Vapaa kuvaus

Aloituksia

136

Kommenttia

624

  1. Aivan oikein ystäväiseni, lainaus:

    "Sota oli aiheuttanut Kaakkois-Aasiassa ja Tyynenmeren alueella mittaamattomia tuhoja. Kiina oli raunioina, sen maatalous oli tuhoutunut, ja nyt uupuneen väestön edessä oli sisällissota, joka jatkuisi vuoteen 1949. Yli 20 miljoonaa maan asukasta kuoli. Kiinalaiset historiantutkijat ovat viime aikoina kasvattaneet tuota arviota lähelle 50 miljoonaa. 50–90 miljoonaa ihmistä oli paennut japanilaisia, eikä heillä enää ollut jäljellä kotia tai perhettä, jonka luo palata. Nämä lamaannuttavat kurjuuden mittasuhteet lähes jättävät varjoonsa vastaavat olosuhteet Euroopassa, jota niin ikään rasittivat poliittiset jännitteet."
    lainaus kiinni.

    Antony Beevor, Toinen mailmansota

    s. 947


    Minua surettaa Saksan kohtalo, myös monet heistä olivat uhreja ja Saksan kansa suunniteltiin tuhottavan Herra Morgenthaun suunnitelmissa, nälkään ja nälästä aiheutuvaan ruttoon. Ettei tässä tule mitään väärinkäsityksiä, niin saksalaisia olivat myös saksanjuutalaiset. Vaikka Roosevelt, joka oli yksi roisto lisää, kaikkihan sen ajan suurvaltojen johtajat olivat täysin psykopaatteja, jopa Churchill, jolle kuitenkin annan arvoa, kun hän ihmetteli Herra Rooseveltin toimia.


    Lopulta kylmä sota alkoi ja pelasti saksalaiset ja siinä samassa puhdistettiin Rooseveltin miehet USA:n hallinnosta, joista jotkut olivat jopa salaa olleet kommunistisen puolueen jäseniä USA siis parani pahimmasta, mutta vain hetkeksi, mutta se hetki oli ratkaiseva.

    Hitler piti itseään muka Preussilaisena. Minä sanon teille me suomalaisetkin vaikka kielemme on outo olemme paljon enemmän preussilaisia, kuin tämä itävaltalainen, roomalaiskatolinen itse itseään ihaileva maailmansodan veteraani. Niin ikään natsijohtajista kukaan ei ollut Preussilaisia luterilaisessa uskossa, vaan kaikki roomalaiskatolisista perheistä pää osin Baijerin juntteja siis sisäisesti Saksassa preussilaisten vastakohtina olut tuoppeineen ja nahka housuineen.

    Suomi liittyy Preussiin monella tavalla. Ensinäkin Itä-meren ja sen kaupan suhteen, toiseksi mm Turussa keskiajalla 1/3 osaa ihmisistä oli saksankielisiä, kuin myös hieman myöhemmin Viipurissa. Niin ikään itsenäisyytemme alussa olimme Saksaan sitoutuneet 1918 ja hallitsijamme olisi ollut nimellä Väinö I eli Fredrik Kaarle (Preussin prinssi).

    Suomen kuninkaaksi valittu 9.10.1918, ei astunut virkaan; ilmoitti 14.12.1918 luopuvansa tarjotusta asemasta

    Nämä kaikki hyväntahtoisesti kirjoitan, mutta tuntien teidät te suhtaudutte minuun vihamielisesti, koska en kirjoita siten kuten te haluaisitte tai suorastaa määräisitte ja teillähän on tapana vielä Mossadeinenne uhkailla ihmisiä. Minua on uhkailtu vilpillisin perustein, se on nöyrryttävää ja erittäin epämiellyttävää joku muukalainen sanoo minun omassa maassani mm näin " Jos alat vielä natziksi me tapetaan sunt!!" Tehkää vaan rikosilmoitus (höh mistä?)niin vaadin polisilta nähdä pärstäkertoimia, jotka ovat Israelin diplomaatti statuksella maassamme. Tunnista henkilön aivan 100%

