Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pertsa2012
pertsa2012
pertsa2012
Liittynyt 15v sitten
46
aloitusta ·
17691
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Piispat+eivät+ole+enää+töissä+hengellisellä+sektorilla+vaan+juoksevat+saatanan+apupoikina+paimentamassa+ihmisiä+pitkin+kadotukseen+johtavaa+tietä.
Te+jotka+tuette+noita+pahan+palvelijoita+saatte+saman+rangaistuksen+kuin+hekin+koska+ette+ole+uskoneet
Jumalan+ainokaiseen+poikaan+ja+etsikkoaikanne+alkaa+käydä+vähiin.
Katukaa+siis+ja+anokaa+syntejänne+anteeksi+jotta+pelastuisitte+Jeesuksen+veren+varaan.
16.08.2017 12:26
Minulla+on+vain+faktojen+tukemia+lausuntoja+ja+näinollen+mitään+"käsityksiä"+ei+ole.
En+kylläkään+viitsinyt+niitten+kahden+naisehdokkaan+tunkioita+penkoa+mutta+ainakin+toinen+heistä
on+"tulkaa+kaikki"+liikkeen+fanittaja.
http://tulkaakaikki.net/tulkaa-kaikki-liikkeen-kevatkirje-117/
Paastonaika+alkoi+tänä+keväänä+iloisella+tapahtumalla:+tasa-arvoinen+avioliittolaki+tuli+1.3.voimaan.+Samaa+sukupuolta+olevien+avioliiton+kannatus+myös+kirkossa+kasvaa+nopeaa+vauhtia.+Kuumin+keskustelu+käydään+nyt+siitä,+voivatko+samaa+sukupuolta+olevat+parit+jo+nykysäädöksin+saada+kirkollisen+vihkimisen.+Yhä+useammat+papit+ovat+valmiita+vihkimään+ja+yhä+useammat+seurakunnat+tarjoamaan+tiloja+vihkimisiin+ja+siunauksiin,+koska+katsotaan,+että+kirkkojärjestys+jo+mahdollistaa+vihkimiset.+Vihkivät+papit+eivät+katso+olevansa+”kapinapappeja”+vaan+lakeja+ja+kirkkojärjestystä+noudattavia+kirkon+palvelijoita+ja+viranomaisia.
16.08.2017 12:10
Kun+kirkko+kuitenkin+hylkää+roomalaiskirjeen+ja+VT:n+opetukset+homoiluista+niin+silloin+he+ovat+unohtaneet+,+että+Jumala+on+Pyhä+++muuttumaton+ja+luopiot+herjaavat+käytöksellään+pyhiä+lakeja.
Kirkko+on+maallistunut+eikä+oikein+enää+tee+eroa+humanismista.+Se+on+omaksunut+rakkauskäsitteen,+josta+käsin+armoa+käytetään+väärin,+tai+josta+käsin+jopa+väitetään+miten+armoa+ei+edes+tarvita.+Kirkon+pyhyyskäsitysten+keskiössä+on+aina+ihminen,+ei+koskaan+Jumala.+Sallimusta+tarvitaan,+mutta+suvaitsevaisuuden+nimissä+on+vaadittu+ja+aikaansaatu+paljon,+jopa+sitä+että+vanhat+käsitykset+hyvästä+ja+pahasta+on+käännetty+ylösalaisin.+Siten+myös+vanhojen+käsitysten+edustajia+on+alettu+ajamaan+ahtaalle,+ehkä+jopa+vainoamaan.+Ei+muisteta,+että+evankeliumi+on+sama+eilen,+tänään,+nyt+ja+aina.
16.08.2017 12:01
Nuo+mainitut+asiat+ovat+myös+kirkon+perustyötä+ja+siksi+niillä+on+suuri+merkitys+myös+piispaa+valittaessa.+Kirkko+tekee+hyvin+paljon+muutakin+kuin+vihkii+tai+on+vihkimättä+avioliittoon,+mikä+välillä+tuntuu+unohtuvan.
