En+ole+kuulemma+idiootti+-+arvaas+torre+kuka+niin+sanoo.
torre+sanoi+:Sinä+solvaat+ihan+itse-+ei+muiden+kirjoitukset;+ei+edes+Raamatun.+Raamatussahan+ei+ole+kirjoituksia,+jotka+minua+ja+miestäni+solvaavat.§§§Entäs+nuo+jakeet???????????????????Selvää+tekstiä+!!!Roomalaiskirje:1:24+Sentähden+Jumala+on+heidät,+heidän+sydämensä+himoissa,+HYLJÄNNYT+saastaisuuteen,+häpäisemään+itse+omat+ruumiinsa,+1:25+nuo,+jotka+ovat+VAIHTANEET+Jumalan+totuuden+VALHEESEEN+ja+kunnioittaneet+ja+palvelleet+luotua+enemmän+kuin+Luojaa,+joka+on+ylistetty+iankaikkisesti,+amen.+1:26+Sentähden+Jumala+on+HYLJÄNNYT+heidät+häpeällisiin+HIMOIHIN;+sillä+heidän+NAISPUOLENSA+ovat+VAIHTANEET+luonnollisen+yhteyden+LUONNONVASTAISEEN;+1:27+samoin+MIESPUOLETKIN,+luopuen+luonnollisesta+yhteydestä+NAISPUOLEN+kanssa,+ovat+KIIMOISSAAN+syttyneet+toisiinsa+ja+harjoittaneet,+miespuolet+miespuolten+kanssa,+RIETTAUTTA+ja+villiintymisestään+saaneet+itseensä+sen+palkan,+mikä+saada+piti.+1:28+Ja+niinkuin+heille+ei+kelvannut+pitää+kiinni+Jumalan+tuntemisesta,+niin+Jumala+hylkäsi+heidät+heidän+KELVOTTOMAN+mielensä+valtaan,+tekemään+SOPIMATTOMIA.1:29 He+ovat+täynnänsä+kaikkea+vääryyttä,+pahuutta,+ahneutta,+häijyyttä,+täynnä+kateutta,+murhaa,+riitaa,+petosta,+pahanilkisyyttä;+1:30 ovat+korvaankuiskuttelijoita,+panettelijoita,+Jumalaa+vihaavaisia,+väkivaltaisia,+ylpeitä,+kerskailijoita,+pahankeksijöitä,+vanhemmilleen+tottelemattomia,+1:31 vailla+ymmärrystä,+luotettavuutta,+rakkautta+ja+laupeutta;+1:32 jotka,+vaikka+tuntevat+Jumalan+vanhurskaan+säädöksen,+että+NE,+jotka+senkaltaisia+tekevät,+OVAT+KUOLEMAN+ansainneet,+eivät+ainoastaan+itse+niitä+tee,+vaan+vieläpä+osoittavat+hyväksymistä+niille,+jotka+niitä+tekevät.
En+kuulu+porttokirkkoon.
Ota+selvää!