Vapaa kuvaus

Aloituksia

136

Kommenttia

624

  1. Anteeksi,+korjaan+ja+tarkennan.HS.fi:n+ylistyksiä+ei+kaivata,+lapsellista+juttua+toimittajalta.-masson.
  2. miten+TÄMÄ+liittyy+Natoon?+Ei+Venäjä+ole+Naton+jäsen+-+toistaiseksi.+Naton+painoarvo+on+lähtenyt+uudelleen+laskusuhdanteeseen.+Syynä+on+USA:n+presidentti,+joka+taitamattomuuttaan+paljasti+sokeille+saksalaisille+Yhdysvaltojen+++todelliset+aikeet,+että+Euroopan+pitäisi+maksaa+enemmän+ja+päättää+asioista+vähemmän.+Turhaa+te+puhutte+puolesta+tai+vastaan+Natoa,+Saksa+ottaa+irtioton+Natosta+käytännössä,+koska+""Emme+voi+luottaa+Britanniaan+ja+Yhdysvaltoihin+turvalisuuspolitisissa+asioissa."+-Merkel.+Sanotiin+tai+kirjotettiin+me+mitä+tahansa,+suuret+taistelualukset+ovat+ottaneet+toiset+kurssit.+Tosin+Eurooppa+on+varustautumaton.+Hyvinhän+se+meni+jenkkien+siivillä,+kun+ne+idiootit+maksoivat+suuriman+osan,+nyt+se+ilo+on+mennyttä.+He+pistäisivät+Euroopan+maksamaan,+Euroopan+saamatta+yhtään+sen+enempää+poliittista+vaikutusvaltaa,+eli+Natosta+ei+ole+enää+mitään+iloa.+Saksa+nimeen+omaan+oli+Natossa,+kun+he+säästivät+valtavasti+rahaa,+mutta+tulevaisuudessa+ei+säästä,+silloin+on+itse+tartuttava+ruoriin+jos+itse+maksaa,+niin+itse+myös+päättää.+Eikö+se+ole+ihan+kohtuulista?+ja+mitä+saksalaiset+tekevät+sen+tekevät+muutkin+Euroopassa.+Eurooppalainen+sotilasliitto+on+totta+2020+luvulla+ja+sen+suuntaviivat+on+jo+piirretty+joitakin+vuosia+sitten.+Presidenttimme+Sauli+Niinistö+on+oivaltanut+tämän,+ruokkisiini+vastataan+alati.Amen!-masson.http;//www.masson.info"Venäjä+joutui+toteamaan+että+NLiitossa+ohjukset+valmistettiin+Ukrainassa.+Venäjän+propaganda+esitti+itsensä+teknologian+huippua.+Todellisuudessa+venäjällä+on+vain+vanhat+NL+ohjukset+jotka+ne+myi+tai+lahjoitti+PKorealle.+Ei+ole+ihmeitä+ettei+Venäjän+uudet+ohjukset+putoavat.NL+huomiseen+jälkeen+Venäjä+sai+Ukrainan+ohjaukset+ja+ydinkärjet.+Hauska+on+se+että+USA,+Englanti,+Ranska+ja+Venäjä+yhdessä+riisuvat+aseista+Ukrainan.Nyt+Vanhat+NL+ohjukset+häipyi+Venäjältä.Viime+vuonna+Venäjältä+Korean+venäläiset+kuljettivat+salaista+kuorma+päivittäin.Venäläisillä+alka+takamukset+palamaan"
  3. Mä+olen+tässä+riidassa+puolueeton,+en+kannata+mitään+puoluetta,+mutta+tämä+Herra+Simon+Elo+on+niin+tekopyhän+paskiaisen+tapainen+nuijapää,+että+se+on+aivan+sanoinkuvaamatonta,+sympatia+pisteen+ilman+muuta+Halla-aholle"+Ne+loikkarit+on+juonineet+niin,+että+tässä+vittumaisessa+tilanteessa+Herra+Elo+on+sopivin+johtamaan+kerhoaan+ihan+sama+minne+Hornan+tuuttiin+vaikka.+ja+vaikka+en+jaa+Halla-ahon+kanssa+kaikissa+asioissa+samaa,+kuten+Nato+kysymys+ja+pelkän+MAMU+ASIAN+PERÄSSÄ,+ole+samaa+mieltä,+että+Suomesta+pitäisi+tehdä+Liittotasavalta,+jos+Halla-aho+tätä+tarkoitti?