16.08.2017 11:17
Yksikään+noista+kolmesta+"kokelaasta"+ei+ole+kelvollinen+piispan+virkaan+:
Jaana+Hallamaa+tunnetaan+myös+kirkon+sisällä+toimivan+liberaalin+Tulkaa+kaikki+-liikkeen+aktiivina+ja+on+kirkolliskokouksessa+toiminut+samaa+sukupuolta+olevien+parien+kirkollisen+vihkimisen+puolestapuhujana.+
Hän+on+siis+kelvoton+piispakandidaatti.
___
Kaisamari+Hintikka+loisti+aamu-tv:n+piispapaneelissa.+Hän+sanoi,+että+kirkon+pitäisi+jo+ratkaista+samaa+sukupuolta+olevien+vihkiminen+kestävällä+tavalla.
Toinen+kelvoton.
___
https://www.kotimaa24.fi/blogit/piispojen-lehmakaupoissa-1-0-laajasalo-nieli-kamelin/
Ilta-Sanomat+otsikoi+9.9.2016:+”Katariina+Souri+ja+Eliya+Zweygberg+rekisteröivät+parisuhteensa+–+herkkä+suukko+kirkon+portailla.”
Tekstissä+kerrotaan+kuinka+pari+kävi+ensin+maistraatissa,+jonka+jälkeen+kirkkoherra+Teemu+Laajasalo+”siunasi(kursiivi+tämän+kirjoittajan)+parin+noin+seitsemänkymmenen+lähiystävän+ja+perheenjäsenen+edessä+Vanhassa+kirkossa”.+Tämän+jälkeen+kuvataan+tilaisuuden+musiikkiohjelmaa+ja+kerrotaan+Laajasalon+puhuneen+rakkaudesta+ja+kehottaneen+kuulijoita+iloon+ja+kiitollisuuteen+siitä,+että+pari+oli+löytänyt+toisensa.
Oma+ensireaktio+juttuun+oli:+Teemu+Laajasalo+on+siis+mennyt+siunaamaan+homoparin+piispojen+ohjeista+välittämättä!+Onko+hän+siis+tullut+ulos+teologisesta+kaapistaan+tarkkaan+harkitusti+avioliittolakipolemiikin+kuumimpaan+aikaan?
Kolmas+kelvoton+:
16.08.2017 11:00
Oikein+kiintoisaa!!!!
"Älä+pelkää.+Minä+olen+ensimmäinen+ja+viimeinen,+iäti+elävä.+Minä+olin+kuollut,+mutta+nyt+minä+elän,+elän+aina+ja+ikuisesti."+(Ilm.+1:17–18)
15.08.2017 20:17
Se+ei+ollut+mikään+mielipide+vaan+raamatullinen+totuus.
15.08.2017 18:54
Kolme+luopiota+-+epäpyhä+kolminaisuus.
15.08.2017 18:38
Ajattele+vaikkapa+Irja+Askolaa+ja+Kari+Mäkistä+tai+Ville+Riekkistä.
15.08.2017 18:05
"Olen+joskus+ajatellut,+että+elääkö+ihminen,+joka+kovasti+painottaa+tekoja,+itse+kuin+pellossa?+Onko+hänellä+koko+ajan+halu+tehdä+kaikkea+,minkä+tietää+olevan+Jumalan+tahdon+vastaista?+Vai+mistä+nousee+se+tarve+ohjeistaa+koko+ajan,+ettei+pelkkä+armo+riitä?"
15.08.2017 18:00
Matteuksen+evankeliumi:
7:21 Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.+
12:50 Sillä+jokainen,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon,+on+minun+veljeni+ja+sisareni+ja+äitini."
15.08.2017 09:19
17.++Samoin+uskokin,+jos+sillä+ei+ole+tekoja,+on+itsessään+kuollut.
+18.++Joku+ehkä+sanoo:+"Sinulla+on+usko,+ja+minulla+on+teot";+näytä
++++++sinä+minulle+uskosi+ilman+tekoja,+niin+minä+teoistani+näytän
++++++sinulle+uskon.
