Vapaa kuvaus

Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

8677

1. Oletko käynyt itsesuggestio-kurssit missä päin. Hyvin toimivat ainakin, jos uskot että naisille koolla (siis muun, kuin miehen) ei ole väliä.
    Kukaan nappimulkku ei ole kehunut 20-senttisellään. Sanon sen sinullekin, kun et osaa lukea keskusteluista.

( Itsesuggestio on yksi väline vahvistaa elämänlaatua ja työssä jaksamista. Se on sisäistä puhetta, pysähtymistä ja hiljentymistä. Myönteisimmillään se on naivia uskoa ja luottamusta siihen, etta pystyy toteuttamaan unelmansa enemmin tai myohemmin, tavalla tai toisella.)

Sinä olet suggeroinut itsesi uskomaan tiettyjä asioita, joita en nyt jaksa toistaa...
  2. Onhan se todettu, että mitään et usko. Ei vaikka nenäsi eteen toisi ison heilumaan. Sulkisit silmäsi ja korvasi ja huutaisit: 1352, 1352, 1352...

Ei täällä pelkästään sinulle kukaan mulkkuaan todistele. Onhan meitä muitakin ja myönnä pois vaan, että jos sulla olis näytettävää, niin saattaist vaikka näyttää;)

Niin minäkin... Ja olen näyttänytkin varoittavana esimerkkinä jossain:D

Minä en epäile jokaista yli 12-senttistä sentään perseestämitatuksi. Olen nähnyt että sitä isompia oikeesti on ja 18cm on aika yleinenkin. Yleisempi, kuin esim. 11senttinen.