasti kivikovat kiimasta voi kun olisin huoneessasi vasten pöytää takaapäin ja lopuksi laittaisin sut selälleen ja ottaisin sut siinä ps saitko t wej


      • Anonyymi
        Mica40vTre kirjoitti:

        Mulla leikattu 9 vuotiaana, liian kiree esari oli. Hyyä et lähtee.

        Iltaa Mica! Päivä kiireinen siksi en vastannut..toinen asia äijät päättivät lähteä keskiviikkona ovat koko loppu viikon mökillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virpi kun laitoit lapun ovelle niin ei kai vaan sormesi eksynyt kosteille pimpin huulille ja hieromaan klittaasi samalla avasit paidan napot ja pullautit rintasi esiin liiveistä nännisi ovat varmasti kivikovat kiimasta voi kun olisin huoneessasi vasten pöytää takaapäin ja lopuksi laittaisin sut selälleen ja ottaisin sut siinä ps saitko t wej

        Kiireinen päivä en voinut laittaa lappua, miten mies voi kirjoittaa noin ihanasti. Rehellisesti haluaisin sinun yhtyvän minuun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireinen päivä en voinut laittaa lappua, miten mies voi kirjoittaa noin ihanasti. Rehellisesti haluaisin sinun yhtyvän minuun..

        Virpi yhtyminen kanssasi kiihottaisi todella .voitais käydä ensin ravintolassa syömässä ja jutella mukavia samalla katseella sinua ahmien tujottaen poveasi himoiten niitä jälkkäriksi ojentaisit kosteat pikkarit pöydän alta .siirtyisimme kohti hotelli huonetta oven auettua nostaisin mekkosi ylös polvistuisin nuolemaan pilluadi jota työntäisit ahnaasti kohti kasvojani sitten menisin selälleni että voisit istua kasvoilleni nuolettamaan pilluasi välillä hieroisin klittaasi jääpalalla sitten taas kielellä sitä hyväilisin samalla kätesi availisi housujani jossa sinua odottaisi kovana seisova kalu kiimatippa valuen 😘😘edessä olisi kiimainen yö haluaisitko kuulla lisää t wej kovana sua aattelen ja😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa Mica! Päivä kiireinen siksi en vastannut..toinen asia äijät päättivät lähteä keskiviikkona ovat koko loppu viikon mökillä.

        Nyt varmaan virpi on sheivannut silkin pehmeäksi posliiniksi pimpin valmiiksi nuoltavaksi ja sängyllä ilman vaatteita puristelet täyteläisiä rintojasi kosteus valuu vaostasi ja voin suositella jos ei jo ole niin hieman kosteutta klitalle ja satisfyer pro 2 klitalle ja säädät voimakkuutta ja pian olet räjähtävien orkkujen sarjassa tuota kun saisi katsella vierestä ja hitaasti työntää kaluni sykkivään pimppiisi ps satisfyer olis toimistonpöytälaatikossa kiva lelu jolla vois kivasti saada punan poskille ja ajatus et joku avais oven kesken pienen omankivan t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virpi yhtyminen kanssasi kiihottaisi todella .voitais käydä ensin ravintolassa syömässä ja jutella mukavia samalla katseella sinua ahmien tujottaen poveasi himoiten niitä jälkkäriksi ojentaisit kosteat pikkarit pöydän alta .siirtyisimme kohti hotelli huonetta oven auettua nostaisin mekkosi ylös polvistuisin nuolemaan pilluadi jota työntäisit ahnaasti kohti kasvojani sitten menisin selälleni että voisit istua kasvoilleni nuolettamaan pilluasi välillä hieroisin klittaasi jääpalalla sitten taas kielellä sitä hyväilisin samalla kätesi availisi housujani jossa sinua odottaisi kovana seisova kalu kiimatippa valuen 😘😘edessä olisi kiimainen yö haluaisitko kuulla lisää t wej kovana sua aattelen ja😍

        Olet super rakastaja..pilluni aivan märkä sykkii sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet super rakastaja..pilluni aivan märkä sykkii sinulle.

