Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pertsa2012
pertsa2012
pertsa2012
Liittynyt 15v sitten
46
aloitusta ·
17691
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kindlein sanoi :
Olisi aika jo palata yhteiseen katoliseen uskoon.
_________
Jos tarkoitat katolisen kirkon edustamaa uskoa niin vainajia ei saa palvoa
,mutta he tekevät sitä kuitenkin ynnä muuta ynnä muuta.
Ei tarvitse palata mihinkään institutionaaliseen ryhmittymään ja sen edustamaan
oppikokonaisuuteen.
On otettava vain Jumalan Karitsan veriuhri vastaan ja tehtävä parannus ja pidettävä se minkä Jeesus käski meidän pitää.
09.10.2011 07:28
osaamaton sanoi :
Eli linkitätäkö tutkimustulokset väitteesi tueksi?
http://lepakkolaakso.net/teema/historioitsija-homous-kaatoi-muinaisen-rooman?cid=11&aid=5385
09.10.2011 07:13
Uskiss sanoi :
Jos 400 miljoonaan enemmän tai vähemmän hurskasta uskovaista on täällä, niin laitamme sen verran hurjasti vastaan, ettei ukko pääse aloittamaan hujaustaan.
2.Tess.
2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin
LUOPUMUS ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi
Tuossahan se sanotaan aivan selvästi - luopumus on se pidättävä tekijä
laittoman saapumiselle + herran päivän koittamiselle.Noin minä sen luen.
Uskovaisten määrä tosin korreloi luopumuksen kanssa.
Oli sen tulevan sodan nimi mikä hyvänsä niin sota ja sotia sieltä on nyt joka tapauksessa tulossa.Voimme tuossa kohden muistaa mitä 30-luvun
lamaa seurasi.
Todennäköisesti sota alkaa lähi-idästä ,muttei välttämättä - voi alkaa mistä vain jos muistat sen norjalaisnaisen profetian.
09.10.2011 07:04
Uskiss sanoi :
"...Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ENNEN VIHAA....
Antamasi taloustiedot pitivät kyllä paikkansa :
"Me puhumme maailman isoimmista pankeista, isoimmista pankeista Saksassa ja Ranskassa...
Se leviää kaikkialle, koska globaali talousjärjestelmä on tiukasti yhteen sidottu.
Kaikki nuo pankit ovat vastapuolia jokaiselle tärkeälle pankille Yhdysvalloissa, Britanniassa, Japanissa ja ympäri maailmaa".
Shaphiro sanoi BBC:n haastattelussa.
08.10.2011 20:34
Uskisss
_________
Se Ewald Frankin oppi-isä oli William Branham , jolta Ewald oli perinyt tuon syntiinlankeemusstoorinsa.
Herrojen kirjoitukset näyttävät osittain järkeviltäkin ,mutta sitten tulee eräänlaisia harhaoppisia "möykkyjä."
Suosittelen välttämään heidän kirjoituksiaan , eikä ainakaan omaksumaan niistä sokeasti mitään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Branhamilaisuus
Ote wikipediasta :
Branham arveli, että Eevan Paratiisissa pettänyt käärme oli tuohon aikaan eräänlainen ihmisen ja apinan välimuoto.
Lankeemus oli luonteeltaan seksuaalinen, ja käärme siitti Eevalle lapsen, Kainin.
Kainin jälkeläisiä elää Branhamin mukaan vieläkin maailmassa.
Koska he ovat kirjaimellisesti käärmeen siementä, heillä ei ole pelastuksen toivoa
Jos katsoit tarkasti niin siinä Eliaan ilmestyksessä oli tälläinenkin lausuma :
Tuona päivänä Kristus säälii niitä, jotka ovat Hänen omiaan. Hän lähettää taivaasta 64000 enkeliä, jokaisella niistä kuusi siipeä. Ääni liikuttaa taivasta ja maata, kun he ylistävät ja kiittävät. Nyt ne, joiden otsan ylle on kirjoitettu Kristuksen nimi ja joiden käden yllä on sinetti, sekä pienet että suuret otetaan ylös heidän siipiensä ylle ja nostetaan ylös ENNEN VIHAA. Sitten Gabriel ja Uriel tulevat valopylväiksi johdattaen heidät pyhään maahan. Heille suodaan syödä elämän puusta. He pukeutuvat valkeisiin vaatteisiin ja enkelit vartioivat heitä. He eivät janoa eikä laittomuuden poika kykene hallitsemaan heitä.
http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm
En ole liiemmin mainostanut tuota kohtaa koska ei ole oleellista milloin me pääsemme pois täältä.
