Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

no en näe kasvoja, sitä tapahtuu harvemmin sitten, kun olen sängyssä ja nukkumaanmenossa. silloin niitä välillä vilahtelee.

ei se ehkä vielä ole tämä mies, jota ajattelet. minusta te ette ole vielä kohdanneet nenät vastakkain. mutta se muutto ja onellinen koti miehen kanssa näkyvät selvästi. olet hyvien tähtien alla ja olet ollutkin rohkea, ei tässä muuten näin kävisi.

t. Keskiyö
  2. Hei

tuo on puhdasta politiikkaa, yksityinen henkilö tuskin pystyy paljon vaikuttamaan asioiden kulkuun. niin ikävää se on.

minustakin suomen verotus on kohtuutonta. mutta niin suuri maa kuin suomi, pinta-alaltaan yksi euroopan suurimmista valtioista, maksaa paljon kustannuksistaan. kaikki tiekustannukset, kaikki se energia, sosiaalipalvelut.... niin, minä muualla asuvana voin sanoa, että sitä ihmetellään muualla ja kovasti.

mutta ajatellaan nyt sinun poikaasi. poikasi olotila on romahtanut.
    hänellä on ollut onnellinen lapsuus, henkisesti hän on saanut hyvät eväät matkalleen.
    näen poikasi masentuneena, mutta parantumassa siitä. hänellä on sisua, sitä suomalaista verenperintöä.

lakipykäkät ovat hankalia. yrittävänä ihmisenä poikasi pääsee kuiville, hänellä on sinun ja toisenkin ihmisen tuki takanaan. sitä kautta hän uskoo itseensä.
    pojallasi on saatavia, mitkä tuntuvat olevan kiven takana.
    mutta näen armeijan luonteen omaavan miehen, joka auttaa häntä eteenpäin!

olisikohan teillä joskus ollut koira? vahvaluontoinen ja uskollinen koira?
    jos ei, niin sitten se on vertauskuva, mikä minulle näkyy.
    pojallasi on luonne niinkuin tällä koiralla. mitä ei niellä purematta. voit toki auttaa poikaasi, mutta kaikki on työn takana. älkää missään nimessä antako periksi, sillä oikeus voittaa aina.

t. Keskiyö

ps. tämä tuntuu minulle niin voimakkaana, että tulee itku.

rahalla sinä et pysty poikaasi auttamaan
  3. Hei

kiva että taas kirjoitit. sinulla on hyvää vaaleaa energiaa, vaikka muille jakaa.

taidat olla talvi-ihminen. oletkohan sinä tiukka itseäsi kohtaan?
    nyt on niin, että näen ympärilläsi ainoastana miehiä. en yhtä ainutta naista!

tämä exäsi yrittää toki lähestyä sinua, hänellä on pitkäveteinen elämä poljettavanaan. mutta ei hän taida kuitenkaan olla se paras mahdollinen kavaljeeri sinulle. ei ainakaan tällä erää. toki, hänellä on hyviä puolia, hän näkyy minulle hyvin seksuaalisena ihmisenä.

sitten sinun kotisi on sillä tavalla vaarassa, että on parempi kun et anna avaintasi kenellekään. siitä voisi tulle harmia.

jos sinä toivot parempaa toimeentuloa, niin se tapahtuu jonkin toimiston kautta. on kysymys papereista, joilla on arvoa. en voi tietää oletko ehkä pankissa tai muuten papereiden kanssa työssä.
    siellä on kuitenkin rehellinen henki, olivat ne paperit missä tahansa.

tämä exäsi ei ole aivan vilpitön ihminen. hänen elämässään on paljon muutoksia, sinä et pysyisi niiden perässä.

tämä nykyinen työsi ei enää anna sinulle mitään. olet kuin robotti. mutta sinäpä tapaat kivan miehen, toisin sanoen sinä saat viestin, oletko ehkä laittanut profiilin johonkin nettipalveluun?
    sinä olet nyt tiukoilla, mutta sinä olet myös valmis tekemään työtä. sinua arvostetaan ahkerana ihmisenä.

näkisin nykyisen työsi miesvoittoisena ja sen, että siellä ei ole hyvä olla.
    ole avoimempi ja pidä puoliasi, kun tulee sellainen tilanne.

en näe muuttoa sinulle tällä erää. toiveesi työssä kohdistuvat miehen päätökseen ja se on hyvä sinun kohdaltasi.

t. Keskiyö