Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Petelle vinkiksi, että jos tuo kipinä syttyy treffikumppanin kanssa, niin voi tosiaan olla herkullisempaan pitkittää ja kasvattaa sitä hiukan. Tämä kuitenkin riippuu viime kädessä aina siitä, millainen treffikumppani on."
Ja riippuu siitä millainen itse olen. Tuo "jännite" nimittäin itselläni aiheuttaa sitä ettei saa pidettyä ajatuksia koossa, vaan nuo lähtevät liihottelemaan tämän naisen suuntaan. Myöskin tällaisessa tilanteessa tämä jännitys laukaisee Touretten ticsi ryöpyn, joka yleensä aiheuttaa tilanteen "Mikähän perkele tolle tuli?"
30.03.2016 13:26
"Kemia ei myöskään ole himoa toista kohtaan, vaan aina molemminpuolista."
Tästä tekstin muodosta voisi päätellä, että kamia on molemminpuolista homoa toista kohtaan. Oliko tämä se ajatus jonka halusit viestittää.
"Kemialla ei myöskään ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa." Tarkoitat tässä varmaan yhdessä molempia seksuaali- ja henkilökemiaa?
"Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä."
Henkilökemian itse tulkitsen kuinka hyvin tulemme toimeen keskenämme. Sujuuko keskustelu vaivatta ja onko molemmilla mukava olla toistensa seurassa.
30.03.2016 13:18
Sen kyllä tiedostan, että en osaa flirttailla.
30.03.2016 12:59
"Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä [...]"
Auta ymmärtämään, miten tämä ei ole juuri sitä seksuaalista jännitettä, kihelmöintiä ja pientä epätietoisuutta pitääköhän tuo minusta, mitä tulee flirttailusta ja siitä että osoittaa hienovaraisesti että olet mienenkiintoinen henkilö ja seksi kiinnostaisi kanssasi?
Vai onko idea tässä juuri siinä, että vaikka toinen olisikin seksuaalisesti kiinnostava, niin jotta kemia pysyy yllä, niin sitä ei missään nimessä saa näyttää avoimesti ja pitää pitkittää sitä mahdollisimman pitkään jotta tuo jännite ja jännitys säilyy?
Mitä muuta konkreettisella tasolla tuo "jännite" voisi olla? Mukavasti soljuvaa keskustelua?
30.03.2016 12:48
Kysytään näin päin; Miten haluaisit miehen, joka haluaa paisuhteen, sinua lähestyvän ja osoittavan kiinnostuksensa, olematta kuitenkaan täysin platooninen kaveri ja olematta pillunperässä juoksija ja osoittamatta että olet niin viehättävä että seksi kanssasi kiinnostaa?
30.03.2016 03:22
"[...] että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina."
Valitettavan usein vain tällä tavalla olen saanut vastaukseksi kylmää olkapäätä ja lauseita "Olet ihana tyyppi, mutta meillä ei ole kemiaa.", "Olet mukava, mutta ollaanko vain kavereita."
30.03.2016 02:58
:) Ja tällaiselle kommentillahan sitä positiivista palautetta saa...
Mutta juu sen tunnustan, että 'tiedot' naisista on hataralla pohjalla.
29.03.2016 19:24
Olisikohan tähän seksihakuisuuteen, tai ainakin siihen että tulee mielikuva että seksi kiinnostaisi, siinä että mikäli mies ei tällaista kuvaa antaisi niin suurin osa vastauksista tuppaa olemaan "Valitan, mutta en koe että meillä on kemiaa."
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monen treffailijan kohdalla kemiaa on löytynyt siitäkin huolimatta, että mies ei ole flirttailulla, vihjailuilla ja muilla keinoilla antanut merkkiä että seksi kiinnostaa?
Siihen miten nuo pelkän seksin perässä juoksijat ja parisuhteeseen halajavat erottaa toisistaan en osaa sanoa.
29.03.2016 18:23
Eipä sitä ole tullut toisten munia paljoakaan katseltua. Mutta sellainen mielikuva on jäänyt, että ei sitä häpeilemistäkään ole kellään ollut.
