Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
virtasenposti
virtasenposti
virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2888
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olin+mukana+juhlissa+missä+töhrittiin+mämmillä.
27.02.2017 13:26
Jos+ostat+naisen+leikkimään+kuollutta+voisin+tulla+kimppaan.+Kiinnostaisiko?
27.02.2017 13:25
Sain+opettajalta+lukiota+varten+lisätunteja+kesällä.+Vanhempani+maksoivat+opetuksesta.+Aina+aamulla+pyöräilin+opettajan+luokse+ja+illalla+kotiin.+
En+leikkinyt+hänen+kanssaan.+Hän+leikki+minulla.
23.02.2017 09:11
Hauskaa+ystävänpäivää+sinulle.
14.02.2017 16:13
Suostuin+urheiluseuran+joulupukiksi.+Tarvitsi+vain+heittää+keikat.+Tonttu+ajoi+ja+minä+istuin+kyydissä.+Ekat+paikka+oli+ihan+normi.+Jaoin+lahjat+lapsille.+Sitten+tunnin+tauko+yhdeksältä+seuraava.+Ajettiin+pihaan.+Tonttu+sanoi+että+nää+loput+paikat+on+sellaisia+että+hän+hoitaa+puhumisen.+Nainen+virnisteli+olohuoneessa+ja+mies+seisoi+eteisessä.+Kaveri+kävi+heti+kiinni.+Mitään+lahja+säkkiä+ei+ollut.+Eikä+lapsia.+Parta+heilui+kasvoillani+kun+sain+munaa+peppuuni.+Viimeinen+paikka+oli+puolenyön+jälkeen.+Autossa+ei+puhuttu+mitään.
Sain+vuoden+tsemppari+mitallin+sitten+vuosijuhlassa.
08.02.2017 12:35
Suosin+niitä+mitä+normaalisti+löytyy+jääkaapista.
08.02.2017 12:27
Lukisin+mielelläni+lisää.
06.02.2017 09:10
Pysy+sisällä+ja+käytä+taksia.
03.02.2017 15:03
Itse+oli+saman+ikäisenä+saunomassa+kaverin+luona.+Kaveri+oli+tosi+innostunut+yökyläilystäni.++Pani+mua+peppuun+saunassa.
01.02.2017 13:05
Yritetty+on.+Nainen+makasi+päälläni+kun+toinen+mies+yritti+seurakseni+pilluun.+Ei+oikein+onnistunut+mutta+mahdottoman+mukavaa.
01.02.2017 13:01
Älä+tunnusta.+Ei+se+naapuri+niin+viaton+ole+kuin+luulet.
01.02.2017 12:58
Olin+kesällä+ruotsissa.+Sellaista+pakollista+harjoittelua.+Moni+muslimi+joka+oli+mennyt+serkkunsa+kanssa+naimisiin+oli+poskettoman+kiinnostunut+suomalaisesta+lihasta.+Elo+serkku+oli+yleensä+ihan+kivaa+mutta+ei+mitään+kiihkeää.+Lapsuuden+leikkikaveri+niin+kuitenkin+kuin+sisarrus.+
Sain+tuntea+patoutuneet+kiihkot+sisälläni.
01.02.2017 12:52
Jatka+toki.+Toivottavasti+Marjaanan+exä+tulee+kolmanneksi.
31.01.2017 15:34
Ei+missään+tapauksessa,+väärinkäsitys.
30.01.2017 14:52
Olin+lapsena+kesät+maalla.+Siellä+oli+sellainen+tapa+että+kaikki+saunottiin+yhdessä+alasti.+Perheen+isä+ja+äiti+sekä+lapset.+Kun+oli+pidemmän+aikaa+vieraana+niin+minä+olin+sitten+mukana.+Vanhempien+poistuttua+saunasta+lapset+pilailivat+ääneti+keskenään.+Tytöt+ja+pojat+levittelivät+jalkojaan+ja+esittelivät+itseään+muille.+Tytöillä+oli+jo+pienet+tissien+alut+mutta+pojilla+jo+aikuisten+kyrvät.+
Hikisten+kesäpäivien+jälkeen+saunottaessa+pojat+kiusasivat+minua+suihkussa.+Tökkivät+kaluillaan+minua+pakaroihin.+Tyttöjen+yllyttäminä+saippuoivat+peppuni+ja+naivat+minua.+Yksi+tytöistä+piti+kättä+suuni+edessä+etten+olisi+huutanut.
27.01.2017 15:12
Olen+itsekkin+päässyt+moiseen+leikkiin+mukaan.+Sovittiin+etukäteen+milloin+rupeaa+tapahtumaan+ja+missä.+Leikkiin+kuului+että+myös+minun+kuului+panna+hanttiin+kovasti.+Minua+ei+kylläkään+sidottu+mutta+silmät+peitettiin+ja+käsistä+pidettiin+kiinni.
27.01.2017 13:44
Kaikki+sen+jälkeen+tuntuu+vähäiseltä.
27.01.2017 12:23
Hauska+miten+sattuma+johdattaa.+Itse+pummasin+viime+kesänä+kyytiä+ABC:ltä+keskustaan.+Viiden+miehen+mökki+porukka+lupasi+heittää+jos+mahdun+vaan+kyytiin.+Siis+takapenkille+neljänneksi.+Keskimmäinen+tarttui+minua+lanteista.+Veti+tiukasti+syliinsä+itseään+vasten.+Siinä+istuessa+matka+meni+rattoisasti.+Parin+mutkan+jälkeen+tunsin+selässä+kovan+erektion.+Tuntui+hyvältä.+En+ollut+huomaavinani+sitä.+Kuskille+reitti+oli+outo.+Kääntyi+aina+risteyksestä+väärään+suuntaan.+Keinahtelin+sylissä+puolelta+toiselle.+Hieroa+huomaamatta+välissämme+olevaa+patukkaa.+Levitin+varovasti+jalkojani.+Vieruskavereiden+kädet+siirtyivät+reisilleni.+Kesti+aikansa+ennen+kuin+ennen+kuin+tori+löytyi.+Valuin+yhä+syvemmälle+sylissä.+Parkkipaikkaa+etsiessä+kuski+kyseli+kiinnostustani+lähteä+mökille.+Auton+päätyessä+parkkiin+sivukadulla+mietin+vastausta.+Kädet+lanteitani+siirtyivät+painelemaan+housujeni+vetoketjua.+Kädet+reisilläni+polttivat+ihoani.+Kuski+sääteli+peruutus+peiliä.+Sun+poskien+puna+lupailee+myönteistä+vastausta.+Mut+kuultais+se+mieluiten+ääneen+lausuttuna.+Sä+olisit+hyvää+bottom+laatua.+
Mennään+mökille,+sain+sanottua.+Tuottehan+sitten+takaisin?
27.01.2017 12:22
Voisitko+ajatella+suhdetta+mustaan+mieheen+joka+olisi+muuten+kiinnostava.+Siis+onko+värillä+väliä?
27.01.2017 09:38
Kiva+juttu.+Itsekkin+vietin+amiksen+ekatalven+tädin+ja+sen+miehen+alivuokralaisena.+Sain+nukkua+heidän+välissään.+Siinä+naitiin+kyllä+mennen+tullen.
25.01.2017 16:05
110 / 145