    Zionistit, ette koe sellaista tunnetta lainkaan, kuin myötä tunne toista kenties vietontakin, mutta joka tapauksessa tapettavaa ihmistä. Ette tunne koska olette ihan sama sakkia, kuin Natzitkin, elikä narsistisesta persoonallisuus häiriöstä kärsivät, joilta puuttuu empatia kyky. Sen sijaan Teloitettiin kuka tahansa, minulla vaistomaisesti käy uhria sääliksi oli hän sitten kuka ja mitä vaan. Tuolla YouTubessa on filmejä hirtetyistä saksalaisista, jotka kaikki eivät olleet edes natzeja, kuten kenraalieversti Jodl ja teikäläiset vaan hurraa. Minulle on kotona opetettu, että nauraa ja iloita ei saa, eikä pilkata vainajaa, vaikka hän olisikin ollut pahinkin ja pirulisin vastustaja. Tämä ajatus on säilynyt katsokaa siis videopätkä ja lukekaa kirjoitukseni ja kertokaa rehellisesti miltä teistä tuntuu. Minä sen sijaan olen nähnyt teidän filminne, eikä tosiaan ole hyvältä tuntunut. http://www.saul-masson.info/search/label/Historia
  2. "...Hyväksyi tämän..."

    KORJAAN, LYHENNÄN LISÄÄN SEKÄ OIKOLUEN.

    Eteenpäin asiassa.

    Minä voin osoittaa aloituksen järjettömyyden havainnollisesti osoitan tai ainakin tulen osoittamaan, että ei Suomen eikä varmankaan minkään muunkaan valtion lakien mukaan ole rikosta asiassa tapahtunut ja siksi ilmaisen seuraavan osoittaakseni väitteeni todeksi (1)***** joudun ja olen siis juuri siksi pakoitettu kaikesta sydämestäni ilmaisemaan seuraavaa: "minäkin hyväksyn kaikki ne teot, jota kuitenkin aloituksessa vaaditaan rangaistavaksi tai kannustetaan rankaisuun ja olipa kauniisti tehty!! sillä syytetty ei ole syyllistynyt mihinkään rikokseen, joten niiden hyväksyminen on helppoa" joudun kuitenkin tähän kaikkeen kansalaisena harmikseni osallistumaan, koska olen huolestunut Kansalaistemme oikeuden ja lainkäytön ymmärryskyvystä!
    Vaikka itse asiassa uhri ,ei niinkään tekijä minusta kuitenkaan jota väitettäisiinkin, jonkinlaiseksi "Hyväksyjäksi" Ei hänen "hyväksymisellään" tai "hylkäämisellään" ole merkitystä ja näin ollen asia on täysin vailla järkeä, asian kaikilla tasoilla, mitä ikinä on juridisesti löydettävissä.

    Juridiseksi ongelmaksi niin ikään jää SE - ( -koska ei kuitenkaan ole teosta, sanomisesta, kehottamisesta tai minkäänlaisesta avunannosta ainakaan sodan jälkeen syntyneeltä asiassa olevan, joka olisi tästä muodostunut väkivallan teoksi tai muuksi törkeämmäksi rikokseksi - (2)***** Viittaan kohtaan edellä jossa ilmoitin hyväksyväni teot, (juridisen pakon sanelemana, suojellakseni kansamme oikeustajua, - näin ilmaistakseni asiantilan).

    Niin ikään miten oikeus määrittelee tämän ns. "hyväksymisen" rikollisena tekona, onko kysymys käytännössä kuitenkin "vähän samanlaisesta hyväksymisestä, kun pankkineiti hyväksyy rosvon säkkiin pankissa pinoamaan seteleitä, häntä samalla osoitettaessa haulikolla?" Tai toisaalta, onko ns. "hyväksyjä" ollut "Hyväksyjänä niin ratkaisevassa asemassa, ettei rikosta olisi voinut tapahtua, ellei hän olisi omassa henkilökohtaisessa persoonassaan ollut asiaa ns. "hyväksymässä" oliko hän siis ns. "toimeksiantajalle" korvaamaton?

    terveisin: -masson.
  3. "KGB-mies" no joo, mutta on se hyvä yritys venäläiseksi. Itse historiasta olen kyllä enemmän kiinnostuntu SD:stä ja Gestaposta Abwehr:stä mä olisi käryttänyt kaikki, siellä sitä myyrää vasta olikin. Koko Saksan maavoimien Upseeristokin tiesi, että menossa on Hitlerin vastainen murha yritys. Oli upseereita, jotka eivät hanketta hyväksyneet, kuten von Manstain ja lukemattomat, muut mutta eivät vasikoineet kukaan. Jos Hitlerin vastainen atentaatti olis onnistunut liitoutuneet olisiva jokatapauksessa ilman natsejakin vaatinut ehdotonta antautumista ja se olisi ollut Suomenkin tuhoutuminen, juuri kuin olimme irtautumassa.

