Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rosaliiin
profiilit
rosaliiin
rosaliiin
Vapaa kuvaus
https://youtu.be/x1TXMpiqcDI
Aloituksia
13
Kommenttia
3629
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vähään+olen+tyytyväinen,+
jospa+muutaman+vielä+pysyisi+
mukana+elämän+valssissa.
09.12.2016 07:55
Pimeä+yö+taas+peittelee+päivän.
Hiivin+viimein+reunalle+unen
kuulen+laulua+uuden+lumen
äänen+lempeän+kehräävän.
Hipaisu+hellän+tassun+uneen+jo+vei.
<3
https://youtu.be/IR88y7CNswk
09.12.2016 01:40
Ancelina,+se+tällaisella+avoimella+palstalla+parasta+onkin+,+voi+kirjoittaa+minne+haluaa+ja+lukea+mitä+haluaa.+Onhan+jokaisella+varmaan+omat+mieleisensä+aloitukset+mihin+sanansa+haluaa+laittaa.
Hups,+olenkohan+arvostellut+muitten+aloituksia.+enhän+mä+jouda+niitä+edes+lukemaankaan+kuin+luppopäivinä.+Silloin+sorkin+ja+sohin+ja+höpisen+joka+aloitukseen,+myönnetään.+Sitä+vartenhan+aloitukset+on,+että+niihin+kirjoitellaan,+jos+vaan+keksii+mtä+kirjoittaa+ja+jos+sattuu+olemaan+kirjoituspäällä.
09.12.2016 01:35
Kiitos,+ihan+hyvin+jaksan...
vuosien+ajan+olen+näitä+juttuja+lueskellut+ja+kirjoitellut,+milloin+enemmän+ja+milloin+vähemmän.+Täysin+vapaaehtoistahan+tämä+on,+eli+jos+en+jaksa+niin+tuskin+tänne+viimeisillä+voimillani+raahaudun.+Paljon+olen+saanut+vertaistukea,+olen+voinut+todeta,+kirjoituksia+lukiessa,+että+samanmoisia+tuttuja+tuntemuksia+ja+asioita+ja+elämäntilanteita+muutkin+60++ihmiset+käyvät+omassa+elämässään+läpi,+samanlaisia++kipuja+ja+kolotuksia,+iloja+ja+ihmettelyn+aiheita+löytyy+jne.
Aikoinaan+kun+tulin+tänne,+niin+kaikki+lähti+oikeastaan+yksinäisyydestä,+asuin+yksin+mettien+keskellä+savossa+ja+tämä+oli+oiva+keino+päästä+tavallaan+ihmisten+ilmoille+oman+työpöytänsä+ääressä,+ajankuluksi.+Sen+jälkeen+on+elämässä+sattunut+ja+tapahtunut+paljon+ja+elämä+muuttunut+monin+tavoin.+Yhä+vain+käyn+täällä.+Aikaa+myöten+on+nimimerkit+tulleet+tavallaan+tutuiksi+kirjoitustensa+perusteella,+toiset+kertovat+enemmän+omasta+elämästään+ja+toiset+vähemmän,+mutta+tutuilta+tuntuvia+nimimerkkejä,+mukavia+ja+hauskojakin,+kaikki+tyyni.
09.12.2016 01:17
Pidän+hänen+esityksistään,+esittää+tunteella+ja+se+riittää+tälle+peukuttajalle.
Rohkea+nuori+kaunis+nainen.
Toivon+tosi,+tosi+sydämestäni,+että+voittaa,
09.12.2016 00:18
Hyvä+idea,+laitankin+laastarit+samaan+pakettiin+
jos+noin+tuntuvilla+ja+sattuvilla+lahjon...
09.12.2016 00:04
Joululahjat+ovat+salaisuus..aattoon+asti...
Mutta+joku+vuosi+sitten+sain+rutatun+teipillä+kiinnitetyn+hät+hätää+kasassa+pysyvän+lahjan,+jossa+oli+päällä+nimeni+pölkkykirjaimin.
Sisällä+oli+piirros,+jossa+oli+kaksi+aurinkoisin+ilmein+piirrettyä+ihmistä+käsi+ködessä+ja+hahmiojen+alla+luki+"Sinä+ja+Minä".
Siitä+lahjasta+tykkäsin+ja+vieläkin+se+keikkuu+jääkaaapin+ovessani.
