Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Ei+oo+hyviä+syitä+palvoa+jumalia.+Tyypillisesti+ateistien+jumalia+ovat+he+itse+ja+starat+ja+mammona.MUTTAOn+syytä+saada+vastaanottaa+pelastuksen+armolahja+ja+alkaa+palvoa+Aabrahamin,+Iisakin+ja+Jaakobin+Jumalaa.KUTSU>+Pelastavan+uskon+lahja+on+armosta+annettu+ja+suurin+kaikista+armolahjoista.+Kukaan+ei+voi+puristaa+itsestään+pelastavaa+uskoa.+Ei+vaikka+tutkisi+Raamattua+ja+muita+uskosta+kertovia+kirjoja+40+vuotta+ja+kuuntelisi+1000+saarnaa.+Isä+kutsuu+syntisiä+eri+tavoin+kääntymään+Jeesusta+kohti.+Kukaan+ei+omasta+voimastaan+ja+järjestään+käänny+kohti+Jeesusta.+Raamattu+sanoo,+että+Herra+kutsuu+ihmisiä+2+ja+jopa+3+kertaa+Job+33:+28.+hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta'.+29.+Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle.Jeesus+sanoo,+että+Isä+on+antanut+(kutsunut)+ihmisiä+Hänelle+Joh.+17:+24.+Isä,+minä+tahdon,+että+missä+minä+olen,+siellä+nekin,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut,+olisivat+minun+kanssani,+että+he+näkisivät+minun+kirkkauteni,+jonka+sinä+olet+minulle+antanut,+koska+olet+rakastanut+minua+jo+ennen+maailman+perustamista.+<http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm
  2. Kiitos+kovasti+berealainen.+Hyvää+infoa+jakelet.+Ellei+Israelin+jäännös+kutsuisi+Kuningastaan+"hoosianna",+1000-vuotinen+rauha+ei+voisi+alkaa.+Muistakaamme+siunata+Jaakobin+sukua.Luuk.+13:35+Katso,+'teidän+huoneenne+on+jäävä+hyljätyksi.'+Mutta+minä+sanon+teille:+te+ette+näe+minua,+ennenkuin+se+aika+tulee,+jolloin+te+sanotte:+'Siunattu+olkoon+hän,+joka+tulee+Herran+nimeen.'"+https://www.youtube.com/watch?v=0XLHOXPrwW0Ajankohtaan+liittyy+sydänten+ympärileikkaus.5.Moos:30:1+"Jos+sinä+silloin,+kun+tämä+kaikki+sinua+kohtaa,+siunaus+tai+kirous,+jotka+minä+olen+asettanut+sinun+valittavaksesi,+painat+sen+sydämeesi+kaikkien+kansojen+keskellä,+joiden+luo+Herra,+sinun+Jumalasi,+on+sinut+karkoittanut,+30:2+ja+palajat+Herran,+sinun+Jumalasi,+tykö+ja+kuulet+hänen+ääntänsä+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi,+sinä+itse+ja+sinun+lapsesi,+kaikessa,+niinkuin+minä+tänä+päivänä+sinua+käsken,+30:3+niin+Herra,+sinun+Jumalasi,+kääntää+sinun+kohtalosi+ja+armahtaa+sinua;+Herra,+sinun+Jumalasi,+kokoaa+sinut+jälleen+kaikista+kansoista,+joiden+sekaan+hän+on+sinut+hajottanut.+30:4+Vaikka+sinun+karkoitettusi+olisivat+taivaan+äärissä,+niin+Herra,+sinun+Jumalasi,+kokoaa+ja+noutaa+sinut+sieltäkin.+30:5+Ja+Herra,+sinun+Jumalasi,+tuo+sinut+siihen+maahan,+jonka+sinun+isäsi+ovat+omistaneet,+ja+niin+sinä+otat+sen+omaksesi;+ja+hän+tekee+sinulle+hyvää+ja+antaa+sinun+lisääntyä+enemmän+kuin+isiesi.+30:6+Ja+Herra,+sinun+Jumalasi,+ympärileikkaa+sinun+sydämesi+ja+sinun+jälkeläistesi+sydämet,+niin+että+rakastat+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi,+että+eläisit.+Room:2:28+Sillä+ei+se+ole+juutalainen,+joka+vain+ulkonaisesti+on+juutalainen,+eikä+ympärileikkaus+se,+joka+ulkonaisesti+lihassa+tapahtuu;+2:29+vaan+se+on+juutalainen,+joka+sisällisesti+on+juutalainen,+ja+oikea+ympärileikkaus+on+sydämen+ympärileikkaus+Hengessä,+ei+kirjaimessa;+ja+hän+saa+kiitoksensa,+ei+ihmisiltä,+vaan+Jumalalta.