+Hän+katselee+asioita+hyvin+Helsinki+keskeisesti+minä+täältä+Turusta.+Me+ei+enäää+haluta+olla+Helsingin+täydessä+alistuksessa,+siellä+ihmiset+vain+hienostelee,+on+tehtävä+rajat,+kaikkien+Suomalaisten+etu.+Me+ei+aneta+lantiakaan+Helsinkiin+ja+Helsinki+ei+anna+lantiakaan+meille,+meiltä+ei+tule+rahaa+kuin+Puolustusvoimille,+KRP:lle,+SUPOLe.+Halla-aho+Helsinkiläisenä+ehdotti,+että+joka+maakunnalle+samanlainen+asema,+kuin+Ahvenanmaalle.+EI+minula+Helsinkiä+vastaan+mitään+ole,+kaunis+komea+kaupunki+ja+ihmiset+niin+ahkeria+ja+reippaita,+asiat+vaan+täytyy+järjestellä+siäisesti,+siten+kuten+on+kaikille+suomalaisille+paras.+Nyt+kaikki+on+valunut+Helsinkiin+kaikki+hyvä,+kuin+myös+hieman+negatiiviset+asiat.+Minä+ole+kyrpiintynyt+asian+valitsevaan+tilaan+totaalisesti+ja+minä+en+valu+Helsinkiin,+ei+koskaan.+Olen+isänmaalinen+ihminen+ja+toivon+Suomelle+parasta,+en+vain+Helsingille+parasta.+Tänne+Varsinas-Suomeen+saa+muutta+kuka+tahansa+suomen+kansalainen+jos+eläisimme+litotasavallassa,+ei+raja+kontroolia.+Puolustusvoimat,+rahayksikkö,+KRP:llä,+SUPOLLA+ja+KAIKILLA+VALTAKUNNALLE+MERKITÄVILLÄ+TEKIJÖILLÄ+OLISI+TÄYSI+TOIMIVALTA+MAAKUNNISSA,+MUTTA+HELSINGIN+POLISILLA+DE+JURE+JA+DE+FACTO+EI+OLISI+MINKÄÄNLAISTA+TOIMIVALTUUTTA+MAAKUNNISSA,+VAIKKA+MOTTAISIT+TURPAAN+ASIA+KÄSITELTÄISIIN+KAHDEN+SIVIILIN+KESKEISEN+KATUTAPPELU+TAPAUKSEN+AINA.+Niin+ikään+Helsingistä+ei+todellakaan+saisi+virkapukupäällä+esimerkiksi+johonkin+toiseen+maakuntaan+tulla,+ellei+siihen+annettaisi+erikoislupaa+ja+tätä+rataa.+Kaikkihan+me+ollaan+Suomalaisia,+se+on+suomeen+etu+ja+toisin+kuin+Hesalaiset+luulevat,+että+tällaisella+järjestyksen+tilalla+he+vielä+enemmän+maksivoivat+tulojaan+ja+mahdollisuuksiaan+he+kyllä+erehtyvät.Ettei+tule+väärinkäsityksiä,+helsinkiläiset+ovat+hienoja+ja+kivoja+ihmisiä+ja+Helsinki+on+kaunis,+mutta+ei+meille+sopiva+paikka+lainkaan.+Nimitäin+koko+maa+pitää+pitää+asuttuna,+koska+pian+olemme+tilanteessa+jolloin+enemmistö+Suomen+Kansalaisista+asuu+Helsingissä.+Sitten+se+on+vaikea+enää+korjata+asiaa.+TÄMÄ+TULSI+KOSKEA+KAIKKIA+MAAKUNTIA,+JOS+JOKU+MAAKUNTA+EI+SUOSTU+NIIN+OLKOON+SITTEN+HELSINGIN+HOLOUKSESSA,+EI+OLE+MEILLE+PÄÄNVAIVA.-masson.http.//www.masson.info
  4. Niin+Balttia+on+todella+vahvempi+ja+vahvenee+edelleen.+Toisaalta+vitu+aa,+kun+ne+pyrkivät+saamaan+meidät+Natoon+ja+itse+pelkäävät+siellä+Natossa+niin,+että+se+sotkee+kaiken.+Jos+Suomi+Joutuu+sotaan+on+se+Balttien+syy,+ne+perkl.+Pelkäävät+ja+vetävät+meidät+sotaan,+sen+sijaan+heidän+tulisi+aseistautua+entistä+kiivaammin.+Onhan+siellä+jo+jotakin+tapahtunut,+ei+sen+puolen+vituttaa+se+pelkääminen.+Määrätietoinen+toiminta+ja+hyvä+diplomaattia+Venäjälle+päin+olisi+niille+oikea+ratkaisu.+EI+Venäjän+karhu+heitä+niele+ja+jos+nieleekin+oksentaa+se+pian+heidät+takaisin+tänne+planeetalle‼+Me+torjumme+kaikki+koukkaaja+vieraat,+olemmehan+isäntiä,+se+on+se+meidän+sotamme+savotta.-masson.http://www.masson.info
