Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
luontomies-39
profiilit
luontomies-39
luontomies-39
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllähän+se+koira+on+paras+kaveri+ja+luotettavin+retkikumppani!+Itsellä+on+jo+sen+verran+iäkäs+koira+ettei+sen+lonkkavian+vuoksi+voi+mukanaan+viedä!+Mutta+kun+jskus+siitä+aika+jättää+niin+sitten+hommaan+uuden!+Tietysti+sekin+että+tykkään+polkupyöräretkeilystä+niin+koira+on+vähän+hankalampi+juttu+siinä+touhussa!
26.08.2016 12:14
Hei! Itse oon 40vuotias mies, nuoruudestani asti olen kokenut itseni erilaiseksi kuin muut olin 13-14vuotias kun koin olevani ikään kuin syntynyt väärään sukupuoleen eli koin että olisin tyttö.. mutta ei nyt tuosta asiasta sen enempää nyt, epäilin aluksi että kaikki menee iän myötä ohitse, ollessani n.15-16v- mnua alkoi kiinnostaa samaa sukupuolta olevat, mutta en uskaltanut tuoda sitä julki koska pelkäsin että menetän ne kaverit joita minulla silloin oli... Nyt iän myötä olen saanut itseni siinä suhteessa tasapainoon että itse hyväksyn mitä olen. Parhaat kaverini tietävät että pidän miehistä ja naisista olen siis bi-seksuaali en häpeä itseäni . Ei siinä sinänsä ole mitään pelättävää mutta tämän yhteiskunnan asenteet ja käyttäytyminen muodostaa erilaisuutta kohtaan, paineita. Ihmiset pelkäävät yksinkertaisuudessaan syrjityksi tulemista ja kiusaamista. Tänä päivänä olen trans-seksuaali, transgender ja bi. Miesten kanssa on helppo luoda uusia suhteita mutta useimmat naiset eivät ymmärrä minua.. Bi seksuaalina miehenä on todella vaikea löytää bi-seksuaalia naista.
Nämä asiat ovat vielä vaikeita myös tämän päivän Suomessa.
27.10.2014 08:03
Ota itseäsi vanhempi, lapseton Mies. Joka ei halua lapsia ja joka suhtautuu lapsiin samallatavalla.
16.09.2014 13:22
Ai jaa ??? No mikä tyyppi? Mikäs tyyppi sä itse sitten olet?? Kenties joku "ääliötyyppi"
11.07.2014 19:55
Moi!
Minun sähköpostini on
[email protected]
Ps. muutkin voi kirjoittaa
07.07.2014 09:22
Taidatkin itse olla se Lopen mies.. Olet siis saanut lääkityksesi kuntoon ja hoitokin on kunnossa hyvä kun olet löytänyt,itsesi???? Kestikö kauankin kun tajusit hakea Apua?
06.07.2014 13:04
En valitettavasti ole " Se sekopää-tyyppi" En ole koskaan etsinyt ketään mihinkään pervohommiin ja aitoa ja pelkkää ystävyyttä. Olen vasta muuttanut Hyvinkäälle, Sodankylästä joten.. Ennen kuin syyllistätte ketään.. Voisitte tutkia asioita voisitte rehdisti kertoa enemmän itsestänne Huom. Julkisella profiililla.
Mutta minun mielestäni sinun kannattaa selvittää ensin itsellesi nuo henkiset propleemat ja hakea ajoissa apua.. Kyllä meistäkin vielä oikeita ystäviä tulee. :)
06.07.2014 13:02
En valitettavasti ole mikään Lopen miäs, olen minä toki joskus Lopellakin käynyt kun se nyt sattumoisin sattuu olemaan Hyvinkään naapurikunta.
Mahdatko olla se "vanha tuttu" Kenen tuttu, sinunko? En minä tiedä olenko sinun tuttusi jos et kerro kuka sinä olet? Voihan olla että emme ole edes tavanneet, vielä koskaan, mutta kuinkas sitten voi olla jonkun, tuttu?
