Liisa oli kävelemässä rantatietä pitkin kauppaa kohti, kun mies tarrasi hänen olkapäähänsä. "Hei. Voidaanko kävellä yhtä matkaa?" Mies kysyi kohteliaasti Liisalta. "Toki" Liisa vastasi. "Olen Jare, entä sinä?" Mies sanoi. "Olen Liisa" Liisa kertoi.
"Minne sinä olet menossa, Jare?" Liisa kysyi hieman yllättäen Jarelta. "ööh...kävelyllä vain" Jare selitti. "Mutta entä sinä?" Jare jatkoi. "Kauppaan menossa" Liisa vastasi. "Äh, kauppa on auki pidempäänkin. Minulla on eräs juttu, jonka tahdon näyttää" Jare paljasti. "Okei...selvä" Liisa myöntyi. Jare johdatti Liisan sivukadulle ja siitä Asemakatua pitkin Pursikadulle. Pursikadulla talot olivat vanhoja aivan kuten Asemakadullakin mutta eivät yhtä koristeellisia. Erään vaaleansinisen talon kohdalla Jare pysähtyi ja otti avaimet taskustaan. "Tervetuloa Liisa" hän sanoi ja avasi oven. Sisällä oli paljon komeampaan kuin arvata saattoi ja kaunis naisen muotokuva koreili seinällä. Keittiö oli aivan moderni - ja olohuoneessa oli televisio. Jare kuitenkin johdatti Liisan makuuhuoneeseensa. Valkoinen parisänky ja suuri vaatekaappi olivat lähes ainoat huonekalut. Sitten Jare kysyi Liisalta "huvittaisiko sinua aloittaa loma kanssani - eikö loppukokeen jo lähesty? Orjana" hän lisäsi vihjaten kulmakarvoillansa.
"Kyllä" Liisa vastasi heti. Se oli jotakin mistä hän ei voinut kieltäytyä.
LIISA SUOSTUI JAREN EHDOTUKSEEN - mutta millaiseen? Mitä tapahtuu? Lue kiihottava, seksikäs osa 2! Huom! Osa 2 saattaa sisältää pissaleikkejä, sidontaa ynnämuuta. Ei suositella alle 14 vuotiaille.
Novelli: Liisa Seksiorjana osa 1
Seksityttö7
11
1068
Vastaukset
Taas jonkun kiimakakaran fantasioita...
Mitä helvettiä tämän kirjoittaja ajatteli
Oldie kirjoitti:
No lol, eikö se ole aika päivänselvää, että mitä se ajatteli...
Teinislangi ei sovi suuhusi
- Vittumänauran
"Ei suositella alle 14-vuotiaille"
en jaksanu lukee liian pitkä mut ihan hauska koska seski
Ohhoh Jare-poika on hurjana
- skkssnsb
Tais kirjoittajal men väärää paikkaa tää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641248Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1721096- 62904
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67777Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269776- 67756
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6751Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment181714Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31675- 29658