Tätä kysellään aina. Miksi _kaikki_ miehet haluavat seksiä, mutta eivät suhdetta? No minäpä kerron miksi.
Tässä deittipalvelu OKCupidin miesten/naisten tapa arvioida ulkonäköä. Kuten näemme, naisten mielestä 80% miehistä on _keskivertoa_ rumempia. Keskivertoa! Ja vain alle 1% miehistä on todella komeita.
http://2new4.fjcdn.com/pictures/Okcupid girls standards light brown big2 2 high 4 me big2 light brown_9b9d53_5839488.jpg
Kuinka paljon viestejä naiset vs miehet saavat? Niinpä. kaikki viis naista saivat kohtuullisesti viestejä, toki kaksi näteintä valtavasti. Miehistä vain komea kaksikko oikealla sai viestejä. Kaikki viestit kolmelle tavismiehelle tulivat roskapostiboteilta.
http://zdnet4.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770xauto/29476a8185a2a3614797f20f39d19cc0/okcupidfake.jpeg
Palatkaamme kohtaan _kaikki_ miehet. Siis kaikki komeat miehet, joita ei koulumatematiikan mukaan voi mitenkään riittää kaikille naisille, eikö vain?
Ysin miehen näkökulmasta ysin mies käy panemassa seiskan tai kasin naista...ja toista...ja kolmatta...mutta haluaa suhteesen ysin naisen.
Seiskan naisen näkökulmasta hän saa viestejä, treffejä ja seksiä ysin miehiltä...mutta jostain kumman syystä _kaikki_ miehet haluavat vain seksiä.
Ja sama kaava toistuu.
Miksi nainen ei löydä miestä nettideiteiltä?
169
1486
Vastaukset
Ulkonäkö on kemia miehissä ja naisissa ja kauniille naisille ja komeille miehille vastataan mutta ei rumille. Suhteessakin komea ja kaunis ulkonäkö takaa hyvän suhteen eikä ruma voi olla hyvä kumppani koskaan
- 12121212
En ole samaa mieltä tuosta, mutta kylläkin siitä että saman tasoiset pariutuvat keskenään.
Naisten ongelma nettideittailussa on että he joko luulevat voittavansa kemian ansiosta itseään tasokkaamman miehen, tai kuvittelevat ysin miehen olevan seiskan mies joka nyt vain sattuu sytyttämään. Eivätkä he koskaan opi seksiMA:n ja suhdeMA:n eroa. 12121212 kirjoitti:
En ole samaa mieltä tuosta, mutta kylläkin siitä että saman tasoiset pariutuvat keskenään.
Naisten ongelma nettideittailussa on että he joko luulevat voittavansa kemian ansiosta itseään tasokkaamman miehen, tai kuvittelevat ysin miehen olevan seiskan mies joka nyt vain sattuu sytyttämään. Eivätkä he koskaan opi seksiMA:n ja suhdeMA:n eroa.Mikä sinun mielestäsi olisi voittava taktiikka naiselle nettideittailussa?
(Siis olettaen, että nainen ymmärtää tai näkee nettideittimaailman juuri niin kuin sanot, eli tiedostaa että "seksiMA" >= "suhdeMA".)12121212 kirjoitti:
Naisten ongelma nettideittailussa on että he joko luulevat voittavansa kemian ansiosta itseään tasokkaamman miehen, tai kuvittelevat ysin miehen olevan seiskan mies joka nyt vain sattuu sytyttämään. Eivätkä he koskaan opi seksiMA:n ja suhdeMA:n eroa.Heh, eli tämän mukaan minäkin olen YTN. :)
En olisi arvannut olevani.- 12121212
scrg kirjoitti:
Mikä sinun mielestäsi olisi voittava taktiikka naiselle nettideittailussa?
(Siis olettaen, että nainen ymmärtää tai näkee nettideittimaailman juuri niin kuin sanot, eli tiedostaa että "seksiMA" >= "suhdeMA".)Eipä siinä muu auttane kuin etsiä samantasoinen mies?
Luonteeltaan sopiva ja oikea seiskan mies olisi riemuissaan seiskan naisesta, eikä olisi selaamassa Tinderiä välittömästi suihkun jälkeen. - 12121212
sönkkö kirjoitti:
Heh, eli tämän mukaan minäkin olen YTN. :)
En olisi arvannut olevani.Tarkemmin, olit silloin kun pariuduitte.
Laita itsestäsi kuvat ajalta jolloin pariuduitte, ml. kuva vartalosta. Sitten kuva miehestä ja kuvaus hänen ammatistaan/statuksestaan. Sitten palstaraati voi antaa kattavan arvion siitä kohtasivatko tasot kuten MAT olettaa ;) 12121212 kirjoitti:
Tarkemmin, olit silloin kun pariuduitte.
Laita itsestäsi kuvat ajalta jolloin pariuduitte, ml. kuva vartalosta. Sitten kuva miehestä ja kuvaus hänen ammatistaan/statuksestaan. Sitten palstaraati voi antaa kattavan arvion siitä kohtasivatko tasot kuten MAT olettaa ;)No niin olin. Aivan jumalaisen kaunis ja nätti. Sentään yli kolmekymppinen. Vartalo on nyt paremmassa kuosissa kuin silloin. Olin pullukampi ja nyt hoikempi, XL koosta M/L kokoon pudonnut. :)
En minä kuvaa voi miehestä ilman lupaa laittaa. Enkä oikeasti ole hyväksymisen kipeä, kunhan keljuilen ja metkuilen kiusallani sopivassa kohdassa. Se tilaisuus on joskus niin herkullinen, ettei voi olla käyttämättä. :)sönkkö kirjoitti:
No niin olin. Aivan jumalaisen kaunis ja nätti. Sentään yli kolmekymppinen. Vartalo on nyt paremmassa kuosissa kuin silloin. Olin pullukampi ja nyt hoikempi, XL koosta M/L kokoon pudonnut. :)
En minä kuvaa voi miehestä ilman lupaa laittaa. Enkä oikeasti ole hyväksymisen kipeä, kunhan keljuilen ja metkuilen kiusallani sopivassa kohdassa. Se tilaisuus on joskus niin herkullinen, ettei voi olla käyttämättä. :)Ja jostain syystä olen ollut huomaavinani, että sulla on huumorintajua riittävästi. :)
Et ole liian totinen tapaus.12121212 kirjoitti:
Eipä siinä muu auttane kuin etsiä samantasoinen mies?
Luonteeltaan sopiva ja oikea seiskan mies olisi riemuissaan seiskan naisesta, eikä olisi selaamassa Tinderiä välittömästi suihkun jälkeen.Naisten toistuva tarina on, että nettideiteillä tulee niin paljon yhteydenottoja miehiltä, että alkukarsintaa on tehtävä jollain perusteella. Niin varmaan onkin, mutta pitäisi osata siinä vaiheessa valita kriteerinsä niin, ettei pudota kaikkia oikeasti kenties juuri hänestä kiinnostuneita pois.
Tuo ihmisten tiivistäminen yhteen numeroon vaikka nyt "seiskaan" on huono siinä mielessä, että vaikka se on hyvä mittari kuvaamaan "markkina-arvoa" eli "kysynnän" laajuutta, se ei kuvaa juuri lainkaan miten sopiva ihminen olisi juuri minulle. Olen itse esim. tavannut nettideitin kautta naisen, joka oli fiksu, kaunis, hoikka jne, mutta joka varmaan parin pikku jutun vuoksi ei saanut kovinkaan paljon yhteydenottoja. Ja sitten taas, jos nainen oli sellainen että arvattavasti sai paljon yhteydenottoja, niin koskaan ei päästy tapaamiseen asti. Ja kuitenkin samat ihmiset voi elävässä elämässä olla kiinnostuneita, kun netin loputon tarjonta ei ole hämäämässä.- 12121212
sönkkö kirjoitti:
Ja jostain syystä olen ollut huomaavinani, että sulla on huumorintajua riittävästi. :)
Et ole liian totinen tapaus.Ai minä vai? :D No kiitos.
Sellainenkin mahdollisuus tulee mieleen että muistaakseni mainitsit joskus asuvasi maaseudulla. Vietin oman lapsuuteni maalla ja käyn yhä siellä säännöllisesti. Olen huomannut että siellä 20 sarjassa kumppanivalikoima on täysin olematon. Kaikki tasokkaat naiset ovat muuttaneet kaupunkeihin, ja kyllästyneinä heikkoon tarjontaan tasokkaat miehet ovat seuranneet perässä. Maalle on tultu takaisin vasta kun on menty naimisiin ja mahdollisesti tehty lapsia. En ole varma onko kotipaikkakunnallani ainuttakaan vapaata ytmiä tai ytniä, kun ei lasketa nuoria naisia jotka viettävät "välivuotta" porukoiden nurkissa.
Toisaalta, miehet eivät noudata MAT:ta ihan yhtä orjallisesti kuin naiset, joten sattuuhan sitä ;) - onkohanvarmaa
scrg kirjoitti:
Mikä sinun mielestäsi olisi voittava taktiikka naiselle nettideittailussa?
(Siis olettaen, että nainen ymmärtää tai näkee nettideittimaailman juuri niin kuin sanot, eli tiedostaa että "seksiMA" >= "suhdeMA".)Vieläkö sinullakin muka vielä seisoo kyrpä????????????????
onkohanvarmaa kirjoitti:
Vieläkö sinullakin muka vielä seisoo kyrpä????????????????
No ei enää, mutta roikkuu tosi komeasti!!!!!!!!
- halukasnainenon
Eikö yritäkään nousta juhlakuntoon? Voi rietas sentään. Ja naisia olisi tulossa halukkaita sinunkin seikkailuun!
12121212 kirjoitti:
Ai minä vai? :D No kiitos.
Sellainenkin mahdollisuus tulee mieleen että muistaakseni mainitsit joskus asuvasi maaseudulla. Vietin oman lapsuuteni maalla ja käyn yhä siellä säännöllisesti. Olen huomannut että siellä 20 sarjassa kumppanivalikoima on täysin olematon. Kaikki tasokkaat naiset ovat muuttaneet kaupunkeihin, ja kyllästyneinä heikkoon tarjontaan tasokkaat miehet ovat seuranneet perässä. Maalle on tultu takaisin vasta kun on menty naimisiin ja mahdollisesti tehty lapsia. En ole varma onko kotipaikkakunnallani ainuttakaan vapaata ytmiä tai ytniä, kun ei lasketa nuoria naisia jotka viettävät "välivuotta" porukoiden nurkissa.
Toisaalta, miehet eivät noudata MAT:ta ihan yhtä orjallisesti kuin naiset, joten sattuuhan sitä ;)Olet sinä, vallan hauska ja mielenkiintoinen palstapersoona. Kuvittelen huumoriksi ainakin rivienvälistä välillä. Muutaman muunkin kohdalla kyllä.
Olen juu asunut nuoruuteni maalla ja maalaiskaupungissa. Hetken vähän isommassa kävin kääntymässä. :)
Maalaiskylistä meilläpäin ainakaan ei kovin tasokkaita miehiäkään löytynyt, (jotain ränttätänttä kehän kiertäjiä) mutta lienee kyse olikin paikkakunnan tarjonnasta. Toisilla paikkaunnilla on maaltakin löytynyt oikein hyviä ehdokkaita. Siis piti kalastaa vähän kauempaa, että löytyi. :)
En ole koskaan seurustellut oikean kaupunkilaisen kanssa. Maalaismiehiä kaikki tuntemani. :)
Naiset (maalaistytöt) varmaan lähteekin kaupunkeihin aika liukkaasti, kun tilaisuus tulee. Itse taas olen lapsuuden asunut kaupungissa, joten mielummin olen maalaismaisemissa, ei ole kaupunki mun paikkani.
MAT, olen vaan antanut miehen päättää kelpaanko ja kelpaako mun tykkääminen. Muuta en MAT:sta tajua. :)- 12121212
sönkkö kirjoitti:
Olet sinä, vallan hauska ja mielenkiintoinen palstapersoona. Kuvittelen huumoriksi ainakin rivienvälistä välillä. Muutaman muunkin kohdalla kyllä.
Olen juu asunut nuoruuteni maalla ja maalaiskaupungissa. Hetken vähän isommassa kävin kääntymässä. :)
Maalaiskylistä meilläpäin ainakaan ei kovin tasokkaita miehiäkään löytynyt, (jotain ränttätänttä kehän kiertäjiä) mutta lienee kyse olikin paikkakunnan tarjonnasta. Toisilla paikkaunnilla on maaltakin löytynyt oikein hyviä ehdokkaita. Siis piti kalastaa vähän kauempaa, että löytyi. :)
En ole koskaan seurustellut oikean kaupunkilaisen kanssa. Maalaismiehiä kaikki tuntemani. :)
Naiset (maalaistytöt) varmaan lähteekin kaupunkeihin aika liukkaasti, kun tilaisuus tulee. Itse taas olen lapsuuden asunut kaupungissa, joten mielummin olen maalaismaisemissa, ei ole kaupunki mun paikkani.
MAT, olen vaan antanut miehen päättää kelpaanko ja kelpaako mun tykkääminen. Muuta en MAT:sta tajua. :)No kiitosta vain.
En ihan täysin pilailekaan. Olen aikaisemminkin maininnut etten ole samaa mieltä monien palstalaisten kanssa siitä että pariutuminen "alempitasoisen" kanssa olisi automaattisesti tyytymistä. Minusta MAT on kriteeri sille kenelle annetaan mahdollisuus, sekä tutustumisen että tunteiden syntymisen kannalta. Itse rakastuminen on yleensä aitoa, joskin uskon että moni juoksunsa juossut nainen jolla biologinen kello tikittää, rakastuu yhtä lailla perhepakettiin lapsineen ja taloineen kuin mieheen itsessään - mistä syystä avioero on todennäköinen jossain vaiheessa.
Jos ytmi tietää saavansa ytnin, ketmi ei saa treffejä. Jos ytni päätyy treffeille ketmin kanssa, hänellä on päässään _tiedostamaton_ käsitys siitä minkä tasoinen miehen tulee olla, "kemiat" eivät syty koska mies ei tunnu "mahtavalta".
Joka tapauksessa, kun tarjontaa maalla on vähän, sellainen ihminen joka olisi kaupungissa peruskauraa voi maalla olla tasokaskin. Esim. kaverieni tyttöystävät jotka eivät ole kaupungissa mitenkään erityisen hottiksia, ovat maalla kuin nähtävyyksiä miehille jotka ovat tottuneet siihen että ainoat hyvän näköiset naiset baarissa ovat vielä kotona asuvia 18-vuotiaita. Jos siellä baarissa on yksi komea ytmi joka äkkää alkkisnaisten joukosta perusnätin ja fiksun oloisen naisen...pum.
Tämä sinua väheksymättä, enhän tiedä miltä näytit kun tapasit miehesi. 12121212 kirjoitti:
No kiitosta vain.
En ihan täysin pilailekaan. Olen aikaisemminkin maininnut etten ole samaa mieltä monien palstalaisten kanssa siitä että pariutuminen "alempitasoisen" kanssa olisi automaattisesti tyytymistä. Minusta MAT on kriteeri sille kenelle annetaan mahdollisuus, sekä tutustumisen että tunteiden syntymisen kannalta. Itse rakastuminen on yleensä aitoa, joskin uskon että moni juoksunsa juossut nainen jolla biologinen kello tikittää, rakastuu yhtä lailla perhepakettiin lapsineen ja taloineen kuin mieheen itsessään - mistä syystä avioero on todennäköinen jossain vaiheessa.
Jos ytmi tietää saavansa ytnin, ketmi ei saa treffejä. Jos ytni päätyy treffeille ketmin kanssa, hänellä on päässään _tiedostamaton_ käsitys siitä minkä tasoinen miehen tulee olla, "kemiat" eivät syty koska mies ei tunnu "mahtavalta".
Joka tapauksessa, kun tarjontaa maalla on vähän, sellainen ihminen joka olisi kaupungissa peruskauraa voi maalla olla tasokaskin. Esim. kaverieni tyttöystävät jotka eivät ole kaupungissa mitenkään erityisen hottiksia, ovat maalla kuin nähtävyyksiä miehille jotka ovat tottuneet siihen että ainoat hyvän näköiset naiset baarissa ovat vielä kotona asuvia 18-vuotiaita. Jos siellä baarissa on yksi komea ytmi joka äkkää alkkisnaisten joukosta perusnätin ja fiksun oloisen naisen...pum.
Tämä sinua väheksymättä, enhän tiedä miltä näytit kun tapasit miehesi."Minusta MAT on kriteeri sille kenelle annetaan mahdollisuus, sekä tutustumisen että tunteiden syntymisen kannalta."
Samaa mieltä.
" Itse rakastuminen on yleensä aitoa, joskin uskon että moni juoksunsa juossut nainen jolla biologinen kello tikittää, rakastuu yhtä lailla perhepakettiin lapsineen ja taloineen kuin mieheen itsessään - mistä syystä avioero on todennäköinen jossain vaiheessa."
Tämä kohta jäi mietityttämään, lähinnä siksi että itsellä ei ole biologinen kello oikein koskaan tikittänyt. Hetken aika oli paniikki päällä, kun kuulin etten ehkä saakaan koskaan lapsia ja olisi ainakin kiire tehdä niitä. Siis jo 21-vuotiaana! Herranen aika ihan kakarana tai ainakin elämä alussa vasta. Toiset on kypsiä jo silloin äidiksi, minä en olisi ollut.
Enkä ihan tuotakaan tajua, perhepaketti lapsineen ja taloineen, kun minusta parisuhde miehen kanssa on kivijalka jolle rakennetaan. Eli kyllä se mies itse pitää olla se ensisijainen juttu jota haetaan ja sen päälle sitten kyhätään oman näköinen elämä, yhdessä. Toki nyt kun on vanhempi itsekin, tämä juttu vähän jo aukenee eri valossa mullekin. :)
"Jos ytmi tietää saavansa ytnin, ketmi ei saa treffejä. Jos ytni päätyy treffeille ketmin kanssa, hänellä on päässään _tiedostamaton_ käsitys siitä minkä tasoinen miehen tulee olla, "kemiat" eivät syty koska mies ei tunnu "mahtavalta". "
Kyllä varmaan kaikilla on jonkinlainen "tasokäsitys" siitä mitä mahdollisesta kumppanista haluaa. Edes jossain määrin.