  3. Lahko:+"eihän+Jumalan+palvomisessa+ole+järkeä"Missä+yleensä+on+järkeä+ja+miksi?MIETI+SILTILuuk:10:25 Ja+katso,+eräs+lainoppinut+nousi+ja+kysyi+kiusaten+häntä:+"Opettaja,+mitä+minun+pitää+tekemän,+että+minä+iankaikkisen+elämän+perisin?"+10:26 Niin+hän+sanoi+hänelle:+"Mitä+laissa+on+kirjoitettuna?+Kuinkas+luet?"+10:27 Hän+vastasi+ja+sanoi:+"Rakasta+Herraa,+sinun+Jumalaasi,+kaikesta+sydämestäsi+ja+kaikesta+sielustasi+ja+kaikesta+voimastasi+ja+kaikesta+mielestäsi,+ja+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi."+10:28 Hän+sanoi+hänelle:+"Oikein+vastasit;+tee+se,+niin+sinä+saat+elää."+10:29 Mutta+hän+tahtoi+näyttää+olevansa+vanhurskas+ja+sanoi+Jeesukselle:+"Kuka+sitten+on+minun+lähimmäiseni?"+10:30 Jeesus+vastasi+ja+sanoi:+"Eräs+mies+vaelsi+Jerusalemista+alas+Jerikoon+ja+joutui+ryövärien+käsiin,+jotka+riisuivat+hänet+alasti+ja+löivät+haavoille+ja+menivät+pois+jättäen+hänet+puolikuolleeksi.+10:31 Niin+vaelsi+sattumalta+eräs+pappi+sitä+tietä+ja+näki+hänet+ja+meni+ohitse.+10:32 Samoin+leeviläinenkin:+kun+hän+tuli+sille+paikalle+ja+näki+hänet,+meni+hän+ohitse.+10:33 Mutta+kun+eräs+samarialainen,+joka+matkusti+sitä+tietä,+tuli+hänen+kohdalleen+ja+näki+hänet,+niin+hän+armahti+häntä.+10:34 Ja+hän+meni+hänen+luokseen+ja+sitoi+hänen+haavansa+ja+vuodatti+niihin+öljyä+ja+viiniä,+pani+hänet+juhtansa+selkään+ja+vei+hänet+majataloon+ja+hoiti+häntä.+10:35 Ja+seuraavana+aamuna+hän+otti+esiin+kaksi+denaria+ja+antoi+majatalon+isännälle+ja+sanoi:+'Hoida+häntä,+ja+mitä+sinulta+lisää+kuluu,+sen+minä+palatessani+sinulle+maksan.'+10:36 Kuka+näistä+kolmesta+sinun+mielestäsi+osoitti+olevansa+sen+lähimmäinen,+joka+oli+joutunut+ryövärien+käsiin?"+10:37 Hän+sanoi:+"Se,+joka+osoitti+hänelle+laupeutta."+Niin+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Mene+ja+tee+sinä+samoin."+Mark:10:21 Niin+Jeesus+katsoi+häneen+ja+rakasti+häntä+ja+sanoi+hänelle:+"Yksi+sinulta+puuttuu:+mene,+myy+kaikki,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+köyhille,+niin+sinulla+on+oleva+aarre+taivaassa;+ja+tule+ja+seuraa+minua."+10:22 Mutta+hän+synkistyi+siitä+puheesta+ja+meni+pois+murheellisena,+sillä+hänellä+oli+paljon+omaisuutta.+10:23 Silloin+Jeesus+katsoi+ympärilleen+ja+sanoi+opetuslapsillensa:+"Kuinka+vaikea+onkaan+niiden,+joilla+on+tavaraa,+päästä+Jumalan+valtakuntaan!"+10:24 Niin+opetuslapset+hämmästyivät+hänen+sanoistaan.+Mutta+Jeesus+rupesi+taas+puhumaan+ja+sanoi+heille:+"Lapset,+kuinka+vaikea+onkaan+niiden,+jotka+luottavat+tavaraansa,+päästä+Jumalan+valtakuntaan!+10:25 Helpompi+on+kamelin+käydä+neulansilmän+läpi+kuin+rikkaan+päästä+Jumalan+valtakuntaan."+EVOLUUTIOJos+evoluutio+olisi+totta,+siinä+ei+olisi+järkeä.+Siinä+ei+olisi+tunteita,+ajatuksia+eikä+luovuutta.+Siinä+olisi+pelkkää+ainetta.
