Vietin eilen ihanan illan miehen (minua muutaman vuoden vanhempi vaalea mies, itse olen tumma) seurassa, jonka olen tuntenut jo vuosia. Meillä oli mukavaa ja puhuimme kaikesta ja... No ilmassa oli jotain. Olimme jo melko lähellä suudelmaa, mutta sitten minä vetäydyin tilanteesta. Teinkö oikein? Säästinkö itseäni ja sydäntäni oikein? Tämä mies on ollut minusta aina valloittava, mutta jotenkin vain en uskaltanut. En tiedä oliko hetki hänen kannaltaa saman tuntuinen kuin minusta mutta... Haluaisin tietää, että mitä minun pitäisi tehdä? Toisaalta haluaisin tehdä aloitteen hänen kanssaan, mutta samalla kuitenkin uskon, että hän kokisi sen ehkä vähän uhkaavana ja vetäytyisi kuoreensa... Auttakaa...
Apua ja ehkä vähän rohkaisuakin kaipaisin...
everything...
1
56
Vastaukset
Hei
ei suudelmassa ole mitään uhkaavaa!
sinulla on asiat hyvin, noin muuten. mutta tätä miestä en elämässäsin näe, vaikka kuinka yritän.
olet saanut taloudellista tukea elämässäsi ja se jatkuukin, jos niin tahdot.
sinulle minä näen koko ajan taloudellista turvaa ja ihan kumppaninkin kanssa, mutta ei tuon kysymäsi miehen kanssa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584