Tuokin+pitää+paikkansa+,+mutta+evankeliumit+kertovat+meille+pelastuksesta+ja+apostolit+esim.+apostolit+ja+kirjoitukset+mitenkä+tuo+luvattu+pelastus+voidaansaavuttaa+tai+mitenkä+ei.
Tässä+90-vuotiaan+naisen+näky+vuodelta+1968:"Minä+sain+nähdä+maailman+karttana.+Minä+näin+Euroopan+-+maasta+maahan.+Näin+Skandinavian+ja+Norjan.+Minä+näin+asioita,+joita+tulee+tapahtumaan+juuri+ennen+Jeesuksen+paluuta,+juuri+ennen+kuin+suuri+onnettomuus+purkautuu+ihmisten+päälle.+Onnettomuus,+jonka+vertaista+emme+koskaan+ole+kokeneet+ja+nähneet.+Aivan+ennen+Jeesuksen+paluuta+ja+koettelemusten+alkua+koemme+liennytyksen+ajan,+jollaista+ei+koskaan+ennen+ole+ollut.+Tulee+rauha+ja+tämä+rauha+kestää+pitkään.+Tänä+rauhanaikana+tapahtuu+sotavarustusten+supistamista+monissa+maissa,+myös+Norjassa.+Kolmas+maailmansota+syttyy+tavalla,+jota+kukaan+ei+ole+odottanut+ja+odottamattomalta+suunnalta,+ja+me+olemme+yhtä+valmistautumattomia+kuin+olimme+9.+huhtikuuta+1940.Minä+näin+kristittyjen+keskuuteen+tulevan+vertaansa+vailla+olevan+välinpitämättömyyden,+lankeemuksen+tosi+ja+elävästä+kristillisyydestä.+Aikana+ennen+Jeesuksen+paluuta+kristityt+eivät+tule+olemaan+avoimia+tutkistelevalle+julistukselle.+He+eivät+tule+kuuntelemaan+synnistä+ja+armosta,+laista+ja+evankeliumista,+katumuksesta+ja+parannuksesta.+Tilalle+tulee+toista+laatua+oleva+julistus,+jonkinlainen+onnellisuutta+tavoitteleva+kristillisyys.+Pitää+menestyä+ja+päästä+eteenpäin.+Kyseessä+ovat+aineelliset+asiat+tavalla,+mitä+Jumala+ei+koskaan+ole+luvannut.+Kirkot,+vapaakirkot+ja+rukoushuoneet+tyhjenevät+yhä+enemmän.+Ristin+ottamisen+ja+Jeesuksen+seuraamisen+julistuksen+sijalle+tulee+viihde,+taide+ja+kulttuuri+sinne,+missä+pitäisi+olla+herätys,+hätä+ja+parannuskokouksia.+Tämä+tulee+tapahtumaan+suuressa+määrin+juuri+ennen+Jeesuksen+toista+tulemista+ja+onnettomuus+murtautuu+päällemme.