Vapaa kuvaus

Seksuaalisesti Vesimies on täynnä yllätyksiä ja salaperäistä vetovoimaa, joka juontaa juurensa hänen alitajuiseen riippumattomuuden tarpeeseensa. Vesimies vaikuttaa jollain tavalla saavuttamattomalta ja mikäpä voisi olla tehokkaampi magneetti rakkauden maneesilla. Vesimies ei kuitenkaan ole mikään suvereeni erotiikan mestari, sillä häntä kalvaa myös tällä sektorilla tietoisuus omasta erilaisuudestaan, joka valitettavan usein esittäytyy epävarmuutena ja varautuneisuutena seksuaalisessa kanssakäymisessä. Rakastunut ja kumppaniinsa luottava Vesimies hallitsee erotiikan vivahteet ja osaa varmasti ennakoida rakastettunsa salaisimmat toiveet. Kun Vesimies rakastuu niin silloin kaatuvat kaikki mahdolliset raja-aidat ja hän on valmis tekemään suuriakin muutoksia elämäänsä, mutta silloin täytyy toisenkin olla valmis heittäytymään leikkiin sata lasissa. Vesimies ei ymmärrä empimistä vaan kokee sen vakavana epäluottamuslauseena itseään kohtaan ja se taas merkitsee lorun loppua sillä kertaa.

Suosikkileffat: TSH, avatar, disneyn klassikot, fast & furious, Twilght, Ace Ventura jne. (monipuolinen maku)

Lempikirjat: fantasia, Sinuhe, hömppäromantiikka, Kymmenen riivinrautaa jne.

Vapaa-aikanani: Mitä sellanen on?

Katson tv:stä mieluiten: TWD, Olipa kerran, House, CSI, yms. sarjat ja elokuvia

Parhaat matkakohteet: Islantiin tahtoisin joskus pästää

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: Terveydenhuolto

Työskentelen: Työtön

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

1

Kommenttia

79

1. En kaipaa mitään ”pään paijausta” niin kuin niin nerokkaasti ilmaisit, ja ainoa joka tässä mitään faktoja on lyönyt pöytään olen minä! Kitisin yli vuodenajan pojan pahoinvoinnista sossulle mutta mitään apua ei tarjottu. Puhuin päiväkodin kanssa, joka pienellä painostuksella tekikin LSilmoituksen ja pyysi esikoiselle perheneuvolan psykiatrin asiakkuutta ja ”kesäperhettä” lapselle, jotta itse saisin hiukan vapaata. Näihin sossu ei reagoinut mitenkään, vasta kun pojalla ilmeni käytösongelmia koulussa niihin puututtiin tällä NS. perhetyöllä joka siis ei edes tavannut poikaa 10ntä kertaa.
    Minulla on edelleen vain toistaiseksi 2 lasta ja esikoisen ongelmat alkoivat jo ennen toisen odotusta. Myös esikoinen odotti pikkusisarusta kovasti ja joutuessaan sijoitukseen suri nimenomaan tätä suhteen menetystä, eli ei todellakaan jäänyt sisaruksensa varjoon, tai ainakaan näin itse kokenut. Lisäksi minä en missään vaiheessa hyljännyt lastani tämän yhteiskunnan pyöriin, ”et viekää ongelma lapsi pois”, siitä huolimatta että jotkut älypää viranomaiset väittivät sen olevan lapsen kannalta parempi. Kerroin siis lapselleni taistelustani hänen auttamisekseen ja myös siitä että vastustin ja yhä vastustan huostaanottoa. Ja kuten jo tuolla aiemmin jossain sanoin oli esikoinen jo iso 8v rotkale kun nuorempi syntyi, joten hän ei enää vuosiin ollut ollut mikään ”söpö pieni nyytti”.
    Ennen pärjättiin siksi että suku ja ystävät oli lähellä ja muodostivat tiukan ja turvallisen tukiverkon. Nykyajan työllisyys tilanne yms seikat pakottavat perheelliset hakeutumaan sinne missä työtä ja toimeentuloa on tarjolla, joka usein tarkoittaa sitä että asutaan kaukana isovanhemmista ja sukulaisista, jolloin tätä tukiverkkoa ei enää ole. Minä olin perheeni jo perustanut vuosia aiemmin ennen kuin esikoinen alkoi oireilemaan että se siitä ”avun itkemisestä”. Sinulle on ilmeisesti ihan vieras käsite lapsen masennus, joka ei todellakaan välttämättä johdu huonosta kodista. Syynä voi olla esim. koulukiusaaminen, jonka syitä on lukuisia. vanhemman menetys, johon syitä lukuisia. tai traumaattinen kokemus, joka sekin voinut sattua ihan muualla kuin kotona. Joten menepäs ittees ja hanki suvaitsevaisuutta tai pidä pääs kiinni.

Lisäksi harjoita noita lukutaitojasi! En pyytänyt tiukkapipoista mielipidettäsi asioihini vaan neuvoa ja ehdotuksia perhetyön kanssa toimimiseen.
  2. Kirjoittajat tahdon voimalla ja justhiinaliina ovat tavallaan molemmat oikeassa.
    näyttää kyllä siltä että kyseinen henkilö voi myöntää ongelman itselleen ja miljoonille tuntemattomille täällä yleisellä sivulla pysyen itse silti asiansa kanssa salassa. on hienoa että on jo näinkin pitkällä mutta kuten ap mieskin, pitää vielä muutama askel ottaa parantumisen tiellä.
    Minun neuvoni on, puhu tälle kumppanillesi ongelmastasi, älä yritä vältellä sitä muuttamalla käytöstäsi, sillä mennään vain ääripäästä toiseen kuten itsekin huomasit. ja kyllä ammattiavusta on apua, vaikka se ei ongelmaa poistaisikaan, auttaa sen käsittely sinua itseäsi hallitsemaan tilannetta paremmin ja onhan tällä auttajalla varmasti kokemuksia useammista tapauksista kuin sinulla, jolla vain oma kokemus.

Avusta on apua vasta kun sitä itse hakee ja sitä haluaa, kyse ei siis ole käännyttämisestä jos itse on valmis asian eteen töitä tekemään..

Itsekin tämän asian puolison tiimoilta kokeneena otan kantaa. valitettavasti meidän tiemme erosivat, ei ehkä siksi että mustasukkaisuus ei olisi ollut voitettavissa vaan koska se alkoi saada vakavia muotoja (väkivaltaa) eikä mies edes suostunut myöntämään ongelmaa ja koska meillä lapsiakin, koin heidän kärsimyksensä tarpeettomaksi tällaisissa elinolosuhteissa. Onneksi täällä nyt ei näytä olevan asiat näin pitkällä ja toivotankin voimia sekä asian kanssa kamppaileville ja siinä sivussa kärsiville/tukeville henkilöille..