Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
artagnan
profiilit
artagnan
artagnan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
2369
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyl mä ton ymmärrän aivan täysin mut niinku täs moni jo sano et ei terve tollai käyttäydy. Ennen mä nimittäin oon seki joka tollaiset haukut ottaa vastaan ku se jonka pääs toi törky muhii...
17.03.2016 10:29
Sä kyl sanoit ny aivan oikein et ei vois. Mä tiedän et mikä juttu täs on kysees ja siinäki olis pitäny kirjoitteluu jatkaa vain sen verran et se idiootti olis hokannu et huutelui ei noteerata. Väitteleen tollasten pellein kaa ei kannata ryhtyy et se on kyl sit toisaalta totta...
16.03.2016 18:57
Temmil ei oo ongelmii ku toi meidän muru visioi ne unelmain rantsuhäät et sellasii sit vaan toteuttamaan ;) Mä luulen et moni jäbä pyyhkis tuskan hiet otsalt pois ku kuulis morsioltaan et ei vierait, ei kakkuu, ei ohjelmanumeroi, ei rahanmenoo... ;) Tai ne rahat uppois sit siihen mahtipontiseen timanttisormukseen et sori ;)
16.03.2016 17:50
Ai sä ammut ny sit kovil ;) No näkyikö tähtii vai jouduitko sä skippaan fuusiot ;)
16.03.2016 10:37
Mä sain vanhemmiltain apui ku mä opiskelin. En kyl tajuu et mitä tol opintorahan leikkauksel oikeen haetaan ja sit sil et velaks pitäis alkaa elään. Stressii tollainen pelkästään lisää et on jotenki falskii touhuu... :( Sanoisin vaan et yhes paikas säästö on toises paikas sit jo meno.
16.03.2016 10:35
No toivon mukaan ei isompii vastoinkäymisii hälle elämän varrel sit satu... ;D
15.03.2016 18:47
No tääl on noi vaki päänaukojat ketjust toiseen...
15.03.2016 18:42
Ai se ku sit oliki ;) Nii se tais sit tullaki siit ku mä uimaoppein takii etäännyin.. ;D
15.03.2016 18:41
Tota noin... Älä ny sit vaan sano et mä menetin sen lauhkee lammas -pokaalin... ;)
15.03.2016 17:27
No kyl tosta melko lailla tulee juteltuaki et he jotka tään maan on rakentaneet et he makaa ylilääkittyinä ja nälkiintyneinä vaipoissaan ja sit samoi aikoi maahan puskee tuleen nuorii jällei täyshoitoon. En mä kyl vois kuvitellakaan et mä jättäisin itellein läheiset naiset sodan jalkoihin ja lähtisin ite jonneki toisel puolel maapalloo valittaan jostain kaurapuurost. Ny sä sait sit hillokarkinki kiihtymään... ;)
15.03.2016 17:24
Sit vaan etsimään alelaarist jeesusteippii... ;D
15.03.2016 17:06
Mä sanon et älä piruuttaskaan lyö välilyöntei... ;D
15.03.2016 17:01
Sori ny vaan mut on pakko kysyy et ootsä Speedo vähä niinku sellainen Nukkumatti tolle meidän murul ;) Et iltalenkki, puisevii juttui, unihiekat silmiin ja sit umpiväsyneenä nukkuun... ;)
14.03.2016 10:26
Ai niinku minkä totuuden? Et mä pakosti etäännyin ku tahdoin oppii uimaan ;) Katos ku en sit kerenny kenenkään kaa hengaileen ku välil oli rantsul teoriaa ja sit taas käytäntöö et sä kyl hävisit ny tään jutun... Et sori ;)
13.03.2016 10:31
No myönnetään sit et mä vähä tahallain etäännyin mut et sä mua kuiteskaan suuttumaan saanu mikä oli tään jutun pointti ;) Mä siis oon yhä todistettavasti rauhallisuudes sellast hyvää Nobel-tasoo... ;)
12.03.2016 21:00
Tota noin... Jos sä muru sanot tolle Tinttiksel et mä en oo ketään pimui lempannu ku tää juttu rupee oleen jotakuinki solmus ;)
12.03.2016 19:43
No ei tällast rauhallisuuden ja tyyneyden perikuvaa mikään kiukuta mut sussa mä nään jo tiettyi kiivastumisen merkkei ;) Katos ku mähän olin uimataidoton viel alkukesäl nii toi meidän ihana muru lupas heti kättelys opettaa mut uimaan. Et oli siten myöski sellasii puhtaasti käytännön sanelemii juttui et miks me sit alettiin hengaileen vapaa-ajal... :)
12.03.2016 18:55
Tota noin... Mä kyl sanoin et ilman dramatiikkaa et äläs sä ny yritä puhuu mua pussiin ;) Minkäs mä sit sille voin et mul miltei silmät nyrjähti päästä ku mä ton meidän murun näin ja sit mä vaan yhtäkkii huomasin et mä hengaanki eri naisen kaa... ;) Et täysin rauhallinen mä oon vielki ku kuiteski oon pohjimmiltain tällainen puhdas pulmunen ja hillokarkki niinku sä sanoitki... ;D
12.03.2016 18:24
Kyl mul tota matikkapäätäki on ny ku pääsin itteeni kehumaan... ;D Harrastatko sä muutoin tota piirtelyy/maalausta päivittäin?
12.03.2016 10:31
Tota noin... Mä en sit millään viittis nostattaa kylmää hikee pintaan mut kait sä muistit ottaa sen murun antaman liinan sielt moottorisahan alta pois ;D
12.03.2016 10:24
104 / 119