"Joka tapauksessa, kun tarjontaa maalla on vähän, sellainen ihminen joka olisi kaupungissa peruskauraa voi maalla olla tasokaskin. Esim. kaverieni tyttöystävät jotka eivät ole kaupungissa mitenkään erityisen hottiksia, ovat maalla kuin nähtävyyksiä miehille jotka ovat tottuneet siihen että ainoat hyvän näköiset naiset baarissa ovat vielä kotona asuvia 18-vuotiaita. Jos siellä baarissa on yksi komea ytmi joka äkkää alkkisnaisten joukosta perusnätin ja fiksun oloisen naisen...pum."
Meidän landella on kyllä aina ollut liuta( enkä tarkoita itseäni ) nättejä tyttöjä, mutta ne pojat taas on vähän junttieinareita aika iso osa. Pieni piiri pyörii ja pässi pököpäänä pök pök, muusta ne ei juuri ole tajunneet. Juominen ja naiminen...joo ei ole kovin korkealla tasolla, jos järkeäkin vaaditaan. Toki ne fiksummat onkin varmaan olleet kotona piilossa eikä kartsalla riekkumassa. Siksi ne on jääneet multa kokonaan pimentoon.
Nämä tytöt on kaupungissakin olleet ihan haluttua naisainesta ja moni onkin sen miehen löytänyt kaupungista. Näin ainakin monella omassa ikäluokassani tuppasi käymään. Nykyisestä menosta raskas sanoa. :)
Minä on vaan minä. Mieheni mielestä olin nätti ja kaunis, fiksu ja ihana, just se mikä elämästä puuttui että poikamiesvuodet ja tyttöjen ihmettely kotinurkilta kannatti jättää taakse. Joten tässä sitä ollaan. :) Olen itse oikeasti aika jäävi sanomaan juuta tai jaata itsestäni.- 12121212
sönkkö kirjoitti:
"Minusta MAT on kriteeri sille kenelle annetaan mahdollisuus, sekä tutustumisen että tunteiden syntymisen kannalta."
Samaa mieltä.
" Itse rakastuminen on yleensä aitoa, joskin uskon että moni juoksunsa juossut nainen jolla biologinen kello tikittää, rakastuu yhtä lailla perhepakettiin lapsineen ja taloineen kuin mieheen itsessään - mistä syystä avioero on todennäköinen jossain vaiheessa."
Tämä kohta jäi mietityttämään, lähinnä siksi että itsellä ei ole biologinen kello oikein koskaan tikittänyt. Hetken aika oli paniikki päällä, kun kuulin etten ehkä saakaan koskaan lapsia ja olisi ainakin kiire tehdä niitä. Siis jo 21-vuotiaana! Herranen aika ihan kakarana tai ainakin elämä alussa vasta. Toiset on kypsiä jo silloin äidiksi, minä en olisi ollut.
Enkä ihan tuotakaan tajua, perhepaketti lapsineen ja taloineen, kun minusta parisuhde miehen kanssa on kivijalka jolle rakennetaan. Eli kyllä se mies itse pitää olla se ensisijainen juttu jota haetaan ja sen päälle sitten kyhätään oman näköinen elämä, yhdessä. Toki nyt kun on vanhempi itsekin, tämä juttu vähän jo aukenee eri valossa mullekin. :)
"Jos ytmi tietää saavansa ytnin, ketmi ei saa treffejä. Jos ytni päätyy treffeille ketmin kanssa, hänellä on päässään _tiedostamaton_ käsitys siitä minkä tasoinen miehen tulee olla, "kemiat" eivät syty koska mies ei tunnu "mahtavalta". "
Kyllä varmaan kaikilla on jonkinlainen "tasokäsitys" siitä mitä mahdollisesta kumppanista haluaa. Edes jossain määrin.
"Joka tapauksessa, kun tarjontaa maalla on vähän, sellainen ihminen joka olisi kaupungissa peruskauraa voi maalla olla tasokaskin. Esim. kaverieni tyttöystävät jotka eivät ole kaupungissa mitenkään erityisen hottiksia, ovat maalla kuin nähtävyyksiä miehille jotka ovat tottuneet siihen että ainoat hyvän näköiset naiset baarissa ovat vielä kotona asuvia 18-vuotiaita. Jos siellä baarissa on yksi komea ytmi joka äkkää alkkisnaisten joukosta perusnätin ja fiksun oloisen naisen...pum."
Meidän landella on kyllä aina ollut liuta( enkä tarkoita itseäni ) nättejä tyttöjä, mutta ne pojat taas on vähän junttieinareita aika iso osa. Pieni piiri pyörii ja pässi pököpäänä pök pök, muusta ne ei juuri ole tajunneet. Juominen ja naiminen...joo ei ole kovin korkealla tasolla, jos järkeäkin vaaditaan. Toki ne fiksummat onkin varmaan olleet kotona piilossa eikä kartsalla riekkumassa. Siksi ne on jääneet multa kokonaan pimentoon.
Nämä tytöt on kaupungissakin olleet ihan haluttua naisainesta ja moni onkin sen miehen löytänyt kaupungista. Näin ainakin monella omassa ikäluokassani tuppasi käymään. Nykyisestä menosta raskas sanoa. :)
Minä on vaan minä. Mieheni mielestä olin nätti ja kaunis, fiksu ja ihana, just se mikä elämästä puuttui että poikamiesvuodet ja tyttöjen ihmettely kotinurkilta kannatti jättää taakse. Joten tässä sitä ollaan. :) Olen itse oikeasti aika jäävi sanomaan juuta tai jaata itsestäni."Enkä ihan tuotakaan tajua, perhepaketti lapsineen ja taloineen, kun minusta parisuhde miehen kanssa on kivijalka jolle rakennetaan. Eli kyllä se mies itse pitää olla se ensisijainen juttu jota haetaan ja sen päälle sitten kyhätään oman näköinen elämä, yhdessä. Toki nyt kun on vanhempi itsekin, tämä juttu vähän jo aukenee eri valossa mullekin. :)"
Noinhan sen pitäisi mennä, ja tätä olen palstalla saarnannutkin kun naiset kertovat siitä kuinka A tyypin mies halutaan vaiheessa X ja B tyypin mies vaiheessa Y. Nyt kolmen kympin kynnyksellä huomaan ympärilläni paljon naisia jotka seurustelivat/paneskelivat aivan eri tyyppisten miesten kanssa - kunnes vakiintuminen alkoi pyöriä mielessä. Outo yhteensattuma että elättäjätyyppi alkoi kiinnostamaan tismalleen samalla hetkellä. Kun nämä naiset löytävät miehen, asunto ja lapset hankitaan nanosekunnissa. 12121212 kirjoitti:
"Enkä ihan tuotakaan tajua, perhepaketti lapsineen ja taloineen, kun minusta parisuhde miehen kanssa on kivijalka jolle rakennetaan. Eli kyllä se mies itse pitää olla se ensisijainen juttu jota haetaan ja sen päälle sitten kyhätään oman näköinen elämä, yhdessä. Toki nyt kun on vanhempi itsekin, tämä juttu vähän jo aukenee eri valossa mullekin. :)"
Noinhan sen pitäisi mennä, ja tätä olen palstalla saarnannutkin kun naiset kertovat siitä kuinka A tyypin mies halutaan vaiheessa X ja B tyypin mies vaiheessa Y. Nyt kolmen kympin kynnyksellä huomaan ympärilläni paljon naisia jotka seurustelivat/paneskelivat aivan eri tyyppisten miesten kanssa - kunnes vakiintuminen alkoi pyöriä mielessä. Outo yhteensattuma että elättäjätyyppi alkoi kiinnostamaan tismalleen samalla hetkellä. Kun nämä naiset löytävät miehen, asunto ja lapset hankitaan nanosekunnissa.Mitään suurempaa ongelmaahan ei olisi jos osa haluaisi vaihtaa tyypin A tyyppiin B ja toiset päinvastoin. Sitten senkun vaihdettaisiin ja kaikki olisi tyytyväisiä. Aina löytyy yksittäistapauksia, jotka onnistuvat vaihtonsa tekemään, mutta nuo ovat esimerkkeinä vähän "huonoja", koska kaikki eivät millään voi onnistua samassa.
- 12121212
scrg kirjoitti:
Mitään suurempaa ongelmaahan ei olisi jos osa haluaisi vaihtaa tyypin A tyyppiin B ja toiset päinvastoin. Sitten senkun vaihdettaisiin ja kaikki olisi tyytyväisiä. Aina löytyy yksittäistapauksia, jotka onnistuvat vaihtonsa tekemään, mutta nuo ovat esimerkkeinä vähän "huonoja", koska kaikki eivät millään voi onnistua samassa.
Niinpä. Mutta hommahan ei toimi noin koska harva nainen tekee ensin kolmekymppisenä lapset ja sitten muuttuu parikymppiseksi lapsettomaksi sinkuksi :D
- Pihtarikurppa
Typerys.
Mitä komea mies haluaa? Pillua, mieluiten heti.
Mitä ruma mies haluaa? Pillua, mieluiten heti.
Mitä tavismies haluaa? Pillua, mieluiten heti.
Mitä sinkkumies haluaa? Pillua, mieluiten heti.
Mitä varattu mies haluaa? Pillua, mieluiten heti.
Kun nuo ovat ne vaihtoehdot, niin miten luulet asioiden menevän? Osa naisista paneskelee niitä ketä haluaa, osa kuvittelee vielä löytävänsä "sen oikean" ja pettyy kerta toisensa jälkeen ja loput lyö hanskat tiskiin. Luulisi senkin jo kertovan teille kullin perässä eläville jotain, että moni nainen tosiaan ottaa mielummin lemmikkieläimen kuin jatkaa tuota pillusirkusta.- fiksummat.kriteerit
Typerys olet itse. En minä ainakaan minkään pillun perässä ole, vaan parisuhteen - naisen, jonka kanssa voi keskustella ja tehdä mielenkiitoisia juttuja. Seksi on osa parisuhdetta, mutta ei tärkeä. Voisin ottaa vaikka aseksuaalin. Oma käsi toimii jos tarve on.
Voit selittää asian itsellesi asian niin, että kaikki miehet haluaa vain ja ainoastaan pillua, koska se poistaa sinulta vastuun ja oman tahdon edes yrittää etsiä niitä muita. Hanskojen tiskiin lyöminen voi olla silti järkevää, jos uskoo että sirkuksesta ei mitään itselleen löytäisi.
- Pihtarikurppa
scrg kirjoitti:
Voit selittää asian itsellesi asian niin, että kaikki miehet haluaa vain ja ainoastaan pillua, koska se poistaa sinulta vastuun ja oman tahdon edes yrittää etsiä niitä muita. Hanskojen tiskiin lyöminen voi olla silti järkevää, jos uskoo että sirkuksesta ei mitään itselleen löytäisi.
Mitä muita? Miehet lähestyy naisia muna edellä, mutta eivät tajua, että niin tekevät myös kanssaveljet. Täälläkin polttavin ikuisuuskysymys on, että kuinka saada Pillua. Yksi jos toinenkin nainen on totaalisen kyllästynyt tuohon jatkuvaan vonkaamiseen enkä todellakaan ole ainoa, jolta on mennyt usko siihen, että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina. Mikä oikeus teillä on jatkuvasti vaatia seksiä? Ei mikään. Naisia pisteytetään kuin lehmiä maatalousnäyttelyssä perseen leveyden ja "käyttöasteen" mukaan tajuamatta sitä, että miehet itse ovat harmaata kyrpämassaa. Seksin puutteeseen nainen valitsee sen komeimman tietäen varsin hyvin, ettei siitäkään mitään syvempää tule, mutta jos kerran tekee mieli, niin mielummin panee sitten edes hyvännäköistä. Jos et tajua, mistä puhun, niin käännä asia toisin päin: haet kumppania ja saat jatkuvasti panoehdotuksia kaikennäköisiltä naisilta, joista kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut muusta kuin elimestäsi. Panetko kaunista, rumaa vai oletko pettyneenä kokonaan ilman?
- Naisasialooseri1
Kun nainen valitsee seksinpuutteeseen komean miehen niin hänen käyttöasteensa nousee ja mahdollisuus saada parisuhde heikkenee entisestään kun nainen on tunnetusti komeiden miesten spermaränni, varsinkin nettideiteissä komeat miehet kyllä kertovat muille keneltä sieltä saa reikää helposti. Jos nainen valitsisi oman tasoisensa eli tavis tai ruman miehen seksiin, niin asia ei olisi ihan niin paha.
Niin ja naisen markkina-arvon määrää ulkonäkö, ikä ja käyttöaste. Korkea käyttöaste halventaa naista ihan samalla tavalla kuin se halventaa autoakin, mitä useampi entinen omistaja ja mitä enemmän kilometerjä mittarissa, sitä arvottomampi ja se laskee myös uutena hienon auton arvoa, ihan samalla tavalla kuin korkea käyttöaste laskee nuorena kauniin naisen arvoa. Pihtarikurppa kirjoitti:
Mitä muita? Miehet lähestyy naisia muna edellä, mutta eivät tajua, että niin tekevät myös kanssaveljet. Täälläkin polttavin ikuisuuskysymys on, että kuinka saada Pillua. Yksi jos toinenkin nainen on totaalisen kyllästynyt tuohon jatkuvaan vonkaamiseen enkä todellakaan ole ainoa, jolta on mennyt usko siihen, että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina. Mikä oikeus teillä on jatkuvasti vaatia seksiä? Ei mikään. Naisia pisteytetään kuin lehmiä maatalousnäyttelyssä perseen leveyden ja "käyttöasteen" mukaan tajuamatta sitä, että miehet itse ovat harmaata kyrpämassaa. Seksin puutteeseen nainen valitsee sen komeimman tietäen varsin hyvin, ettei siitäkään mitään syvempää tule, mutta jos kerran tekee mieli, niin mielummin panee sitten edes hyvännäköistä. Jos et tajua, mistä puhun, niin käännä asia toisin päin: haet kumppania ja saat jatkuvasti panoehdotuksia kaikennäköisiltä naisilta, joista kukaan ei kuitenkaan ole kiinnostunut muusta kuin elimestäsi. Panetko kaunista, rumaa vai oletko pettyneenä kokonaan ilman?
Ehkä siellä ei sitten ole muita. Miksiköhän ei ole? Jos puhut palstasta, niin tännekin kirjoittaa varmasti monia miehiä, jotka ei edes mainitse pillua.
"mennyt usko siihen, että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä "
Miten sinä itse olet viestinyt miehille olevasi kiinnostunut heistä ihmisinä? Miten valitset ne kenestä olet kiinnostunut?
"haet kumppania ja saat jatkuvasti panoehdotuksia kaikennäköisiltä naisilta "
Eikö todellakaan mitään muuta. Myös ne joihin sinä otat yhteyttä ehdottavat heti panoa ensimmäisen tilaisuuden tullen?- sait.fanin
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ai hitto, sulla on kyllä sana hallussa!! "Harmaata kyrpämassaa.." :) :) :)
- uuuuuuuuuuuuuuuuu
scrg kirjoitti:
Ehkä siellä ei sitten ole muita. Miksiköhän ei ole? Jos puhut palstasta, niin tännekin kirjoittaa varmasti monia miehiä, jotka ei edes mainitse pillua.
"mennyt usko siihen, että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä "
Miten sinä itse olet viestinyt miehille olevasi kiinnostunut heistä ihmisinä? Miten valitset ne kenestä olet kiinnostunut?
Eikö todellakaan mitään muuta. Myös ne joihin sinä otat yhteyttä ehdottavat heti panoa ensimmäisen tilaisuuden tullen?Seksi otetaan puheeksi tavalla tai toisella muutaman viestin jälkeen. Treffeille ei haluta lähteä turhaan.
Pihtarikurppa kirjoitti:
"[...] että joku mies voisi olla kiinnostunut myös ihan ihmisenä ja mahdollisena kumppanina."
Valitettavan usein vain tällä tavalla olen saanut vastaukseksi kylmää olkapäätä ja lauseita "Olet ihana tyyppi, mutta meillä ei ole kemiaa.", "Olet mukava, mutta ollaanko vain kavereita."Pihtarikurppa kirjoitti:
Kysytään näin päin; Miten haluaisit miehen, joka haluaa paisuhteen, sinua lähestyvän ja osoittavan kiinnostuksensa, olematta kuitenkaan täysin platooninen kaveri ja olematta pillunperässä juoksija ja osoittamatta että olet niin viehättävä että seksi kanssasi kiinnostaa?
- 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ja sitten maassa on kuitenkin lukuisia miehiä jotka etsivät suhdetta. Kilttejä, kokemattomia, tms. Näistä todella suuri osa ei koskaan pääse treffeille ja nekin harvat kiltteilijät jotka pääsevat saavat "ei ollut sitä kemiaa"-tuomion. Vain pieni vähemmistö on pelimiehiä.
...ja kuitenkin naisten mukaan kaiki miehet haluavat seksiä ja heti.
Ainoa johtopäätös on että "kaikki miehet" tarkoittaa niitä miehiä jotka pääsevät treffeille.
Kuinka typerä pitää olla ettei osaa yhdistää näitä kahta asiaa? - nukkumaansiitä
scrg kirjoitti:
Eikö todellakaan mitään muuta. Myös ne joihin sinä otat yhteyttä ehdottavat heti panoa ensimmäisen tilaisuuden tullen?Pikkupojuitten nukkumameno aika on mennyt jo. Näin myöhään valvot.
- 815
Pihtarikurppa kirjoitti:
No varmaan jos kökötät (fyysisesti tai kuvainnollisesti) jossain odottamassa unelmien prinssiä, niin totta kai siinä kaikenlaisia miehiä tulee seksiä vonkaamaan. Miehet, jotka haluavat jotain ihan muuta, eivät vonkaa, joten eivät päädy tilastoihisi - selvä selection bias.
