Vapaa kuvaus

Olen uskis,ev.lut..naimisissa.

Harrastan kuntoilua, lukemista, penkkiurheilua.

"Ei uskonmäärä pelasta vaan uskon kohde".

Sanal.11:25:"Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

Koulutus: yo, laborantti

Aloituksia

12

Kommenttia

6913

1. Tsekkasin mielenkiinnosta. Ja löysin, että on muitakin kristittyjä,jotka pitävät magneettimedian kirjoituksia moraalittomana aivan kuten minäkin. Googlen haulla "magneettimedia ja kristinusko" löydettyä:" Johtavat henkilöt esimerkiksi kristillisdemokraateissa ja Patmos Lähetyssäätiössä väittävät ”kenttäväelleen”, että Magneettimedian kirjoitukset ovat moraalittomia ja vaativat siksi vastatoimia." Eipä tuohon ole mitään lisäämistä, sitähän ne kirjoitukset juuri ovat.
  2. Tuossa kohtelussa on tietenkin hyvä ottaa huomioon kohtelun hyvyys. Voi ajatella, että jos joku haluaa että häntä on kohdeltava ankaran tylysti se ei ole aivan normaali tilanne. Toisaalta taas ei ole hyväksi myöskään lahjoittaa alkoholistille joka päivä kassillista viinaa, vaikka se hänen hartaimpia toiveita itseään kohtaan olisikin.
    Itse kannatan asianmukaista saattohoitoa ja varovaisen hyväksynnän annan passiiviselle eutanasialle. Jos hoidot eivät kertakaikkiaan enään auta niin annetaan kuoleman tulla.