15.08.2017 08:03
Varoittaminen+on+velvollisuutemme+Raamatun+mukaan.
Jumalattomat+eivät+vain+halua+kuulla+sellaista+puhetta.
Hesekiel:
33:8+Jos+minä+sanon+jumalattomalle:+jumalaton,+sinun+on+kuolemalla+kuoltava,+mutta+sinä+et+puhu+varoittaaksesi+jumalatonta+hänen+tiestänsä,+niin+se+jumalaton+kuolee+synnissänsä,+mutta+hänen+verensä+minä+vaadin+sinun+kädestäsi.+
33:9+Mutta+jos+sinä+varoitat+jumalatonta+hänen+tiestänsä,+että+hän+kääntyisi+siltä+pois,+eikä+hän+tieltänsä+käänny,+niin+hän+kuolee+synnissänsä,+mutta+sinä+olet+sielusi+pelastanut
3.+Moos.+
19:17+Älä+vihaa+veljeäsi+sydämessäsi,+vaan+nuhtele+lähimmäistäsi,+ettet+joutuisi+hänen+tähtensä+syynalaiseksi.
15.08.2017 07:46
He+ovat+jumalattomia+ja+siksi+eivät+hyväksy+/+ymmärrä+kirjoituksia.
14.08.2017 17:55
"Mikä+mahtaa+olla+se+uskonnollinen+ryhmittymä,+joka+Sinusta+jonkun+"pelastaa"?"
6:44 Ei+kukaan+voi+tulla+minun+tyköni,+ellei+Isä,+joka+on+minut+lähettänyt,+häntä+vedä;+ja+minä+herätän+hänet+viimeisenä+päivänä.
14.08.2017 17:52
Ei+tarvitse+,mutta+ei+siitä+haittaakaan+ole.
Korvessa+asuva+erakko+ei+ole+seurakunnan+keskellä+fyysisesti+muutoin+kyllä.
14.08.2017 11:00
Luukkaan+evankeliumi:
16:31 Mutta+Aabraham+sanoi+hänelle:+'Jos+he+eivät+kuule+Moosesta+ja+profeettoja,+niin+eivät+he+usko,+vaikka+joku+kuolleistakin+nousisi+ylös.'"
_________
14.08.2017 07:42
Tekstit+eivät+olleet+Wikistä.
13.08.2017 18:20
Benjaminin+testamentti+:
Ja+minua+ei+enää+kutsuta+saaliinhimoiseksi+sudeksi+teidän+tuhotöidenne+tähden,+vaan+Herran+työntekijäksi,+joka+jakaa+ruokaa+niille,+jotka+tekevät+sitä,+mikä+on+hyvää.+Ja+yksi+nousee+siemenestäni+myöhempinä+aikoina,+Herran+rakastettu,+kuullen+maan+päällä+Hänen+äänensä,+valaisten+uudella+tiedolla+kaikkia+pakanoita,+paljastaen+Israelissa+pelastuksen+viisauden+valolla,+ja+repien+sen+pois+siitä+kuin+susi,+ja+antaen+sen+pakanoiden+seurakunnalle.+Ja+aikojen+täyttymykseen+saakka+tulee+hän+olemaan+pakanoiden+seurakunnissa,+ja+heidän+hallitsijoidensa+keskuudessa,+kuin+laulun+sävel+kaikkien+suissa.+Ja+hänet+on+kirjattu+pyhiin+kirjoihin,+sekä+hänen+tekonsa+että+hänen+sanansa,+ja+hän+tulee+olemaan+Jumalan+valittu+ikuisesti,+ja+hänen+tähtensä+isäni+Jaakob+opasti+minua+sanoen:+Hän+tulee+täyttämään+sen,+mikä+puuttuu+heimostasi.
13.08.2017 17:07
Mites+Kimittää+Torre??
Ratkaisu+on+tulossa.
13.08.2017 10:02
60 / 885