Naistenvaatteisiin en ole koskaan pukeutunut! En ole edes koskaan edes kokeillut!!! Aika idioottihan miehen pitää olla jos pitää pukeutua naistenvaatteisiin.
Mä olen perus karkea Suomalainen Mies..
Tosi juttu? Kyllä haen sekä miehestä/ miehistä mutta myös naisesta/naisista Retkeilykaveria ilman mitään seksuaalista taka-ajatusta.. Pelkkiä, puhtaita ystäviä on vain tosi hankala löytää, itse kaipaan ystäviä koska olen " Ikuinen vanhapoika" ja todella yksinäinen.
Kaipaan rentoa kaveria joka lähtisi mun kanssa kulkemaan metsiin vaikka vähän pitemmäksikin ajaksi siis useammaksi päiväksi.. Yövyttäisiin valmiilla laavuilla, teltassa yhteisessä tai omissa. Tehtäisiin ruokaa, kerättäisiin marjoja syksymmällä sieniä, istuttaisiin iltaa nuotiolla ja juteltaisiin, nautittaisiin ympärillä olevasta, hiljaisuudesta, rauhallisuudesta, otettaisiin vaikka muutama olut.
Minulla ei ole koskaan ollut tarvetta käydä missään homobaareissa, en edes tiedä missä tai millä paikkakunnilla niitä on.. Tampereella olen joskus käynyt sukulaisilla ja ohikin monta kertaa ajanut, Härmälä Camping: ssä telttailut ja ollut mökissäkin, mutta niistäkin on jo useampi vuosi aikaa.
Mutta joka tapauksessa laitan mieluusti lisää informaatiota itsestäni jotta sinut mahdollisesti jostakin löydä? Sillä eihän ihmis elämää ole tehty yksinäisyyttä varten.
Olen eronnut pitkäaikaisesta parisuhteesta Maaliskuussa 2011 ja ollut siitä lähtien yksin... Opiskelen tällä hetkellä Hyria Koulutuksella Uudenmaan maaseutuopistolla Luonto- ja eräoppaaksi. Tavoittelen todellista tulevaisuuteni työkenttää.. Tykkään aidosti olla luonnossa. Olen kuullut että olen todella aito ihminen luonto-olosuhteissa.
Olen avoin, rehellinen, luotettava, kiltti, rauhallinen, jonkinverran taiteilijahenkinen ja luova, herkkä, iloinen, suvaitsevainen, huumorintajuinen jopa toisinaan sarkastinen, ulospäinsuuntautunut, sosiaalinen, keskustelutaitoinen, puhelias, avarakatseinen, laajalla katsontakannalla....
Persoonallinen omalla tavallani, kuitenkin ihan tavallinen koska tykkään eräjormailusta ja rennosta hengailusta.
Tykkään oikeasti vaeltaa metsissä rinkkaselässä, tykkään retki aamuina nousta aikaisin, luonnossa ja keitellä kunnon nokipannukahvit.
Metsä ja luonto? Merkitsee minulle paljon. Se on tärkeä henkisen hyvinvoinnin lähde, metsä ja luonto on minulle hyvin pyhäpaikka, se on kirkko mutta myös toinen kotini.. Kyllä minä tulevaisuudessa haluaisin asua luonnon kauniilla paikalla, keskellä metsää, mielellään jonkin vesistön äärellä. Pienessä mukavassa vaatimattomassa mökissä...
Toki kaupungissakin on välillä ihan kiva käydä, mutta mielummin metsään menen.. Baareista mua ei löydä, tuli aikoina kokeiltua baari- ja ravintola elämää ihan tarpeekseni.. Jopa kyllästymiseen saakka.
Otahan yhteyttä olen ihan tutustumisen arvoinen?
Ja naisille.. muistakaa että hyvästä ystävyydestä voi alkaa oikea rakkauskin.
05.07.2014 15:15
1 / 1