Pari vinkkiä:
- ole itse aloitteellinen, älä tyydy seuraamaan panomiesten aloitteita
- lähesty huomaamattoman, kiltin, asiallisen näköisiä miehiä
- kun valitset miestä, vaadi enemmän fiksuja juttuja ja sivistystä ja laita vähemmän painoarvoa kemialle, komeudelle ja supliikille - EiVonkaajaMies
12121212 kirjoitti:
Ja sitten maassa on kuitenkin lukuisia miehiä jotka etsivät suhdetta. Kilttejä, kokemattomia, tms. Näistä todella suuri osa ei koskaan pääse treffeille ja nekin harvat kiltteilijät jotka pääsevat saavat "ei ollut sitä kemiaa"-tuomion. Vain pieni vähemmistö on pelimiehiä.
...ja kuitenkin naisten mukaan kaiki miehet haluavat seksiä ja heti.
Ainoa johtopäätös on että "kaikki miehet" tarkoittaa niitä miehiä jotka pääsevät treffeille.
Kuinka typerä pitää olla ettei osaa yhdistää näitä kahta asiaa?Tai voi olla, että se kiltti ja kunnollinen mies pääsee treffeille, mutta ei jatkotreffeille, koska ei ole komea pelimies ("ei kemiaa"). Nainen antaa pakit miehille, jotka eivät ole vonkaajia, ja sitten valittaa, että kaikki miehet vonkaavat. No mitäs ette halua olla tekemisissä niiden miesten kanssa, jotka eivät vonkaa. "No kun eihän sitä voi alkaa suhteeseen jos ei tee mieli." Oma valintanne.
- Riiiiiiii
Pihtarikurppa kirjoitti:
"Harmaata kyrpämassaa" XD.
- musta.makkara.sisään
Riiiiiiii kirjoitti:
"Harmaata kyrpämassaa" XD.
Syö mustaa makkaraa, se kasvattaa massaa.
- Onnionniin
Tämä on niin totta kuin olla ja voi. Toivoisinkin naisten tekevän myös aloitteita, jos ovat kiinnostuneita. Monesti pakit on tullut, kun "kemiat" eivät kohdanneet.
Terv. Kiltti miehen alku.
- fiksummat.kriteerit
Ulkonäkökeskeistä diibadaabaa taas. Käsi ylös, kuka on oikeasti sitä mieltä, että ulkonäkö = kiinnostavuus/laatu kumppanina?
- grrnampo
Minä heitän miehenä nyt tiskiin yhden jutun. Järvi ei soutamalla kulu. Toki sen voi likainen vene saastuttaa. Niin voi puhdas venekin likaantua likaisessa järvessä.
Ja. Mitä helvettiä? Rumien miesten nussima nainenko olisi vähemmän käytetty\ei niin paha. Ei jumalauta.. :D
Pitäisikö minun ihan ok näköisenä, jopa komeaksi sanotun miehen mennä rumennusleikjaukseen ettei panemieni mauste käyttöarvo huonone? :D ei jumalauta taas :D
Hei: Ei kai kukaan poimi kaupan hedelmäosastollakaan pilaantunutta omenaa. Kyllä ne rumat, pintavikaiset omput jää sinne hyllyyn viimeiseksi otettavaksi Kyllähän nekin sitten mener lopulta kun ei ole parempia enää jäljellä.
Seksi on helvetin tärkeä osa suhdetta! Seksin ja lisääntymisen takia parisuhteita luodaan.
Ihme nillitystä täällä. Mies haluaa seksiä ja sitte mitä? Jos naisella on muutakin annettavaa niin sehän on helvetin hyvä juttu <3 - 8765
Kaunis nainen tai komea mies (jos ovat mukavia) tuskin tarvitsevat Internettiä seuran löytämiseen.
- että.silleen
Voi olla ett tarvitsis, mutt ei sieltä elämänkumppania varmaan löytyisi. Niin epätoivoinen en vielä ainakaan ole, ett netistä alkaisin etsimään.
Jonain päivä jossain, kävelee eteeni, ennemmin tai myöhemmin. En usko ett vimmatusti etsimällä oikean löytää...mutt sattumalta, onnenpotkusta ennemminkin. Unohdat sen seikan, että heissäkin on niitä jotka ovat ujoja ja eivät viihdy suurissa väkijoukoissa. Jolloin netti voi ollakin parempi ja helpompi tapa löytää se kumppani. :)
Ei tarvitse mennä änkyttämään ja "nolaamaan" itseään kansan silmien alla. Netissä tätä vaaraa ei ole, jos asiat hoituu privaatisti.sönkkö kirjoitti:
Unohdat sen seikan, että heissäkin on niitä jotka ovat ujoja ja eivät viihdy suurissa väkijoukoissa. Jolloin netti voi ollakin parempi ja helpompi tapa löytää se kumppani. :)
Ei tarvitse mennä änkyttämään ja "nolaamaan" itseään kansan silmien alla. Netissä tätä vaaraa ei ole, jos asiat hoituu privaatisti.Mutta sitten se pitäisi olla sellainen sivusto, jossa oikeasti olisi vain tälläisiä tai ainakin suurin osa.........joillekin "vääriä" on aivan liikaa, eikä siinä ole mitään järkeä tuhlata aikaa siihen, että lähes jokainen tuntuu siltä.......kun sanat eivät edelleenkään ole tekojen/toimien tae....
Jos homma tuntuu siellä olevan ihan samaa tai jopa pahempaa, kuin muissa "karjamarkkina" paikoissa, niin ei se siitä mihinkään muutu.......- 923
Taas oletus, että ulkonäkö on oleellinen osa parinvalintaa. Kyllä sen pitäisi olla pään sisäiset jutut, jotka ratkaisevat.
- m-i-e-s
Onneksi kuulun siihen komeaan kaksikkoon oikealla. =P (Tosin varmaan turha kuuluminen, kun ei harrasta nettideittejä.)
Miksi nainen ei löydä miestä? Vastasitko jo, että ne miehet vonkaa pelkkää seksiä, jonka vuoksi parisuhde ei toteudu? =P Tuossakin on nuo kaikki miehet laittaneet tuolle nätille silmälasipäiselle neidille viestiä. Ensimmäinen mies on kertonut, kuinka sisäinen kauneus on tärkeintä, eikä hänellä ole kavereita tai harrastuksia. Hänellä on myös kihti ja asuu äidin peräkammarissa. Seitsemän viestin jälkeen, kun ei ole vastausta tullut hän lähettää kuvan mikropeniksestään.
Seuraava mies laittaa suoraan kuvan peniksestään. Sitä seuraava keskustelee heti pelkkiä irstaita panojuttuja kuten, voisin tulla sun laseille. =P
Miksi ne kaksi vikaa panee? He eivät ikinä ottaneet koko asiaa esille, vaan keskittyivät johonkin mielenkiintoiseen kohtaan/seikkaan josta olivat innostuneita, kiihkeitä ja syvällisiä.
Miksi niillä kahdella komeimmalla oli noin vähän viestejä? - Ei kai yksikään nainen ehdi ottaa yhteyttä, kun kaikki muut miehet ovat laittaneet postin täyteen epämukavia vonkauksia. Menee koko aika tyhjentää epätoivoisesti vonkauksia, mitä tulee enemmän kuin ehtii poistaa. Profiilikin jää elämään, kun käyttäjä kyllästyy eikä jaksa pelkästään poistaa viestejä. Ne kaksi kiehtovaa yhteydenottoa hukkuu massaan.
Keski-ikäiset parisuhdekelvottomat käyttäytyvät tyypillisesti samalla tavalla kuin yläaste ikäinen. Liian monta viestiä, liian innostuneita, liian hyökkääviä ja päällekäyviä. Nainen kun on viikonlopun vaeltamassa ilman tekniikkaa, niin perjantai yhteydenoton lisäksi lauantaina on kuulusteltu miksi et vastaa ja sunnuntaina haukoteltu. (Maanantaina se nainen lukee ja perjantain hyvä alku päättyy lauantai ja sunnuntai virheeseen)
Miksi naiset eivät löydä, johtuu usean osan miesten samankaltaisesta kaavamaisesta toiminnasta.- Pihtarikurppa
Näin juuri. Pete_pjn tuossa kyseli, että miten toivoisit miehen käyttäytyvän? Näin alkuun, miten olisi vaikka kuin aikuinen? En ymmärrä, että mikä vika on hitaassa ja rauhallisessa tutustumisessa, ilman että pitää viritellä sitä teille vai meille -keskustelua saman tien. Hirveän iso plussa on, jos miehen kanssa syntyy hyvä keskusteluyhteys, sinun sanoin he siis keskustelevat innostuneesti jostain ihan muusta kuin seksistä.
Joku toinen kommentoi, että seksi otetaan lähes heti puheeksi, koska "ei treffeille lähdetä turhan takia". Niinpä, siis mies lähtee treffeille, että saisi pillua, mieluiten heti. Naiselle tuo on ihan sitä samaa seksin vonkaamista, mitä nuo suoraan elimensä kuvan lähettävät tekevät. Kumppania hakevalle naiselle ei ole mitään merkitystä, onko kullin kuvan lähettäjä ja irstaita juttuja kirjoittava/puhuva mies komea vai ruma, koska molemmat päätyvät siihen samaan limanuljaska -mappiin. Näille rumuuttaan ja saamattomuuttaan itkeville miehille sanon, ettei ruman miehen pillun vonkaus ole naisista tippaakaan sen hellyttävämpää ja jalompaa, kuin komean miehen ja harva nainen antaa pelkästä säälistä.
Ja entäpä se kemia? Seksiin ei tarvita kemiaa, varmasti miehet nyt ainakin tämän tietävät koska vonkaavat kaikilta kaksijalkaisilta kanasta kottikärryyn. Sen sijaan parisuhteeseen tarvitaan kemiaa ja sen lisäksi vielä tuhat muutakin ainesosaa, pelkkää pillua vonkaamalla se ei onnistu. - InhaKyynikko
"En ymmärrä, että mikä vika on hitaassa ja rauhallisessa tutustumisessa, ilman että pitää viritellä sitä teille vai meille -keskustelua saman tien. "
Etpä varmaankaan.
Noudattamalla antamaasi ohjetta käy näin:
-"Sä oot tosi ihana ihminen, mutta meillä ei vain ole kemiaa"
-"Mä haluaisin että me voitais olla vain kavereita"
-"Susta saa joku vielä tosi ihanan miehen"
Ottamalla reippaasti hanurista kiinni käy näin:
-"Sika!"
-"Hei rauhoitu nyt! Tutustutaan ensin paremmin"
-"Se vain tapahtui"
Miksi ei siis suoraan asiaan?
Se, että joku yksittäinen nainen ei tykkää on aivan yksi ja sama. - AcademicGentleman
Pihtarikurppa kirjoitti:
Näin juuri. Pete_pjn tuossa kyseli, että miten toivoisit miehen käyttäytyvän? Näin alkuun, miten olisi vaikka kuin aikuinen? En ymmärrä, että mikä vika on hitaassa ja rauhallisessa tutustumisessa, ilman että pitää viritellä sitä teille vai meille -keskustelua saman tien. Hirveän iso plussa on, jos miehen kanssa syntyy hyvä keskusteluyhteys, sinun sanoin he siis keskustelevat innostuneesti jostain ihan muusta kuin seksistä.
Joku toinen kommentoi, että seksi otetaan lähes heti puheeksi, koska "ei treffeille lähdetä turhan takia". Niinpä, siis mies lähtee treffeille, että saisi pillua, mieluiten heti. Naiselle tuo on ihan sitä samaa seksin vonkaamista, mitä nuo suoraan elimensä kuvan lähettävät tekevät. Kumppania hakevalle naiselle ei ole mitään merkitystä, onko kullin kuvan lähettäjä ja irstaita juttuja kirjoittava/puhuva mies komea vai ruma, koska molemmat päätyvät siihen samaan limanuljaska -mappiin. Näille rumuuttaan ja saamattomuuttaan itkeville miehille sanon, ettei ruman miehen pillun vonkaus ole naisista tippaakaan sen hellyttävämpää ja jalompaa, kuin komean miehen ja harva nainen antaa pelkästä säälistä.
Ja entäpä se kemia? Seksiin ei tarvita kemiaa, varmasti miehet nyt ainakin tämän tietävät koska vonkaavat kaikilta kaksijalkaisilta kanasta kottikärryyn. Sen sijaan parisuhteeseen tarvitaan kemiaa ja sen lisäksi vielä tuhat muutakin ainesosaa, pelkkää pillua vonkaamalla se ei onnistu.Oletko lahjakas tai älykäs missään tai osaatko mitään hyvin? Jos et niin ei ihme että miestä ei kiinnosta. Tablettia räpläävät akan kuvatukset jotka toistelevat trendikkäitä puheenparsia on jo niin nähty. Lisäksi kurpalla on tuhannen kullin tuijotus. silmäpussit ja tyhjä lompsa kun ei ole ikinä amista ja ammattikorkeakoulua pidemmälle jaksanut opiskella!
- Pihtarikurppa
AcademicGentleman kirjoitti:
Oletko lahjakas tai älykäs missään tai osaatko mitään hyvin? Jos et niin ei ihme että miestä ei kiinnosta. Tablettia räpläävät akan kuvatukset jotka toistelevat trendikkäitä puheenparsia on jo niin nähty. Lisäksi kurpalla on tuhannen kullin tuijotus. silmäpussit ja tyhjä lompsa kun ei ole ikinä amista ja ammattikorkeakoulua pidemmälle jaksanut opiskella!
Aniharva mies pääsee niin pitkälle, että voisi omakohtaisesti arvioida mun lahjakkuutta/älykkyyttä/osaamista. Tai ilmeisesti pitäisi ensin antaa pillua ja runsaasti, ja sitten ehkä jotakuta itsensä loppuun nainutta miestä voisi kiinnostaa joku muukin minussa. Ei kiitos.
Tuo tuhannen kullin tuijotus on vitsi. Tai ehkä toive? Kurpilla noita ei ole, mutta niillä 20-30 -vuotiailla sarjadeittailijoilla ehkä. Ei se ole sen viehättävämpää kuin miesten kahden tuhannen pillun mulkoilu.
Sillähän ei palstankaan mielestä ole tässä pariutumisasiassa mitään merkitystä, että olen suorittanut akateemisen loppututkinnon enkä ole köyhä ja varaton. Ja minunkaltaisia kurppia on olemassa enemmänkin. - HerraPorkkana
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ja entäpä se kemia? Seksiin ei tarvita kemiaa, varmasti miehet nyt ainakin tämän tietävät koska vonkaavat kaikilta kaksijalkaisilta kanasta kottikärryyn. Sen sijaan parisuhteeseen tarvitaan kemiaa ja sen lisäksi vielä tuhat muutakin ainesosaa, pelkkää pillua vonkaamalla se ei onnistu."Näin alkuun, miten olisi vaikka kuin aikuinen? En ymmärrä, että mikä vika on hitaassa ja rauhallisessa tutustumisessa, ilman että pitää viritellä sitä teille vai meille -keskustelua saman tien. "
Ei tuossa mitään vikaa olekaan ja omalta osaltani allekirjoitan tuon. Omat parisuhteeni nykyinen mukaan laskettuna, ovat aina alkaneet rauhallisesta tutustumisesta. Parisuhde on minulle sen verran iso juttu, ettei sen kanssa pidä hosua ja hätäillä. Nykyisessä suhteessani me menimme sänkyyn siinä kuukauden tapailun jälkeen. - Pihtarikurppa
InhaKyynikko kirjoitti:
"En ymmärrä, että mikä vika on hitaassa ja rauhallisessa tutustumisessa, ilman että pitää viritellä sitä teille vai meille -keskustelua saman tien. "
Etpä varmaankaan.
-"Sika!"
-"Se vain tapahtui"
Se, että joku yksittäinen nainen ei tykkää on aivan yksi ja sama.Jos on pelkkää panoa vailla, niin joo, varmaan tuo suoraan perseeseen kiinni -lähestyminen sitten toimii kun miehet sitä niin innokkaasti harrastaa. Parisuhdetta hakevat ei välttämättä lämpene. Itse tarkoitin nimenomaan tuota parisuhdetta, että satunnaista irtopanoa. Mutta sinäkin taidat olla vain panojen perässä, joten et ymmärrä mistä puhun.
- jjjhhhhfffffnnn
InhaKyynikko kirjoitti:
Etpä varmaankaan.
-"Sika!"
-"Se vain tapahtui"
Se, että joku yksittäinen nainen ei tykkää on aivan yksi ja sama.Onko toiminut? Ei taatusti.
- jep.jep.jep
"Keski-ikäiset parisuhdekelvottomat käyttäytyvät tyypillisesti samalla tavalla kuin yläaste ikäinen. Liian monta viestiä, liian innostuneita, liian hyökkääviä ja päällekäyviä."
Miksi näin on?
--------------------------------------------------------------------------------------------
-Nähdään, nähdään, nähdää, nähdään!! Tässä on mun numero...
-No, aika paljon näitä tulee.. Olis kiva tutustua vähän paremmin ensin. Jos aina lähtis treffeille kun joku pyytää, olis kyllä joka päivä jotain ohjelmaa..
-No NÄHDÄÄNKÖ?? EI SIT! (Mies siirtyy seuraavaan profiiliin. Kalastelu jatkuu yhtä tökerösti parin viikon välein. Profiili ei poistu treffipalstalta koskaan.)
--------------------------------------------------------------------------------------------
Eikö Siperia opeta? Jos yksi tapa ei toimi, niin miksi ei muuta käytöstään. - m-i-e-s
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ja entäpä se kemia? Seksiin ei tarvita kemiaa, varmasti miehet nyt ainakin tämän tietävät koska vonkaavat kaikilta kaksijalkaisilta kanasta kottikärryyn. Sen sijaan parisuhteeseen tarvitaan kemiaa ja sen lisäksi vielä tuhat muutakin ainesosaa, pelkkää pillua vonkaamalla se ei onnistu.Kyllä, täytyisi toimia aikuismaisesti, myös kohdella toista aikuismaisesti ja ihmisenä. Myös lapsenomaiselle leikille on aikansa ja paikkansa, mutta tällöinkin pitää osata olla pilke silmäkulmassa ja kiusoitteleva, ei uhmaikäinen pahainen kakara sylkemässä päin ja potkimassa roska-astioita toimi.