Oleellista on se ,että antikristus tulee ensin olkoon kuinka "hurmaava" tahansa ja pettää kaikki nimikristityt ja ateistit.
Katoliset palvovat mariaa ja se on vainajien palvontaa kuten katolisten touhuilu pyhimystensäkin kanssa.
Tuo kaikki on jyrkästi kielletty kuvainpalvelukiellon kautta - juuri siksi katoliset poistivat tuo käskyn jotta voisivat olla
rähmällään mariapatsaidensa edessä kuten paavi tuossa :
http://www.kristitynfoorumi.fi/kaikkienkuningatar.htm
Katolisten maria(fatima) ei ole se Raamatun nöyrä Maria vaan se muinoin palvottu taivaan kuningatar joksi demoni
myös nimittää itseään.Tuossa alla joitain hänen ilmoituksiaan joilla on myös kirkon hyväksyntä.Kaikki ilmoitukset löytyvät
tuosta antamastani linkistä.
A – Minä yksin olen kykenevä vielä pelastamaan teidät katastrofeista, jotka lähestyvät. Ne, jotka panevat luottamuksensa minuun pelastuvat. (52)
Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä. (Jes.43:11)
________
A – Minä julistan rohkeasti, että Hänen kärsimyksistään tuli minun kärsimyksiäni, koska Hänen sydämensä oli minun. Ja aivan kuten Aadam ja Eeva möivät maailman omenasta, niin myös eräässä mielessä minun Poikani ja minä lunastimme maailman yhdellä sydämellä …. (53)
Meidän lunastajamme nimi on Herra Sebaot, Israelin Pyhä. (Jes.47:4)
______
A – Jeesus halajaa perustaa maailmassa minun tahrattoman sydämeni palvonnan …. Meidän Valtiattaremme oikean kämmenen edessä oli orjantappuroiden ympäröimä sydän, jotka näyttivät lävistävän sen naulojen lailla. Me ymmärsimme, että se oli Marian Tahraton Sydän ihmiskunnan syntien raastamana, jota varten on tehtävä korjaus (reparation). (54)
Mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle, ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi. Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. …. siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita. (Hepr.10:12-14,18)
______
A – Juuri tämän vuoksi Äitinä, Tahrattomana Äitinä, kaikkien Armojen Välittäjättärenä, minä kutsun teitä tähän paikkaan … jotta minun yhteyteni teidän kanssanne voisi olla läheisempi ja elävämpi Pyhän Hengen kautta, tehden teille mahdolliseksi elää syvästi evankeliumin hengessä. (55)
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus. (1.Tim.2:5)
08.10.2011 19:24
eivät osanneet katsoa mitä nurkan takana on odottamassa.
08.10.2011 16:40
a-teisti, ei kirj sanoi :
Paljonko lyödään vetoa, että koulutetun islantilaisen väestönosan "maastapako" ei johdu Islannin lainsäädännöstä homoseksuaalien suhteen?
_________
Mehän tiedämme molemmat sen johtuvan siitä kun poliitikot ovat tuhonneet
osakepeleillään suuren osan heidän elinmahdollisuuksistaan maassaan
mönkäänmenneiden keinottelujensa tuloksena.
08.10.2011 16:33
Uskiss sanoi :
Minusta tämä luteriaisen kirkon ekumeniaksi vääristelemällä väittämä muslimiyhteistyö on ensi askelia kohti antikrituksen valtaa. Vain kritillisten kirkkojen välillä voi olla ekumeniaa. Tämä juutalaisten, luterilaisten ja muslimien keskinäinen yhteistyö valmistelee antikrituksen valtaa.