    Eri asia on tietysti se Hitelriin kohdistuva kauna ja viha, sen ymmärrän hyvin, mutta sota-aikana pahennetaan vain tilannetta yrittämällä murhauttaa Ylipäälikkö, Presidentti Kansleri, Maavoimienkomentaja ja mitä vielä hän oli?

    Sen sijaan salaliitolaisten oliisi pitänyt toimia ennen sotaa 1938 ja surmata Hitler, ei vangita, sillä surmaamisella, on ihan sama olisiko Kansan tuki ollut Hitlerin myönteinen, kunhan radioasemat olisivat vain miehitetty ja keksitty etukäteen sepitetty tarina, että Hitlerin murhasta oli syylinen Himmler, Goebbels, Tod, Ribbentrop, Göring ja kaikki muutkin hallituksen jäsenet ja oltaisi luvattu, että Hitlerin murhasta vastuussa olevat, eli koko kolmanen valtakunna Saksanhallitus, joka olisi ollut vallanhimoinen teloitettaisiin välittömästi vangituksi jouduttuaan. Seuraavaksi ihan perään olisi jokaisen ministerin kakkosmiehet ammuttu, "kostoksi Hitlerin kuolemasta" Silloin olisi kysymyksessä ollut koko valtion ministeriöiden kakkosmiehet, joten teloitettavaksi olisi joutunut mm Himmlerin lisäksi myös joka heyndrich vallankaappauksella, radioasemien valtaamisella ja syytämällä Natsihallitusta Hitlerin murhasta natsit olisi kyetty eliminoimaan kokonaan. Valtiopäivien jäsenet varmmuden vuoksi ammuttu. Hitleriä kannattavien tavallisten ja korkeimpien ihmisten mielestä olisi toimenpide ollut aivan oikein, koska Hitlerin murhan takana olisivat olleet tiedotusvalineiden mukaan Natzit itse syynä kateus ja vallanhimo. Jo 1938 oli salalitolaisia sellaisilla avain paikoilla, että lavastus olisi onnistunut täysin, eli ikään kuin silmänkääntötemppu, murhaten Hitler ja näin ottaen kaiken vallan ja syytämällä puolueensa pettäneitä luopioita. Tämä olisi olut täysin mahdollista, teloitukset pääosin olisi onnistuttu toteuttamaan vuorokauden sisällä, tuomioistuinta ei olisi tarvittu, koska oltaisiin vedottu poikkeusolosuhteisiin ja kansalliseen hätä tilaan. Saksa olisi saanut vuoteen 1938 sen jonka se halusikin saada, mutta sota oltaisiin vältytty, koska Saksan kansa ei halunnut sotaa. Jos joku olisi pääsyt karkuun ja koettanut selittää ettei ole syylinen propaganda myllytyksestä ei kukaan olisi häntä uskonut "niin ne kaikki selittää" tai henkilön uskoessa, että juttu on totta, mutta hänelle ei asiasta mitään kerrottu.

    Kansalliskonservattivit eli maavoimien ylin upseerikunta olisi kaapannut vallan ja kenties Saksasta oltaisiin tehty perustuslaillinen monarkkia, Ruotsin tapaan.
  4. Enpä osaa sanoa, se voi olla hyväkin tyyppi, mutta kun emme tiedä mitä se salaa voi suunnitella. Meidän on lisättävä Venäjään, kuin myös USA:n, sekä Iso-Britanniaan rutkasti oikeata omaa tiedustelua. Tiedustelu verkko, joka myös toimii vie aikaa, mutta ei välttämättä aseisiin nähden ole sen kalliimpaa. Euroopan itsenäinen tiedustelu on akilleenkantapää, lukuun ottamatta Iso-Britanniaa. Minulla on se käsitys, että Supo ei kykene torjumaan kuin joitain uusnatsien ja sen sellaisten torjuntaa, vaikeissa suinkaan riitä urkintaan, jos on uusnatsi liike pystyssä, mutta ei ole merkkejä rikollisesta ja oheisrikollisesta toimintaan. Ellei ideologiaan kuulu vallankumous ja väkivalta. En hyväksy sen kaltaisia uusnatseja, jotka ovat väkivalta rikollisia, tai rikkovat toiminnallaan Suomen Valtion lakeja.