Treffeille pitää lähteä ilman taka-ajatuksia ja odotuksia, ainoastaan viihtymään, tutustumaan ja pitämään hauskaa. (Seksi kyllä tulee ihan itsestään, jos on tullakseen. Siihen voi mennä tunti tai 6kk, voi myös olla kokonaan tulematta.) Sitten jos ei viihdy ja hauskakin lähti ovesta, voi itse myös ilmoittaa asiasta ja poistua paikalta. =)
(Miesten suurimmat ongelmat on taka-ajatukset, odotukset ja treffikumppanin täytyy pitää hänestä, tuoda se heti esille, tehdä ja ilmaista positiivisia asioita, viedä jatkoille tms. aka lapsi; mulle kaikki heti nyt, minä, minä, minä, tahtoo, tahtoo, tahtoo, haluu, haluu, haluu ja itkupotkuraivarit. Tai jollakin muulla tavalla näkyy ja kuuluu.)
Treffeihin voi aina sisällyttää useamman kärpäsen. =) Treffit toimii, ilta jatkuu, mennään sillä. Ei toimi, kas kummaa kun sitten voikin hengata tuttujen tms. kanssa tai käydä siinä vaasikaupassa, mihin myöskään ei erikseen tulisi lähdettyä. (Kun jos nyt kumminkin on lähtenyt kaupungille, niin voi sitä treffien jälkeen mennä yksin tai seuralaisen kanssa leffaan)
Keskustelevan miehen ja vonkaavan tms. miehen ero on kärjistetysti alla.
Vonkaava tms. mies: Ai harrastat tankotanssia, ootko jonkun tissibaarin strippari. Voisin runkata kun twerkkaat mut edessä jne...
Keskusteleva mies googlettais tankotanssin ja koska se on vastapuolelle harrastus, hän ottaisi ko. asian positiivisesti yhdistämättä sitä yhtään mihinkään. Itse harrastukseen hän esittäisi kysymyksiä ja toteamuksia, ehkä myös vitsailisi itsellään. (mm. kiehtova harrastus, vaatii notkeutta tms., itse taittaisin niskani, kauanko olet harrastanut jne. Käytännössä keskitytään kiinnostavan henkilön harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin, eikä silmissä, viesteissä, telepatiassa tai muussakaan käytöksessä ja olemuksessa ole tuhannen pimpsan tuijotus. =D) - m-i-e-s
jep.jep.jep kirjoitti:
"Keski-ikäiset parisuhdekelvottomat käyttäytyvät tyypillisesti samalla tavalla kuin yläaste ikäinen. Liian monta viestiä, liian innostuneita, liian hyökkääviä ja päällekäyviä."
Miksi näin on?
-Nähdään, nähdään, nähdää, nähdään!! Tässä on mun numero...
-No, aika paljon näitä tulee.. Olis kiva tutustua vähän paremmin ensin. Jos aina lähtis treffeille kun joku pyytää, olis kyllä joka päivä jotain ohjelmaa..
-No NÄHDÄÄNKÖ?? EI SIT! (Mies siirtyy seuraavaan profiiliin. Kalastelu jatkuu yhtä tökerösti parin viikon välein. Profiili ei poistu treffipalstalta koskaan.)
Eikö Siperia opeta? Jos yksi tapa ei toimi, niin miksi ei muuta käytöstään.Siperia ei opeta, kun Siperiassa ei ole opettajaa. =) (Sitäpaitsi kun Siperiaan saadaan opettaja, harvemmin kukaan kuuntelee, keskittyy saati sisäistää. Helpompi on aina mutta kun ja muut tekosyyt.)
- 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Aniharva mies pääsee niin pitkälle, että voisi omakohtaisesti arvioida mun lahjakkuutta/älykkyyttä/osaamista. Tai ilmeisesti pitäisi ensin antaa pillua ja runsaasti, ja sitten ehkä jotakuta itsensä loppuun nainutta miestä voisi kiinnostaa joku muukin minussa. Ei kiitos.
Tuo tuhannen kullin tuijotus on vitsi. Tai ehkä toive? Kurpilla noita ei ole, mutta niillä 20-30 -vuotiailla sarjadeittailijoilla ehkä. Ei se ole sen viehättävämpää kuin miesten kahden tuhannen pillun mulkoilu.
Sillähän ei palstankaan mielestä ole tässä pariutumisasiassa mitään merkitystä, että olen suorittanut akateemisen loppututkinnon enkä ole köyhä ja varaton. Ja minunkaltaisia kurppia on olemassa enemmänkin.Onko itsellesi tullut mieleen että jospa olet yliarvioinut akateemisen loppututkintosi merkityksen? Ehkä on ymmärrettävää ettei ole miehelle ratkaisevaa oletko suorittanut tutkinnon yliopistossa vuonna kivi ja miekka?
Se on hyvä ettet ole täysin varaton ja koulutuskin löytyy. Mutta kyllä se yliopisto on samalla viivalla amkin tai amiksen tms kanssa. Jos kuvittelet ansaitsevasi sillä perusteella menestyvämmän, karismaattisemman, sosiaalisemman, tms miehen - ei ihme että tilanteesi näyttää synkältä.
Ja yhäkin, enemmistölle naisista herrasmiesmäisyys = ei kemiaa. Jos joukossa on yksi pihtarikurppa jonka sytyttää herrasmiemäisyys (kunhan mies on pitkä, komea, menestynyt, koulutettu, hyvätuloinen, sosiaalinen, jne)...ei se muuta suurta kuvaa yhtään mihinkään. - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Onko itsellesi tullut mieleen että jospa olet yliarvioinut akateemisen loppututkintosi merkityksen? Ehkä on ymmärrettävää ettei ole miehelle ratkaisevaa oletko suorittanut tutkinnon yliopistossa vuonna kivi ja miekka?
Se on hyvä ettet ole täysin varaton ja koulutuskin löytyy. Mutta kyllä se yliopisto on samalla viivalla amkin tai amiksen tms kanssa. Jos kuvittelet ansaitsevasi sillä perusteella menestyvämmän, karismaattisemman, sosiaalisemman, tms miehen - ei ihme että tilanteesi näyttää synkältä.
Ja yhäkin, enemmistölle naisista herrasmiesmäisyys = ei kemiaa. Jos joukossa on yksi pihtarikurppa jonka sytyttää herrasmiemäisyys (kunhan mies on pitkä, komea, menestynyt, koulutettu, hyvätuloinen, sosiaalinen, jne)...ei se muuta suurta kuvaa yhtään mihinkään.En edes kerro tutkinnostani, ellei asia tule miehen aloitteesta puheeksi. Jostain syystä moni silti kysyy, että mitä teen työkseni tai missä olen opiskellut. Enkä kuvittele _ansaitsevani_ yhtäkään miestä, koska mielestäni koko sana on epäsopiva kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Ei kai ihmistä ansaita työllä tai muillakaan ihme meriiteillä, vai ovatko miehet (kierto)palkintoja, jotka voi noutaa jostain mystisestä paikasta sitten kun on riittävästi "statusta"? Päinvastoin ajattelen, että sillä mitä teen tai mitä olen opiskellut, ei ole hitonkaan väliä - mies joko pitää minusta tai ei pidä. Miehille sen sijaan näyttää olevan kova pala myöntää, ettei naisiakaan _ansaita_, vaan loppujen lopuksi pari- tai seksisuhde syntyy tai kaatuu persoonan varassa. Nainen joko pitää tai ei pidä sinusta, oli sulla päällä Armanin puku tai pieruverkkarit.
- 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
En edes kerro tutkinnostani, ellei asia tule miehen aloitteesta puheeksi. Jostain syystä moni silti kysyy, että mitä teen työkseni tai missä olen opiskellut. Enkä kuvittele _ansaitsevani_ yhtäkään miestä, koska mielestäni koko sana on epäsopiva kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Ei kai ihmistä ansaita työllä tai muillakaan ihme meriiteillä, vai ovatko miehet (kierto)palkintoja, jotka voi noutaa jostain mystisestä paikasta sitten kun on riittävästi "statusta"? Päinvastoin ajattelen, että sillä mitä teen tai mitä olen opiskellut, ei ole hitonkaan väliä - mies joko pitää minusta tai ei pidä. Miehille sen sijaan näyttää olevan kova pala myöntää, ettei naisiakaan _ansaita_, vaan loppujen lopuksi pari- tai seksisuhde syntyy tai kaatuu persoonan varassa. Nainen joko pitää tai ei pidä sinusta, oli sulla päällä Armanin puku tai pieruverkkarit.
Voin kokemuksesta sanoa ettei asia ole noin.
Syy miksi et tajua sitä on halo-efekti. Yhdessä testissä miesten ulkonäkö arvioitiin kahta pistettä paremmaksi kun ammatti vaihdettiin parempaan. Raha ja status luovat sädekehän miehen muiden ominaisuuksien päälle. Esim. pieruverkkareihin pukeutunut statusmies on "tavallinen", sanan positiivisessa merkityksessä. - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Syy miksi et tajua sitä on halo-efekti. Yhdessä testissä miesten ulkonäkö arvioitiin kahta pistettä paremmaksi kun ammatti vaihdettiin parempaan. Raha ja status luovat sädekehän miehen muiden ominaisuuksien päälle. Esim. pieruverkkareihin pukeutunut statusmies on "tavallinen", sanan positiivisessa merkityksessä.No, olen eri mieltä tästä sun kanssasi loppuun saakka. Mutta luulen, että kun näitä tutkimuksia tehdään, niin ne toteutetaan nimenomaan digitaalisesti - samalla periaatteella kuin nettideititkin toimii. Siinä listataan eri ominaisuuksia ja liimataan kuva tai kaksi päälle, ja sitten kysytään, että kuka näistä kandidaateista olisi se kiinnostavin. Toimii yhtä hyvin kuin ne nettideititkin.
Mun mielestä koko nettideittailussa, samoin kuin noissa "tutkimuksissa", jää jotain todella oleellista puuttumaan, kun ihmiset eivät kohtaa kasvotusten, vaan ominaisuuksia arvoidaan jonkun steriilin ostolistan pohjalta teennäisesti rakennetussa ympäristössä. Voisin mukavasti lukea netistä, että komea sinkkumieslääkäri etsii elämänsä rakkautta, mutta sitten kun tapaisin ko. tyypin livenä, niin välitön reaktioni olisi ei kiitos. Vaikka kaikki profiilin kohdat olisivat täydellisiä, joku miehessä aiheuttaa silti hylkimisreaktion. Sama toimii toisinpäin - voin hyvin kuvitella tapaavani ensi kertaa miehen livenä ja kiinnostua, mutta jos lukisin samaisen tyypin profiilin netistä, niin poistoon menisi.
Mutta minäpä en ole nettideittisaitella, juuri tuosta syystä. Pihtarikurppa kirjoitti:
No, olen eri mieltä tästä sun kanssasi loppuun saakka. Mutta luulen, että kun näitä tutkimuksia tehdään, niin ne toteutetaan nimenomaan digitaalisesti - samalla periaatteella kuin nettideititkin toimii. Siinä listataan eri ominaisuuksia ja liimataan kuva tai kaksi päälle, ja sitten kysytään, että kuka näistä kandidaateista olisi se kiinnostavin. Toimii yhtä hyvin kuin ne nettideititkin.
Mun mielestä koko nettideittailussa, samoin kuin noissa "tutkimuksissa", jää jotain todella oleellista puuttumaan, kun ihmiset eivät kohtaa kasvotusten, vaan ominaisuuksia arvoidaan jonkun steriilin ostolistan pohjalta teennäisesti rakennetussa ympäristössä. Voisin mukavasti lukea netistä, että komea sinkkumieslääkäri etsii elämänsä rakkautta, mutta sitten kun tapaisin ko. tyypin livenä, niin välitön reaktioni olisi ei kiitos. Vaikka kaikki profiilin kohdat olisivat täydellisiä, joku miehessä aiheuttaa silti hylkimisreaktion. Sama toimii toisinpäin - voin hyvin kuvitella tapaavani ensi kertaa miehen livenä ja kiinnostua, mutta jos lukisin samaisen tyypin profiilin netistä, niin poistoon menisi.
Mutta minäpä en ole nettideittisaitella, juuri tuosta syystä.Aikalailla samaistun sinun pohdintaan ja ajatuksiin, siis ainakin näihin mitä olet nyt tämän yhden kommentin alle kirjoittanut, vaikka mies olenkin.......pieniä eroavaisuuksia tietenkin sukupuolesta johtuen....
- että.silleen
12121212 kirjoitti:
Syy miksi et tajua sitä on halo-efekti. Yhdessä testissä miesten ulkonäkö arvioitiin kahta pistettä paremmaksi kun ammatti vaihdettiin parempaan. Raha ja status luovat sädekehän miehen muiden ominaisuuksien päälle. Esim. pieruverkkareihin pukeutunut statusmies on "tavallinen", sanan positiivisessa merkityksessä.Hienoa, sinä se tiedät paremmin; mitä yksittäinen nainen itse tuntee/kokee asiat!
Tätä samaa asiaa olen sulle muutamaan otteeseen yrittänyt selittää! Pihtarikurppa osasi sen ihan yksinkertaisesti selittää sullekin, mutt sinä kumoat sen hölynpölynä!
Kai me naiset yksilöinä ollaan sentään oman itsemme asiantuntijoita? En ole väittänyt ett kaikki naisten tunteet.... tai ovat sitä tai tätä. Omaa tunnettani olen tulkinnut...kuten tekee Pihtarikurppakin... ja meitä on enemmänkin täällä jossakin.
Teorioissa on AINA poikkeamia ja muuttuja tekijöitä... kuten sijoitusneuvonnassakin, jonka sulle pitäisi olla tutumpi käsite! Koitappa ymmärtää se halo-efektis oikein.
Eipä mulla muuta, sulla on vielä pari oppituntia opiskelematta... aiheesta naiset! - Riiiiiiiiiiiiiiii
AcademicGentleman kirjoitti:
Oletko lahjakas tai älykäs missään tai osaatko mitään hyvin? Jos et niin ei ihme että miestä ei kiinnosta. Tablettia räpläävät akan kuvatukset jotka toistelevat trendikkäitä puheenparsia on jo niin nähty. Lisäksi kurpalla on tuhannen kullin tuijotus. silmäpussit ja tyhjä lompsa kun ei ole ikinä amista ja ammattikorkeakoulua pidemmälle jaksanut opiskella!
Tuhannen mulkun Maija on samanlainen satuhahmo kuin Tittelintuure ja Aku Ankka. Lakatkaa viljelmästä näitä kliseitä niin olette paljon uskottavampia.
- Riiiiiiiii
että.silleen kirjoitti:
Hienoa, sinä se tiedät paremmin; mitä yksittäinen nainen itse tuntee/kokee asiat!
Tätä samaa asiaa olen sulle muutamaan otteeseen yrittänyt selittää! Pihtarikurppa osasi sen ihan yksinkertaisesti selittää sullekin, mutt sinä kumoat sen hölynpölynä!
Kai me naiset yksilöinä ollaan sentään oman itsemme asiantuntijoita? En ole väittänyt ett kaikki naisten tunteet.... tai ovat sitä tai tätä. Omaa tunnettani olen tulkinnut...kuten tekee Pihtarikurppakin... ja meitä on enemmänkin täällä jossakin.
Teorioissa on AINA poikkeamia ja muuttuja tekijöitä... kuten sijoitusneuvonnassakin, jonka sulle pitäisi olla tutumpi käsite! Koitappa ymmärtää se halo-efektis oikein.
Eipä mulla muuta, sulla on vielä pari oppituntia opiskelematta... aiheesta naiset!Joo. tämä kyseinen herran on palstan ylevimpiä besserwissereitä. Minullekin on ystävällisesti kertonut millaisia miehiä minulla oli 90-luvulla....
- 12121212
että.silleen kirjoitti:
Hienoa, sinä se tiedät paremmin; mitä yksittäinen nainen itse tuntee/kokee asiat!
Eipä mulla muuta, sulla on vielä pari oppituntia opiskelematta... aiheesta naiset!"Hienoa, sinä se tiedät paremmin; mitä yksittäinen nainen itse tuntee/kokee asiat!"
Kiitos! :) Mutta pakko tunnustaa etten osaa oikeasti lukea ajatuksia. Aika usein teen yleistyksen, joka 99% todennäköisyydellä osuu oikeaan ;) Tietysti monet palstanaisista vahvistavat rivien väleissä olevansa samanlaisia kuin muutkin. - Truth_over_lie
m-i-e-s kirjoitti:
Kyllä, täytyisi toimia aikuismaisesti, myös kohdella toista aikuismaisesti ja ihmisenä. Myös lapsenomaiselle leikille on aikansa ja paikkansa, mutta tällöinkin pitää osata olla pilke silmäkulmassa ja kiusoitteleva, ei uhmaikäinen pahainen kakara sylkemässä päin ja potkimassa roska-astioita toimi.
Treffeille pitää lähteä ilman taka-ajatuksia ja odotuksia, ainoastaan viihtymään, tutustumaan ja pitämään hauskaa. (Seksi kyllä tulee ihan itsestään, jos on tullakseen. Siihen voi mennä tunti tai 6kk, voi myös olla kokonaan tulematta.) Sitten jos ei viihdy ja hauskakin lähti ovesta, voi itse myös ilmoittaa asiasta ja poistua paikalta. =)
(Miesten suurimmat ongelmat on taka-ajatukset, odotukset ja treffikumppanin täytyy pitää hänestä, tuoda se heti esille, tehdä ja ilmaista positiivisia asioita, viedä jatkoille tms. aka lapsi; mulle kaikki heti nyt, minä, minä, minä, tahtoo, tahtoo, tahtoo, haluu, haluu, haluu ja itkupotkuraivarit. Tai jollakin muulla tavalla näkyy ja kuuluu.)
Treffeihin voi aina sisällyttää useamman kärpäsen. =) Treffit toimii, ilta jatkuu, mennään sillä. Ei toimi, kas kummaa kun sitten voikin hengata tuttujen tms. kanssa tai käydä siinä vaasikaupassa, mihin myöskään ei erikseen tulisi lähdettyä. (Kun jos nyt kumminkin on lähtenyt kaupungille, niin voi sitä treffien jälkeen mennä yksin tai seuralaisen kanssa leffaan)
Keskustelevan miehen ja vonkaavan tms. miehen ero on kärjistetysti alla.
Vonkaava tms. mies: Ai harrastat tankotanssia, ootko jonkun tissibaarin strippari. Voisin runkata kun twerkkaat mut edessä jne...
