Lepokoko kiinnostaa

Just joo

Hieman huolissani omasta lepokoosta ja sitä saa häpeillä, näyttää niin helvetin pieneltä. Koko siis 7 cm ja ympärys samaa luokkaa. Joka paikassa tuntuu näkyvän vaan isompia joten parhaani mukaan välttelen kaikkia saunailtoja tai uimahalleja. Kovana kai ihan normaali 15,5 ympärys 12,5

18

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikro3

Mulla on alle 2 senttiä levossa (puolen tulitikun mittainen), mutta erektiossa se nousee jopa 7-8cm jota ihmetellyt että miten on mahdollista moninkertaistua noin paljon. Eipä tuolla kuitenkaan seksiä voi pahemmin harrastaa, yritetty on mutta helkkarin noloa molemmin puolin joten jäänyt sitten halutkin siihen. Pointti siis, ettei lepokoosta tarvitse välittää mitään, kun oma mikropenis moninkertaistuu erektiossa.

• tällä lailla

Muista, että kalu näyttää suuremmalta kun sitä katsoo edestä. Omaas kun katsot ylhäältä päin, niin voi iskee häpeily, mut se on siis ihan turhaa. Eikä niillä muilla siis loppupeleissä juurikaan suurempi ole.
      Stondis kaluhan sulla on keksimääräistä patukkaa suurempi :-)

• palsta asiallistumas

totta,

• nugetin
        palsta asiallistumas kirjoitti:

totta,

palsta ei oo asialistumas saatanan perse-sormetaja!!!!

• Lähes jokainen mies pitää mulukkuaan pienempänä ja pienemmältä näyttävänä, kuin se on. Juuri tuo kyseessä, mistä sitä katsoo.

Kenelle sä Just Joo sitä olet tyrkyttämässä. Jos heteromies olet, niin mitä väliä sillä on, mitä muut miehet siitä ajattelevat. Suurimmalla osalla se on tuota luokkaa, mutta jostain syystä ne isot pelit jäävät vaan paremmin mieleen. Ja sitten helposti luullaan, että niitä on kaikilla, vaikka niinhän ei ole.
      Homot sentään ymmärtävät, että lepotila ei kerro koko totuutta ja kaikki mulukuthan ovat hyviä mikä mihinkin käyttöön. lol

• Mitä vittua??

Sinähän pyörrät nyt vittuilujasi saaatana!!

• Mitä vittua?? kirjoitti:

Sinähän pyörrät nyt vittuilujasi saaatana!!

Älä riehu Asus tai saat huomautuksen.

Minä en ole vittuillut. En herrasmiehenä edes osaa. Et kyllä osaa sinäkään:)

• susa anna

munaa pilluun saatanw ootko vittun pelle h-x ikin pannu naista stana!
      prkleen homo!!!

• h-x tällä hei

en ole ikinä kosk olen homo jolla on 9cm muna olen onnneton tunarui

• Noooh. Äläs nyt.

Ei minua loukkaa tuo 9 sentin muna, kun on minulla sellainenkin ollut, mutta tekstin asu ei ole minulle tyypillistä. Parempaa toivotaan...

• pet...

Lepona 13-16, riippuen lämpötilasta...

Veltohkona ja jotain kehitteillä ollessa roikkuu 18 pinnassa.

• Jooojoooooooo

Älä mittaa mutkia mukaan hei kippurakulli.

• petovaan

Ei ole mutkianen vaan tosi suoran mallinen. Sen mittainen se kuiteski on. Omakuvasta sitten löytyy kovassa kunnossa kuvia, jos kokoa muuten epäilet jotain.

• Älä tuosta välitä. Se on kateellisen persemittaajan höpinää ja sitä riittää.

Laitappas linkkiä kuviisi, poista mahdolliset estot niiden näkymiselle, niin vilkaistaan isoa.
        Itsekin niitä mielelläni vilkaisen, mutta enemmän minua kiinnostaa rektiot eräältä, nyt nimeltämainitsemattomalta herralta, joka ei usko yli 14 senttisiä olevankaan. (yhtä uskottelee)

Oli sitten homo tai hetero, niin kyllä naapurin kalu kiinnostaa. Joskus tuntuu, että itseään heterona pitävää jopa meikäläistä enemmän:)

Mulkuista on mukava keskustella ja ne ovat sydäntä lähellä. Seisoessaan ne ovat toisilla vielä lähempänä kuin toisilla ja sekin on hyvä asia.

• petovaan
      • Kiitos...
        Eipä ihme, että saattaa vitutella tuosta puolikkaan omaavia. Komea kyyrpä ja seisokki loistava.

Ja sitten jotkut kademieliset väittävät, että isot ei seiso kunnolla:D
        Voihan se olla, että ei seiso pienetkään...

Taitaan olla suurimmasta päästä tänne linkitetyistä. Onnittelut.

• H-X on hintti
        h-x kirjoitti:

Kiitos...
        Eipä ihme, että saattaa vitutella tuosta puolikkaan omaavia. Komea kyyrpä ja seisokki loistava.

Ja sitten jotkut kademieliset väittävät, että isot ei seiso kunnolla:D
        Voihan se olla, että ei seiso pienetkään...

Taitaan olla suurimmasta päästä tänne linkitetyistä. Onnittelut.

Petomilla on 15cm jöllikkä vai jääkö alle?

• H-X on hintti kirjoitti:

Petomilla on 15cm jöllikkä vai jääkö alle?

Asiallinen posti... Sherlock iskussa:D

Tosin mitat meni vituiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      37
      3393
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      159
      2467
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      143
      1907
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1561
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      40
      1339
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      265
      1208
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      224
      1156
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1112
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1103
    10. 84
      1055
    Aihe