Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
merjatyttö+on+hyvä+ja+tarkistaa+sukupuolensa.
11.09.2017 20:39
Meneekö+kymmenen+sentin+kalu+sisään,+jos+sen+mittaa+väärin?+
Tosin+tuo+selittäisi,+että+se+13+ei+olekaan+keskimitta+muualla+kuin+teidän+talossa.+Saat+8-senttisestä+viiden+sentin+mittausvirheellä+itsellesi+kolmetoista.
Kaikkea+paskaa+sitä+saa+lukea+ja+ilmeisesti+aikuisen+kirjoittamana.
10.09.2017 16:41
Kas+kun+Asko+ei+ole+vielä+kertonut,+että+naisille+ihannekulli+on+sellainen+lyhyt+ja+ohut+yläkäppyrä+kuten+hänellä+itsellään+on?+Ei+tuollainen+iso,+kuten+tuossa+kaaviossa+kerrottiin.
10.09.2017 11:17
Mitä+kätesi+tykkäsi+panosta?+Painoiko+känsä+pientä+terskaasi+ilkeästi?
Mies+joka+kertoo+juuri+nussineensa,+ei+ole+saanut+ikinä+pillua+eikä+saa.
Kullisi+ei+muuta+kokoaan,+vaikka+yrittäisit+taivuttaa+sen+paksujen+kankkujesi+väliin.
10.09.2017 11:14
Eli+kulli+kasvaa+tai+pienenee+kun+mittaa+eri+tyyleillä?
Aika+outo+kulli+:D
10.09.2017 08:52
Ei.+Minä+en+väitä+miksikään+niitä+kuvia.+Sinä+väität,+eli+todista+väitteesi+tai+pidä+turpasi+/näppiksesi+kiinni!
10.09.2017 07:42
Voinko+edes+sinun+kanssa+keskustella?+Oranki+osaa+näköjään+kirjoittaa.+Toki+huonosti,+mutta+kuitenkin.
10.09.2017 07:39
Eli+tuon+mukaan+ihannekulli+on+noin+18-21+cm+pitkä+ja+ihanneympärysmitta++noin+15,5+cm-17+cm?
Niinhän+se+voi+olla.+Nuo+ovatkin+jo+aika+isoja+mittoja+ja+monen+makuun+turhankin+pitkiä+ja+etenkin+paksuja.
Keitä+ovat+hohot,+joiden+mielipiteitä+on+turha+pohtia?+Ystäviäsikö?
09.09.2017 08:44
Kuinka+voi+13+sentin+nappulasta+antaa+ihannepituutta?
Isosta+kullista+voi+antaa+sellaisia+pätkiä,+kuin+mitä+kumppani+haluaa.
09.09.2017 08:37
Tuo+ensimmäinen,+ihon+pinnasta+suoritettu+taitaa+olla+se+tapa,+joilla+suomalaisista+kulleista+on+saatu+13-senttisiä.+Olemmehan+aika+lihavaa+kansaa.+Puolet+ylipainoisia.
En+ole+vielä+huomannut+kuitenkaan+sellaista+tapaa+mitata+ympärysmittaa,+että+siitä+olisi+saatu+Askon+mainitsema+10+cm+ympärys.+Eikä+sellaista+tietoa+löydy+Googlellakaan.
09.09.2017 08:34
Jos+sinä+väität+jotain+manipuloiduksi,+kyllä+se+todistustaakka+on+ihan+vaan+sinulla.
Mikä+siinä+on+niin+saatanan++vaikeaa+laittaa+niitä+muokattuja+kuvia+esille,+jos+niitä+on+sen+99+%+kulleista?+Eikös+sen+pitäisi+olla+erityisen+helppoa?
Minunko+pitäisi+todistaa,+että+maapallo+on+pyöreä,+kun+sinä+ja+muutama+muu+kahjo+väittää+sitä+litteäksi+:D
Minä+olen+tuota+muokkausasiaa+jo+jonkin+aikaa+kysellyt,+vaan+ei+mitään+ole+tullut+näkyviin.+Turhaa+lätinää+vaan.
09.09.2017 08:26
Asiallinen+posti.
08.09.2017 21:36
Juu.+Kyllä+muokkaus+on+mahdollista+ja+sitä+paljon+tehdään.+Finnin+poistot+eivät+nyt+varsinaisesti+kuulu+tähän+AS-muokkauskeskusteluun.
Kun+minä+olen+pyytänyt+edes+yhtä+kuvamuokattua+AS-kullia+näkyviin,+niin+arvaatkos+mitä?+Yhtään+ei+ole+tullut.+
Sitä+minä+vaan+ihmettelen.+En+minä+sitä+ihmettele,+että+kuvia+muokataan.
Jos+isoa+kullia+väittää+muokatuksi,+kulli+voi+olla+joko+muokattu,+tai+iso+ilman+muokkausta+ja+minä+olenkin+kovasti+yrittänyt+näille+väittäjille+välittää+pyyntöä,+että+laittaisivat+nyt+sitten+niitä+muokattuja+näkyviin.
Odotellaan.+Jospa+joku+rohkea+vielä+sellaisen+muokatun+AS-kullikuvan+laittaisi+ja+kertoisi+myös+sen,+kuinka+ja+mistä+huomasi+kullin+muokatuksi.+Muutenhan+tuollaiset+väitteet+voi+kuitata+pikkumunaisten+kateellisiksi+parahduksiksi.
08.09.2017 20:16
Paljonko+sinä,+Asko,+sait+väärinmittauksestasi?+17/12?
08.09.2017 18:46
Hämmästyttävää+on+se,+että+AS+on+täynnään+muokattuja+kulleja,+mutta+kun+olen+pyytänyt+edes+yhtä+näytille,+eipä+olekaan+kukaan+laittanut.
Minusta+se+on+aika+ihmeellistä.+Jos+esimerkiksi+Asko+väittää+jonkun+kullikuvaa+muokatuksi,+miksi+hän+ei+voi+laittaa+siitä+linkkiä+ja+pientä+selostusta,+mistä+tunnisti+muokkauksen.
Tosin+Askolle+jokainen+omaa+nappulaansa+isompi+on+aina+muokattu.+Hän+on+sellainen+epeli.
08.09.2017 18:43
Asko+tietää+kullin+koot+:D
On+se+epeli.
07.09.2017 19:20
Eiköhän+se+ole+ihan+sama,+mikä+se+koko+on,+jos+sitä+ei+osaa+käyttää.+Tuskin+pieni+tai+keskikokoinenkaan+on+isoa+parempi,+jos+sitä+ei+käyttää+osaa.
Harvassa+on+ne+kullit,+jotka+ei+naiseen+mahdu.
07.09.2017 19:19
Siinäkin+kirjoittelet+tänne.+Oletko+ihan+terve?+Pieni+muna+ei+ole+sairaus,+vaikka+se+sinua+vituttaakin..
06.09.2017 20:30
Asko+pienimunaisena+on+tuota+mieltä.+Pillua+ei+ole+koskaan+saanut,+eikä+saa.
05.09.2017 17:48
Sinäkö+sen+määrittelet,+ketkä+palstalle+kirjoittelevat?+Onko+tämä+idioottien+palsta?
Täällä+keskustellaan+koosta,+ei+sinun+seksuaalisesta+suuntautumisesta.
05.09.2017 17:45
11 / 433