    Joten takaisin tiedusteluun. Supo tulisi hajottaa ja poimia jyvät akanoista ja muodostaa todellinen tiedustelupalvelu. Joka olisi perillä USA:n Presidentin hallituksen salaisistakin suunnitelmista, kuin myös Britanian hallituksen toimista, kuin myös Venäjän. Oikea kunnon Mossad, joka jättää oma rauhaan, mutta ei kaihda salamurhiakaan, tahallisesti jättää toisinaan yleisen pelon aiheuttamiseksi sen verran viestiä, että asialla voi olla taas suomalaiset, mutta näyttö puuttuu. Somaleitakin lähetettäisiin myyrinä Syyriaan ja kun sieltä tulisi tankkaamaan porukkaa Eurooppaan tapaisimme terroristit siihen paikkaan. Tässä terroristi asiassa olemme USA:n liitolaisia, mutta perinteisen sotilaallisella puolella välimme tuleekin olla jos ei kylmät niin sopivan viileät, mutta kohteliaat.

    Tiedustelu palveluamme hoitaisin 5 leijonan Poliisikenraali.

    Nyt tilanne on se, että mikäli Supo ei hoida hommiaan kansalaiset joutuvat hankimaan aseenkatolupia. Supo on tarkoituksellisesti ilmoittanut, että he suojelevat VAIN EDUSKUNNA JÄSENIÄ JA SIITÄ YLÖSPÄIN, eli aikoinaan suojelupoliisi valtion turvalisuuspalveluna ei ottanut senkään vertaa vastuuta toisten kansalaisiin nähden, kun kansalaisilla on velvollisuus auttaa toinen toisiaan, jos minä näen tapauksen, että ellen ammu tappamista aikovaa henkilöä, hän kun ehtii tekemään murhan ja jos pystytään todistamaan, että olin aseistettu, ja asian tilanteesta täysin selvillä, mutta en puuttunut ampuen tai jotenkin muuten tilanteen ennalta ehkäisyyn, kyllä henkilö joka laiminlyö toisen kansalaisen suojelemisen periaatteessa saa rangaistuksen. Kyllä voi tulla 2-4 vuotta linnaa - kovana.
  5. "tikariniskusta selkään".

    Kyllä se osaksi näin oli ja se tapahtui siksi, että merisaarto puri ja kansa näki nälkää, seuraavassa sodassa mentiin sitten toiseen äärimäisyyteen Hitler ja hänen halituksensa tointa Stalingradin jälkeen oli, ettei Saksa muka voi hävitä, jos kotirintama kestää. Ei se niinkään käynyt kun huomasivat hups!! ryssän tankit lähestyy jo Göringstrassea, siitä tämä armoton propaganda jatkui loppu asti johti, jonka näkyvin ja viimeisin kiihottaja oli Dr Göbbels huippu älykäs ihminen (-siis lukupää, opiskelu jne.) Hitler oli Toisella tavoin älykäs luova, oli ns.( Hitlerillä oli aivan erikoisen hyvä muisti, hän muisti ja laitoin resurssejaan aivan epäoleellisten asioiden ulkoa muistamiseen. Hitlerillä olisi pitänyt olla tällainen ohjaaja joka olisi tehnyt hänelle viikko-ohjelman, paitsi Hitlerin tuntien Hitler ei olisi noudattanut sitä. Hän oli boheemi, kuten tiedämme useimmat taitelijat, hän uppoutui ajatuksiinsa, oli omalla tavallaan kaiken keskipisteenäkin yksin, viimeistään diktaattori tietää mitä yksinäisyys, Diktaattori ei voi täysin kenkään kanssa jakaa ajatusmaailmaansa, sillä jos hän siihen luottaisi, hän mentäisi valtansa, ehkä jopa kokonaan. on se ei oleellisesti ole fyysistä yksinäisyyttä, myös toki toisinaan sitäkin. Hän pohti, haaveili, filosofoi ja humaltui menestyksestään.
    Niin Hitlerin huumori mulla ei ole minkäänlaista kuvaa siitä. Joku Hoffman puhui jostain keskitysleiristä, en minä niistä niin teidän ja sanoi, että Hoffman on tullut jo hupsuksi ja naurahti…. mä en saa saksalaisesta huumorista muuta irti, kuin hyväntulisuus, mikä toki on miellyttävä ominaisuus, mutta ei se varsinaisesti kuitenkaan huumoria ole…. ei ainakaan minusta. Hämmennyn moisesta joskus jopa. ja siten näissä värilisissä Eva Braunin kotielokuvissa pelleille, näytellen esim. italian ulkoministeriä…. … niin ja piti kaikkesta makeasta, satoi syödä kerralla kilon suklaata. muille riittää 200 grammaa niin se on vähintään tarpeeksi paljon.
    kertokaa nyt millainen demooni Hitler sitten oli, kun en tahdo sitä hänen personastaa kovin helposti nähdä… … paitsi se on karmeaa, kun hän antoi salaliittolaiset hirttää lihakoukkuihin ja määräsi ne filmattavaksi ja oletettavasti katsoin ne myös, se on jotain ihan sairasta… … mä olen täysin siinäkin erilainen ihminen, mun alkaa käymää aivan sairaasti sääliksi, kun joku on ihan kulmassa ja ei voi puolustautua enää mitenkään….