Keskusteleva mies googlettais tankotanssin ja koska se on vastapuolelle harrastus, hän ottaisi ko. asian positiivisesti yhdistämättä sitä yhtään mihinkään. Itse harrastukseen hän esittäisi kysymyksiä ja toteamuksia, ehkä myös vitsailisi itsellään. (mm. kiehtova harrastus, vaatii notkeutta tms., itse taittaisin niskani, kauanko olet harrastanut jne. Käytännössä keskitytään kiinnostavan henkilön harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin, eikä silmissä, viesteissä, telepatiassa tai muussakaan käytöksessä ja olemuksessa ole tuhannen pimpsan tuijotus. =D)ootko poikuttaas edes menettäny? Missä ihmemaassa elät? Jos haluat seksiä kysy suoraan/iske pua taktiikalla ja säästä aikaa kummallekkin. Jos sisin beta on niin voimakas että pitää tissutella ja leikitellä herrasmiestä parittelun saavuttamiseksi be my guest. Mutta ÄLÄ MISSÄÄN HEMMETIN NIMESSÄ OPETA MUILLE ETTÄ SE OLISI TOIMIVA PARITTELU STRATEGIA. Sun kaltaisten idioottien takia luulin kiltillä ja rauhallisella tutustumisella ja aina antaen partnerille tilaa hengittää ja olin aina apuna tai tunne tampponina tarvittaessa. Mihin se toi? No poikuus säilyi ja naiset haluu ihanaks kaveriks jota voi hassutella ja kutsua söpöksi. Tarvittaessa on aina valkoritari joka on valmis tarttumaan miekkaan aina kun prinsessa vaatii. Sun kaltasten luusereiden takia lisää tälläaäsiä luusereita tulee maapallolle.
Truth_over_lie kirjoitti:
ootko poikuttaas edes menettäny? Missä ihmemaassa elät? Jos haluat seksiä kysy suoraan/iske pua taktiikalla ja säästä aikaa kummallekkin. Jos sisin beta on niin voimakas että pitää tissutella ja leikitellä herrasmiestä parittelun saavuttamiseksi be my guest. Mutta ÄLÄ MISSÄÄN HEMMETIN NIMESSÄ OPETA MUILLE ETTÄ SE OLISI TOIMIVA PARITTELU STRATEGIA. Sun kaltaisten idioottien takia luulin kiltillä ja rauhallisella tutustumisella ja aina antaen partnerille tilaa hengittää ja olin aina apuna tai tunne tampponina tarvittaessa. Mihin se toi? No poikuus säilyi ja naiset haluu ihanaks kaveriks jota voi hassutella ja kutsua söpöksi. Tarvittaessa on aina valkoritari joka on valmis tarttumaan miekkaan aina kun prinsessa vaatii. Sun kaltasten luusereiden takia lisää tälläaäsiä luusereita tulee maapallolle.
"Sun kaltaisten idioottien takia luulin kiltillä ja rauhallisella tutustumisella ja aina antaen partnerille tilaa hengittää ja olin aina apuna tai tunne tampponina tarvittaessa. Mihin se toi? No poikuus säilyi"
Suomennos siis......luulit ansaitsevasi "römpsää".....kiltillä ja kunnollisella käytöksellä?........se ei ole kilttiä, vaan jotain muuta....olet "mr niceguy", jos käyttäydyt vain siksi sillä tavalla, että saisit palkinnoksi jotain tai "ansaitsisit" sen varjolla jotain.......
Kiltillä ja kunnollinen voi olla myös luonnostaan, eli olettaa ainakin muidenkin olevan edes suunnilleen samanlaisia kuin itsekin on......mikä tosin ei pidä monen kohdalla paikkansa, siis se että ovat kilttejä ja kunnollisia..........
Sitten kun tajuaa, että on ollut sinisilmäinen, naivi ja hyväuskoinen, niin se on omanlaisensa mullistus ja maailmankuva muuttuu realistisemmaksi kokonaisuudessaan, kun nielee pala, palalta totuutta kurkustaan........mutta nyt siis puhun taas oikeasti kilteistä, jotka eivät ole luulleet "ansaitsevansa" käytöksellään mitään, vaan ovat siis luulleet muidenkin olevan edes sinnepäin "kilttejä".....- m-i-e-s
Truth_over_lie kirjoitti:
ootko poikuttaas edes menettäny? Missä ihmemaassa elät? Jos haluat seksiä kysy suoraan/iske pua taktiikalla ja säästä aikaa kummallekkin. Jos sisin beta on niin voimakas että pitää tissutella ja leikitellä herrasmiestä parittelun saavuttamiseksi be my guest. Mutta ÄLÄ MISSÄÄN HEMMETIN NIMESSÄ OPETA MUILLE ETTÄ SE OLISI TOIMIVA PARITTELU STRATEGIA. Sun kaltaisten idioottien takia luulin kiltillä ja rauhallisella tutustumisella ja aina antaen partnerille tilaa hengittää ja olin aina apuna tai tunne tampponina tarvittaessa. Mihin se toi? No poikuus säilyi ja naiset haluu ihanaks kaveriks jota voi hassutella ja kutsua söpöksi. Tarvittaessa on aina valkoritari joka on valmis tarttumaan miekkaan aina kun prinsessa vaatii. Sun kaltasten luusereiden takia lisää tälläaäsiä luusereita tulee maapallolle.
Olenko poikuuttani menettänyt? Kyllä, se meni teini-iässä ollessani poika.
Missä ihmemaassa elän? Mikä-mikä maa, Ruotsi, Suomi tai jokin muu Euroopan valtio.
Jos haluan seksiä, saan sitä halutessani, sitä kyllä saa haluamattakin. Pua taktiikka on luotu juuri niille onnettomille tapauksille, jotka eivät kykene käyttämään omia aivojaan. Ainoa mitä pua taktiikka sinulle antaa on informaatio, miten joku muu saa naista, sinähän et sillä saa kuin kalliin tilisiirron, josta x-määrä rahaa menee jonkun toisen viikonloppu elämiseen. Jotta pua taktiikkasi toimii, sinun pitäisi olla peilikuva juuri siitä kenellä ne on toiminut. (Kuten hyvin ruskettunut, 190cm pitkähiuksinen atleettinen gigolo, joka ajelee ferrarilla ja asuu kartanossa, nimenkin olisi parempi olla Antonio). Seksin kysyminen suoraan on typerin mahdollinen teko ja lausahdus, siinä kustaan omat murot suoraan, ilman että toisessa on edes mitään mielenkiintoa herännyt. (Sitäpaitsi kaikkia ei pidä, eikä kannata edes panna.)
Herrasmiestä ei pidä leikitellä, sitä joko on tai ei ole. Naiseen tutustumalla häntä voi halutessaan myöhemmin kiusoitella flirttailemalla poikamaisesti ja katsoa voiko kiekon laittaa maaliin vai otetaanko seuraava vastus ja uusi ottelu. Parittelu saavutetaan ihan olemalla oma itsensä ja yrittämättä. Sama kuin menet ongelle. Ota jokin joki missä on särkikaloja. Lahnaa saattaa tulla pelkällä koukulla, jotain parempaa kun siihen laittaa madon, taikinaa tai vaikka leipää. Kun kala syö, on ihan oma asia vedätkö kalan rantaan vai jätätkö vetämättä. Typerintä on tehdä itsestään idiootti ja kiertää ravintolasta ravintolaan kysymään jokaiselta annatko pillua, kuin katsoa hetkenaikaa, kelpaako yhtään kellekkään ja jos kelpaa niin antaa mennä (mikäli itseään edes nappaa).
Onko joku opettanut jonkun olevan jokin toimiva parittelu strategia? Ei, idiootit vain tekee omia johtopäätöksiä ja kuvitelmia lokeroiden kaikkea mieleisekseen. Kahden ihmisen ajatustenvaihto, mietteet ja tulkinta ei ole kolmansille osapuolille parittelu strategiaa. Ainoa oikea parittelu strategia on hyväksyä, ettei kaikki (tai kukaan) halua paritella kanssasi. Kaikkien kanssa ei pidä paritella. Pitää myös opetella ja viitsiä nähdä vaivaa ihmissuhteiden luomisessa. Ennen kaikkea, kun näkee muutakin kuin pillua kaikkialla, voi jopa onnistua. Nyt teet kaiken toisin ja olet edelleen neitsyt (vai menikö se Johanna Tukiaisen näköiselle ja kokoiselle neljän lapsen yksinhuoltajalle? =P) Kannattaako olla imbesilli, joka on ainoastaan hyötymistarkoituksessa valmis puppeli? Tamppooni olkapää ja miekkailemassa? (Kannattaisi ehkä kohdella itseään ja muita kunnioittavasti, muuten tosin koko annissa ei tainnut olla mitään järkevää, joten vastine on samalta lahjaportaalta annettu takaisin. Itse olen todennäköisesti saanut enemmän kuin palstan naiset yhteensä ja useimmiten täysin yrittämättä ja ilman odotuksia.)
- mäkinhaluun
Olen ok-näköinen, kauniiksikin sanottu vanha nainen, joka on jättänyt pelimies-aviomiehensä pelaamaan muiden kanssa muutama kuukausi sitten. En hae seuraa netistä, vaan käyn tanssimassa ravintolatansseissa ja huuli pyöreänä seuraan tätä nykysinkkuilua; todellakin niitä seksin vonkaajia riittää, mutta kun olen sitä mieltä, että ne miehetkin vanhenevat ja vonkaajat ovatkin oman ikäni ympäriltä ja - 5 vuotta. MUTTA kun en osaa lähteä mukaan tähän nykymenoon, niin jätän nuo miehet väliin ja mietin, etteikö miehet osaa muuten lähestyä, siitähän voisi syntyä vaikka mitä, jos malttaisivat käyttäytyä, eikä tässä iässä ole enää mitään pesäntekoviettiä. Täällä miehet arvostelevat kovasti iäkkäämpiä naisia ja heidän markkina-arvonsa alenemista, höpö höpö, arvostakaa itseänne ja antakaa arvo toisillekin!!
- Edwardo_lääke
Markkinoiden vinoumasta ja tietyistä kiviin naputetuista lainalaisuuksistahan tämä kumpuaa, kuten jo aloituksessa maalaillaankin. Sekä tietenkin sukupuolien ajattelun eroavaisuuksista, kun rakkauden kenttä näyttäytyy naisille pitkään kuin romanttisimmalta rakkauspuotielokuvalta kaikenkarvaisten otuksien puskiessa joka kulman takaa kukkakimppu kourassa. Miehille enemmän suolenpätkien peittämältä taisteluareenalta, jossa löytyy aina vain yksi voittaja.
Naisten tajuntaan kun saisi taottua ensialkuun tuon seksuaalinen MA > parisuhde MA, niin vältyttäisiin monilta karvailta pettymyksiltä. Toisekseen pariutumiskulttuuriin pitäisi ylhäältä syöttää menneiden aikojen hyvää romantiikkaa ja vatvontaa, eikä ruokkia herkkähipiäisiä naisia turhilla fantasioilla ikuisesta viehtätysvoimasta tai jopa lutkamaisuuteen johdattavilla hömppäsarjoilla vahvoista naisista. Itse en ainakaan havaitse mitään vahvuutta, kun seuraan kurttuisia poskia alas kiemurtelevia surun kyyneliä vanhempien leidien kasvoilla. Ei koiran ulkoiluttaminenkaan hassumpaa tietty ole, mutta tuskin kuitenkaan toiveiden kärkipäässä, ainakaan ilman lähempänä korvaa läähättävää kylkiäistä.
Oikeastaan internettiäkin voisi pikkuhiljaa rueta rajoittamaan. Seuranhakupalveluthan tässä tavallaan on se pääpiru, koska valikoivalle sukupuolelle tarjotaan karkkikauppa kotiovelle, mutta unohdetaan mainita että kaikki sokerisimmat herkut on muuten myrkytettyjä. Lattialle tipahtanut kymmenen vuotta vanha noitapillikin voi vielä maistua hyvälle kunhan vaan puhaltaa pölyt päältä. Mutta ei, neitosia oikein joka käänteessä yllytetään syömään ne myrkyt. Syö, syö kun maha vielä vetää eikä roiku. You are worth it!
Ihminen ei muutenkaan ole parhaimmillaan, jos eteen läväytetään liian suuri aineisto setvittäväksi. Kun aivot sakkaa, niin ajatushan siinä myös lakkaa. Sitten mennään viettien ohjaamina myrkkytiskille.- Pihtarikurppa
Juu, romantiikka ja lämmin yhdessäolo on täysin yliarvostettua ja pelkkää naisten keksintöä. Kyllähän tämä nykyajan deittikulttuuri on todella selkeästi osoittanut, että miehet eivät sellaista kaipaa, vaan sen pitäisi heidän mielestään olla heti parrua perseeseen ja siitä se onnellinen parisuhde sitten lähti. Ja tuo markkina-arvopaska, eihän sellaista ole olemassakaan. Ihan siitä syystä, että naisilla on miesten silmissä AINOASTAAN seksuaalinen arvo, joten ei voida edes puhua mistään naisten parisuhdeMA:sta.
Mikä tekee naisista valikoivan sukupuolen? Miehet, jotka tunkevat sitä omaa kyrpäänsä välittömästi silmille ja tietysti pilluun. Ja tätä tekevät komeat, rumat, sinkut ja varatut miehet. Kuten jo kirjoitin, naiselle ruman ja kokemattoman miehen vonkaus ei ole sen jalompaa ja hienompaa kuin komean ja kokeneen miehen vonkaus. Samanlaisia sikoja ovat molemmat. - Edwardo_luuppaaja
Pihtarikurppa kirjoitti:
Juu, romantiikka ja lämmin yhdessäolo on täysin yliarvostettua ja pelkkää naisten keksintöä. Kyllähän tämä nykyajan deittikulttuuri on todella selkeästi osoittanut, että miehet eivät sellaista kaipaa, vaan sen pitäisi heidän mielestään olla heti parrua perseeseen ja siitä se onnellinen parisuhde sitten lähti. Ja tuo markkina-arvopaska, eihän sellaista ole olemassakaan. Ihan siitä syystä, että naisilla on miesten silmissä AINOASTAAN seksuaalinen arvo, joten ei voida edes puhua mistään naisten parisuhdeMA:sta.
Mikä tekee naisista valikoivan sukupuolen? Miehet, jotka tunkevat sitä omaa kyrpäänsä välittömästi silmille ja tietysti pilluun. Ja tätä tekevät komeat, rumat, sinkut ja varatut miehet. Kuten jo kirjoitin, naiselle ruman ja kokemattoman miehen vonkaus ei ole sen jalompaa ja hienompaa kuin komean ja kokeneen miehen vonkaus. Samanlaisia sikoja ovat molemmat.Kuten muutkin ovat huomioineet, niin kokemuksesi kovasti kertovat että viettien ohjaamina ja tasoteoriaa vähätellen sielläkin päässä on menty. Harmi tietenkin, ettet ole löytänyt yhtään kunnollista rinnallesi, vaikka uitkin jakelupolitiikan suhteen mukavasti vastavirtaan. Ehkä rima on vain klassisesti turhan korkealla? Jos vaikka lasket ensin ulkoista rimaa, katsot ja yllätyt.
Näet itse ainakin tunnen isohkon nipun hyviä ja vähemmän kiimaisia miehiä, jotka haluaisivat vain yhden kunnollisen naisen ja romantiikkaa loppuelämäksi. Nämä eivät kuitenkaan saa sytytettyä kuin karrikoidusti ilmaistuna mielenvikaisten pullukoiden mielenkiinnon. Vanhempaa ja epätoivoisempaa naista kyllä saisi helpommin, mutta ymmärrettävästi mies parhaasssa iässä haluaisi vähän enemmän. Lähinnä vastaavan naisen about itsensä ikäisenä tai nuorempana. Mutta missä ne nuoremmat tavisnaiset oikein lymyävät? Tituriturillaa, karuselli niin kauniisti pyörii... Jos ei, niin viikottain käy kuitenkin seksuaalipalvelusmiehet Matti ja Teppo yökylässä. Monella tavismiehellä on siis vaihtoehtoina vain tyytyä johonkin mihin ei tunne kummoista vetoa tai odottaa ja tyytyä juoksunsa juosseisiin naisiin. Laitetaanko sinne pieni vai iso pökylä?
On olemassa myös kunnollisia naisia, ehkä jopa enemmän kuin miehiä. Mutta nämä eivät olekaan markkinoilla koskaan pitkään ja taas toisaalta ovat myös toisinaan häntäheikkien vakiokiinnityksiä tahtomattaan. Siksi markkinoilla on huutava pula kunnollisista ja nuorekkaista naisista, mitä nuorekkaan miehen kait on joku oikeus myös ainakin haluta. Itse olenkin huomannut parhaaksi strategiaksi koluta myös varattuja, mutta ymmärrettävästi siihen ei kaikilla kyvyt riitä, kun pitää olla oletetusti suht laadukasta kiinnitystä häikäisevämpi. Se on muutenkin sellaista huonosta suhteesta pois avustamista hyväntekeväisyyshengessä. Boonuksena samalla säästyy häveliäille kunnianmiehille enemmän elintilaa.
Juoksujen juoksussa ei kai muuten olisi mitään kovin pahaa, mutta se vaikuttaa myös naisten päänsisäiseen utuun. Pitkään odotellaan haarat levällään josko yhden kykenevän komistuksen saisi kotiutettua, mutta kun ei saada niin naama valahtaa vittumaiselle mutrulle. Sitten otetaan joku kiltti kotiorja perheprojektiin ja erotaan. Jos ei olisi päässyt maistamaan herkkujen herkkuja, niin hyväkin maistuisi hyvältä, eikä olisi syytä olla "miehille" niin katkera vanha ämmä. Tämä tiedostamaton kehityskulku pilaa paraikaa nuorempia sukupolvia ja on aika ikävää seurattavaa. Varmasti samaa on tapahtunut aiemminkin, mutta tinderöinti ja naisten lietsonta sun muu tämmöinen on tehtnyt siitä normin eikä pientä poikkeusta.