_______
Ekumeniaa harrastetaan vain kristittyjen kirkkojen kesken ,mutta vaikeus piilee siinä ettei niitä enää edes löydy.
Olet siinä oikeassa että "ekumenia" pohjustaa tuota esiintulevan kirkon paikoilleen asettamista.
_______
Tuo pitää paikkansa Vicarius Filii Dei.
Keskiajalla, jolloin paavin asema oli vahvimmillaan, hänestä jopa käytettiin arvonimeä Herra Jumala Paavi.
Törkeätä ,mutta kuvastelee vain paavinkirkon olemusta.
Vanhan profetian mukaan tämä nykyinen on viimeinen paavi.
http://www.reinosav.net/oliivipaavi.htm
Jos mielenkiintoa riittää voit kohnata tuota profetiaa itse pidemmälle.Paavi ei välttämättä ole kuitenkaan antikristus.
Karsean näköinen ilmestys hän kuitenkin on.
Hän on toiminut Pyhän inkvisition johtajana vuoteen 2005 asti.Nimittävät sitä vain nykyään uskonopin kongregaatioksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Benedictus_XVI
Monet uudemmat luettelot asettavat tämän UT:n apokryfikirjojen rinnalle. Kirjoituksen epäillään olevan lähtöisin Egyptin kristittyjen keskuudesta ajanlaskumme alusta. Suomennettu englanninkielisestä käännöksestä.
Siinä on mielenkiintoinen kuvaus antikristuksen ulkonäöstä.
http://www.apokryfikirjat.com/elia.htm
Laittomuuden poika seisoo pyhissä paikoissa. Hän sanoo auringolle "laske", ja se laskee. Hän sanoo "loista" ja se tekee sen. Hän sanoo "pimenny" ja se tekee sen. Hän sanoo kuulle "muutu veriseksi" ja se tekee sen. Hän kulkee meren ja jokien päällä kuin kuivalla maalla. Hän laittaa rammat kävelemään. Hän laittaa kuurot kuulemaan. Hän laittaa mykät puhumaan. Hän laittaa sokeat näkemään. Spitaaliset hän puhdistaa, sairaat hän parantaa. Paholaiset hän heittää ulos. Hän moninkertaistaa merkkinsä ja ihmeensä jokaisen läsnäolossa. Hän tekee niitä tekoja, joita Kristus teki paitsi kuolleiden herättämistä. Tästä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika, koska hän ei kykene antamaan elämää.
Katso, minä kerron minkälainen hän on, niin että voitte tunnistaa hänet. Hän on hoikkajalkainen nuori mies, vähän harmaita hiuksia hänen päänsä etupuolella. Hänen kulmakarvansa yltävät hänen korviinsa. Hänen käsiensä etupuolella on spitaalista muistuttava paljas läikkä. Hän muuttaa itsensä niiden läsnäolossa, jotka näkevät hänet. Hänestä tulee nuori lapsi. Hänestä tulee vanhus. Hän muuttaa itseään joka kohdassa, mutta hänen päänsä merkkejä hän ei kykene vaihtamaan. Siitä te tiedätte, että hän on laittomuuden poika.
Niin tekee hänen oppi-isänsäkin - en nyt taas saa nimeä mieleen,mutta olen sen kerran sinulle antanut.
08.10.2011 16:22
a-teisti sanoi :
meillä on avioliitto ja erikseen sitten kristillinen avioliitto joka ei juridisesti tosin poikkea millään tavoin maallisesta versiosta mutta on höystetty kristillisin traditioin.
_______
Minä näenkin sukupuolineutraalissa avioliitossa jatkumon kirkossa siunattuun avioliittoon ja noin se varmaan tulee käytännösskin nyt etenemään.
On hyvä kurkistaa mitä kulman takana voi olla odottamassa.
