suki-suki
Vapaa kuvaus
Mitä elämä tuokaan tullessaan. Mikään ei ole ikuista.
Aloituksia
7
Kommenttia
66
Riivaaja-uni
Toissa yönä näin hyvin outoa unta, ristin sen "riivaaja-uneksi". Olin juuri nukahtanut nähdessäni sen ja se vaikutti nii0188Yhdelle..?
Elikäs onkos Parkanossa mitään paikkaa, ainakin näin talviaikaan, jonne voisi mennä yhdelle..? En tarkoita ilta-ajalla a10647Kavereita Turusta..?
Elikä etsitään s-posti kavereita Turusta. Olet mies- tai naispuolinen, sillä tuskin on mitään merkitystä. Hienoa olisit096Kihniölle oma keskustelupalsta?
Kihniölle olisi hyvä saada oma keskustelupalsta, aika paljon täällä näkyy Kihniö-keskusteluja olevan. Laittakaa ehdotus2217Voimistelun aloittaminen vanhemmalla iällä?
Olisiko mahdollista aloittaa jonkin näköistä voimisteluharrastusta näin vanhemmalla iällä? olen siis itse 25 - vuotias.31715eroon penikasta, vaihtoehto laji juoksemiselle?
Aloitin juoksu-harrastuksen tammikuun alussa. Noin kuukausi taaksepäin tein virheen, eli aloin juosta hyvin pitkiä lenkk5123Blue Moon?
aikoinaan Parkanoon muutettuani(ja aikoinaan myös sieltä pois), olen miettinyt mikä tämän Blue Moonin kohtalo on ollut?91094