Mitä enemmän ihmisille antaa vapautta, niin sitä vahvemmin meininki näyttää biologiselta pöhinältä petrimaljassa. Siitään niin että tila loppuu! Muinaiset miehet taisivat olla viisaampia kuin arvaammekaan. Petrimalja sille. Edwardo_luuppaaja kirjoitti:
Kuten muutkin ovat huomioineet, niin kokemuksesi kovasti kertovat että viettien ohjaamina ja tasoteoriaa vähätellen sielläkin päässä on menty. Harmi tietenkin, ettet ole löytänyt yhtään kunnollista rinnallesi, vaikka uitkin jakelupolitiikan suhteen mukavasti vastavirtaan. Ehkä rima on vain klassisesti turhan korkealla? Jos vaikka lasket ensin ulkoista rimaa, katsot ja yllätyt.
Näet itse ainakin tunnen isohkon nipun hyviä ja vähemmän kiimaisia miehiä, jotka haluaisivat vain yhden kunnollisen naisen ja romantiikkaa loppuelämäksi. Nämä eivät kuitenkaan saa sytytettyä kuin karrikoidusti ilmaistuna mielenvikaisten pullukoiden mielenkiinnon. Vanhempaa ja epätoivoisempaa naista kyllä saisi helpommin, mutta ymmärrettävästi mies parhaasssa iässä haluaisi vähän enemmän. Lähinnä vastaavan naisen about itsensä ikäisenä tai nuorempana. Mutta missä ne nuoremmat tavisnaiset oikein lymyävät? Tituriturillaa, karuselli niin kauniisti pyörii... Jos ei, niin viikottain käy kuitenkin seksuaalipalvelusmiehet Matti ja Teppo yökylässä. Monella tavismiehellä on siis vaihtoehtoina vain tyytyä johonkin mihin ei tunne kummoista vetoa tai odottaa ja tyytyä juoksunsa juosseisiin naisiin. Laitetaanko sinne pieni vai iso pökylä?
On olemassa myös kunnollisia naisia, ehkä jopa enemmän kuin miehiä. Mutta nämä eivät olekaan markkinoilla koskaan pitkään ja taas toisaalta ovat myös toisinaan häntäheikkien vakiokiinnityksiä tahtomattaan. Siksi markkinoilla on huutava pula kunnollisista ja nuorekkaista naisista, mitä nuorekkaan miehen kait on joku oikeus myös ainakin haluta. Itse olenkin huomannut parhaaksi strategiaksi koluta myös varattuja, mutta ymmärrettävästi siihen ei kaikilla kyvyt riitä, kun pitää olla oletetusti suht laadukasta kiinnitystä häikäisevämpi. Se on muutenkin sellaista huonosta suhteesta pois avustamista hyväntekeväisyyshengessä. Boonuksena samalla säästyy häveliäille kunnianmiehille enemmän elintilaa.
Juoksujen juoksussa ei kai muuten olisi mitään kovin pahaa, mutta se vaikuttaa myös naisten päänsisäiseen utuun. Pitkään odotellaan haarat levällään josko yhden kykenevän komistuksen saisi kotiutettua, mutta kun ei saada niin naama valahtaa vittumaiselle mutrulle. Sitten otetaan joku kiltti kotiorja perheprojektiin ja erotaan. Jos ei olisi päässyt maistamaan herkkujen herkkuja, niin hyväkin maistuisi hyvältä, eikä olisi syytä olla "miehille" niin katkera vanha ämmä. Tämä tiedostamaton kehityskulku pilaa paraikaa nuorempia sukupolvia ja on aika ikävää seurattavaa. Varmasti samaa on tapahtunut aiemminkin, mutta tinderöinti ja naisten lietsonta sun muu tämmöinen on tehtnyt siitä normin eikä pientä poikkeusta.
Mitä enemmän ihmisille antaa vapautta, niin sitä vahvemmin meininki näyttää biologiselta pöhinältä petrimaljassa. Siitään niin että tila loppuu! Muinaiset miehet taisivat olla viisaampia kuin arvaammekaan. Petrimalja sille.Jeps, hyvä kirjoitus kaikin puolin, ainakin minun silmissäni.....joitakin pieniä kohtia lukuunottamatta....
" Itse olenkin huomannut parhaaksi strategiaksi koluta myös varattuja, mutta ymmärrettävästi siihen ei kaikilla kyvyt riitä, kun pitää olla oletetusti suht laadukasta kiinnitystä häikäisevämpi. Se on muutenkin sellaista huonosta suhteesta pois avustamista hyväntekeväisyyshengessä. Boonuksena samalla säästyy häveliäille kunnianmiehille enemmän elintilaa. "
Ainakin tämä on jotain erillaista ajatusmaailmaa, mutta kaikilla on oikeus olla mitä on........vaikka tiettyä inhoa minussa aiheuttaakin , monenkin syyn takia....- Pihtarikurppa
Edwardo_luuppaaja kirjoitti:
Kuten muutkin ovat huomioineet, niin kokemuksesi kovasti kertovat että viettien ohjaamina ja tasoteoriaa vähätellen sielläkin päässä on menty. Harmi tietenkin, ettet ole löytänyt yhtään kunnollista rinnallesi, vaikka uitkin jakelupolitiikan suhteen mukavasti vastavirtaan. Ehkä rima on vain klassisesti turhan korkealla? Jos vaikka lasket ensin ulkoista rimaa, katsot ja yllätyt.
Mitä enemmän ihmisille antaa vapautta, niin sitä vahvemmin meininki näyttää biologiselta pöhinältä petrimaljassa. Siitään niin että tila loppuu! Muinaiset miehet taisivat olla viisaampia kuin arvaammekaan. Petrimalja sille.Ihanasti suhunkin on nämä palstatotuudet uponneet. Pitäisi laskea rimaa - siis ruman ja epäsosiaalisen pillunvingunta on jotain hienompaa kuin paremman näköisen kilpakumppanin. Vai luuletko, että ne tavikset ja rumat miehet ovat automaattisesti sitä parisuhdemateriaalia? Eivät ole, vaan tismalleen samaa sarjaa kuin ne komeat jännämiehet.
Epäkelvot naiset ovat tietysti mielenvikaisia pullukoita tai vanhoja ja epätoivoisia, mutta kyllähän niitäkin miesrukka panee paremman puutteessa, kuten myös varattuja. Pääasia, että pillua tulee ovista ja ikkunoista. Runoilet somasti, kuinka naisten pää ei kestä tätä, mutta entäs miesten pää? Jos nyt oletetaan, että miehilläkin on aivot jossain muualla kuin jalkojen välissä. Pilluja jyystetään niin paljon kuin ehditään, ja samalla esitetään etsivänsä jotain rakkautta, vaikka pillu toisensa jälkeen nostaa miesten halveksuntaa naisia kohtaan. Ja lopulta ollaan tuossa tilassa, että naiset ovat rumia, mielenvikaisia, pullukoita, vanhoja ja epätoivoisia.
Sinä väität, kuten kaikki muutkin täällä, että ne on ne naiset jotka ovat viettiensä vietävinä. Hevonpaskat. Miehet, sinä varattuihin sekoava piripää mukaan lukien, ovat niitä, jotka menevät kullinsa vietävänä jokaisen mahdollisen panon perässä. Lopulta sellaista naista ei olekaan, johon te kiimakullit voisitte "tyytyä", koska aina löytyy se seuraava houkutus. Lisäksi teillä kyrvänkannattajilla on tuo soma ajatus siitä, että vain nuoret naiset ovat niitä oikeita ja puhtaita naisia, loppuja voi sitten sylkeä silmään heti aktin jälkeen. Onnea matkaan vaan tuolla tiellä, toivottavasti sunkin pää kestää sitä raivokasta kilpailua noista _oikeista naisista_.
Tietysti, voivathan miehetkin laskea sitä kuuluisaa rimaa kumppania hakiessaan. Mitä, jaa ei, no mutta... Miksiköhän? - treffineuvoja
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ihanasti suhunkin on nämä palstatotuudet uponneet. Pitäisi laskea rimaa - siis ruman ja epäsosiaalisen pillunvingunta on jotain hienompaa kuin paremman näköisen kilpakumppanin. Vai luuletko, että ne tavikset ja rumat miehet ovat automaattisesti sitä parisuhdemateriaalia? Eivät ole, vaan tismalleen samaa sarjaa kuin ne komeat jännämiehet.
Epäkelvot naiset ovat tietysti mielenvikaisia pullukoita tai vanhoja ja epätoivoisia, mutta kyllähän niitäkin miesrukka panee paremman puutteessa, kuten myös varattuja. Pääasia, että pillua tulee ovista ja ikkunoista. Runoilet somasti, kuinka naisten pää ei kestä tätä, mutta entäs miesten pää? Jos nyt oletetaan, että miehilläkin on aivot jossain muualla kuin jalkojen välissä. Pilluja jyystetään niin paljon kuin ehditään, ja samalla esitetään etsivänsä jotain rakkautta, vaikka pillu toisensa jälkeen nostaa miesten halveksuntaa naisia kohtaan. Ja lopulta ollaan tuossa tilassa, että naiset ovat rumia, mielenvikaisia, pullukoita, vanhoja ja epätoivoisia.
Sinä väität, kuten kaikki muutkin täällä, että ne on ne naiset jotka ovat viettiensä vietävinä. Hevonpaskat. Miehet, sinä varattuihin sekoava piripää mukaan lukien, ovat niitä, jotka menevät kullinsa vietävänä jokaisen mahdollisen panon perässä. Lopulta sellaista naista ei olekaan, johon te kiimakullit voisitte "tyytyä", koska aina löytyy se seuraava houkutus. Lisäksi teillä kyrvänkannattajilla on tuo soma ajatus siitä, että vain nuoret naiset ovat niitä oikeita ja puhtaita naisia, loppuja voi sitten sylkeä silmään heti aktin jälkeen. Onnea matkaan vaan tuolla tiellä, toivottavasti sunkin pää kestää sitä raivokasta kilpailua noista _oikeista naisista_.
Tietysti, voivathan miehetkin laskea sitä kuuluisaa rimaa kumppania hakiessaan. Mitä, jaa ei, no mutta... Miksiköhän?Se on sitä kun vasta keskiverto alkaa olemaan about normaali.
Aika monen naisen kannattaisi vilkaista peiliin, ei sieltä mikään supermallihypermenijä tuijottele.
Siellä marketissakin voi katsella miehiä, muitakin kuin niitä harvoja urheilullisia ja tyylikkäitä joilta kyllä löytyy trimmattu ja vimpan päälle laitettu entinen lukion nätein tyttö kotoa. Ei ne tavalliset miehet sen kummoisempia ole, eikä tavalliset naisetkaan. - Pihtarikurppa
treffineuvoja kirjoitti:
Se on sitä kun vasta keskiverto alkaa olemaan about normaali.
Aika monen naisen kannattaisi vilkaista peiliin, ei sieltä mikään supermallihypermenijä tuijottele.
Siellä marketissakin voi katsella miehiä, muitakin kuin niitä harvoja urheilullisia ja tyylikkäitä joilta kyllä löytyy trimmattu ja vimpan päälle laitettu entinen lukion nätein tyttö kotoa. Ei ne tavalliset miehet sen kummoisempia ole, eikä tavalliset naisetkaan.Olen täysin samaa mieltä. Mulle sopisi hyvin huumorintajuinen, maanläheinen ja itsensä kanssa sinut oleva mies. En mittaa vyötärön tai hauiksen ympärystä, enkä laske hiusten tuuheutta tai pankkitilin saldoa. Valitettavasti vaan näyttää siltä, ettei metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Täällä palstalla kun puhutaan pariutumisesta, niin sillä tarkoitetaan 20-25 -ikäisten naisten pariutumista. Se on hyvin pieni määrä koko naismäärästä ja me muut, niin, me olemme niitä paremman puutteessa pantavia iljetyksiä, joita on mukava solvata joka välissä. - 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Mulle sopisi hyvin huumorintajuinen, maanläheinen ja itsensä kanssa sinut oleva mies. En mittaa vyötärön tai hauiksen ympärystä, enkä laske hiusten tuuheutta tai pankkitilin saldoa. Valitettavasti vaan näyttää siltä, ettei metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
Täällä palstalla kun puhutaan pariutumisesta, niin sillä tarkoitetaan 20-25 -ikäisten naisten pariutumista. Se on hyvin pieni määrä koko naismäärästä ja me muut, niin, me olemme niitä paremman puutteessa pantavia iljetyksiä, joita on mukava solvata joka välissä.Kun nyt mainittiin vyötärönympärys, niin mitäpä jos se onkin pieni? Niin pieni että mies on hintelä, ja vieläpä lyhyt kaupan päälle? Lisätään yhtälöön heikko leuka ja ei kovin matala ääni.
Mainitsen tämän koska 30 ja 40 naisilla tuntuu olevan eräs ajatusvirhe. Kaikki mainitsevat ettei miehen tarvitse olla mikään bodari tms, ihan tavallinen vähän ylipainoinen nallekarhu kelpaa.
...mutta kun se nallekarhu onkin kyselyidenkin mukaan just se suosituin miestyyppi! Lisätään kuvioon koulutus, hyvä työ ja sosiaalinen luonne niin kasassa on kurppaikäisten naisten stereotyyppinen unelmien prinssi.
Eli miten olisi yksi niistä nettitreffien lyhyistä ja hintelistä, pienikätisistä, kapealeukaisista, korkeaäänisistä, ujoista ja pienipalkkaisista miehistä? Kelpaisiko? - Riiiiiiiiiii
Edwardo_luuppaaja kirjoitti:
Mitä enemmän ihmisille antaa vapautta, niin sitä vahvemmin meininki näyttää biologiselta pöhinältä petrimaljassa. Siitään niin että tila loppuu! Muinaiset miehet taisivat olla viisaampia kuin arvaammekaan. Petrimalja sille.Haluat, että naiset ymmärtävät seksuaalisen markkina-arvonsa olevan alempi kuin parisuhdearvonsa. Miksi nämä pullukkaressukat miehet eivät sitten ymmärrä omaa markkina-arvoaan? Miksi vain naisen pitäisi "tyytyä" huonompaan kuin haluaa?
- Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Kun nyt mainittiin vyötärönympärys, niin mitäpä jos se onkin pieni? Niin pieni että mies on hintelä, ja vieläpä lyhyt kaupan päälle? Lisätään yhtälöön heikko leuka ja ei kovin matala ääni.
Mainitsen tämän koska 30 ja 40 naisilla tuntuu olevan eräs ajatusvirhe. Kaikki mainitsevat ettei miehen tarvitse olla mikään bodari tms, ihan tavallinen vähän ylipainoinen nallekarhu kelpaa.
...mutta kun se nallekarhu onkin kyselyidenkin mukaan just se suosituin miestyyppi! Lisätään kuvioon koulutus, hyvä työ ja sosiaalinen luonne niin kasassa on kurppaikäisten naisten stereotyyppinen unelmien prinssi.
Eli miten olisi yksi niistä nettitreffien lyhyistä ja hintelistä, pienikätisistä, kapealeukaisista, korkeaäänisistä, ujoista ja pienipalkkaisista miehistä? Kelpaisiko?No niin, päästiinpä vihdoin sun lempiaiheeseen. Olet selvästi mua huomattavasti nuorempi, koska et ymmärrä mitä vanheneminen tekee noille hintelille ja heikkoleukaisille miehille. Sen saman, mitä kaikille muillekin. En ole tavannut yhtäkään oman ikäistä tai vanhempaa, itseäni fyysisesti pienempikokoista miestä, joka ei olisi näyttänyt ja tuntunut Mieheltä. Aika ja painovoima on näiden miesten ystäviä, ja he ottavat lopulta (jos itse haluavat) ikäisensä "alfat" kiinni fyysisessä olemuksessa. Ja puhun nyt olemuksesta, en mistään yksittäisestä piirteestä. Miehet äijääntyy vanhetessaan, ihan kaikki. Voi jopa käydä niin, että se lukioaikojen komistus suorastaan rupsahtaa, siinä missä hintelä kukkakeppi vasta herää eloon. Mutta valitettavasti moni entinen kukkakeppi on niin katkeroitunut ja traumatisoitunut, ettei enää pysty tai halua tarttua tilaisuuteen, vaan jää edelleen vellomaan niihin nuoruusvuosien traumoihin. Sille en voi mitään.
Vastauksena kysymykseesi, jos kaveri on minua huomattavasi nuorempi, puumaopettajaa etsivä kloppi, niin ei. Jos on omanikäinen tai vanhempi, henkisesti kypsä mies, niin kyllä. - Edwardo_peacemaker
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ihanasti suhunkin on nämä palstatotuudet uponneet. Pitäisi laskea rimaa - siis ruman ja epäsosiaalisen pillunvingunta on jotain hienompaa kuin paremman näköisen kilpakumppanin. Vai luuletko, että ne tavikset ja rumat miehet ovat automaattisesti sitä parisuhdemateriaalia? Eivät ole, vaan tismalleen samaa sarjaa kuin ne komeat jännämiehet.
Tietysti, voivathan miehetkin laskea sitä kuuluisaa rimaa kumppania hakiessaan. Mitä, jaa ei, no mutta... Miksiköhän?Vanhemmissa sarjoissa tuo kunnollisten miesten muuttuminen pillumiehiksi taitaa olla melkoisen loogista lopulta sekin. Kunnollisilla miehillä on hyvin todennäköisesti jo takana vähintään yksi aisurihelvetti. Joten en lainkaan ihmettele, jos siinä vaiheessa mies toteaa ettei ikinä enää. Perheen perustamisajatkin ovat jo takana. Silloin on siis aika nauttia tasottuneista tai jopa kiepsahtaneista voimasuhteista. Toisaalta miehet jotka eivät ole nähneet tarpeelliseksi aiemminkaan sitoutua tuskin haluavat sitoutua myöhemminkään. Ja ne kiltit ja kunnolliset jotka ovat kärvistelleet vanhoiksi pojiksi samassa jamassa ovat jo sen verran vinksahtaneet että se näkyy ihan päälle päinkin. Vähiin siis käy ehdokkaat ja halukkaat hieman jo rupsahtaneelle ja elämään kyrpiintyneelle naikkoselle. Eikö ole mukava päästä naatiskelemaan vastavuoroisuudesta?
