Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

  1. Käsitykseni: Vaivanajassa on vain kaksi vaihtoehtoa. Jos ottaa pedonmerkin, ei pelastu. Ellei ota pedonmerkkiä, pelastuu.

    Uskovien tempaus aloittaa 7-vuotisen vaivanajan ja suuren ahdistuksen. Ahdistuksesta pelastuu, kun ei ota pedonmerkkiä oikeaan käteen tai otsaan. Vaivanajan kristityt mestataan. Messiaan palatessa pyhinensä maan päälle marttyyrit virkoavat ja hallitsevat valtakuntia1000 vuotta.

    Ilm. 3:10
    Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

    Mark. 13:19
    Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.

    Ilm. 7:14
    Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

    Ilm. 20:4
    Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut (mestatut) Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

    YK:"Tarvitaan jonkinlainen maailmanhallitus, jotta voidaan puuttua sisällissotiin." Oletteko miettineet miksi sisällissotia tehtaillaan? Maailmanhallitus mestausvälineineen rakentuu silmiemme edessä. Tempaus ei voi olla kovin kaukana tulevaisuudessa.
    https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=fema+guillotines