Vapaa kuvaus

Aloituksia

46

Kommenttia

17691

  1. pertsa2012 / "rakettimies ja höppänä."

    Kun katselemme nyt 23.09.2017 tapahtumahorisonttiin niin näemme siellä väkivallantekojen ja luonnonkatastrofien kavalkad
    Luterilaisuus
    61
    445
  2. pertsa2012/homovihkimiset

    Arkkipiispan mielipide homovihkimisistä : Arkkipiispa Kari Mäkinen pitää valitettavana sitä, ettei kirkollinen vihkimi
    Luterilaisuus
    173
    1407
  3. Kolminaisuus / pertsa2012

    Kolminaisuusoppi oli pitkään itselläni tuommoinen sumea piste , kunnes huomasin kirkkoisien sotkeentuneen omiin saappais
    Luterilaisuus
    21
    258
  4. pertsa2012 / suuri eksytys

    Elämme SUUREN EKSYTYKSEN keskellä jolloinka valhe julistetaan totuudeksi ja totuus valheeksi.Älkää antako käyttää itseän
    Luterilaisuus
    254
    2089
  5. pertsa2012 / Baba Vanga

    BabaVanga sanoi : Vanga myös ennusti, että vuonna 2016 käydään suuri muslimisota, joka koituu eurooppalaisten kohtaloksi
    Profetiat
    119
    1101
  6. Faaraon armeijan tuho /pertsa2012

    Kun Jumala hukutti egyptin armeijan niin siitä on näköjään jäänyt jälkiäkin jotka egyptiläiset arkeologit ovat nyt löytä
    Luterilaisuus
    393
    3734
  7. Viestilaskuriongelma

    Jos minulle vastataan johonkin viestiin esim. luterilaissivulla ja avaan tuon niin luettu sanoma ei enää värjäänny ja my
    Suomi24
    11
    161
  8. Ekumeniaa profeetta Elialta/pertsa2012

    Profeetta Elia vei 450 Baalin pappia kiisin purolle ja surmasi heidät siellä.Sen kummempaa ekumeniaa ei Herramme tuntenu
    Luterilaisuus
    46
    457
  9. Krim / Istanbul

    Vilna Gaon (Gaon hepr. nero) syntyi v.1720. Rabbi Elijah ben Shlomo Zalmanista tuli kaikkein vaikutusvaltaisin juutalain
    Profetiat
    0
    16
  10. Profetia Krimistäkin

    Vilna Gaon (Gaon hepr. nero) syntyi v.1720. Rabbi Elijah ben Shlomo Zalmanista tuli kaikkein vaikutusvaltaisin juutalain
    Profetiat
    9
    928
  11. pertsa2012 / messiaaniset ajat

    http://yle.fi/uutiset/rabbi_krimin_kriisista_apokalypsi_nyt/7168054 Rabbi Krimin kriisistä: Apokalypsi, nyt! Samalla ku
    Luterilaisuus
    7
    38
  12. pertsa2012 / Tuomiokapitulin ratkaisu / Mäkinen

    Papit saavat palvella herraansa saata'naa ilman sen kummempia seurauksia tässä elämässä. Menneinä vuosina Mäkisen kaltai
    Luterilaisuus
    57
    14
  13. pertsa2012 / "iso asia"

    Kehittäjille tiedoksi - näin voisitte saada keskustelujen kuihtumisen hallintaan.
    Luterilaisuus
    9
    37
  14. Erottautukaa siitä!!!!!!!

    Herramme Jeesuksen Kristuksen opetuslapset - on tullut aika lähteä tuosta syntivalkaisimosta jota he myös kirkoksi kuts
    Kristinusko
    88
    307
  15. Entisen naispapin tarina!!!

    Tässä erään ENTISEN ruotsalaisen naispapin tarina joka on hyvin opettavainen myöskin kuvaillessaan ruotsin uskonnollista
    Luterilaisuus
    163
    370
  16. Ollako vai eikö olla!!

    Näin sanoo Herra : Ilmestyskirja: 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun ka
    Luterilaisuus
    101
    335
  17. Ollako vai eikö olla - erotakko vai ei !!!

    Näin sanoo Herra : Ilmestyskirja: 18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun ka
    Profetiat
    49
    203
  18. Erään naisen kuolema!!

    Tässä on kuvattuna eräs kuolema , johon liittyy piirteitä joista saattaisi olla hyötyä ihmisille jotka painiskelevat usk
    Luterilaisuus
    39
    205
  19. LUOPUMUS

    LUOPUMUS yleisellä tasolla tarkoittaa luopumista uskonelämän dogmeista jotka sinällään ilmentävät myös uskomme olemusta
    Luterilaisuus
    286
    644
  20. Kommentteihin ei tule vastauksia,,,

    Kauan sitten oli myös tilanne , kun kommenttiisi vastattiin niin et saanut siihen ilmoitusta ja nyt on sama tilanne ja v
    Luterilaisuus
    4
    94