Itseasiassa ajattelin hyvin saman suuntaisesti jo palstalle eksyessä, enkä ollut perehtynyt aiheeseen sen suuremmin omia pohdintoja enempää. Joskus olin Laasasesta ja jostain tasoista kuullut. Samoihin päätelmiin vaan helposti tulee monesta suunnasta, jos seuraa paritutumiskäyttäytymistä kuin tutkija maan mönkijäisiä. Mutta voisin kyllä kohta lopettaa jumputuksen kun message lienee tullut suht selväksi. Siellä missä nainen, siellä ongelma!
Naisille vaan on niin mukava olla ylimielinen, kun he tuppaavat olemaan valtaosaa miehistä kohtaan vieläkin ylimielisempiä. Toisekseen sukupuolien ongelmat eivät ole läheskään yhtämittaisia. Siinä missä naisten ongelma on melkeinpä aina vain riman asettelussa, niin monella miehellä ongelmana on kun ei pääse areenalle edes asettelemaan rimaa. Tai jos pääseekin, niin hieman vanhemmiten kun kuraa on jo vuosikausia lapettu kurkusta alas. Sitten naisten on niin mukava pillu karheana naureskella surkimuksille tajuamatta, että mikä siellä itseä odottaa vanhemmiten kun viehätysvoima on huuhtoutunut kuin hiekka rantatörmästä.
Lisäksi yhteiskunnan ja yleinenkin ilmapiiri on melkeinpä sairaalloisen feministynyt ja "naismaistunut". Vaikka kaikki suurimmat ongelmat koskettaa vahvimmin miehiä, niin mediatilan täyttää silti erilainen mätinä kuinka joka naiselle ei ollutkaan johtajan pestiä tai unelmien prinssiä. No tässä sinulle sata vinkkiä! Samalla isosta joukosta miehiä maalaillaan kuvaa jonain surkimuksina jotka eivät ansaitsekaan kuin kurjuutta. Tai todetaan että voisi yrittää kovemmin, mitä ei ole naisilta edes koskaan edellytetty. Palstaleidien minäminämaailmasta voi olla vaikea havaita tälläisiä, kun naishapatus vieläpä tukee omaa höttöistä maailmankuvaa. Moni nainen ei kuitenkaan vaihtaisi osia vastaavan miehen kanssa, jos eteen mäjäytetään ennen valintaa seikkaperäinen selonteko tulevasta.
Eräs hyvä ystäväni lopulta kiteyttää suorastaan mestarillisesti täälläkin käytävän keskustelun. Hieman autistisesti tarkasteltuna hän on ulkoisesti tavis- ja henkisesti tavis . Miinus tulee lyhyydestä ja varhaisesta päälaen kaljuuntumisesta, vähän kuten eräs myyttinen hahmo palstalla... Plussa taas sosiaalisuudesta, iloisuudesta, kunnollisuudesta ja järkevistä mielenkiinnon kohteista sekä naisille melko yleisesti kelpaavasta punavihertävästä maailmankuvasta. Henkisesti siis hyvin lähellä sitä mitä täälläkin leidit vähän väliä neuvoo olemaan tai yrittämään. Reilun vuosikymmenen paikoin kovakin yrittäminen ja heikot tulokset ovat kuitenkin tehneet tehtävänsä ja näin kolmikymppisenä mies on joka näkemisellä entistä lannistuneempi. Minusta niin mukava veikkonen ei ole ansainnut tuommoista kohtaloa vain sen takia että on syntynyt sen näköiseksi kun on. Eikä hän todellakaan tavoittele mitään kaunokaisia vaan on huomattavan paljon löyhempi kriteereiltään kuin valtaosa miehistä muuten. Sosiaaliset riennot ovat kuitenkin pikkuhiljaa vähentyneet ja kalja on alkanut maistua vähän liiaksikin, eikä ole vaikea uumoilla entisestään synkkenevää tilannetta. Mutta minkä tässä mahtaa muuta kuin yrittää auttaa sen minkä pystyy ja lopulta seuraamaan melko vääjäämätöntä sivusta. Muuten taviksilla on hieman enemmän sutinaa, mutta vähän turhan vaikeaa tuntu olevan löytää maltillisesti juosseita tai muuten vain kohtuullisen kunnollisia naisia.
Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. Miehille nämä järjestään ovatkin selviä, vaikka jotain ätmiketmiytmitermistöä ei käytäkään. Miehistä vaan erottuu selvästi jokunen luokka ja naiset haluavat kiihkeästi vain sitä ylintä, joten ongelmiahan siinä tulee väistämättä. Nuorena naisista on varmasti hauska tehdä mitä haluaa, mutta vähän semmoinen lapsenomainen fiilis siitä tulee, kun tietää että monella se hymy vielä hyytyy, koska demit ja teeveesarjat eivät kertoneetkaan aivan kaikkea. Ja koska haluan ihmisille etupäässä vain hyvää, niin toimivammat parisuhdemarkkinat olisivat melkolailla kaikkien etu. Onko sukupuolten sota muutenkaan niin ullatuus, jos toinen sukupuoli laitetaan matelemaan nuorina ja rikkomaan sielun? - kurpparaivohälytys
Pihtarikurppa kirjoitti:
No niin, päästiinpä vihdoin sun lempiaiheeseen. Olet selvästi mua huomattavasti nuorempi, koska et ymmärrä mitä vanheneminen tekee noille hintelille ja heikkoleukaisille miehille. Sen saman, mitä kaikille muillekin. En ole tavannut yhtäkään oman ikäistä tai vanhempaa, itseäni fyysisesti pienempikokoista miestä, joka ei olisi näyttänyt ja tuntunut Mieheltä. Aika ja painovoima on näiden miesten ystäviä, ja he ottavat lopulta (jos itse haluavat) ikäisensä "alfat" kiinni fyysisessä olemuksessa. Ja puhun nyt olemuksesta, en mistään yksittäisestä piirteestä. Miehet äijääntyy vanhetessaan, ihan kaikki. Voi jopa käydä niin, että se lukioaikojen komistus suorastaan rupsahtaa, siinä missä hintelä kukkakeppi vasta herää eloon. Mutta valitettavasti moni entinen kukkakeppi on niin katkeroitunut ja traumatisoitunut, ettei enää pysty tai halua tarttua tilaisuuteen, vaan jää edelleen vellomaan niihin nuoruusvuosien traumoihin. Sille en voi mitään.
Vastauksena kysymykseesi, jos kaveri on minua huomattavasi nuorempi, puumaopettajaa etsivä kloppi, niin ei. Jos on omanikäinen tai vanhempi, henkisesti kypsä mies, niin kyllä."Mutta valitettavasti moni entinen kukkakeppi on niin katkeroitunut ja traumatisoitunut, ettei enää pysty tai halua tarttua tilaisuuteen, vaan jää edelleen vellomaan niihin nuoruusvuosien traumoihin. Sille en voi mitään."
Yhtä katkeroitunut kuin palstalla raivoava kurppa? :D Edwardo_peacemaker kirjoitti:
Vanhemmissa sarjoissa tuo kunnollisten miesten muuttuminen pillumiehiksi taitaa olla melkoisen loogista lopulta sekin. Kunnollisilla miehillä on hyvin todennäköisesti jo takana vähintään yksi aisurihelvetti. Joten en lainkaan ihmettele, jos siinä vaiheessa mies toteaa ettei ikinä enää. Perheen perustamisajatkin ovat jo takana. Silloin on siis aika nauttia tasottuneista tai jopa kiepsahtaneista voimasuhteista. Toisaalta miehet jotka eivät ole nähneet tarpeelliseksi aiemminkaan sitoutua tuskin haluavat sitoutua myöhemminkään. Ja ne kiltit ja kunnolliset jotka ovat kärvistelleet vanhoiksi pojiksi samassa jamassa ovat jo sen verran vinksahtaneet että se näkyy ihan päälle päinkin. Vähiin siis käy ehdokkaat ja halukkaat hieman jo rupsahtaneelle ja elämään kyrpiintyneelle naikkoselle. Eikö ole mukava päästä naatiskelemaan vastavuoroisuudesta?
Itseasiassa ajattelin hyvin saman suuntaisesti jo palstalle eksyessä, enkä ollut perehtynyt aiheeseen sen suuremmin omia pohdintoja enempää. Joskus olin Laasasesta ja jostain tasoista kuullut. Samoihin päätelmiin vaan helposti tulee monesta suunnasta, jos seuraa paritutumiskäyttäytymistä kuin tutkija maan mönkijäisiä. Mutta voisin kyllä kohta lopettaa jumputuksen kun message lienee tullut suht selväksi. Siellä missä nainen, siellä ongelma!
Naisille vaan on niin mukava olla ylimielinen, kun he tuppaavat olemaan valtaosaa miehistä kohtaan vieläkin ylimielisempiä. Toisekseen sukupuolien ongelmat eivät ole läheskään yhtämittaisia. Siinä missä naisten ongelma on melkeinpä aina vain riman asettelussa, niin monella miehellä ongelmana on kun ei pääse areenalle edes asettelemaan rimaa. Tai jos pääseekin, niin hieman vanhemmiten kun kuraa on jo vuosikausia lapettu kurkusta alas. Sitten naisten on niin mukava pillu karheana naureskella surkimuksille tajuamatta, että mikä siellä itseä odottaa vanhemmiten kun viehätysvoima on huuhtoutunut kuin hiekka rantatörmästä.
Lisäksi yhteiskunnan ja yleinenkin ilmapiiri on melkeinpä sairaalloisen feministynyt ja "naismaistunut". Vaikka kaikki suurimmat ongelmat koskettaa vahvimmin miehiä, niin mediatilan täyttää silti erilainen mätinä kuinka joka naiselle ei ollutkaan johtajan pestiä tai unelmien prinssiä. No tässä sinulle sata vinkkiä! Samalla isosta joukosta miehiä maalaillaan kuvaa jonain surkimuksina jotka eivät ansaitsekaan kuin kurjuutta. Tai todetaan että voisi yrittää kovemmin, mitä ei ole naisilta edes koskaan edellytetty. Palstaleidien minäminämaailmasta voi olla vaikea havaita tälläisiä, kun naishapatus vieläpä tukee omaa höttöistä maailmankuvaa. Moni nainen ei kuitenkaan vaihtaisi osia vastaavan miehen kanssa, jos eteen mäjäytetään ennen valintaa seikkaperäinen selonteko tulevasta.
Eräs hyvä ystäväni lopulta kiteyttää suorastaan mestarillisesti täälläkin käytävän keskustelun. Hieman autistisesti tarkasteltuna hän on ulkoisesti tavis- ja henkisesti tavis . Miinus tulee lyhyydestä ja varhaisesta päälaen kaljuuntumisesta, vähän kuten eräs myyttinen hahmo palstalla... Plussa taas sosiaalisuudesta, iloisuudesta, kunnollisuudesta ja järkevistä mielenkiinnon kohteista sekä naisille melko yleisesti kelpaavasta punavihertävästä maailmankuvasta. Henkisesti siis hyvin lähellä sitä mitä täälläkin leidit vähän väliä neuvoo olemaan tai yrittämään. Reilun vuosikymmenen paikoin kovakin yrittäminen ja heikot tulokset ovat kuitenkin tehneet tehtävänsä ja näin kolmikymppisenä mies on joka näkemisellä entistä lannistuneempi. Minusta niin mukava veikkonen ei ole ansainnut tuommoista kohtaloa vain sen takia että on syntynyt sen näköiseksi kun on. Eikä hän todellakaan tavoittele mitään kaunokaisia vaan on huomattavan paljon löyhempi kriteereiltään kuin valtaosa miehistä muuten. Sosiaaliset riennot ovat kuitenkin pikkuhiljaa vähentyneet ja kalja on alkanut maistua vähän liiaksikin, eikä ole vaikea uumoilla entisestään synkkenevää tilannetta. Mutta minkä tässä mahtaa muuta kuin yrittää auttaa sen minkä pystyy ja lopulta seuraamaan melko vääjäämätöntä sivusta. Muuten taviksilla on hieman enemmän sutinaa, mutta vähän turhan vaikeaa tuntu olevan löytää maltillisesti juosseita tai muuten vain kohtuullisen kunnollisia naisia.
Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. Miehille nämä järjestään ovatkin selviä, vaikka jotain ätmiketmiytmitermistöä ei käytäkään. Miehistä vaan erottuu selvästi jokunen luokka ja naiset haluavat kiihkeästi vain sitä ylintä, joten ongelmiahan siinä tulee väistämättä. Nuorena naisista on varmasti hauska tehdä mitä haluaa, mutta vähän semmoinen lapsenomainen fiilis siitä tulee, kun tietää että monella se hymy vielä hyytyy, koska demit ja teeveesarjat eivät kertoneetkaan aivan kaikkea. Ja koska haluan ihmisille etupäässä vain hyvää, niin toimivammat parisuhdemarkkinat olisivat melkolailla kaikkien etu. Onko sukupuolten sota muutenkaan niin ullatuus, jos toinen sukupuoli laitetaan matelemaan nuorina ja rikkomaan sielun?"Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. "
Tuossa Iltalehden toimittajan katsaus aiheeseen:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033021337936_vi.shtml
Kaksikymppiset pariutuvat ihan "luonnostaan" ja hyvinsäilyneille nelikymppisille pitäisi olla "unelmien poikamiehiä". Juuh, niin pitäisi, mutta minkäs teet kun ei ole.Edwardo_peacemaker kirjoitti:
Vanhemmissa sarjoissa tuo kunnollisten miesten muuttuminen pillumiehiksi taitaa olla melkoisen loogista lopulta sekin. Kunnollisilla miehillä on hyvin todennäköisesti jo takana vähintään yksi aisurihelvetti. Joten en lainkaan ihmettele, jos siinä vaiheessa mies toteaa ettei ikinä enää. Perheen perustamisajatkin ovat jo takana. Silloin on siis aika nauttia tasottuneista tai jopa kiepsahtaneista voimasuhteista. Toisaalta miehet jotka eivät ole nähneet tarpeelliseksi aiemminkaan sitoutua tuskin haluavat sitoutua myöhemminkään. Ja ne kiltit ja kunnolliset jotka ovat kärvistelleet vanhoiksi pojiksi samassa jamassa ovat jo sen verran vinksahtaneet että se näkyy ihan päälle päinkin. Vähiin siis käy ehdokkaat ja halukkaat hieman jo rupsahtaneelle ja elämään kyrpiintyneelle naikkoselle. Eikö ole mukava päästä naatiskelemaan vastavuoroisuudesta?
Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. Miehille nämä järjestään ovatkin selviä, vaikka jotain ätmiketmiytmitermistöä ei käytäkään. Miehistä vaan erottuu selvästi jokunen luokka ja naiset haluavat kiihkeästi vain sitä ylintä, joten ongelmiahan siinä tulee väistämättä. Nuorena naisista on varmasti hauska tehdä mitä haluaa, mutta vähän semmoinen lapsenomainen fiilis siitä tulee, kun tietää että monella se hymy vielä hyytyy, koska demit ja teeveesarjat eivät kertoneetkaan aivan kaikkea. Ja koska haluan ihmisille etupäässä vain hyvää, niin toimivammat parisuhdemarkkinat olisivat melkolailla kaikkien etu. Onko sukupuolten sota muutenkaan niin ullatuus, jos toinen sukupuoli laitetaan matelemaan nuorina ja rikkomaan sielun?Hyvää pohdintaa taas sinulta....totuudesta ammennat sitä ja hienosti osaat sen myös sanoiksi pukea...
Totuuden nieleminen tekee kaikille varmasti tuskaa, mutta olo helpottuu ja keventyy huomattavasti, kun "lääke" alkaa vaikuttaa.......sitten alkaa parantuminen.......puolin ja toisin molemmilla sukupuolilla....scrg kirjoitti:
"Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. "
Kaksikymppiset pariutuvat ihan "luonnostaan" ja hyvinsäilyneille nelikymppisille pitäisi olla "unelmien poikamiehiä". Juuh, niin pitäisi, mutta minkäs teet kun ei ole."nyt mielisi löytää siippa ihan ihmisen itsensä, ei sen hörsöisen hääpäivän vuoksi. "
Siinähän taas "lipsahti" yksi totuuden siemen.... ;D- Edwardo_katsoja
scrg kirjoitti:
"Tasoista ja teorioista voi puhua monilla termeillä, mutta periaatteet tulisi kaikkien ymmärtää, ihan jo itsensä ja oman elämän helpottumisen takia. "
Kaksikymppiset pariutuvat ihan "luonnostaan" ja hyvinsäilyneille nelikymppisille pitäisi olla "unelmien poikamiehiä". Juuh, niin pitäisi, mutta minkäs teet kun ei ole.Näinpä. Tämä on juurikin sitä myrkkyä mitä on vedetty nuoruudessa masu täyteen ja nyt kipristelee ikävästi. Luulen muutenkin että yksi miehisestä näkökulmasta tehty pariutumisohjelma olisi melkoinen hitti, kun se loisi melkoisen kontrastin tähän kakkunsa syöneelle prinsessalle prinssi formaattiin. Nuoremmillekin suunnatussa materiaalissa haetaan prinssit oikein Amerikoista paneskelemaan kesäksi ja jättämään roskat suomiaisureille. Tuossakin formaatissa vain sillä yli-isotissisellä viehkeällä blondilla on joku sauma hetken unelmaan. Tervehenkistäkö?
Susimiehelle kiitos kehuista.
- kokemuksen.kautta.M
Itse olen aina täysi herrasmies treffeillä ja naiset on sanoneet treffien päätteeksi että ollaan vain kavereita. Viimeksikin kun sanoin että näkisin hänet mielellään uudestaan niin hän kysyi "tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita?".
Vastasin siihen että "ei tullut" ja sanoin että katellaan..
Kuten muutkin miehet on täällä sanoneet, rauhallinen tutustuminen ei toimi.
Parempi ottaa riski ja saada seksiä kuin päätyä kaverisektorille.- Pihtarikurppa
Rauhallinen tutustuminen toimii. Ongelmaksi se muuttuu silloin, jos ihminen on sitä sorttia, että epätoivoissaan ihastuu jokaiseen treffikumppaniin ja toivoo jatkoa jokaisen kanssa. Että kunhan joku nyt edes huolisi! Tämä paistaa läpi eikä innosta, ellei vastapuoli ole yhtä epätoivoinen. Eikö miehet totea treffeillä, että ei, tämä ei nyt vaan toimi mulle - ja toivota hyvät jatkot? Vai oletteko te tosiaan valmiit ottamaan kenet tahansa ilman mitään suodattimia?