Semmoisia+lahjoja+haluaisin+antaa...+jotka+tuntuvat,+sattuvat...tai+ainakin+yritän...
08.12.2016 13:23
Olisit+kirjoittanut+tuon+jonnekin+suljettuun,+niin+olisit+säilyttänyt+kasvosi,+sinä+sanoissasi+niin+suloinen+ihminen.
08.12.2016 13:13
Ai,ai+....tämä+kuvio+onkin+näin,+voi,+voi...en+osaa+en+taida+en+jouda+sättäilemään.
Jonnin+joutavaa+osaan+toki+höpistä,+muttei+sekään+ei+inspiroi.
Rakkaudesta+minä+vain,+kaipuusta+ja+ikävästä,+you+see...vaan+kun+en+tiedä+oletkos+sinäkin+niitä+herkkähipisiäisiä,+joten+tähän+loppu+tämäkin+tarina+taas....
Aamuteeveessä+Johanna+lauloi+niin+kauniisti++aamusta,+sitä+mäkin+aina+laulelen+kun+on+ihana+aamu....ja+mulla+on+vain+ihania+aamuja....
https://youtu.be/DdxMucit2iA
08.12.2016 12:08
Piti+vielä+sanomani,+että+kunnon+leikkaus+ja+siitä+nousuun+ja+ensimmäinen+kunnon+teko+on+vuokrien+jäädytys.+Siitä+seuraa+miljoonien+säästö+asumistukiin+yms.
08.12.2016 09:58
Just+noin,+ei+me+täällä+toistemme+paitojen+pesulla+eletä,+tai+voidaan+toki+pysyä+hengissä+mutta+ulos+myytävillä+tuotteilla+vaurastutaan.
Naivi+voi+kertoa+asian+näin,+jos+naivi+olisi+käsityöläinen,+niin+ei+se+käsityöläinen+sillä+elä,+että+tekee+hyviä+ihania+töitä+ja+vaihteelee+sitten+niitä+muitten+käsityöläisten+kanssa.+Vaan+ULOS+niitä+ihania+pitää+myydä,+sieltä+se+raha+tulee+vaurastumiseen,+nääs,+kuin+suomi+pienois+koossa.
08.12.2016 09:55
Onhan+sulla+sitten+paljon+iloa+elämässä,
muistoja+ainakin+tästä+naapurimaasta,
+josta+olet+joskus+lähtenyt.+
Me+tänne+jääneet+vaan+täällä+kipristelemme+keskenämme.
08.12.2016 00:54
Ei+niin,+raha+on+käyttöä+varten,+niin+mä+uskon,+ensin+tienataan+ja+sitten+törsätään,+eiks+ole+hyvä+neuvo,+lantin+lanttia+ei+saa+matkaansa+kun+uuniin+on+menossa.+Jos+ihmisen+ilo+ja+nautinto+on+katsella+ja+tutkailla+tilejänsä+ja+laskeskella+niitä+numeruksia,+paljonko+niitä+on+ennen+pilkkua,+kaksihan+riittää+pilkun+jälkeen.+Silloin+pitää+nauttia+siitä.
Jos+ei+itse+keksi+mihin+ne+rahansa+laittaisi,+antaa+lapsille+ja+lapsenlapsille,+kyllä+ne+osaa+käyttää+ja+tuntevat+rahanarvon.
Kaikkeen+mikä+tuottaa+itselle+iloa,+siihen+ne+rahat+kannattaa+laittaa.
Ja+jos+niitä+on+miljoonia+niin+nehän+on+jo+kuskattu+ulos+maasta,+pikkurahoja+ei+kannata+siirrellä,+turha+vaiva.
Jos+muuten,++tämä+maa+alkaa+ahistaa+,+niin+luuletko+että+se+ei+alkaisi+se+seuraavakin+maa+ahistaa.+sanovat,+että+vetelä+siellä+suo+täällä,+vai+miten+se+menikään,+jos+lähdet+sutta+karkuun+voi+tulla+karhu+vastaan,+niinkin+voi+käydä.
08.12.2016 00:49
Miksi+Takanen+olet+niin+katkera+Suomelle+ja+suomalaisille.
Vai+onko+suomen+kielen+sanavarastosi+kuihtunut+vain+noihin+muutamiin+sanoihin,
joita+käytät.+Kerro,+on+niin+vaikeaa+ymmärtää.
