virtasenposti
Vapaa kuvaus
Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi
Aloituksia
48
Kommenttia
2890
Liikunnan jölkeen suihkuun
Pitääkö ylä- tai alakoulussa käydä liikkatunnin jälkeen alasti suihkussa?4181- 1562
Valtakunnallinen suolistosyövän
Valtakunnallinen suolistosyövän seulonta alkaa koko maassa tänä vuonna. Seulonta-asetuksen muutosta on valmisteltu Suome24649Seksuaalinen suuntautuminen muuton syy
Olisi kiva tietää kuinka monen Ruotsiin muuton syynä on ollut vapaampi ilmapiiri? Ja tietysti oletteko sitten pääsetteet1102Aikuisten ranta
Tamperelainen poliitikko väläytti lapsilta kiellettyä uimarantaa ja aiheutti palauteryöpyn – näin hän perustelee puhe32167Polkupyörällä Kajaanissa.
[email protected] Tulen kesällä Kajaaniin. Kannattaako ottaa polkupyörä mukaan?371Rekan kyydissä Norjaan
Onko mahdollista päästä Rekan kyydissä pohjois-Norjaan? Vähän kuin liftaten mutta etukäteen sopien.0101- 11311
Pick-upin lavalle
[email protected] Eikos ne mökit mitkä tulee pick-upin lavalle tulleet laillisiksi. Kokemuksia?399Italiainen kirja. Mies panee koko perhettä?
Ei mikään O:n tarina mutta saman tyylinen. Ylhäiseen Roomalaiseen perheeseen tulee vieras mies. Se panee ensiksi perheen499Sakkolihaa?
Harrastin seksiä Espanjassa henkilön kanssa joka suomessa olisi sakkolihaa. Espanjan lain mukaan teko oli hyväksyttävä.931114Elokuvia kesäksi
Elikkä nyt kun kesäloma pian alkaa, ja alan iltasin kattoo leffaa tietokoneelta nii haluisin kattoo jotaki semmosia mitä070Turvapaikanhakijan aikataulu?
Jos henkilö saapuu maahan. Ilmoittautuu ja hakee turvapaikkaa niin mitä hänelle tapahtuu ja milloin?448- 9142
Minä ja te
Pitkällisen kirjoittelun jälkeen sovimme tapaamisen ihan reaali maailmassa. Aluksi se oli kömpelöä mutta jatkui kuitenki0140Treffeille parin kanssa
Olen kirjoitellut tytön kanssa. Juttua on riittänyt ja kirjeet ovat olleet mielenkiintoisia. Nyt kun sovimme tapaamisest1585- 2121
Pariskunta Mikkelin raveissa
Olitte St Michel raveissa lauantaina 15.7.2017. Autossanne oli Lahtelaisen liikkeen mainos. Seurasitte minua ja juttelit0205- 4187
Kämppä kehä 3:sen sisäpuolelta
Hei olen parikymppinen mies. Tarvitsisin huoneen kommuunista syksyyn mennessä. Mieluiten Helsinki ja hyvät kulkuyhteydet0118