    Mä snon tän suoraan se amerikalaismielisest opurtunisti laumat politikko ja virkamies siat Euroopassa on aivan sitä samaa persoonallisuustyypiä, kuin natsit olivat parhampina aikoinaan...... ideloogiasta en puhnut mitään. USA:natzit on pellein porukka mitä ikinä voi olla olemassa sekoitella, jotai huppupäitä sinne sekaan. Niitä varmaan sopivati tuetaan, että kansa näkee sopivassa mitakaavassa millainen on oikea pellejen pellet... mutta jenkkimieliset ei ole tietenkään sitä porukkaa, jos toislla on päässä kustaa niin toiset on kuin löysäää pas....kaaa sais yhdelä lätkällä kaksi kärpästä, toisaalta USA-natzeista ei ole edes sitä ekonoomista hyötyäkään... .. kuten taas on meidän kokoomuslaisista vieni edistäjinä aivan samoin, kuin komarimme Neuvostoliiton aikna..., vai?
  6. Olen tämän aikaisemminkin kertonut, mutta tähän tämä sopii hyvin. Mun isoäitini isä oli demari, eniten yksityisyrittäjä, joka liian kilttinä miehenä oli mennyt takaamaan, jonkun bisneksiä ja menetti kaiken. Oli sosiaalidemokraatti, käsitykseni mukaan Naantalin kaupungin valtuutettu. Se ei pelkästään kapinaan meneville punikeille vittuilut, vaan sen lisäksi kehotti niitä menemään kotiin, että teette eritän vakavan rikoksen, jos alatte kapinoimaan maan laillista hallitusta vastaan. Oli kaiketi jo silloin itse 50 kymppinen, en muista siis 1918. En tiedä totteliko häntä joku ja lähti kotiin. Armottoman kova mies, siinä olisi pienemästäkin löytänyt monet itsensä teloitettuna tai silvottunakin. En ole vasemmistolainen, ei vanhempanikaan sellaisia ollut, eikä isoäitinikään. Mutta harmittaa kuin miehestä en tiedä sen enempää. Siltä ei tultu edes kysymään kun hän oli jo äkseeraamassa punikkeja - "vittu sinne ette mene." :)) Hän oli laillisuuden mies, kunnianmies, hyvä tyyppi varmaankin, ehkä minä en ole edes jäävi sitä sanomaankaan, koska en muista edes miehen etunimeä, sukunimi oli Kallström. Sitten siinä jos nyt oikein muistan, niin kun valkoiset tulivat Naantaliinkin voittajina, niin ne alkoi muistaakseni puolestaan Herra Kallströmiä syytämään, mutta sitten tuli valkoisiakin, siis porvareita ja kapinaan ei osallistuneita kertomaan, ettei mies ole tehnyt mitään pahaa. Isän isäni puoletta sitten Mietoisissa (Pieni Varsanais-Sumalainen kunta) oli Valkosten puolella ja pappaan setä oli joutunut konekiväärillä teloittamaan punaisia. Sen jälkeen hän näki joka ikisen yön painajaisia: kun ihmisiä kaatui hautoihin, kuin viikatteella heinää kaadettaessa" en tiedä sitten, että oliko kyseisestä kamalasta työstä kaikki kieltäytyneet ja sitten otettu pari tyyppiä siitä tai olivatko muutoinkin kuularuiskun käyttäjiä. Punaiset niin kuin juutalaisetkin luulee, että tällaiset teloituskomppaniat on sellaisia, että ne nautti työstään -PÄIN VASTON KOKO LOPPUELÄMÄN, KUN MUUT MENIVÄT NUKKUMAAN - HÄN KAI SITEN TOIVOTTI: " HYVIÄ PAINAJAISIA!" Kyllä vittumaiseen paikaan pistivät täysin normaalin ihmisen, voi hyvin olla, että sen teloitellun jälkeen ei ollut enää niin kovin normaali. Se sotimalla on henkisesti paljon helpompaa, jopa ihan joskus kuulemma sopivan jännittävää, mutta, että teloittajaksi EI IKINÄ. Olisivat miettineet pari-kolme viikkoa ja todenneet, että "oli se sittenkin hyvä, kun sitä, sitä ja sitä emme teloittaneet" kiivauksissaan Tuomaritkin voi langettaa liiankovia tuomiota, kyllä rikoskin toki oli aikamoisen kova ja paine, että järjestys pysyy juuri itsenäistyneessä maassa. Pappani isä taasen oli jo silloin kuollut. Oli venäjän vallan aikana ollut aktivisti, oli mennyt sairaalaan hoidattamaan itseään, jonkun vaivan takia. venäläiset santarmit olivat vain tulleet hakemaan sairaalasta ampuneet tai muutoin tappanee miehen, koska sen jälkeen miehestä ei enää koskaan mitään kuulunut kun santarmit olivat iso-isäni isän vieneet pois. Oli kova suustaan eikä tykännyt ryssistä lainkaan, ei kait niistä oikein kukaan normaali digannut, en tiedä. Niitä ei saa enempää tulla enää Suomeen YYA:n aikana niitä ei ollut lainkaan nyt niitä on vaikka kuinka paljon. Lataisivat itse sen rautaesiripun taas pystyyn ja punaisentorin mausoleumiin vireen ledivaloilla välkkyvän keino-stailini pyörimään. :))
    -masson.
  7. Älä leimaa ja pilkkaa PERUSASIOISTA, jota sinä, et joko tiedä tai et ymmärrä, etkä haluakan ymmärtää.