        Voitko sormettaa märkää pimppiäsi puolestani ja samalla tiedät et hitaasti hieron kovana seisovaa kaluani 😘t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko sormettaa märkää pimppiäsi puolestani ja samalla tiedät et hitaasti hieron kovana seisovaa kaluani 😘t wej

        t wej..10 min päästä pidän puolen tunnin tauon..menen autooni sormetan ja sauva mukana myös..fantasioin sun kovasta kalusta..laukean sinulle aah ihana olet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        t wej..10 min päästä pidän puolen tunnin tauon..menen autooni sormetan ja sauva mukana myös..fantasioin sun kovasta kalusta..laukean sinulle aah ihana olet...

        Muista jättää pikkarit pois loppupäiväksi ja kun käyt wc tauolla niin nait seisaallaan peilin edessä sauvan kanssa puristellen rintojasi samalla voisitko jättää liivit pois loppupäiväksi nännit näkyisivät kivasti vasten paitaa voi kun olisin autossa odottamassa sinua tulisit takapenkille syyliini ratsastamaan puristelisin rintojasi suutelisin niskaasi lasit huurtuisivat sormesi hieroisi klittaasi tuntisin supistelevan pimppisi laukeaisin sisääsi samalla kuoristelet sylissäni nouset autosta takaisin töihin sperma valuisi pitkin reisiäsi odottaisin työpäiväsi päättymistä ja😘😘t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista jättää pikkarit pois loppupäiväksi ja kun käyt wc tauolla niin nait seisaallaan peilin edessä sauvan kanssa puristellen rintojasi samalla voisitko jättää liivit pois loppupäiväksi nännit näkyisivät kivasti vasten paitaa voi kun olisin autossa odottamassa sinua tulisit takapenkille syyliini ratsastamaan puristelisin rintojasi suutelisin niskaasi lasit huurtuisivat sormesi hieroisi klittaasi tuntisin supistelevan pimppisi laukeaisin sisääsi samalla kuoristelet sylissäni nouset autosta takaisin töihin sperma valuisi pitkin reisiäsi odottaisin työpäiväsi päättymistä ja😘😘t wej

        Olet mieletön juuri autossa olen siirsin autoa syrjemmälle, kaadoin penkin aah sauva pillussani uuh luen sun vistiä..rintaliivejä käytän harvoin ja nännit näkyy kunnolla kun kiihotun..aah miten tekee mieli sua runkkaat minulle ei tulee juuri..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista jättää pikkarit pois loppupäiväksi ja kun käyt wc tauolla niin nait seisaallaan peilin edessä sauvan kanssa puristellen rintojasi samalla voisitko jättää liivit pois loppupäiväksi nännit näkyisivät kivasti vasten paitaa voi kun olisin autossa odottamassa sinua tulisit takapenkille syyliini ratsastamaan puristelisin rintojasi suutelisin niskaasi lasit huurtuisivat sormesi hieroisi klittaasi tuntisin supistelevan pimppisi laukeaisin sisääsi samalla kuoristelet sylissäni nouset autosta takaisin töihin sperma valuisi pitkin reisiäsi odottaisin työpäiväsi päättymistä ja😘😘t wej

        Kiiti ihana rakastaja..sain useamman perä jälkeen sinulle..pakko rauhoittua että voin palata töihin..nännit näkyy valkoisen paidan läpi liiankin hyvin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiiti ihana rakastaja..sain useamman perä jälkeen sinulle..pakko rauhoittua että voin palata töihin..nännit näkyy valkoisen paidan läpi liiankin hyvin..

        Ajattelen kosteaa ja turvonnutta pilluasi kaluni laukesi roiskaisten viikon lastin olkkarin pöydälle jos olisit täällä saisit nuolla ne pöydältä ja mä nuolisin sua takaapäin samalla määräisin sulle töihin anaalitapin tunne kun istut ja kävelet saa pillusi pysymään kosteana koko päivän t wej


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen kosteaa ja turvonnutta pilluasi kaluni laukesi roiskaisten viikon lastin olkkarin pöydälle jos olisit täällä saisit nuolla ne pöydältä ja mä nuolisin sua takaapäin samalla määräisin sulle töihin anaalitapin tunne kun istut ja kävelet saa pillusi pysymään kosteana koko päivän t wej

        Ihana sait tyhjennettyä..nuolisin mielellään pöydältä pois jos nuolisit samalla pilluani..Käytän usein töissä kuulia pillussani tekee hyvää jumpata lihaksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana sait tyhjennettyä..nuolisin mielellään pöydältä pois jos nuolisit samalla pilluani..Käytän usein töissä kuulia pillussani tekee hyvää jumpata lihaksia..

