Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Muuta+yhteen+muijan+kanssa.+Ei+naimisiin.+Asutte+yhdessä+muutaman+vuoden.+Pennut+oppii+tuntee+sut+ja+sä+ne.+Sitten+lähet+läiskii.
  2. Niin+minäkin.
  3. Ihan+kiva.
  4. Kuka+ihmeen+EXIT?
  5. Täti+pyysi+mökille.+Mukaan+tulisi+lisäksi+pari+turvapaikan+hakijaa.+Se+kattelee+niitä+työkseen.+Hyppäsin+marketin+pihassa+kytiin.+Sillä+oli+uusi+auto.Ei+tää+ollut+tarkoitus.+Piti+tulla+vain+kaksi+arabia.+Mutta+auto+meni+huoltoon+ja+nyt+on+tila-auto.+Joten+joka+penkissä+istuu+joku+karvakoura.+Pitäisi+päättää+onko+nää+homoja+ja+sitä+kautta+turvapaikan+tarvitsijoita.+Ajattelin+viedä+ne+mökille.+Saavat+katsella+vähän+suomalaista+rantamaisemaa.+Mökillä+kateltiin+maisemia+ja+puuhasteltiin+jotain.+Odotettiin+saapuvaa+sadetta.+Mamut+katteli+mua.+Ei+ne+oikein+tiennyt+miksi+mä+olin+sielä.+Sanoin+tädille+et+ne+luulee+et+mä+olen+niille+joku+homo+testi.+Se+ei+nauranut.+Saunan+lämmitys+meni+ihan+hyvin.+Sit+rupes+sataa+oikein+kunnolla.+Naapuri+mökkiä+ei+enää+näkynyt.+Se+oli+hölmö+tilanne+kun+eihän+ne+tiennyt+mitään+uimahousuista.+Täti+joutu+tulee+saunaa+selittää+mitä+sielä+tehdään.+Ehkä+ne+mamut+hämäs+sitä+vaan.+Mut+sielä+me+oltiin+kaikki+alasti.+Tätiä+hermostutti.+Se+ehdotti+et+mentäs+uimaan.+Se+hyppäs+lauteilta+permannolle.+Mä+katoin+kun+se+rinnat+vaan+keinahteli.+Mä+menin+seuraavaksi.+Ensimmäinen+matu+törmäs+mun+selkään+jo+saunan+puolella.+Kai+se+kyykistyi+jotenkin+kun+sen+sapeli+työnty+mun+pakaroihin+alhaalta+päin.+Sit+se+vaan+ohitti+mut+ja+veti+kädellään+mun+pakaroita+mennessään+auki.+Seuraava+vaan+törmäs+mun+selkään.+Mä+tajusin+et+se+mikä+mun+selässä+kävi+oli+jotain+suurta.+Kaikki+ne+ohitti+mut+samalla+tavalla.+Ei+tosin+muhun+kukaan+tunkeutunut+siinä+matkalla+rantaan+mutta+kyllä+niiden+peukalot+aukolla+kävi.Mentiin+uudestaa+saunaan+lauteille.+Täti+meni+ihan+oudoksi.+Se+ymmärsi+mitä+ne+puhui+arabiaksi.+Sitä+pelotti.+Ne+haluaa+tunkeutua+sinuun.+Se+sanoi.+Mä+nauroin+sille.+Täti+tais+tajuta+et+se+ei+hallinnut+enää+tilannetta.+Jos+nää+matut+tosiaan+haluaa+tunkeutua+muhun+niin+kyllä+ne+sen+tekee.+Mua+huvitti.+Jo+järvessä+jokin+käsi+oli+ollut+mun+pakarassa+kokoajan.Äiti+ja+täti+ei+tullut+oikein+toimeen.+Se+oli+jotenkin+kateellinen+äidille.+Ei+mutsi+sitä+huomannut.+Nyt+vaan+taisi+mopo+lähteä+vaan+käsistä.+Täti+heitteli+löylyä.+Oli+selvästi+hädissään.+Autollinen+arabeja+tuijotti+mua.+Joka+jätkällä+otti+tiukasti+eteen+eikä++ne+peitellyt+sitä.+Silloin+mä+tajusin+miksi+arapeilla+on+käyrä+miekka.+Näiden+jätkien+sapelit+oli+kyllä+ihan+riittäviä.+Täti+yritti+siinä+lauteilla+selittää+jotain+mut+sit+se+huomasi+että+mulla+otti+kanssa+eteen.+Tosi+koko+luokkaa+nakki+mut+sen+verran+et+se+oli+lupaus+niille+arabeille.+Homma+rupes+repee.+Tosin+vaikka+täti+ei+meidän+perhettä+paljon+rakastanut+ei+se+tätä+halunnut.+Ei+siskon+pojan+pitänyt+joutua+minkään+joukko+panon+kohteeksi.Se+käski+mun+tulla++sen+viereen+istumaan.+En+mä+sitä+kuunnellut.+Samalla+se+uteli+niiden+arabien+ajatuksia+musta.+Lopulta+se+hermostu+ja+veti+mua+kädestä+luokseen.+Tosin+silloin+mä+pyllistin+vieressä+istuvalle+sapelin+kantajalle.+Se+ei+ymmärtänyt+et+täti+veti+mua+turvaan.+Tilanne+avautui+niille+erilailla.+Ne+kuuli+kun+täti+käski+mua.+Mä+en+totellut.+Ja+sit+se+veti+mua+kädestä+ja+mun+peppu+nousi+lauteilta+niiden+eteen+tarjolle.+Maisena+avautui+tädille+mun+olan+yli.+Takana+oleva+levitti+mun+pakaroita.+Vieressä+oleva+työnsi+niveaa+mun+anukseen.+Täti+meni+paniikkiin+ja+yritti+työntää+kättänsä+väliin.+Mut+ei+se+ylettänyt+kuin++sen+puoleiseen+pakaraan.+Arabi+luuli+et+täti+halus+avata+mut+paremmin+sille.+Se+kiitti+ja+työnty+sisään.+Täti+meni+kipsiin.+Kaksi+niistä+ehti+siementää+mut+ennen+kuin+se+tajusi+mitään.+Sit+se+tajus+et+niiden+loppujen+pitä+tehdä+samoin+muuten+alkaa+mellakka.+Sehän+toimi+virkavastuulla+kokoajan.+Mä+painoin+pääni+vasten+sen+olka+päätä+ja+huusin.+Arabit+paino+ringissä+menee.+Lopulta+ne+käänsi+mut+parempaan+asentoon.+Siis+tätiin+nähden.+Nyt+täti+näki+läheltä+kuinka+ne+upposisi+minuun.+Sen+kädet+kierty+mun+ympärille.+Etten+olis+pudonnut+lauteilta.+Arabit+katteli+toisiaan+kun+täti+piti+paikallista+lihaa+niiden+edessä+tarjolla.+Vieraat+todisti+turvapaikka+oikeutta+ja+purkivat+kuukausien+patoutumaa.
  6. Miksi+et+käytä+sitä?