Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt kun emme voi olla varmoja mestarisikiusaajan kohtalosta, tarvitsemme sekä jonkun, joka osaa jäljittää hänet, että jonkun, joka osaa ottaa yhteyttä kuolleisiin. Tämä juttuhan menee koko ajan hankalammaksi.
Tuli tässä muuten mieleeni, että hän sanoi eräässä keskustelussa osaavansa puhua kuolleille. Tosin sen keskustelun aiheesta päätellen, se saattoi olla vitsi. Jos oli, niin erittäin hyvä vitsi oli.
Eipä tässä sitten muuta. Kirjoittelen tänne itsestäänselvyyksiä, kun ei muutakaan tekemistä ole. Ja käyhän tämä kai jonkinlaisesta tilanneraportista, jos joku on laiska, eikä jaksa lukea aiempia viestejä...
Mutta siis, kertokaa tähän keskusteluun:
ohjeita ihmisten jäljittämiseen netin kautta
ohjeita kuolleille puhumiseen
ja
tietoja mestarisikiusaajasta. (oli hän elossa tai kuollut)
ps. Jos luit tämän tylsän ja sekavan tekstin, on se oma vikasi.
19.06.2013 21:14
Onko aivan varmaa, että mestarisikiusaaja on kuollut? Näitkö ruumista? Jos olet aivan varma asiasta, täytynee keksiä toinen keino ottaa häneen yhteyttä. Eli kaikki vaan "pelaamaan" spiritismiä, jos uskallatte.
19.06.2013 19:08
Mestarisikiusaaja oli viimeksi paikalla 15.4.2013 klo.10:54, joten mikään mainoskampanja ei taida auttaa. Sattuisiko joku tuntemaan jonkun tietokoneasiantuntijan, joka voisi selvittää hänen henkilöllisyytensä? Tai olisiko hän kertonut vahingossa jotain tietoja itsestään? Itse en jaksa käydä läpi kaikkia hänen kommenttejaan, mutta jos jollain on tylsää, niin siitä vaan tutkimaan. Pienistäkin johtolangoista voi olla apua. Alkuperäisestä kiusaajan opas-keskustelusta löytyisi varmasti jotain hyödyllistä, mutta se on poistettu. :(
19.06.2013 16:34
Kommentoikaa vaan. Kyllä tästäkin aiheesta saadaan järkevä(?) keskustelu aikaiseksi.
19.06.2013 12:47
Olen 14 ja täytän (onpas muuten tyhmä sana...) ensi kuun alussa 15. (ikä näkyy myös profiilissa, tai miksi sitä täällä suomi24:ssä kutsutaankaan)
Ja olen samaa mieltä kanssasi, että väittelyä ei kannata jatkaa.
Keskustelu on muuten mennyt aika kauas alkuperäisestä aiheesta...
19.06.2013 12:44
Täytyi lukea tuo teksti muutaman kerran läpi, mutta uskoisin nyt tajunneeni sen pointin... Auttaisikohan "riitojen" välttämiseen, jos kirjoittaisin jokaiseen viestiini: "ei millään pahalla", vai tekisikö se niistä vielä "ilkeämpiä". Ja se "suora lainaus" ei muuten ollut kovin tarkka. Sanoin tarkalleen ottaen: "Teidän kannattaisi kirjautua sisään, niin nimimerkkejänne ei voisi varastaa". Ja en haasta riitaa tällä viestillä (siltä varalta, että joku aikoo taas ymmärtää väärin). Toivottavasti kesälomasi jatkuu hyvin, vaikka ilmeisesti alkoikin huonosti.
18.06.2013 18:23
Minulla ei ole mitään sinua vastaan. Olet vain saanut jostakin sellaisen käsityksen. Jos kerrot miten olet tämän virhepäätelmän tehnyt, voin yrittää oikaista käsityksesi.
Ja tiedän kyllä kuka on sensei. En vain tiennyt, ettei hän ole sinun senseisi.
Ja minä EN ole hermannihiiri, vaikka siitä asiasta väitteleminen taitaakin olla turhaa ajan haaskausta.
18.06.2013 14:07
Et aina, mutta useammin kuitenkin, kuin mitä monet täällä luulevat.