07.12.2016 23:43
Ainakin+velallisille,
pienikorkoisilla+käyttelytileilläkin+on+miljoonia
pankit+pullistelevat+rahaa,+kun+vaan+joku+ottaisi+velkaa.
Sen+takia+me+suomalaisetkin+ollaan+tosi+velkaista+sakkia,
otetaan+kun+on+niin+pienet,+melkein+miinusmerkkiset+korot.
Toisaalta+tyydytään+pieniin+korkoihin+kun+pidetään+rahaa+pankin+tileillä.
07.12.2016 23:39
Loimeni+sain,+alkusolmut+sidoin,+pirtaan+pistelin,+polkuset+solmin
ei+sotkeentunut+vyyhdit,+pasmat+ei+puolatkaan.
Sain+vielä+värit,+valot+ja+varjotkin+ohjeella:
”Kudo+näistä+niin+kuin+osaat,+rakkaudella+kudo”.
Paljon+on+kangasta+tukilla+jo,+elämän+mennyttä+iloa+surua
vaan+riittänee+hetken,+ei+näy+vielä+tutkainta,+loppua+loimen+pään.
Sukkulaa+suihkien+vien+viimeiset+vikkelään+
kudon+elämän+seesteisen+arjen+juhlan+sävyineen.
Kyyneleet+hehkutan+naurun+itkun+helminä+
kultalangoin+solmin+lomaan+onnen,+ilon+ja+rakkautein.++
*
https://youtu.be/Tnwca8_e3cc
07.12.2016 21:35
Ei+taivu+tangoon+loppusoinnut
verbikin+eksyy+aina+väärään+valssiin.
Subjekti+sekoilee+yhä+kaula-aukkojensa+kanssa
objekti+katoaa+eripari+kengin+joulun+viettoon.
Tämän+tästä+saa+kun+ysiysiä+juhlistaa.
Vaan+kuka+ken+kumpainen+
taas+peittelee+jäljet+juhlien.+
*
https://youtu.be/t3ndtvEy0Wo
07.12.2016 11:48
Voi,+voi,+niin+mä+oonkin+niin+tosi+naivi,+etkö+ole+ennen+huomannut,
mä+en+ymmärrä+muuta+kuin+sen+mitä+mulla+on+sylissä+
ja+siinä+on+kohta+taas+vain+matka+keski-eurooppaan.
Ei+naivin+tartte+kaikee+tietää+ja+ymmärtää.
Ja+jos+naivilla+on+huono+laskupää+niin+sekaisinhan+se+lopulta+menee+jos+pitäisi+vielä+niitä+rahoja+vaihdella.+Sulla+ei+tietenkään+ole+koskaan+ollut+mitään+vaikeuksia,+sen+ymmärrän,+mä+kun+reissaan+niin+pitäisi+olla+asistentti+aina+mukana.
Kait+nyt+riepu+raukka+naivikin+tänne+saa+kirjoittaa,+katsos+kun+pienellä+lusikalla+on+saanut+niin+kauhalla+eivoi+kahmaista.
Mutta+oon+mä+niinkin+naivi,+etten+markkaa+takaisin+halua+suin+en+surmin.
07.12.2016 11:44
”Rahaliitto+oli+uljas+hyppy+tuntemattomaan,+joka+on+toistaiseksi...
Rahaliittoni+Eu-aikana+oman+kukkaroni+kanssa+on+toistaiseksi+...
Hyvä+kun+ei+tarvitse+kuin+yhden+kukkaron+kun+liikkuu+Euroopassa.
Hyvä+kun+ei+tarvitse+papereitaan+pahemmin+levitellä+kun+liikkuu+Euroopassa.
Hyvä+kun+nuoret+voi+mennä+helposti+opiskelemaan+jatöihin+muihin+Euroopan+maihin.
Hyvä+kun+tämä+liitto+on+vielä+kasassa+vaikka+yhdessä+yössä+liityttiin+niin+eroaminen+lie+vuosien+mittainen+juttu.
07.12.2016 10:38
Kattelin+sen+ohjelman+areenasta+ja+nyt+ensi+la+ja+su+on+kiva+katsoa,+mitkä+pienet+pätkät+lopulta+läpäisevät+X-Factor+seulan...
Kaunis+nuori+nainen+valkoisissaan+ilotulitus+ja+valomeri,+kyllähän+niitä+aaltojakin+monesti+yritettiin...
06.12.2016 14:38
39 / 182