Islantilaiset räkänokkapoliitikot eivät siten tehneet ja nyt suuri osa nuorisosta
harkitsee lähtemistä maasta.
Siihen pystyy pääsääntöisesti vain nuorison parhaimmisto.
08.10.2011 15:11
atte1982 sanoi :
Noudattamalla fysiikan laskukaavoja saadaan lopulta laskutoimituksista vain yksi ainut oikea tulos ja muut ovat tällöin vääriä tuloksia, kun laskutoimitus on laskettu väärin.
________
Minä kopioin jakeet suoraan Raamatusta tänne ,mutta papit eivät - he tulkitsevat
niitä ja kirjoittavat valheittensa puolustukseksi monisatasivuisia valheenvalkaisukirjoituksia joita kukaan ei jaksa edes lukea.
Ihmisoikeuksista ja muista sen kaltaisista asioista pidetään kiinni vain
kun niihin on varaa.
Suomen pitäisi menetellä Ruotsin tavoin.Nyt alkavat pintakiillot rapista pois
poliitikkojen puheista Ruotsissa ja muissakin maissa.He alkavat huomata
että tuli tehtyä susipäätöksiä.
Suomen pitäisi menetellä kuten Ruotsikin on tehnyt :
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4398805.ab
Staten chartrade plan för att skicka tillbaka 50 flyktingar till Irak
Det chartrade flygplanet övervakas av piketpoliser med pepparspray och batonger.
Passagerarna tvingas ombord med händerna i bojor – vägrar de finns spännbårar till hands.
Planet lyfter mot Bagdad klockan 09.30.
Den största massavvisningen i Sveriges moderna historia är påbörjad.
Ett 50-tal personer tvingades ombord på den chartrade Airbus A320 och flögs till Bagdad i Irak.
– Jag har svårt att tänka mig att det varit fler någon gång faktiskt, säger Hans Rosenqvist på Rikskriminalpolisens gränskontrollenhet.
08.10.2011 15:04
jatkoa :
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lestadiolaisuus#Oppi
Vanhoillislestadiolaiset pitäytyvät siinä,että vain heidän keskuudessaan on pelastus. Esikoisuudessa käsitetään, että myös muissa raamatullisissa herätysliikkeissä voidaan pelastua. Tämä näkemys ei tosin ole painotettu liikkeen julistuksessa. Vanhoillislestadiolaisia ryhmiä sekä esikoisuutta yhdistävät konservatiiviset arvot ja yksinkertaisen elämäntavan korostaminen: kristityn tulee välttää maailmallisuutta.
http://personal.inet.fi/koti/rossi/lestad.html
08.10.2011 14:33
po409 sanoi :
Onko siis lupa syrjiä seurakuntalaisten enemmistöä - rahan takia?
Rahallako voi kirkossa ostaa luvan opettaa väärin?
Miten lopunaikojen luopiokirkko voisikaan paheksua tapoja jotka se hyväksyy.
Helsingin seurakuntayhtymä kustansi näytelmän vuosaaren vapahtaja
ilman ,että kuului moitteeen sanaa kirkon taholta.
Nuo jumalattomat kuvasivat Jeesuksen tuossa näytelmässä punkkarilesboksi.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Pastorin+kirjoittama+näytelmä+tekee+Jeesuksesta+punkkarilesbon/1135265604586
08.10.2011 14:22
po409 sanoi :
kuinka ihmeessä lestadiolainen voi olla seurakunnan kirkkoherra tai edes pappi. Käsittääkseni lahko opettaa että vain heillä on pääsy taivaaseen?
08.10.2011 12:20
edsauttamus
Alkuoletuksena pankki luo itse myös tuon eka shekin omavaraisuusosan.
Vakavaraisuus=4%(Kuten Nordealla)
Eka shekki =1000euroa
Pankki luo =1040euroa(siinä on vakavaraisuusosa mukana)
Pankin antolainauskorko=3%
Lainakierroksia =16 ekashekki mukaanlukien
__
Luotiin rahaa = 11989,93euroa
Pankki saa korkoa alkupääomalle(1000euroa) 35,97%
Korko on vallan huikea.