        Voi kun pääsisi nuolee sun pillua naisin sut tainnuksiin sen jälkeen. T. Panettaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana sait tyhjennettyä..nuolisin mielellään pöydältä pois jos nuolisit samalla pilluani..Käytän usein töissä kuulia pillussani tekee hyvää jumpata lihaksia..

        Oletko virpi ottanut ruokatauolla koskaan suihin tai nainut wesassa pikapanoja t wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nummelan liepeillä..taitaa olla parisuhteen ongelma molemmin puolin, ihanaa kun löytyy vielä miehiä jotka tykkää oikeesti pillun mausta niin kuin sanoit. Olen päättänyt että löydän miehen joka nuolee mut kunnolla useampaan orgasmiin..nyt pakko laittaa nimi T. Virpi

        Hei Virpi olet aika läheltä.....


    • Olen Tamperelainen ukkomies ja terve molemmista päistä. Halua suuseksiin kyllä riittää. Yhteyttä voit ottaa vaikka tämän sivuston Treffien kautta alkuun.

    • Anonyymi

      Mikään ei ole niin ihanaa kuin saada nuolla pillua oikein kunnolla niin että välillä nenäkin kyntää pilluvakoa. Tykkään nuolla pitkään ja hartaasti ja imeä klittaa. Välillä nuolentaa voi tehostaa laittamalla sormen sisään....
      T. Mies 53v Oulu

      • Anonyymi

        Olet ihana mies mut liian kaukana..voisin laueta tähän kun luen viestiäsi. Yritän järjestää juuri Mican kanssa tapaamista..pääsen nuolettaa kunnolla kun oma mies ei kuumene moiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana mies mut liian kaukana..voisin laueta tähän kun luen viestiäsi. Yritän järjestää juuri Mican kanssa tapaamista..pääsen nuolettaa kunnolla kun oma mies ei kuumene moiseen.

        Moikka.
        Missäpäin asustelet, tekisi mieli nuolla sulle orkut.
        Se on parasta mitä voi kielellä tehdä😘


      • Anonyymi
        Salaseuraasalaa kirjoitti:

        Moikka.
        Missäpäin asustelet, tekisi mieli nuolla sulle orkut.
        Se on parasta mitä voi kielellä tehdä😘

        Arvaa haluisinko moni vastannut katsotaan tärppääkö..eka orgut tulee parissa minuutissa ja kymmeniä suuseksin aikana, puhumattakaan yhdynnän tuomasta kiihkosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvaa haluisinko moni vastannut katsotaan tärppääkö..eka orgut tulee parissa minuutissa ja kymmeniä suuseksin aikana, puhumattakaan yhdynnän tuomasta kiihkosta.

        Missäpäin olet, itse uudeltamaalts....voitas laittaa tärppäämään


    • Anonyymi

      vanhempi mies valmiina sua varteen!

    • Maailman kaamea epäkohta. Niin paljkn nuolematonta pillua ja imemätöntä kyrpää ja niin paljon halukkaita lutkuttajia jotka ei kohtaa

    • Anonyymi

      Kyl mä ainakin oon.
      Sovitaaks tällit?

    • No perhana. Vasta rekisteröidyin tänne ja täällä tämmöiset nuolemisjutut meneillään.
      Haluun mukaan!

      Täällä olis 49 v sinkkumies, Tampereelta minäkin.
      Ajatuskin nuolemisesta kiihottaa. Mieluusti antaisin suuhoitoa mukavalle, halukkaalle naiselle. Mitä enemmän saan sinulle nautintoa ja tyydytystä annettua, sitä parempi.
      Jostain Tampereen läheltä mieluiten.

    • Kimi-71

      Täällä olisi väsymätön 5-kymppinen kielimaisteri Turusta...

    • Anonyymi

      Keravalla olisi kielimies, olosi ihanan nautinnolista nuolla naiselle orgasmi🥰

    • Anonyymi

      Löytyisikö nuoltavaa naista eteläisestä Suomesta... pimppa maistuisi

    • Anonyymi

      Täällä mies joka oikeesti tykkää pillunnuolemisesta yli kaiken!!!