18.06.2013 13:06
Aika sääli, jos noin hienoa repliikkiä käytetään vain trollaamiseen. Pitäisi kai kirjoittaa joku kirja, ihan vain siksi, että pääsisi käyttämään tuota repliikkiä siinä.
18.06.2013 12:59
Alat olla aika pelottava. Saanut varmaan vaikutteita senseiltäsi. Ja mikä ihmeen "hermannihiiri"?
18.06.2013 12:52
Taidat olla filosofin lisäksi myös psykologi...
18.06.2013 12:44
Minä näin lapsena painajaisia möröstä, mutta en pelännyt sitä päivällä ja tykkäsin "mörköjaksosta" erittäin paljon. Nykyään en pelkää mörköä, mutta mörkömusiikeista tulee hieman pelokas olo, jos olen yksin tai pimeässä.
Ja sitten vielä yksi juttu, joka ei täysin liity aiheeseen, mutta pakko sanoa sekin, kun kerran möröstä puhutaan... Eli siis se, että kannattaa katsoa elokuva nimeltä Mörkö. Se on suomalainen youtubesta löytyvä elokuva, joka on todella hyvä. (ja siinä on mörkö, kuten varmaan jo nimestä päättelitte) Olen katsonut vain kaksi pelottavaa elokuvaa ja Mörkö on toinen niistä. (ja olen aika paljon kauhuelokuvia nähnyt)
17.06.2013 15:16
Mahtava runo. Kirjoita lisää, jos vain jaksat.
17.06.2013 14:57
Mikä tekee sinusta asiantuntijan? En epäile. Haluan vain tietää. Pelkkä "asiantuntija" ei riitä.
p.s. Paljon on sinultakin kyselty XD
17.06.2013 14:12
Teidän kannattaisi kirjautua sisään, niin nimimerkkejänne ei voisi varastaa. (paitsi joku hakkeri) Ja onnittelut kun selvisit siitä leiristä.
15.06.2013 19:47
piece&love ei ole kommentoinut pariin päivään... Onkohan hänelle tapahtunut jotain? Vai onko hän vain kyllästynyt tähän keskusteluun? Vai oliko keskustelu sittenkin vain trolli? Vastauksia odotellaan.
13.06.2013 14:55
Sauna, Hellraiser, Lost highway ja Cradle of fear. Saunassa on erikoinen juoni, Hellraiser on sekava, Lost highwayta katsoessa pitää ajatella koko ajan ja Cradle of fear on muuten vaan outo. Kaikki ne ovat myös erittäin hyviä. (Hellraiser ei ihan yhtä hyvä kuin muut)
11.06.2013 12:14
Paranormal activity on ainakin mielestäni pelottava. Toisaalta on myös niitä, joita se ei pelota ollenkaan, mutta kannattaa silti kokeilla.
Toinen pelottava on Mörkö. Se on suomalainen pienellä budjetilla tehty kauhuelokuva, joka löytyy youtubesta.
Mikään muu elokuva ei sitten minun mielestäni olekkaan pelottava, mutta jos etsit muuten vaan hyviä kauhuelokuvia, niin kannattaa katsoa Creepshow, Jäärouva, Resident evil (joo tiedän, se on zombileffa), Naapurissa kummittelee, Wolfman (alkuperäinen), Drag me to hell, Cradle of fear ja Cabin fever.
11.06.2013 11:45
Ja sanoo, että elinkelpoinen maailma oli taas vasta tuhansia vuosia meteorin jälkeen.
Ja että jumala on joku taikuri.
Ja luulee rasismin (rotusorto) olevan sama asia kuin homoviha.
Itsekkään (vai kirjoitetaanko se yhdellä k:lla) en usko jumalaan, mutta ei se aloittaja kovin fiksu kuitenkaan ole.
10.06.2013 20:00
Kannattaisi oikeasti ilmoittaa poliisille. Tai jos ei mikään muu auta, etkä välitä seurauksista, voit myös yrittää pahoinpidellä jonkun. (mieluiten sen "hevarin") Mitä pahempaa jälkeä tulee, sitä todennäköisemmin sinut viedään pois. (tosin sitä todennäköisemmin joudut myös hankaluuksiin...) Tai sitten voit vain yrittää juosta portista ulos, mieluummmin päivällä, jos yöllä on kerran vartija.
10.06.2013 19:29
169 / 171