Kun omavaraisuusprossaa pudotetaan nousevat myös tuotot.
Vielä jäi 542 euroa lainattavaksi edelleen eli vuotuinen korko
alkupääomalle menee pilviin
08.10.2011 12:06
jokkeri
Siinä on niin paljon epäloogisuutta kohdalleni, että mä voi mitenkään ajatellakaan pelastusta Jeesukselta.
_____
Nyt minulle jäi sellainen kuva mielipiteestäsi ,että haluat mennä mieluummin
loogisesti kadotukseen kuin epäloogisesti taivaaseen?
08.10.2011 11:50
a-teisti sanoi :
Kuinka tämä ei-kristillinen liitto voisi sitten olla sen syntisempi mitä ne nykyään on vaikka se solmittaisiin samaa sukupuolta olevien kesken? Jumalan hyväksyntää sille kun ei pyydetä nykyisinkään.
No, voisi toki jos lainsäätäjämme niin tahtoisivat. Kirkko alistuu Suomessa lainsäädäntövallan alle. Lakiin ei kuitenkaan ole mitään tällaista pakkoa ole tulossa vaan kirkot saavat päättää asiasta itsenäisesti. Siksi lain vastustusta ei voi täysin ymmärtää.
uskovat mieluummin kuolivat kuin alistuivat.
08.10.2011 11:47
ao
___
En tiedä mitä täsmälleen ottaen kysyit mutta siinä on joitakin ajatuksia.
Kymmenyksistä puhutaan enemmänkin vain vanhassa testamentissa ja niitä maksettiin ,jotta leeviläiset olisivat pysyneet "muonavahvuudessa."
Koko mooseksen laki kumottiin apostolien kokouksessa noin vuonna 47.Kymmenyksiin liittyvät muut maininnat VT:ssa perustuvat moosekseen eivätkä siten päde.
Siihen liittyen nuo allaolevan Korinttolaiskirjeen jakeetkin :
1.Korinttolaiskirje:
16:1 Mitä tulee keräykseen pyhiä varten, niin tehkää tekin samalla tavoin, kuin minä olen määrännyt Galatian seurakunnille.
16:2 Kunkin viikon ensimmäisenä päivänä pankoon jokainen teistä kotonaan jotakin talteen,
säästäen menestymisensä mukaan, ettei keräyksiä tehtäisi vasta minun tultuani
Uskova ihminen sijoittaa omista varoistaan aivan luonnostaan rahaansa muiden ihmisten auttamiseen ja Jumalan
työhön,sillä TEOT OVAT USKON HEDELMÄ vaikka ne eivät yksinään pelasta ketään.
Tähän sopii myös hyvin allaoleva Jaakobin jae :
Jaakobin kirje:
2:18 Joku ehkä sanoo: "Sinulla on usko, ja minulla on teot"; näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, niin minä teoistani näytän sinulle uskon
"Kymmenykset" KUULUVAT siis joka tapauksessa Uudessakin liitossa KRISTITYN ARKIELÄMÄÄN muodossa tai toisessa - siinä mielessä
asia on aivan klaari.
Jokainen antaa varojensa mukaan.
Meillä useimmilla on lähipiirissämme jokin lähimmäinen ,joka on avun tarpeessa.
On parempi antaa rahat suoraan käteen kuin pankin kautta sillä silloin auttamisen kohde saa kaikki rahat ja sossu ei pääse tekemään vähennyksiään.
Hyväntekeväisyyden kohteita on paljon muitakin.
08.10.2011 10:22
peitot heiluu sanoi :
Ehkä äärilibut on vaan kateellisia.
Niiden Jesse peiton alla kampanja ei ehkä ollu yhtä suksee.
08.10.2011 08:46
näin on kirjoitettu sanoi :
Israel puollustautuu... Hyökkääjiään vastaan.
08.10.2011 08:26
ilo elää Hesassa sanoi :
Oopperan voimin mahdollisuutta muutokseen. :)
08.10.2011 08:10
847 / 885