    • Pahoittelut miehesi puolesta, kaikki eivät halua tai osaa toiset taas suorastaan rakastavat nuolemista.
      tv Kelohonka

    • Anonyymi

      Haluan hyväillä sinua ja nulla sinun pillua

    • Anonyymi

      Mä rakastan kun mua nuollaan..mut ei kaikki miehetkään osaa sitä kunnolla..

      • Anonyymi

        Vois tulla koittaa. Orkkutakuu


    • Anonyymi

      Voi taivas että toi on nannaa istua miehen naamalla..

      • Anonyymi

        Ihan mielettömän kiihottavaa, tosi vaikea löytää naista joka nauttii naamalle istumisesta. Oon haaveillut naisesta joka nuolettais usein, istuis naamalle ja hierois suuta vasten molempia reikiään. Vaihtaisi välillä peppureiän suun päälle ja nuolettaisi, sitten pillua hieroen naamaa vasten....samalla runkaten hitaasti kulliani.


      • Anonyymi

        Oi ihanuus. Miehenä tuo on myös parasta. Kiimanen vittu, jota voi nuolla ihan antaumuksella.
        T:Jaakko


      • Anonyymi

        Tykkäätkö partaisen naaman päälle istua?9


    • Anonyymi

      Pidän vaimoani tiukasti kiinni reisistä kielihoitoa antaessani, koska lauetessaan hän kiemurtelee kuin käärme.

      Aluksi aina nain kielellä niin syvälle kuin yletän, sitten vaihdan klitorikseen. Vaimo hekumoi. Lopuksi nuolen kaikki nesteet, nam.

    • Anonyymi

      Pohjois Suomesta löytyykö naista joka antaa nuolla pillua niin pitkään kuin haluan olen hulluna siihen hommaan nam

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa nuolla sun pillua ja katsoa kun saat ,voisin tehdä sitä miten pitkään vaan !

    • Anonyymi

      Itse nautin antaa ja saada suuseksiä. On uskomattoman kiihoittavaa katsoa kun nainen kiemurtelee orgasmissaan, sen jälkeen kun on pikkuhiljaa ensin suudellut sisäreisiä ja päätynyt nuolemaan klitorista. Ja se pillun maku ja tuoksu saa villiksi itsenikin.

    • Anonyymi

      Aika omituinen on se nainen joka ei saa ilman netti-ilmoittelua! Ja kyllä meissä miehissä on tyhmiä kun uskomme kaikkeen mitä täällä kirjoitetaan! Se on hyvä, että täällä on eri asioihin osastot, mutta puhutaan vaan asiasta, ei ilmoitella!

      Eikä varmaan tasapainoiset ihmiset ilmoittele ja tule näitä lukemaankaan! Itsekin olen oppinut asioita kantapään kautta ja oppinut mitä netin keskustelupaikossa ihmiset puhuvat ihmisistä livessä ja mitä kuvaa antavat itsestään.

    • Anonyymi

      Onneksi mulla on kyrpä niin voin ottaa itse itseltäni suihin samaan tapaan kun Shortbus elokuvassa Paul Dawson laukesi omaan suuhunsa.

    • Onhan meitä vaikka pilvin pimein.

    • Anonyymi

      Täällä 43v mies joka rakastaa pillun nuolemista yli kaiken!!! Kokemusta 17v - 51v naisista ja kaikki on tykänneet, kun oon nuollut niille orkkuja :)

    • Anonyymi

      pimppiä pitää nuolla jos nainen haluaa

      • Anonyymi

        No kyllähän se on just etuoikeus.
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      On todellakin.Ainakin minä nuolen naista,niin etu kuin takareiästä hyvin mielelläni.Ja olen aina onnellinen,kun nainen antaa tehdä niin.

    • Anonyymi

      Minulla on sellainen mielikuva että useimmat miehet haluavat nuolla pillua.

      Suomalaisista valkoisista naisista en voi sanoa että näinkään useat olisivat imemässä kullia kovin mielellään. Naissuhteistani vain harva otti suihin koko liiton aikana.

      Ulkomailla lämpimissä maissa naiset ottavat suihin paljon mieluummin.