    Seuraavassa lainaus:

    ”Odotettiin, että amerikkalaiset jättäisivät sekasortoon vajonneen Euroopan ja että Englanti ja Ranska olisivat siirtomaaongelmiensa lamaannuttamia. Neuvostoliitolla oli 400 kokenutta divisioonaa, jotka olivat valmiina loikkaamaan eteenpäin kuin tiikerit. Laskettiin, että koko operaatioon ei menisi enempää kuin kuukausi… Nuo kaikki suunnitelmat hylättiin, kun Stalin kuuli [Berijalta], että amerikkalaisilla oli atomipommi ja että he siirtäisivät sen massatuotantoon.” Stalin ilmeisesti sanoi Berijalle, että ”jos Roosevelt olisi ollut vielä elossa, olisimme onnistuneet”. Vaikuttaa siltä, että juuri tämän vuoksi Stalin uskoi Rooseveltin joutuneen salamurhan uhriksi.”
    Toinen maailmansota, Atony Beevor sivu.933

    Se polioon kuoleminen tuli Stalinille
    väärään aikaan. Muulle maailmalle tai ainakin Euroopalle ja Saksalle juuri oikeaan aikaan. On se kumma, että vaikka totta se, että hän sairasti vuosikymmeniä tosiaan poliota, mutta on US-Presidenttinä 12 vuotta ja 2-3 viikkoa enne, kuin sota loppui niin meni ja kuoli polioon. Roosevelt lievästi vammautuneena ihmisenä vaikutti ystäväliseltä mieheltä - tämä oli osaksi tahallista imagon luontia osaksi, hänen personansa. Hieman psykologiaa ymmärtävänä ihmisenä hän vihasi Saksa ja Saksan mainostamaa terveyttä ja terveellisiä elämän tapoja ja arvoja ja häntä sapetti se filmien tuoma mielikuva, kuinka ryhdikkäästi sotilaat marssivat, naiset voimistelivat ja tanssivat. Siksi kiltistä Rooeveltistä tuli sarjamurhaaja kaltainen silpoja, jollei 800 asteessa Hampurissa. Ei Roosevelt "vammaisten puolella sotinut" päin vastoin hän sai toiminnallaan monenkin laisia vammoja aikaan ja ennen aikaisia kuolemia vihollisille ja hän teki kaikkena, että USA kävisi sodan Saksaa vastaan. He tukivat Neuvostoliittoa salaisesti 1930-luvulla ja Talvisodassakin Roosevelt toimi kaksintamaisesti. Niin ikään Hänen valtiovarainministeri Morgenthau ( Tehkää Haku Morgenthau Plane) edotti kirjoittamassaan suunnitelmissaan, aivan brutaaleita ja hirvittävin suunnitelmia Saksan kansan niskaan. Tyyliin on tarkoitus tuota Saksa siten, että a) siitä tulee maatalousvaltio b) merkittäväosa noin 30 miljoonaa saksalaista kuolee nälkään ja nälästä ja puutteesta aiheutettavaan ruttoon. USA:ssa on hyvinkin paljon myös oikeamielisiä ihmisiä, jotka eivät vielä tänäkään päivänä voi ymmärtää, että minä ja me joiden rivt kasvat kuukausittain