  5. Eli+tarkoitatko,+että+Suomen+asema+nyt+on+maksimaalisemman+huonot?+Meille+siis+tulee+se+kuorma+ja+se+kuona+jota+Nato+jäsenyyteen+kuuluu,+mutta+emme+saa+sitä+hyötyä+mitä+täysijäsenyydestä+saisimme?Toinen+keskustelu+on+sitten+aivan,+että+pitäisikö+meidän+optimoida+hyötynäkökohdat+ja+säätää+juttumme+ja+sopimuksemme+niin,+että+ne+olisivat+SUOMEN+KANNALTA+olisivat+parhaat+ja+tästähän+täällä+ennen+on+väännetty+kättä+Suomen+Natojäsenyyden+puolesta+ja+vastaan.Oma+maailmankatsomukseni+on+siinä+suhteessa+kansallinen,+että+katson,+että+Suomen+on+säilytettävä+kansallinen+armeija+ja+jota+ei+johda+kukaan+muu+kuin+Suomen+armeijan+ylipäälikö,+kuten+erinlaisessa+sodassa,+mutta+sodassa+kuitenkin+johti+Suomen+Marsalkka+Mannerheim.Vastustan+niin+kuin+me+kaikki+Euroopan+liitovaltiota,+mutta+kannatan+Euroopan+valtioliitoa,+jossa+voimme+itse+päättää+mitkä+kuuluvat+valtioiden+liiton+piiriin+ja+mitkä+eivät.+Ensin+rajat+on+suojattava.+Auttaako+siinä+tulevaisuudessa+Eurooppalaiset+toinen+toisiaan+jää+nähtäväksi.+-+Saksa+/Saksan+hallitus+on+suuntautunut+viime+vuosina+suuntaan+jossa+se+määritellyt+sen+tosiasian,+että:+-+Euroopan+puolustusta+ei+voida+enää+johtaa+tosiasiallisesti+Euroopan+ulkopuolelta.+Tämä+ei+sisällä+lainkaan+epäluottamusta+jenkkeihin,+joskaan+se+ei+ole+kehujakaan+vaan+täysin+neutraali+yhteenveto,+josta+samaa+mieltä+ovat+myös+nykyään+monet+amerikkalaisetkin.Suomen+puolustusmenoja+eurooppalainen+kehitys+ei+juuri+lisää,+jos+toimimme+ajoissa+oikein+rahastamme+teollisuudellamme+muita+maita+tehokkaasti+myymällä+armeijoille+varusteita+ja+aluksia,+kuten+laivoja+ja+jos+kykenemme+laivoja+tekemään+kykenemme+tekemään+periaatteessa+mitä+vain+maalla+ja+merellä+liikkuvaa.+Itse+aseet+voidaan+hankia+alihankintana+muilta+asevalmistajilta,+jos+ei+ole+tai+ei+ole+riittävän+hyvää+omaa.Sen+sijaan+Liittovaltiottomista+en+hyväksy.+Tapahtuuko+kaikki+EU:n+suojeluksessa+tai+ei+jää+nähtäväksi.+-Ehkäpä+kesä+2017+ratkaisee+koko+EU:n+kohtalon.EU:lta+on+ennen+kaikkea+mennyt+uskottavuus+ja+se+on+byrokratisoitunut+tai+ollut+sitä+vähän+aina.+-+EU+voidaan+laitaa+eloon+tai+se+voidaan+purkaa,+kunhan+ei+pureta+eurooppalaista+yhteistyötä.+Euroopan+Unionini+on+vain+nimi,+Organisaatio+byrokraatteja+ja+paljon+mielikuvitusta,+mutta+riittävästi+se+ei+ole+saanut+aikaan+ME+HENKEÄ+joka+on+A+JA+O.EU+tuhoutuu+automaattisesti+jos+se+ei+kykene+nopeasti+yhdessä+päättämään+mitä+ovat+ja+mitä+eivät+ole?+-+Sen+sijaan+vaikka+EU+tuhoutuisikin+Eurooppa+elää,+kansallinen+Eurooppa.100+prosenttisesti+suomalainen+ja+eurooppalainen.-masson.http://www.masson.info