    • Mä istuisin naamalle nuoltavaksi erittäin mielelläni..rakastan saada suuseksiä 😘

      • Anonyymi

        Kerro lisää itsestäsi niin ehkä kaikki unelmasikin toteutuvat ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro lisää itsestäsi niin ehkä kaikki unelmasikin toteutuvat ;)

        Tuskin kaikki mut oishan tuo nuolenta jp hyvä alku 😉.oon vanhempi nainen ja mua kiinnostaa nuoremmat miehet...🙈😁


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Tuskin kaikki mut oishan tuo nuolenta jp hyvä alku 😉.oon vanhempi nainen ja mua kiinnostaa nuoremmat miehet...🙈😁

        Kiinnostaisko tällainen reilu kolmekymppinen nuolemaan sua?😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisko tällainen reilu kolmekymppinen nuolemaan sua?😉

        Ehdottomasti kiinnostaa 😘😍


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Tuskin kaikki mut oishan tuo nuolenta jp hyvä alku 😉.oon vanhempi nainen ja mua kiinnostaa nuoremmat miehet...🙈😁

        Ai mikä on sit yläikäraja?


      • Anonyymi
        Tinde-7377 kirjoitti:

        Ehdottomasti kiinnostaa 😘😍

        Laita viestiä meiliin [email protected] niin katsotaan mitä keksitään😉


    • Anonyymi

      Haluan nuolla pimperoa

    • Hei.minua kiihottaa nuolla ja runkata pillua niin että nainen varmasti nauttii joka hetkestä.jos olet itse valmis myös imemään kyrpääni niin laita postia [email protected] tai kikkaa arisuomi

    • Anonyymi

      Tänne vaan jonon jatkoksi, Satakunnan alueella todellakin terve ja taitava kielimies valmiina vain sinua varten. Kirjoittele ja sovitaan lisää....
      [email protected]

    • Moi ! Ok 👌

    • Moi ! Hmmm

    • Anonyymi

      Nuolen moiskis loiskis uuh toiski..

    • Anonyymi

      Minä ainakin tykkään nuolla pillua, kun sitä vaan olisi nuoltavaksi

    • Anonyymi

      Täällä myös aikuinen mies joka tykkää antaa naiselle nautintoa mutta myös saada sitä tasapuolisesti.,..Pirkanmaa.
      [email protected]

    • Anonyymi

      Kyllä minä nuolisin sua

    • Anonyymi

      Helvetin pitkä ketju mutta..... yksi entinen naispuolinen ystävä sanoi käskeneensä miehiä nuolemaan. Siis jos on mies joka tuntuu sopivalle, niin kukaan tuskin laittaa seksiä pahakseen. Terv M

    • Anonyymi

      Haluun nuolla ja imeä pillua, se maistuu hyvältå

    • Anonyymi

      Mistä oot tykkään pillun mausta ja nuolen sen mielellään

    • Anonyymi

      Haluun nuolla pillua, se maistuu todella hyvältä

    • Anonyymi

      Rakastan pimpan nuolemista. Se on ihan parasta mitä tiedän. Jos olisi pakko valita, pimpan nuoleminen vai oma orgasmi, niin valitsisin pimpan nuolemisen.

    • Anonyymi

      Moi minä tykkään nulla pillua aina

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miehes ei ymmärrä hyvän päälle, minä nuolen vaimoani joka kerta kun vaan tarjolla on.

      • Anonyymi

        Naisen rinnat on kivoja suudeltavia kun nännit on nöpöllään ja kiimainen posliini pillu maistuu aina kun on vaan tarjolla:)


    • Anonyymi

      Alko jalkojen välissä tykyttää ja suonet paisuu😁

    • Anonyymi

      Kahdestakymmenestä miehestä joiden kanssa olen ollut, vain yksi nuoli kunnolla. Hänen kanssaan emme muuta tehneetkään. Iso pettymys kun mies ei nuole naista kunnolla :( Suuseksi on ihanaa.

    • Anonyymi

      Lainaan yhtä entistä naispuolista kaveria.

      Hän oli käskenyt seksin aikaan miestä nuolemaan
      Kukaan ei ollut sanonut mitään vastaan

      Hän ja muutama muu on sanonut että nuolemista ei tarvitse kysyä jos tilanne on päällä.