29.03.2016 09:37
Kävisimme varmaankin ulkoilulenkillä, kun näyttää olevan hieno ilma, jonka päätteeksi lähikaupan kautta sapuska ostoksille ja kotiin.
Yhdessä sähellettäisiin ruuan valmistuksessa. Sapuskoitten ja pienen tiskuksen jälkeen rauhotuttaisiin sohvalle rupattelemaan päivästä, suuniteltaisiin millaiset verhot sitä huomenna käydään ostamassa. Sauna tulille ja tuota odotellessa katsotaan muutama jakso lisää molempien fanittamaa sarjaa.
Saunomisen jälkeen molemmat härväisivät omiaan jonkin aikaa ennen koisailemaan menoa ja huomista työpäivää.
Huominen on taas uusi päivä ihmetellä.
28.03.2016 19:07
Kiitos linkeistä. Pitääpi tutustua ja koluta lävitse.
27.03.2016 23:27
Hyvän näköset popot noi on, mutta minun mieleen saisi olla vähemmän tuota koristelu rei'itystä.
27.03.2016 23:06
Juu tuo harmaa takki(trenssi?) on reilun kokoinen. Mutta pirun mukava on pollut käyttää ja kun ilmaiseksi sain, niin en ole valittanut. :)
27.03.2016 22:33
Kiitoksia palautteesta.
Mitä noihin farkkuihin tulee, niin tuo on ihan käytössä kulahtanut. Itse en noista valmiiksi kulutetuista piittaa pätkääkään. Farkuissa ongelmana minulla on ollut läytää kokoja.
Kenkinä on toiminut ollut ihan nortsi lenkkarit, mustat suippenevat nahkakengät taikka alla olevat Red Wing kengät.
https://static.ylilauta.org/files/uh/orig/zsu9uk2j/Red Wing 8146 3.jpg
Ja mitä kaulaliinaan tulee.... juu ei. :D
Olen hyvin tietoinen, että tuo puku ei istu sitten ollenkaan. Ei ole tullut ostettua uutta sitten ylioppilas aikojen. Ja tuolloin siihen jätettiin "kasvamisen varaa", kun suvussa kaikki ovat olleet samanlaisia hoikkia nuoruudessa ja nyttemmin isäni sukupolvi on lähemmäs 100kg.
27.03.2016 22:30
Olisi ollut varmaankin hyvä mainita tuossa postauksessa myös se, että kesäisin tuo tukkatyyli muuttuu töiden johdosta 3-5mm siilitukaksi. Tämä ihan mukavuus ja käytännöllisyys syistä. Sisävesi lastialuksella kun on täissä, niin on paljon miellyttävämpää olla lyhyessä tukassa. Joka on helppo pestä vaikka käsienpesulavuaarissa. :D
27.03.2016 22:00
Juu olen ajatellutkin että pikkasen tuota vaatteiden värivalikoimaa laajentaisi, kun tähänmennessä on aikapitkälti menty musta, valkoinen ja harmaa sävyillä.
Mitä tulee teksteihin... Ainakin ne joita olen nähnyt eivät nappaa sitten ollenkaan. Liian korneja, mukamas vitsikkäitä, liian yksityiskohtaisia, yms... Mutta katsotaan.
27.03.2016 21:58
ööö... en. :D
Ja ihan kotona kännykkäkameralla(Samsung S3) otettuja kuvia.
Mutta kiitoksia. :P
27.03.2016 21:42
Normaali tapaus "vangin dilemmasta".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vangin_dilemma
26.03.2016 22:50
Tarkoitin laillista siinä mielessä, että se olisi muiden ammattien kanssa samalla viivalla. Verotus, kartuttaa eläkettä, yms...
26.03.2016 22:28
Eli käytännössä samat perustelut tälle, kuin prostituution laillistamiselle ja tämän nostamiseksi lailliseksi ja verotetuksi ammatiksi.
26.03.2016 21:53
57 / 78