Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi ja hyvää yötä mulle;)
03.02.2013 00:43
Mene sinä asus vaikka vitttuun sohlaamasta ja sähläämästä mukavia keskusteluja.
Jos sun aivosolusi jakautuisi, niin sullahan olisi niitä sitten jo kaksi.
Nyt. GO GO
03.02.2013 00:38
Juuh. Savon piäkaupuntia Kuopijota tarkoitin, eli älä perkkele mee vahingossakaan ennää Helssinkiin. Siellä on niin ruuhkaista että en itse haluaisi kylki kyljessä kulkea. Toki haluan, mutta en ventovieraitten kanssa.
Tai haluanhan mä niittenkin kanssa;)
Saat kalakukon hametarpeiden kuljetuspalkaksi. Kai 10-15 euron kukko 400 sadan kilometrin bensarahat korvaa:D
Anuksesta puheenollen, mun yks kaveri yritti tyttöään sinne naida, mutta se homma meni päin vitttua...
03.02.2013 00:35
Hoidan kankaan Partasen kalakukkokojuun Kuopion torille. Kai sä 16jotain piäkaapunnissa joskus käyt? Sorry. En osaa savonmurretta, enkä paljon muutakaan, mutta mukavia poikia oli niiltä seuduilta aikoinaan tenniksen parissa;)
Nyt ei ole kysymys golfista, mutta meininki sama:D
Noin mukavan tuntuiselle pojalle/miehelle luulisi lämpenevän tytyt ja pojutkin tarvittaessa. Kuumaksi saat mut ja Asuksenkin. Se onkin käynyt kuumana viime päivinä. Oletkohan ollut privaatisti siihen yhteydessä?
Varo. Se on tosi kiihkee...
03.02.2013 00:05
Ne on jo otettu.
Sinä kyrvänpuolikas kun et koskaan pysty ihmisten kanssa keskustelemaan, niin luulet, ettei siihen pysty muutkaan.
Jos olisin epäkohtelias, niin toivottaisin sinut hevonvittuun, mutta kohteliaana ihmisenä en sellaista tee.
Yksinäisyytesi on sinut katkeroittanut. Tuskin pieni munasi pelkästään on syy yksinäisyyteesi, mutta itse kuvittelet, ettet sen vuoksi kellekään kelpaa ja kukapa tuollaista sinunlaista kyrpäää kauan katselisikaan.
Lopeta vittuilusi muille ja ala elämään oikeaa elämää. Siihen voi, ja saakin kuulua palstalla piipahdukset, mutta kyllä muutakin elämää pitää olla.
Mielikuvituselämä avovaimon, kahden lapsen, ja mielikuvitus-17-senttisenkyrvän kanssa ei ole oikeaa elämää.
Ja seuraavan kerran kun kohtaat terapeuttisi, niin puhu ongelmistasi.Niille maksetaan siitä, että järkkyneetkin saavat puheenvuoron.
02.02.2013 23:45
Sä. Suloinen savon sä;) Tai suloisempi mä.
Se meni tuo juttu muiden mukana, kun persemittaaja itki ja ruikutti asiallisetkin jutut pois.
Voihan vitttu, kun saatais jostain hamekangasta Oulun postiin...
02.02.2013 23:12
Olen kanssani samaa mieltä:D
Mutta meillä se on rauta kevyttä, anyway;)
02.02.2013 23:00
Herra h-x kirjoittaa paljon posteja. Mitähän tämä toinen herra tarkoittaa?
Pikku vinkkinä, että yleensä kannattaa painaa sitä vastausnappulaa siihen kirjoitukseen, mihin yrittää vastata.
Vitustako sitä täällä kauempana enää kukaan tietää mitä sinä meinaat.
HUOMAUTUS
Syy: Väärä vastauskohta, ilman tarkennusta. Code RED
02.02.2013 22:55
Sulla on suloisia posteja. Et kai vaan pelaa golfia?
Jos olisit palstaa seurannut, niin tietäisit mitä se tarkoittaa:D
02.02.2013 22:50
Oletan, että mt tarkoittaa mini-tuppea, joten hän ollee asiantuntija. Moottorityöväline voisi olla mtv, tai sitten minituppivinossa.
Hinteistä ei tällä palstalla puhu kuin yksi kaappitapaus, mutta häntäkin on houkuteltu kovasti sieltä ulos.
