Olen reilun tunnin kuluttua menossa katsomaan asuntoa? Saankohan minä sen?
Eli näkyyköhän sinulle muuttoa?
Aika pian saan sinulle palautetta tästä, että mitenhän minulle käy. Olen kyllä pitänyt silmäni muutenkin auki, mutta sopivaa ei vaan ole markkinoilla tämän lisäksi. Entisestä on pakko muuttaa pois ja aika alkaa käydä vähiin.
Kiitos, jos ehdit auttaa.
Tuntijasi, asunnosta kysyisin?
3
<50
Vastaukset
Hei
minusta ei ole kiva lähteä kilpajuoksuun. autan toki kun voin, mutta tämähän selviää sinulle nyt kuitenkin, joten et tarvitse apuani.
t. Keskiyö- Katsomaan menossa
Hei,
anteeksi, ei ollut tarkoitus, että kokisit ja että esitin asiani niin, että siitä syntyy sellainen tunnelma. Taisin esittää asiani todella ajattelemattomasti, eli anteeksi pyyntöni siitä!
Tilanteeni on tosiaan aika kinkkinen ja kun kohde ilmeni, niin tietysti hypin malttamattomana tällä ylösalas jne.
Kävin nyt katsomassa ja vaikka vuokrakohteesta kysymys, niin paikassa on todella paljon työtä. Mietin, että onkohan vuokraaja sellainen, jonka kanssa asioista voi neuvotella?
Nyt siis oli ihan mukava kiinteistövälittäjä kyseessä ja luulen, että minulla on asuntoon mahdollisuus.
Jos tosiaan saan nyt korjata kysymystäni :) järkevämmäksi, niin tuntuuko sinusta, että saan asunnon tai edes vaikka sitten jonkun muun, jos ei tätä.
Nyt kun mietin, niin voi tosiaan olla mahdotonta yksilöidä asuntoa juuri tähän, mutta jos jotakin asuntoon nyt näkyisi? - Katsomaan menossa
Hei,
etsin täällä netistä asuntoa ihan ahdistukseksi asti ja muuta ei tunne löytyvän. Kauhea tilanne, kun ei ole asuntoa eikä oikein toivoakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172146Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162031681Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1701654Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011389Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno391229Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1541046Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu511038- 84978
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.144899Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14861