  4. Aloittaja+on+trolli.+Ja+niitähän+piisaa.+Ajanmerkki+sekin.2Tim:3:1 Mutta+tiedä+se,+että+viimeisinä+päivinä+on+tuleva+vaikeita+aikoja.+3:2 Sillä+ihmiset+ovat+silloin+itserakkaita,+rahanahneita,+kerskailijoita,+ylpeitä,+herjaajia,+vanhemmilleen+tottelemattomia,+kiittämättömiä,+epähurskaita,+3:3 rakkaudettomia,+epäsopuisia,+panettelijoita,+hillittömiä,+raakoja,+hyvän+vihamiehiä,+3:4 pettureita,+väkivaltaisia,+pöyhkeitä,+hekumaa+enemmän+kuin+Jumalaa+rakastavia;+2Pt:3:3 Ja+ennen+kaikkea+tietäkää+se,+että+viimeisinä+päivinä+tulee+pilkkapuheinensa+pilkkaajia,+jotka+vaeltavat+omien+himojensa+mukaan+3:4 ja+sanovat:+"Missä+on+lupaus+hänen+tulemuksestansa?+Sillä+onhan+siitä+asti,+kuin+isät+nukkuivat+pois,+kaikki+pysynyt,+niinkuin+se+on+ollut+luomakunnan+alusta."+3:5 Sillä+tietensä+he+eivät+ole+tietävinään,+että+taivaat+ja+samoin+maa,+vedestä+ja+veden+kautta+rakennettu,+olivat+ikivanhastaan+olemassa+Jumalan+sanan+voimasta+3:6 ja+että+niiden+kautta+silloinen+maailma+hukkui+vedenpaisumukseen.+3:7 Mutta+nykyiset+taivaat+ja+maa+ovat+samalla+sanalla+talletetut+tulelle,+säästetyt+jumalattomain+ihmisten+tuomion+ja+kadotuksen+päivään.+3:8 Mutta+tämä+yksi+älköön+olko+teiltä,+rakkaani,+salassa,+että+"yksi+päivä+on+Herran+edessä+niinkuin+tuhat+vuotta+ja+tuhat+vuotta+niinkuin+yksi+päivä."+3:9 Ei+Herra+viivytä+lupauksensa+täyttämistä,+niinkuin+muutamat+pitävät+sitä+viivyttelemisenä,+vaan+hän+on+pitkämielinen+teitä+kohtaan,+sillä+hän+ei+tahdo,+että+kukaan+hukkuu,+vaan+että+kaikki+tulevat+parannukseen.+3:10 Mutta+Herran+päivä+on+tuleva+niinkuin+varas,+ja+silloin+taivaat+katoavat+pauhinalla,+ja+alkuaineet+kuumuudesta+hajoavat,+ja+maa+ja+kaikki,+mitä+siihen+on+tehty,+palavat.