arvostelemme historiassa ja nykypäivässä Yhdyvaltojen Ulkopolitikkaa, joka olevinaan on reilu, oikeudenmukainen ja rehti, mutta Nato papereita kirjoittaessamme Suomi Neidon taskusta häviää lompakkoon ja kun hän siitä kiinni jää: Hän kuittaa, ei kaverilta varastamisesta vielä ole tehty yhtään sopimuspaperia. Kuitenkin ja kaikessa ystävälisyydessämme haluamme, että suhteemme Yhdysvaltoihin pysyvät korrekteina koska he tarvitsevat meitä ja me heitä, mutta historian tunkio on siivottava ja analysoitava mitä on todella tapahtunut ja mitä juuri nyt tapahtuu, että voimme tehdä oikean analyysin, suojattua oikealla tavalla, olla uskomatta kaikkea jne. Minun kristityn miehen velvollisuus on Puolustaa sanoin j rauhanomaisesti, sekä Suomea, että Eurooppaa aivan ilman minkäänlaista tarpeetonta väkivaltaa.

    Herää kysymys, että täällä on akateemisia ihmisiä kirjoittamassa historiaa, mutta tiedot ja asenteet niin puuteliset ja rajoittuneet, ettei historia ja eri näkökulmien katselemiseen ole mahdollisuuksia.

    Alan vahvasti jo epäilemään, ettei tämä suinaan mikään Historian palsta ole. Sanokaa nyt sitten omassa sokeudessanne, mitkä ja mikä on se motiivi, jolla näette voittajien olleen taas kerran juuri niitä oikeita. Kuinka sattui taas tälläkin kertaa.

    Minä sanon sen Teille:

    Voittaja, joka vaatii vielä ehdotonta antautumista o aina oikeassa ja me suomalaisetkin tosin omine erityspiirteineen ja torjunta voittoinemme emme voittaneet, mutta säästyimme ehdottomalta antautumiselta, jota miltä aluksi ja ehdottomasti vaadittiin.

    Toki pitää olla tasapuolisesti kriittinen myös Saksaan, mutta tämä keskustelu ei ole pyrkinytkään tasapuoliseen analyysiin, jonka minä sanon nyt teille. Suurvallat ovat aina pahoja, silloin kuin on yksi ja se sama, että noudattavatko sääntöjä tai eivät ja jos noudattavat, sekin tapahtuu suurvallan sisäpoliittisista syistä, johon pienen, kuin suuremmankaan ei pidä suhtautua henkivakuutuksena tai jonkinlaisena tukipilarina, eteenkin siksi, että se on Supervallan omaa sisäistä politikka, joka voi taitavalla propagandalla muuttaa valheet todeksi ja toden valheeksi.

    Herra meitä varjelkoon. Pettääkö amerikkalaismielinen Euroopan sivusta? Ei olette mielessänne jo petoksen tehneet, mutta vielä on ehkä mahdollisuus saada euroatlanttiset suhteet sellaisiksi, kuin on tyydyttävästi tarpeellista.

    kristitty, kansalliskonservatiivi
    -masson.