Jos sinä haluat pikkuiseesi lisää mittaa, niin kysy siltä. Hän se on persemittauksen asiantuntija ja omanikin kasvoi suolihuuhtelun jälkeen liki 9 senttiä.
Kiva lukea tuoretta tekstiä... (minimuna)
Kiitos minulle:D
02.02.2013 22:40
Tuota ei tiedä kelle se on tarkoitettu, mutta en suosittele uskomaan senkään laittajaa.
Se voi olla ehkä jotenkin sekopäinen uskovainen, mutta ymmärtää mielenterveytensä järkkyneen mahdollisesti pidätetyn homoseksuaalisuutensa johdosta. Kuka näistä kahjoista aina tietää.
Monesti tuollainen paranee kun saa mulukkua hanuriin. Itselleni auttoi.
02.02.2013 22:10
Miten muuten ylläpidolla on aikaa muuttaa keskusteluja? Tähän viestiin vastasin eilen, että kyllä minun mielestä savontyty naiselta vaikuttaa.
Olisiko joku rintsikoita käyttävä rintava mies taas loukkaantunut siitäkin...
Homot saa mitä saa. Homoilla on kaikilla saatanan isot ja muutenkin mahdottomat kalut.
Ei mitkään pikkuiset yläkäppyränappulat...
02.02.2013 22:04
Olisi aika importanttia ymmärtää impotenssinsa. Äitisi ei auta enää kuin inkontinensisisi hoidossa.
Se on importanttia.
Et kai ole impesilli? lol
02.02.2013 21:53
No nyt huomasin jo juttelevani itseni kanssa;)
Sulla leikkaa. Mene pois...
Oikeesti: Hei älä mee, pudotat palstan tason viemäriin. Nyt se on vasta lattiakaivon kohdilla:D
02.02.2013 21:37
Sulla ei seiso siellä, eikä täällä. Impotence. Guuggeloi sitä.
02.02.2013 21:29
Jaahas. Nyt tuli palstalle sitten asuksen vastakohta....
Fiksu, oikeasti fiksu. Huomasit jopa sen, että minun postauksiani eivät kaikki arvosta;)
16 on hyvä mitta, believe me. No pun inted:)
Jos sillä on paksuutta kuin ranskanpullalla, niin se on pilalla:D
Älä pilaa elämääsi täällä, vaan tule tänne:;D
02.02.2013 21:13
Ei niistä keskipituuksista kukaan tiedä. Omissa mittauksissani on satunaisotantien lisäksi ollut myös suihinotanta.
Ja kun sinne asti päästään, niin so?
Isot alkavat 18 sentin paikkeilta ja sitä pienemmät ovat pieniä. Sellaista kuin keskikoko ei oikeasti ole, usko mua.
Jos kullllli on n. 13 senaa, niin se on erikoisuus ja sitä kannattaa markkinoida sellaisena. Kyllä niistä monet tykkää. Eli se lohtuna pienimunaisille.
Takaisin sinun postiin:
Harvinaisen järkevä ja selkeä posti. Huolimatta pienehköstä peniksestäsi, pystyit kuitenkin kirjoittamaan selkeästi.
Siitä minä tykkään:D
02.02.2013 20:13
Niin kuin mistä esimerkiksi?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
Tuossa näet aikamoisen listan homo.-ja bi-ihmisistä. Osa heistä on tehnyt muutakin, kuin suojellut ja persemitannut.
Tynnyrissä eläneen on vaikeaa hahmottaa maailmaa, mutta ottaa edes sen tapin pois siitä tynnyristä, niin maailma avartuu.
Työnnä se sitten vaikka sinne, minne ei aurinko paista. Latentille homolle se voi tehdä ns. tissiä:D
02.02.2013 18:36
Kaikki mitä perseelleni tulee, on tervetullutta. Onhan sinne moni tullutkin. Oletko siitä kade?
02.02.2013 18:11
Älä dissaa itseäsi. On sulla enemmän älykkyyttä kuin kanalla... Meinaan juuri uunista tulleella.
Mihin Asus sun ns. heterous sut pätevöittää? Tiedätkö? Ei sitten mihinkään.
Homon haluamat urat voivat olla erilaiset, mutta samoilla korkeuksilla kyllä heteroiden kanssa.
Onko merisää viimannut ilkiästi kikkeliä. Ei kuulemma ole enää ihan täyttä yhtätoista?
02.02.2013 18:09
397 / 433