    • Anonyymi

      Saisinpa sellaisen tosi mädän pillun huulilleni enpäästäisi suustani

    • Anonyymi

      kyllä minä tykkään antaa naiselle orgut nuolemalla ja lopuksi naida

    • Anonyymi

      aiwan minä

    • Kyllähän sitä ihan omasta ilosta pillua nuolee. oma muna kovana kun kiihottaa Nams.

    • Anonyymi

      Haluan mulla sinua

    • Anonyymi

      Haluun nuolla pillua paljon ja sitten naida

    • Anonyymi

      Mä sain mieheltäni eilen parasta kielihoitoa ikinä..meinas lähteä taju🙈🤭rakastan saada sitä..

      • Anonyymi

        Minä sain eilen antaa vaimon pimpalle kielihoitoa ja sen jälkeen panna kunnolla. On sitä pimpsaa ihana nuolla.


      • Anonyymi

        Annoitko sinä miehellesi suu kieli hoitoa.


    • Anonyymi

      Mä voisin käydä säännöllisesti ihan pelkästään nuolemassa, jos Satakunnasta löytyis jotain herkkua. M39

    • Anonyymi

      Mistä päin mahdollisesti oot? Mietin, et jos haluut niin täällä ois joku joka ois kiinnostunut nuolemaan sun pyhintä :)

    • Anonyymi

      Rakastan Pillun nuolemista kosteutesi vain lisää kiihottumistani siis HALUAN NUOLLA en tee sitä "velvollisuudesta" Naisellinen Nainen puettuna esim corsettiin josta sukkanauhoin sukat on upean kiihottava raami olen jo 70v silti maistuu makoisalle kun Nainen on lauennut suullani haluan uuteen sessioon että Nainen ottaa suihin haluaisitko takaapäin

    • Anonyymi

      nuolisin koko alapään jos sinä tekisit samoin minulle en pelkää vibraakaan

    • Anonyymi

      Kerava Nainen luontoon NYT nuoltavaksi

      • Anonyymi

        Ihana kun kesä nyt naiset luontoon nuolettaa ja saatte vierasta helposti niin jaksatte taas pitkän talven muistella miltä vieras tuntui.


    • Anonyymi

      Haluan pitää sinua hyvänä halata pussata ja sitten se tärkein mulla sinun pimppiä

    • Anonyymi

      Minä nuolen aina Vaimoni pillua ennenkuin rupean nussimaan. Joskus hän ottaa suihin Vaimo saa orkun varmasti kun nuolen 😍

    • Voi kunpa saisin nuolla sinua. Rakastan nuolemista! Riisuisin sinut hitaasti ja aloittaisin kiusoittelevan rauhallisesti nuolemaan sinua. Eikä vain häppäreitä, vaan myös pillun ympäriltä ja sisäreisistä. Antaisin nesteiden valua sinusta ja nuolisin yhä suuremman kiihkon vallassa tahtia kiihdyttäen. Saisit useamman orkun ja jatkaisin niin kauan kun haluat...

    • Anonyymi

      Jos haluat niin nuken sinun pilluasi nekään

    • Anonyymi

      Aja vaan itsesi posliiniksi ja levitä haarat levälleen, jo on kumma mies jos ei ala nuolemaan.
      Näin on meillä tehty, ja vaimo tykkää.

    • Anonyymi

      Minä henkilökohtaisesti kiihotun jo ajatuksesta et nainen nauttii kun nuolen sitä. Tälläkin hetkellä ja tuota lukiessa jo mietin et missä oot ja miltä susta tuntus kun nuolisin sua.. tuu mun luo niin ei ole ongelmaa enää.

    • Rakastan antaa suuseksiä, voisin tehdä sitä ihan loputtomasti! Vähän isommat häppärit on minun suosikit. Mitä enemmän nesteitä tulee, sitä parempi ja se innostaa minua lisää!
      Olen pahoillani puolestasi, jos miehesi ei sinua suulla tyydytä, koska selvästi sitä haluat.
      Minulle naisen nuoleminen kuuluu ehdottomasti aina asiaan!
      Ilomielin nuolen pimppaasi jos haluat

    Ketjusta on poistettu 248 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe