Olin eilen 11.9 paastossa ja rukouksessa Suomen puolesta, ja näin tällaisen näyn rukouksessa.
Näin tummapukuisen körtiltä näyttävän vanhan miehen niittämässä pellolla. Miehen viikate viuhuu villisti ja mies iloitsee työstä, mutta työ eteni hitaasti jos juuri laisinkaan.
Pelto oli suuri ja kullan keltainen päättyen metsän reunaan, josta tunnistin paikan isäni maatilaan kuuluvaksi ”Hautasen maaksi”. Tuolla Hautasen maaksi nimetyllä peltopalstalla on vanha hyljätty talo, jossa kuitenkin on yhä toimiva uuni, mutta sitä ei ole käytetty sitten lapsuus aikojeni. Ymmärsin tämän olevan vertauskuvallista.
Sitten kävi kutsu pellolle, johon vastasi sekava joukko ihmisiä erilaisissa vaatteissa niin nuoria kuin vanhoja, niin että kohta pellon pää oli aivan täynnä uusia työmiehiä.
Ymmärsin, että nämä työmiehet huudettiin pellolle heidän unohduttuaan syömään liian kauaksi ja jäätyään juttelemaan keskenään. Tämä kuvaa herätystä penseiden keskuudessa.
Kuitenkin, miehiltä puuttuivat työvälineitä ja he jäivät vain seisomaan. Ymmärsin, että nyt on aika hankkia noita työvälineitä ja laittaa ne kuntoon, että sitten kun peltomiehet tulevat niin he pääsevät töihin.
Mieti, miten sinä voit valmistua siihen kun Herra antaa sateen joka miehen pellolle, kun Suomessa alkaa valtava hengellinen liikehdintä ja monet tulevat kaipaamaan tukea ensimmäisissä uskon askelissa. Osta hengellisiä kirjoja, Raamattuja ja etsi vaikeisiin kysymyksiin vastaukset, niin voit olla apuna tulevassa herätyksessä varustamassa peltomiehiä.
”Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa.” – Matteus 9:37-38
”Rukoilkaa Herralta sadetta kevätsateen aikana: Herra tekee ukkospilvet ja antaa heille sadekuurot, antaa kasvit joka miehen pellolle.” – Sakarja 10:1
”Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.” – Jaakob 5:7
9/11 Näky Valmistautumisesta Herätykseen
43
456
Vastaukset
- sinettisormus1
Kiitos ja Kunnia Herralle!
Kuulin eilen tuosta näystä kun katselin ohjelmaa tv7:ltä, rukousta Suomen puolesta.
Herra Puhuu!!!! - ???
Unohdithan laittaa, että tämä oli Mattilan näky Pihon sivulta?
Ehkäpä ihme tapahtui ja Ingenjör_81 näki TISMALLEEN saman näyn kuin hra Mattila Pihon sivuilla.
- Ingenjör_81
kekek-kekek kirjoitti:
Ehkäpä ihme tapahtui ja Ingenjör_81 näki TISMALLEEN saman näyn kuin hra Mattila Pihon sivuilla.
Minä olen. Vai luulitko että Ingenjör on nimeni. ;)
- hehee1
Ingenjör_81 kirjoitti:
Minä olen. Vai luulitko että Ingenjör on nimeni. ;)
*reps kops* :D Tämä oli hyvä. Aihe tosin vakava kuten aloituskin.
Aloittaja. Edustaako morsian uutisviljaa ja vaivanajan marttyyrit pääsatoa?
Ajattelen, että Herra saattaisi antaa varsinaisen sadonkorjuutyön alkuperäiselle seurakunnalleen tempauksen jälkeen. Tempaus aloittaisi 70.vuosiviikon.
- Ingenjör_81
Näin minä näkisin tämän asian.
- ---
Vai niin.
- ...
...
Milloin "suuri herätys"? Antaako Raamattu osviittaa? Mistä etsisin?
- Ingenjör_81
Minä näen sillä tavalla, että koko seurakunta aika on yksi suuri heiluri liike ja näin ollen toinen Hengen vuodatus eli Helluntai 2.0 tapahtuisi juuri ennen Morsiamen (seurakunnan) ylösottoa, aivan kuten päinvastaisessa järjestyksessä juuri Ylkän (Jeesuksen) ylösoton jälkeen tapahtui ensimmäinen Hengen vuodatus eli oli Helluntaipäivä.
http://ennustuksia.com/2014/04/11/apostolien-teot-ennustavat/ Ingenjör_81 kirjoitti:
Minä näen sillä tavalla, että koko seurakunta aika on yksi suuri heiluri liike ja näin ollen toinen Hengen vuodatus eli Helluntai 2.0 tapahtuisi juuri ennen Morsiamen (seurakunnan) ylösottoa, aivan kuten päinvastaisessa järjestyksessä juuri Ylkän (Jeesuksen) ylösoton jälkeen tapahtui ensimmäinen Hengen vuodatus eli oli Helluntaipäivä.
http://ennustuksia.com/2014/04/11/apostolien-teot-ennustavat/Kiitos Mauno. Luin juttusi huhtikuussa. Olin jo unohtanut. Miten näet Jumalan alkuperäisen seurakunnan roolin viimeisessä vuosiviikossa?
- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Kiitos Mauno. Luin juttusi huhtikuussa. Olin jo unohtanut. Miten näet Jumalan alkuperäisen seurakunnan roolin viimeisessä vuosiviikossa?
Viimeinen vuosiviikko alkaa vahvalla evankelioinnilla valhe rauhan aikana, jota johtaa kaksi todistaa ja evankelioimistyö on pääasiallisesti 144,000 messiaanisen juutalaisen vastuulla. Ja uskon, että ahdistuksen puolivälissä temmataan nämä kaksi todistaajaa, 144,000 ja tuolloin ahdistuksen aikana uskoon tulleet ihmiset (Ilm. 7:9-17), jonka jälkeen viimeisen 3½ vuoden aikana eivät ihmiset tee enää parannusta (vrt. Ilm. 16:11), mutta heistäkin jää pieni joukko eloon jotka eivät ota pedon merkkiä.
Kuten Jeesus ilmestyi vain juutalaisille 3,5 vuoden aikana, niin myös 3,5 vuoden aikana lopussa on täysin suunnitelma palautunut juutalaisiin. Ingenjör_81 kirjoitti:
Viimeinen vuosiviikko alkaa vahvalla evankelioinnilla valhe rauhan aikana, jota johtaa kaksi todistaa ja evankelioimistyö on pääasiallisesti 144,000 messiaanisen juutalaisen vastuulla. Ja uskon, että ahdistuksen puolivälissä temmataan nämä kaksi todistaajaa, 144,000 ja tuolloin ahdistuksen aikana uskoon tulleet ihmiset (Ilm. 7:9-17), jonka jälkeen viimeisen 3½ vuoden aikana eivät ihmiset tee enää parannusta (vrt. Ilm. 16:11), mutta heistäkin jää pieni joukko eloon jotka eivät ota pedon merkkiä.
Kuten Jeesus ilmestyi vain juutalaisille 3,5 vuoden aikana, niin myös 3,5 vuoden aikana lopussa on täysin suunnitelma palautunut juutalaisiin.Kiitos Mauno. Jumalan siunausta.
Radio Dei: Pappi saarnasi 20 vuoden ajan seurakunnalleen, mutta luut eivät vironneet. Sitten seurakunnan pappi vaihtui ja seurakunta alkoi elää.
Joh:
4:37 Sillä tässä on se sana tosi, että toinen on kylväjä, ja leikkaaja toinen.
4:38 Minä olen lähettänyt teidät leikkaamaan sitä, josta te ette ole vaivaa nähneet; toiset ovat vaivan nähneet, ja te olette päässeet heidän vaivansa hedelmille."
Viimeinen vuosiviikko
Ilm:
14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
14:2 Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
14:3 Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
14:6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
14:14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
14:15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt."
14:16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.yurki1000js kirjoitti:
Kiitos Mauno. Jumalan siunausta.
Radio Dei: Pappi saarnasi 20 vuoden ajan seurakunnalleen, mutta luut eivät vironneet. Sitten seurakunnan pappi vaihtui ja seurakunta alkoi elää.
Joh:
4:37 Sillä tässä on se sana tosi, että toinen on kylväjä, ja leikkaaja toinen.
4:38 Minä olen lähettänyt teidät leikkaamaan sitä, josta te ette ole vaivaa nähneet; toiset ovat vaivan nähneet, ja te olette päässeet heidän vaivansa hedelmille."
Viimeinen vuosiviikko
Ilm:
14:1 Ja minä näin, ja katso, Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan sata neljäkymmentä neljä tuhatta, joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi.
14:2 Ja minä kuulin äänen taivaasta ikäänkuin paljojen vetten pauhinan ja ikäänkuin suuren ukkosenjylinän, ja ääni, jonka minä kuulin, oli ikäänkuin kanteleensoittajain, kun he kanteleitaan soittavat.
14:3 Ja he veisasivat uutta virttä valtaistuimen edessä ja neljän olennon ja vanhinten edessä; eikä kukaan voinut oppia sitä virttä, paitsi ne sata neljäkymmentä neljä tuhatta, jotka ovat ostetut maasta.
14:4 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle,
14:5 eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.
14:6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
14:14 Ja minä näin, ja katso: valkoinen pilvi, ja pilvellä istui Ihmisen Pojan muotoinen, päässänsä kultainen kruunu ja kädessänsä terävä sirppi.
14:15 Ja temppelistä tuli eräs toinen enkeli huutaen suurella äänellä pilvellä istuvalle: "Lähetä sirppisi ja leikkaa, sillä leikkuuaika on tullut, ja maan elo on kypsynyt."
14:16 Ja pilvellä istuva heitti sirppinsä maan päälle, ja maa tuli leikatuksi.Itse en ole vakuuttunut, että suuri herätys tulisi ennen tempausta. Siksikin, että uskon Jumalan haluavan antaa valittunsa saada leikata pääsato. Uskon morsiamen edustavan uutisviljaa ja vaivanajan marttyyrien pääsatoa. Selvää on, etten vanno mitään. En saa profetioita enkä näkyjä. Uniakaan en tahdo muistaa herättyäni. En ole teologi. Olen maallikko. En tiedä miksi Jumalan armo osui kohdalleni.
- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Itse en ole vakuuttunut, että suuri herätys tulisi ennen tempausta. Siksikin, että uskon Jumalan haluavan antaa valittunsa saada leikata pääsato. Uskon morsiamen edustavan uutisviljaa ja vaivanajan marttyyrien pääsatoa. Selvää on, etten vanno mitään. En saa profetioita enkä näkyjä. Uniakaan en tahdo muistaa herättyäni. En ole teologi. Olen maallikko. En tiedä miksi Jumalan armo osui kohdalleni.
Minä aloin saada kesällä näkyjä ja tiedon sanoja, kun luovuin kokonaan omista yrityksistäni ja oma kristillinen elämäni haluineen paloi pois tulessa. Kääntyi kokonaan uusi sivu uskon elämässä.
Uskon, että Jumala tahtoisi antaa monelle muullekin ihmiselle paljon enemmän, kun ihmiset lopettaisivat katsomisen itseensä ja antaisivat elämän kokonaan Jeesuksekselle kuolettaen halunsa.
Etkö sinäkin veli halua enemmän Jeesusta? Etkö halua kuulla paremmin Hänen äänensä? Etkö halua tuntea Hänet paremmin?
Lopeta yrittämiset ja halut - luovuta. Ei sinusta mitään tulee, olet täysi luuseri niin kuin minäkin, mutta se onkin se suuri ilosanoma että meidän ei tarvitse ollakaan ei pidä yrittäkään olla, vaan meidän tulee vähetä ja Hänen edetä. Hän haluaa ottaa kokonaan elämämme haltuunsa.
Ja monesti, jotta Jumala antaa armolahjan, meidän tulee ottaa se armona vastaan eikä alkaa ajatella: "En minä ansaitse tätä. En minä olen niin hyvä uskova. Ei kai Jumala minua surkeaa uskovaa siunaa". Huomaatko, että näissä kaikissa on "minä" sana? Pitää lopettaa kokonaan katsomisen itseensä ja Maunon tulee "kuolla" ristinnaulituksiksi ristille.
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen." - Galatalaiskirje 5:24
Ja jos emme tahdo ottaa vastaan Jumalan siunauksia, armolahjoja ja ihmeitä, niin emme ole vaatimattomia, vaan se on POIS Jumalan kunniasta. Sillä, Hän tahtoo kirkastaa itsensä maailmalle meidän heikkojen astioiden kautta ja se onnistuu vain, kun astia itsessään ei yritä tienata enää millään tavalla niitä siunauksia, vaan alkaa ottaa uskossa ne vastaan.
Kun itse lopetin täysin omat (uskonnolliset) yrtykset, joita en edes ymmärtänyt omaavani, niin uskon elämä syttyi aivan uudelleen ja sain myös uuden Voiman. Rukous myös muuttui, niin ettei se vain ole enää anomista, vaan se on ennen kaikkea kiittämistä ja ylistämistä - vaikka ennen suorastaan halveksuin ylistystä.
Ole siunattu veli. Uskon, että Jumala tulee pian koskettamaan sinua vahvasti, sillä sinulla on hyvä sydän ja rakastat vanhurskautta. Ingenjör_81 kirjoitti:
Minä aloin saada kesällä näkyjä ja tiedon sanoja, kun luovuin kokonaan omista yrityksistäni ja oma kristillinen elämäni haluineen paloi pois tulessa. Kääntyi kokonaan uusi sivu uskon elämässä.
Uskon, että Jumala tahtoisi antaa monelle muullekin ihmiselle paljon enemmän, kun ihmiset lopettaisivat katsomisen itseensä ja antaisivat elämän kokonaan Jeesuksekselle kuolettaen halunsa.
Etkö sinäkin veli halua enemmän Jeesusta? Etkö halua kuulla paremmin Hänen äänensä? Etkö halua tuntea Hänet paremmin?
Lopeta yrittämiset ja halut - luovuta. Ei sinusta mitään tulee, olet täysi luuseri niin kuin minäkin, mutta se onkin se suuri ilosanoma että meidän ei tarvitse ollakaan ei pidä yrittäkään olla, vaan meidän tulee vähetä ja Hänen edetä. Hän haluaa ottaa kokonaan elämämme haltuunsa.
Ja monesti, jotta Jumala antaa armolahjan, meidän tulee ottaa se armona vastaan eikä alkaa ajatella: "En minä ansaitse tätä. En minä olen niin hyvä uskova. Ei kai Jumala minua surkeaa uskovaa siunaa". Huomaatko, että näissä kaikissa on "minä" sana? Pitää lopettaa kokonaan katsomisen itseensä ja Maunon tulee "kuolla" ristinnaulituksiksi ristille.
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen." - Galatalaiskirje 5:24
Ja jos emme tahdo ottaa vastaan Jumalan siunauksia, armolahjoja ja ihmeitä, niin emme ole vaatimattomia, vaan se on POIS Jumalan kunniasta. Sillä, Hän tahtoo kirkastaa itsensä maailmalle meidän heikkojen astioiden kautta ja se onnistuu vain, kun astia itsessään ei yritä tienata enää millään tavalla niitä siunauksia, vaan alkaa ottaa uskossa ne vastaan.
Kun itse lopetin täysin omat (uskonnolliset) yrtykset, joita en edes ymmärtänyt omaavani, niin uskon elämä syttyi aivan uudelleen ja sain myös uuden Voiman. Rukous myös muuttui, niin ettei se vain ole enää anomista, vaan se on ennen kaikkea kiittämistä ja ylistämistä - vaikka ennen suorastaan halveksuin ylistystä.
Ole siunattu veli. Uskon, että Jumala tulee pian koskettamaan sinua vahvasti, sillä sinulla on hyvä sydän ja rakastat vanhurskautta.Kiitos rohkaisusta Mauno. Jumalan siunausta.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&kirjat=kr&hakuehto=ylist%E4k%E4%E4
http://www.youtube.com/watch?v=0jmeIx8IO8Y- rytuty
Ingenjör_81 kirjoitti:
Minä näen sillä tavalla, että koko seurakunta aika on yksi suuri heiluri liike ja näin ollen toinen Hengen vuodatus eli Helluntai 2.0 tapahtuisi juuri ennen Morsiamen (seurakunnan) ylösottoa, aivan kuten päinvastaisessa järjestyksessä juuri Ylkän (Jeesuksen) ylösoton jälkeen tapahtui ensimmäinen Hengen vuodatus eli oli Helluntaipäivä.
http://ennustuksia.com/2014/04/11/apostolien-teot-ennustavat/Hyvä linkki.
yurki1000js kirjoitti:
Kiitos rohkaisusta Mauno. Jumalan siunausta.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&kirjat=kr&hakuehto=ylist%E4k%E4%E4
http://www.youtube.com/watch?v=0jmeIx8IO8YMukavaa, että "Voima Ylistys" saa kannatusta:)
Ingenjör_81 kirjoitti:
Minä aloin saada kesällä näkyjä ja tiedon sanoja, kun luovuin kokonaan omista yrityksistäni ja oma kristillinen elämäni haluineen paloi pois tulessa. Kääntyi kokonaan uusi sivu uskon elämässä.
Uskon, että Jumala tahtoisi antaa monelle muullekin ihmiselle paljon enemmän, kun ihmiset lopettaisivat katsomisen itseensä ja antaisivat elämän kokonaan Jeesuksekselle kuolettaen halunsa.
Etkö sinäkin veli halua enemmän Jeesusta? Etkö halua kuulla paremmin Hänen äänensä? Etkö halua tuntea Hänet paremmin?
Lopeta yrittämiset ja halut - luovuta. Ei sinusta mitään tulee, olet täysi luuseri niin kuin minäkin, mutta se onkin se suuri ilosanoma että meidän ei tarvitse ollakaan ei pidä yrittäkään olla, vaan meidän tulee vähetä ja Hänen edetä. Hän haluaa ottaa kokonaan elämämme haltuunsa.
Ja monesti, jotta Jumala antaa armolahjan, meidän tulee ottaa se armona vastaan eikä alkaa ajatella: "En minä ansaitse tätä. En minä olen niin hyvä uskova. Ei kai Jumala minua surkeaa uskovaa siunaa". Huomaatko, että näissä kaikissa on "minä" sana? Pitää lopettaa kokonaan katsomisen itseensä ja Maunon tulee "kuolla" ristinnaulituksiksi ristille.
"Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen." - Galatalaiskirje 5:24
Ja jos emme tahdo ottaa vastaan Jumalan siunauksia, armolahjoja ja ihmeitä, niin emme ole vaatimattomia, vaan se on POIS Jumalan kunniasta. Sillä, Hän tahtoo kirkastaa itsensä maailmalle meidän heikkojen astioiden kautta ja se onnistuu vain, kun astia itsessään ei yritä tienata enää millään tavalla niitä siunauksia, vaan alkaa ottaa uskossa ne vastaan.
Kun itse lopetin täysin omat (uskonnolliset) yrtykset, joita en edes ymmärtänyt omaavani, niin uskon elämä syttyi aivan uudelleen ja sain myös uuden Voiman. Rukous myös muuttui, niin ettei se vain ole enää anomista, vaan se on ennen kaikkea kiittämistä ja ylistämistä - vaikka ennen suorastaan halveksuin ylistystä.
Ole siunattu veli. Uskon, että Jumala tulee pian koskettamaan sinua vahvasti, sillä sinulla on hyvä sydän ja rakastat vanhurskautta.Tässä myös sisar on kokenut samanlaista uudistumista. Se lähti siitä, kun otin tosissani kehotuksen sanan: rukoilkaa lakkaamatta.
- Ingenjör_81
magda-sisko kirjoitti:
Tässä myös sisar on kokenut samanlaista uudistumista. Se lähti siitä, kun otin tosissani kehotuksen sanan: rukoilkaa lakkaamatta.
Amen. Uskon, että Jumala nostaa uusia työmiehiä pellolle, kun ihmiset puhdistavat astiansa ja lopettavat kahdella tiellä kulkemisen.
- Antti R.
Huvittavia nämä vasta uskoontulleet sankarit ku ne heti kuvittelee olevansa jotaki mooseksia ja profeettoja, joka paikassa missä vaan mahollista ollaa olevinaa puolta isompia ku oikeesti ollaa..Suun täydeltä pakkosyötyllä ladellaa jos mitäki tuntemusta mitä ollu ja .sitte myöhemmi huomataa et hei olikoha mulla pikkuse noussu hattuu tää homma liikaa? sitte ollaa nii nöyrää poikaa.
- Antti R.
Ja Jumalan epätoivone kansaha uskoo kaiken mitä nää puoleksi vatsasta puhuvat profeetta wannabet millonki röyhtäsee..
- Antti R.
yurki1000js kirjoitti:
Antti. Kandeeko yleistää?
no jos sielä puussa ny sattuu pari parempaaki hedelmää oleva ni paljo merkkaa ku 90% prosenttia muista hedelmistä on mätiä
Antti R. kirjoitti:
no jos sielä puussa ny sattuu pari parempaaki hedelmää oleva ni paljo merkkaa ku 90% prosenttia muista hedelmistä on mätiä
Antti. Muistatko? Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus."
- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Antti. Muistatko? Kalevi Lehtinen: "Suomessa on neljä miljoonaa kristittyä, joiden uskonto on uuspakanuus."
Täytyy nähdä vähän uskonnollisuutta kauemmaksi. Juuri nyt uskonto tekee kuolemaa, joka oli Jeesuksen suurin vastustaja Hänen päivinään - ei suinkaan syntiset.
http://ennustuksia.com/2014/09/28/uskonnon-kuolema/
- Seurailija1
Tunnen että aloitus toteutuu, kohta on suuri herätys käsillä. Kiitos ja Kunnia Herralle Aamen
- Vähän uskovia
Uuspakanuus on näkyvillä pakanuuden ohella. Mitä Jeesus löytää kansamme keskuudesta?
- !!!
Jos vain ihmismahdollisuuksia katsoo, niin tilanne on aika toivoton, uskovia on pieni joukko ja siitäkin vähästä enemmistö keskenään riiteleviä, penseitä laodikealaisia.
But God!!!!!!
Jumalalle on kaikki mahdollista!!! Myös se suuri kansallinen herätys, josta on näkyjä ja profetioita.
Rukoillaan!
"Pyytäkää Herralta sadetta kevätsateen aikana. Herra tekee ukkospilvet ja antaa teille sadekuurot, antaa kasvit jokaisen pellolle." Sak.10:1 (Raamattu kansalle-käännös)
Amen!
- hesus lepohymmer
mauno eksytät ihmisiä mieti vähän
Hesus. Valista meitä. Millä perusteella Mauno eksyttää. Mielestäni hän on ahkera Jumalan työntekijä. Mikä on sinun missiosi ja motiivisi?
- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Hesus. Valista meitä. Millä perusteella Mauno eksyttää. Mielestäni hän on ahkera Jumalan työntekijä. Mikä on sinun missiosi ja motiivisi?
Pitäähän näitä räksyttäviä koiriakin olla, ettei Raamatun sana olisi väärässä. Herra antakoon heille mielenmuutoksen. :)
- Ingenjör_81
Tässä laajempi artikkeli tästä näystä ja siihen liittyvistä asioista.
http://ennustuksia.com/2014/09/17/valmistaudu-sateeseen/Vuosia sitten seurakunnan vanhin kysyi: "Olemmeko valmiit, kun lukuisat ihmiset tarttuvat hihoihimme kysymyksineen."
Kiitos Mauno. Sinulla on toivorikas viesti maailmalle:)- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Vuosia sitten seurakunnan vanhin kysyi: "Olemmeko valmiit, kun lukuisat ihmiset tarttuvat hihoihimme kysymyksineen."
Kiitos Mauno. Sinulla on toivorikas viesti maailmalle:)Amen, uskon että sama Jumalan Henki antaa useille ihmisille samanlaisia ilmoituksia - tavalla jos toisellakin.
Sekin, että ateistit haastavat laiskoja kristittyjä, auttaa Jumalan valtakunnan työssä - toisin kun penseä uskonnollisuus, sillä monesti hakemalla ateistien kysymyksiin vastauksia ihminen tulee samalla itse tutkineeksi asian, vaikkakin kysymysten laatu on "Jos Jumala on kaikkivoiva, voiko Hän luoda niin suurta kiveä jota kukaan ei jaksa nostaa?". Ingenjör_81 kirjoitti:
Amen, uskon että sama Jumalan Henki antaa useille ihmisille samanlaisia ilmoituksia - tavalla jos toisellakin.
Sekin, että ateistit haastavat laiskoja kristittyjä, auttaa Jumalan valtakunnan työssä - toisin kun penseä uskonnollisuus, sillä monesti hakemalla ateistien kysymyksiin vastauksia ihminen tulee samalla itse tutkineeksi asian, vaikkakin kysymysten laatu on "Jos Jumala on kaikkivoiva, voiko Hän luoda niin suurta kiveä jota kukaan ei jaksa nostaa?".Voin vain todeta...
http://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c- Ingenjör_81
yurki1000js kirjoitti:
Voin vain todeta...
http://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4cKaunis kappale ja vahva Pyhän Hengen läsnäolo. :)
- sinettisormus1
laitetaanpa tännekkin tämä nauhoitus, osuu niin aloituksen näkyyn .....
https://www.youtube.com/watch?v=5juWpGIvoJ0Kiitos ja aamen Sinetti.
Juud. 1:25
hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.- Ingenjör_81
Kiitoksia, en olekkaan kuullut tätä vielä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530