Keskiyö/tuntijasi

Luottamus..

Hei keskiyö!
Ehditkö katsoa ihmissuhteista ja työstä.
Onko ympärilläni luotettavia naispuolisia ystäviä, minkälaisia
henkilöitä näkyy lähelläni.
Luottamusta itselläni ei ole juurikaan mutta en tiedä vaikuttaako
vanhat katalat teot minua kohtaan.
Pitäisikö jotain välttää.
Näkyykö uutta työtä vai työttömyyttä.
Keski-ikäinen nainen.

4

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

parempi myöhään kuin ei milloinkaan.... eli en ehtinyt aikaisemmin vastaamaan.

sinulla on paljon liikettä elämässäsi. lähelläsi on kaksikin hyväntahtoista naista, he ovat eri ikäisiä. mutta nuoremman ympärillä pyörii epäilyttävän tuntuinen nuori mies.

olisikohan sinulla ollut matkan takana läheinen herkkä ja tunteellinen tuttavuus, sellaista näen.
      se päättyi yleisiin ongelmiin.
      tyttölapsi pääsee pitkälle elämässään, hänellä on hienotunteisen ja herkän naisen apu ja uhraus matkassaan.

sinulla on kotiin suuntautuvia odotuksia. ne eivät muutu käden käänteessä.
      sitten näen pariskunnan jotka kutsuvat sinut luokseen. kannattaa ehdottomasti mennä, sillä heillä on sinulle hyviä uutisia.

sinä olet jollakin lailla oman polkusi tallaaja. luottamuksen sinä joudut rakentamaan ihan itse, etkä lahjoita sitä hevillä kenellekään. se pitää ansaita.
      niistä vanhoista kataloista teoista näen sen verran, että toinen mies on tullut pariskunnan väliin soittamaan omaa huiluaan.

kaiken kaikkiaan, näen sinulle kumppanin tukemassa sinua selkäsi takana. hän on ehdottoman hyvä ihminen.

t. Keskiyö

• Luottamus..

Kiitos tosi paljon Keskiyö!

Eikä väliä vaikka kestikin, ihanaa kun nyt kerkisit!

Saanko vielä kysyä vähän tarkennusta.
        Minulle tulee mieleen tuosta matkan takana olevasta miehestä eräs ristiverinen mies, jota joskus vieläkin ajattelen. Tai sitten se oli eräs vähän vaaleampi mies, kenen kanssa oikeasti vietimme herkkiä hienoja hetkiä. Huonojakin asioita oli kummankin miehen kanssa..
        Voisikohan tuo tyttölapsi tarkoittaa lapsen lastani. Mitähän tuo herkän naisen apu ja uhraus tarkoittaa lähemmin?
        Olet oikeassa olen oman polkuni tallaaja. Ja sekin on totta, että minun luottamukseni täytyy ansaita. Toisaalta kyllä yritän antaa ihmisille mahdollisuuksia, etten ihan luottamaton olo. Siinä samalla vähän "seurailen" voinko luottaa;).
        Ihana tuo viimeinen lause, toivottavasti tulee elämääni.

• Hei

en pysty näkemään näitä menneitä elämäsi miehiä sen tarkempaan.
      mutta ota heidän vain elämänkokemuksena, onhan sekin hyvin tärkeää.

tuo tyttölapsi on mielestäni sukulainen. ja se herkän naisen apu ja uhraus tulee myös perheestä tai suvusta. se on tukea parhaimmillaan. tämä tyttö näkyy minulle lahjakkaana ja hän hankkii itselleen hyvän ammatin ja pärjää mukavasti.

sinulla on skorpionin luonnetta, kun seurailet tarkkana ympärillesi. se on hauska ominaisuus ja siitä on myös hyötyä elämässä.

t. Keskiyö

• Luottamus..

Hei,
        Kiitos Keskiyö vielä vastauksestasi!
        Minä olenkin ihan oikeasti skorpioni:)
        Mukavaa lämmintä syksyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      23
      4472
    2. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      99
      3088
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      199
      2909
    4. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      52
      2542
    5. 79
      1295
    6. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      65
      1066
    7. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      25
      932
    8. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      54
      848
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      112
      780
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      45
      775
    Aihe