Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.
Vapaa kuvaus

Aloituksia

7

Kommenttia

2369

  1. Kukkaisaa naistenpäivää palstan mageille mimmeille!

    Elikkäs Kittie🌷, Tinttis 🌹, Ariel 🌸, Tätsy 💐 ja Sunflower 🌻 ja tietty muutkin daamit jotka ottaa toivotuksen vastaa
    Kokkola
    28
    86
  2. Tää päivä on ihanien naisten

    Mageeta naistenpäivää Artsi-sedältä palstan ihanille daameille sekä rekatuille et rekkaamattomille näiden kukkasten kera
    Kokkola
    33
    70
  3. Palstan ihanat daamit :)

    Mageeta naistenpäivää Ilmannimi, Kittie, Tinttis, Ariel, Sunflower sekä muut palstan mimmit. Tää planeetta ois hemmetin
    Keski-Pohjanmaa
    14
    37
  4. Mageeta naistenpäivää palstan daamit!

    Tinttis, Kittie, Ilmannimi, Sunflower sekä sit anonyymit mimmit :) Sit hiukan sälleille daamein sanastoo: Tarvitsemme
    Paikkakunnat
    30
    30
  5. Jouluisii biisei... :)

    Millainen biisi tuo muassaan joulumielen? Laittakaas linkkei... Mä aloitan Sammy Babitzinin klassikol. On sit sillai sna
    Kokkola
    110
    1192
  6. Missä Klan rättikaupas myydään sexyimmät bikinit?

    Ku eräs kaunis neito pitäis sillai kivasti yllättää ku aikeis on viedä hänet pelaamaan rantalentistä... Me sällit ku ei
    Kokkola
    45
    434
  7. Rakkaudentunnustus...

    Jos sä ihanan kaunis Ariel meinaat kosii mua huomenis nii mä sanon sit ny jo et mä suostun. Sä saat sellaset häät ja sor
    Kokkola
    74
    241