- tarralenkkari666
Ongelmanne näyttäysi olevan, ettette osaa tuoda kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen ilmi, ilman tökeröä käytöstä.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ongelmanne näyttäysi olevan, ettette osaa tuoda kiinnostusta muuhunkin kuin kaveruuteen ilmi, ilman tökeröä käytöstä.
Sen kyllä tiedostan, että en osaa flirttailla.
- 12121212
Totta. Pelimiestaidot ovat sitä että osaa flirttailla, kosketella, jne huomaamattomasti niin että tilanne on näennäisesti kaverillinen mutta seksuaalisella jännitteellä.
Ongelmahan on siinä että tämä vaatii harjoittelua eli paljon kaatoja. Tyypillinen tökerö lääppijä on 30 mies joka eli nuoruutensa selibaatissa herrasmiehenä, sitten huomasi miten homma oikeasti toimii, mutta on yhä aikuisena pelimiestaidoissa noviisitasolla. - tarralenkkari666
Olen siis aikamoinen pelimies...tai sitten nämä ovat ihan normaaleja sosiaalisia taitoja. Seksuaalinen jännite tosin vaatii muutakin, kuin tekoja. Se vaatii seksuaalista kemiaa. Ilman sitä olet kosketteluinesi vain ahdistava. Monet eivät osaa erottaa kemiaa yksipuolisesta himosta.
- tarralenkkari666
Minähän olen sosiaalisesti keskivertoa tyhmempi ja osaan silti erottaa milloin tunnen yksipuolista himoa ja milloin kyseessä on molemmin puolinen tunne.
Olen siis aikamoinen pelimies...tai sitten nämä ovat ihan normaaleja sosiaalisia taitoja. Seksuaalinen jännite tosin vaatii muutakin, kuin tekoja. Se vaatii seksuaalista kemiaa. Ilman sitä olet kosketteluinesi vain ahdistava. Monet eivät osaa erottaa kemiaa yksipuolisesta himosta.
kemia == molemminpuolinen himo ja kiinnostus ?
- jggfd
12121212 kirjoitti:
Totta. Pelimiestaidot ovat sitä että osaa flirttailla, kosketella, jne huomaamattomasti niin että tilanne on näennäisesti kaverillinen mutta seksuaalisella jännitteellä.
Ongelmahan on siinä että tämä vaatii harjoittelua eli paljon kaatoja. Tyypillinen tökerö lääppijä on 30 mies joka eli nuoruutensa selibaatissa herrasmiehenä, sitten huomasi miten homma oikeasti toimii, mutta on yhä aikuisena pelimiestaidoissa noviisitasolla.En tiedä, tekeekö harjoittelu tässä tapauksessa mestarin.. Mielestäni pelimiestaitojen pitää lähteä selkäytimestä -tämä "lahjakkuus" on siis aina ollut olemassa, jos sitä on. Sama pätee jännämiehiin. Vaikka ätmi stailattaisiin jännämieheksi, ja opetettaisiin käytöksen maneerit, niin lopputulos olisi silti koominen. ??
- 12121212
Mahdollisesti. Saatat myös olla nainen, jolloin voit vain nauttia elokuvasta jonka mies käsikirjoittaa, ohjaa ja näyttelee.
Eivätkä nuo ole "normaaleja sosiaalisia taitoja", vaan jotain mikä täytyy oppia iskemällä naisia. Kosketteletko työkavereitasi? Flirttaatko sukulaistesi kanssa? tarralenkkari666 kirjoitti:
Jeps, näin toimii mullakin.....ja sanoisin juurikin niin, että se lähtee selkäytimestä, koska ei ole tullut kauheasti ainakaan treenattua eikä mitään muutakaan....se on alitajuntaista toisen lukemista ja yhteistä etenemistä, sanattomin sanoin ja elein....tunteiden siirtoa kahden yksilön välillä...
jggfd kirjoitti:
En tiedä, tekeekö harjoittelu tässä tapauksessa mestarin.. Mielestäni pelimiestaitojen pitää lähteä selkäytimestä -tämä "lahjakkuus" on siis aina ollut olemassa, jos sitä on. Sama pätee jännämiehiin. Vaikka ätmi stailattaisiin jännämieheksi, ja opetettaisiin käytöksen maneerit, niin lopputulos olisi silti koominen. ??
Kai jotain voi opetellakin.....mutta selkäytimestä täytyy tulla enemmän tai vähemmän jotain mielestäni, ainakin täydellinen "tunteiden sulautuminen toisiinsa" vaatii sen ja ainakin itse aistin sen luonnollisesti mistä on kyse, eli "reaktio" ei käynnisty, jos se ei ole aitoa, jolloinka vetäydyn.....
Ihan jo vaikka erikseen tanssien voi olla enemmän tai vähemmän vahvaa "tunteiden sulautumista toisiinsa" ja sitten taas kun tanssit lähekkäin, niin efekti vaan voimistuu......se ei tarkoita, että suudellaan tai mitään muutakaan.....vaan molemmin puolista kihelmöintiä, pieniä kosketuksia yms...yms....ja KYLLÄ kaikki "vain" tapahtuu ilman mitään suunnitelmaa tai aivojen käyttämistä siirtojen pohdintaan....12121212 kirjoitti:
Mahdollisesti. Saatat myös olla nainen, jolloin voit vain nauttia elokuvasta jonka mies käsikirjoittaa, ohjaa ja näyttelee.
Eivätkä nuo ole "normaaleja sosiaalisia taitoja", vaan jotain mikä täytyy oppia iskemällä naisia. Kosketteletko työkavereitasi? Flirttaatko sukulaistesi kanssa?Sulla ei ole jostain syystä syntymän soppajonossa annettu samoista vaaseista, kuin toisille.......näinhän se menee......kun kakkua leivotaan......
Eri mausteita ja ainesosia, sekä myös suhteet vaihtelee.....kun erillaisia kakkuja leivotaan......loppu tuloksena on sitten sellainen kakku, mikä syntyy tästä mikstuurasta.....
Elämä On....- että.silleen
pete_pjn kirjoitti:
kemia == molemminpuolinen himo ja kiinnostus ?
Se niinsanottu kemia = ihastumista toiseen! ...joka kyllä on kiinnostusta ja sitä saattaa aikaa myöden seurata se himokin, mutt ei ole tattua aina!
(kun nainen on ihastunut: ... se kevyt koskettelukin on silloin sulle sallittua)
Minä en pidä siitä ett mua yritetään kevyestikään käpälöidä samaan aikaan kun mies esittelee itsensä. Siis mikä kiire on... eikö sitä voitaisi ensin jutella jostain ja kartoittaa onko jotain aiheta josta voitaisiin jutella luontevasti.
Kyllä se läheisyys tulee luontaisesti mukaan... siis jos tulee edes jutuissa toimeen keskenään.
Aina voi kysyä toisen harrastuksia... mainita oman harrastuksensa ja kertoa omasta harrastuksestaan, jos se näyttää toista kiinnostavan.
Ja aina nainen kuulee mielellään jotain positiivistä itsetään: sulla on kaunis hymy, tai sä olet sensuelli kokonaisuus, jne... en usko ett kukaan ottaa pahakseen näistä.
Kunhan ett latele naiselle törkeyksiä kiireellä... yhteisestä ens yöstä ym. ym.
Siis jos sinä todella pidempää kestävää parisuhdetta haet.
Kerta käyttöön on varmaan toisenlaiset rituaalit... luultavasti ne sä hallitsetkin. että.silleen kirjoitti:
Se niinsanottu kemia = ihastumista toiseen! ...joka kyllä on kiinnostusta ja sitä saattaa aikaa myöden seurata se himokin, mutt ei ole tattua aina!
(kun nainen on ihastunut: ... se kevyt koskettelukin on silloin sulle sallittua)
Minä en pidä siitä ett mua yritetään kevyestikään käpälöidä samaan aikaan kun mies esittelee itsensä. Siis mikä kiire on... eikö sitä voitaisi ensin jutella jostain ja kartoittaa onko jotain aiheta josta voitaisiin jutella luontevasti.
Kyllä se läheisyys tulee luontaisesti mukaan... siis jos tulee edes jutuissa toimeen keskenään.
Aina voi kysyä toisen harrastuksia... mainita oman harrastuksensa ja kertoa omasta harrastuksestaan, jos se näyttää toista kiinnostavan.
Ja aina nainen kuulee mielellään jotain positiivistä itsetään: sulla on kaunis hymy, tai sä olet sensuelli kokonaisuus, jne... en usko ett kukaan ottaa pahakseen näistä.
Kunhan ett latele naiselle törkeyksiä kiireellä... yhteisestä ens yöstä ym. ym.
Siis jos sinä todella pidempää kestävää parisuhdetta haet.
Kerta käyttöön on varmaan toisenlaiset rituaalit... luultavasti ne sä hallitsetkin."Minä en pidä siitä ett mua yritetään kevyestikään käpälöidä samaan aikaan kun mies esittelee itsensä. Siis mikä kiire on... eikö sitä voitaisi ensin jutella jostain ja kartoittaa onko jotain aiheta josta voitaisiin jutella luontevasti."
Sittenhän tässä ollaan aika samoilla linjoilla. Itselleni toisen koskettaminen ja se että toinen esimerkiksi tulee ihan kiinni "iholle" istumaan aiheuttaa hermostuneisuutta, jännitystä ja sanojen takkuilua. Touretten ticseistä johtuen olen vähän turhankin tietoinen/kiinitän huomiota kosketukseen ja raajojeni liikkeeseen. Pyrin tiedostamatta minimoimaan ticsit, joka antaa vaikutelman että olen "paska jäykkä", "stressaaja"
"Kunhan ett latele naiselle törkeyksiä kiireellä... yhteisestä ens yöstä ym. ym." Ei kuulu tyyliini. Olen liian ujo ehdottelemaan tuollaisia.
"Kerta käyttöön on varmaan toisenlaiset rituaalit... luultavasti ne sä hallitsetkin."
Mistä tällainen oletus?- Riiiiiiiiiii
Pihtarikurppa kirjoitti:
Rauhallinen tutustuminen toimii. Ongelmaksi se muuttuu silloin, jos ihminen on sitä sorttia, että epätoivoissaan ihastuu jokaiseen treffikumppaniin ja toivoo jatkoa jokaisen kanssa. Että kunhan joku nyt edes huolisi! Tämä paistaa läpi eikä innosta, ellei vastapuoli ole yhtä epätoivoinen. Eikö miehet totea treffeillä, että ei, tämä ei nyt vaan toimi mulle - ja toivota hyvät jatkot? Vai oletteko te tosiaan valmiit ottamaan kenet tahansa ilman mitään suodattimia?
PIhtarikurpalle aplodit! Luit ajatukseni ja sorvasit ne parempaan muotoon kuin mitä itse olisin pystynyt.
Bravo!
- Fdsofokdfdsfds
Koska naiset eivät ole viitseliäitä vaan he haluavat kaiken valmiina. Naiset ovat parisuhdemarkkinoilla aina palveltavan asemassa. Vonkaajat palvelevat naista, iskijät ja lirkuttelijat palvelevat naista - nimenomaan palvelevat - eivät välttämättä tuottamalla juuri sitä palvelua mitä naiset sattuvat tällä kertaa haluamaan - mutta nimenomaan ottavat aktiivisen itsensämyymisen roolin, avaavat ovea, tekevät itseään tykö.
Moderni nainen on sosiaaliselta kyvykkyydeltään ja aloitteentekokyvyltään täysin surkastunut. Naisten oma aktiivisuus on tarpeetonta, joten se ei koskaan pääse kehittymään oikeasti - naisten "aktiivisuus" onkin siis aktiivista valikoimista, asiakkuutta - miesten palvelu tarjonnan keskellä.
Entäpä jos tutustuminen vaatiikiin omaa työtä? Nettideiteillä tulee TAATUSTI naisille viestejä joissa ei ehdotella - vaan pyritään luomaan tuttavuutta. Nämä suhteenluojat ovat niitä normaaleja ihmisiä jotka odottavat naiselta vastaavasti halua pyrkiä luomaan sitä suhdetta omalta osaltaan - luopumista asiakkuudesta ja siirtymistä yhteistyön pariin - ja yhteistyön projekti on juuri se tutustuminen ja sitä kohti aktiivisen vaivan näkeminen.
Jos nainen ei valitse tehdä tätä hänelle ei jää muuta kuin miesten tekemä palvelutarjonta ja olla tämän mainonnan kohde, prospekti, asiakas - ja odottaa sitä maagista tarjousta johon on kiva tarttua vaivatta.
Maagista tarjousta ei tule, koska ne hyvät suhteet pitää rakentaa omalla vaivalla. Jos joku potentiaalinen mies näkee oman osuutensa vaivasta ja nainen ei valitse nähdä omaa osuuttaan vaan passiivisena odottaa tarjouksia... ei suhdetta voi syntyä eikä nainen koskaan "löydä" - siis rakenna - sitä tarinaa jonka haluaa kokea.- gdgfd
Täyttä paskaa. Nainen kyllä ottaa kaikki naiselliset aseet käyttöön, jos mielenkiintoinen mies on tarjolla. Jos tämä sattuu olemaan lirkuttelija, nainen lirkuttelee takaisin. Naiset ovat olleet kohdallasi passiivisia, koska et ole heitä pätkääkään kiinnostanut. Aktiivisuus olisi vaan lisännyt turhia toiveita.
- Pihtarikurppa
Mä näkisin tuon vaivan mielelläni. Mutta se vaatisi mieheltä sellaista kärsivällisyyttä ja keskustelukykyä, etten usko kyseistä yksilöä löytäväni. Sinänsä kirjoituksesi on varmasti todellisuutta monelle, miehet ovat tehneet itsestään helppoja tyrkkyjä seksinhimoissaan ja naisen puuduttavaksi hommaksi on jäänyt torpata jatkuvat, tökeröt vonkaukset. Jos tuossa massassa onkin sitten se joku, joka haluaisi kenties tutustua syvemmin, niin hän jää auttamatta muiden miesten vyörytyksen alle. Lopulta naiset kyllästyvät koko hommaan, ja näin saamme luotua nykyisen sinkkujen valtakunnan.
Kiinnostunut ja kiinnostava mies, joka ei ole heti pyrkimässä pöksyihin, on katoava luonnonvara. Valitettavasti. - 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Mä näkisin tuon vaivan mielelläni. Mutta se vaatisi mieheltä sellaista kärsivällisyyttä ja keskustelukykyä, etten usko kyseistä yksilöä löytäväni. Sinänsä kirjoituksesi on varmasti todellisuutta monelle, miehet ovat tehneet itsestään helppoja tyrkkyjä seksinhimoissaan ja naisen puuduttavaksi hommaksi on jäänyt torpata jatkuvat, tökeröt vonkaukset. Jos tuossa massassa onkin sitten se joku, joka haluaisi kenties tutustua syvemmin, niin hän jää auttamatta muiden miesten vyörytyksen alle. Lopulta naiset kyllästyvät koko hommaan, ja näin saamme luotua nykyisen sinkkujen valtakunnan.
Kiinnostunut ja kiinnostava mies, joka ei ole heti pyrkimässä pöksyihin, on katoava luonnonvara. Valitettavasti.Ei se ole katoava luonnonvara, vaan sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
Ei pöksyihin pyrkimistä = ei kemiaa. Ellei mies sitten ole niin tasokas että nainen syttyy jo ajatuksesta "iik enhän minä voi saada tuota miestä...vai voinko sittenkin...".
Jos haluaa edes suurin piirtein oman tasoisensa naisen, pelimiestaktiikat ovat ihan must. - 12121212
Ps. on hassua että sinusta kaikki miehet haluavat heti pöksyihin.
Kuitenkin tämäkin palsta on täynnä kilttien miesten harmitteluja siitä kuin _pitää_ flirtata, kosketella ja yrittää seksiä heti ekoilla treffeillä.
...ja näihin tulee naisten vastauksia joissa kyseenalaistetaan kilttien miesten vuorovaikutustaidot, testosteronitasot, heteroseksuaalisuus, jne. Mikä on vialla kun ette halua "osoittaa kiinnostusta"? Mikä siis tarkoittaa flirttailua, koskettelua, ja määrätietoisuutta seksiin pyrkimisessä mahdollisimman nopeasti.
Millähän nämä netissäkin naista etsivät miehet ovat onnistuneet pysymään sinkkuina/kokemattomina, jos kerran markkinoilla on valtava kysyntä miehistä jotka eivät ole heti pyrkimässä pöksyihin? - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Ei se ole katoava luonnonvara, vaan sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
Ei pöksyihin pyrkimistä = ei kemiaa. Ellei mies sitten ole niin tasokas että nainen syttyy jo ajatuksesta "iik enhän minä voi saada tuota miestä...vai voinko sittenkin...".
Jos haluaa edes suurin piirtein oman tasoisensa naisen, pelimiestaktiikat ovat ihan must.Niin, samaan lopputulokseen olen itsekin tullut. Miehet ajattelevat, että seksiä pitää saada heti tai se on heihei ja seuraavaa naista kehiin.
Me ajattelemme kemiastakin varmaan eri tavalla. Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä, eikä se naisilla synny kaikkien miesten kanssa. Miehille kemia on yhtä kuin saako naisen sänkyynsä parin tunnin sisällä tapaamisesta. Sen jälkeen voikin todeta, että miehen kemia jäi kirjaimellisesti lakanoihin ja mies lähtee hakemaan seuraavaan kemian kohdetta. Jos ei onnistu, niin sitten voi tippa linssissä todeta, että taas oli nainen, joka ei tuntenut sitä kemiaa - ts. ei irronnut pildeä. Miehen kemialla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa, vaan se on pelkkää seksiä. Naisilla se on on perusedellytys parisuhteen syntymiselle. - 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Niin, samaan lopputulokseen olen itsekin tullut. Miehet ajattelevat, että seksiä pitää saada heti tai se on heihei ja seuraavaa naista kehiin.
Me ajattelemme kemiastakin varmaan eri tavalla. Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä, eikä se naisilla synny kaikkien miesten kanssa. Miehille kemia on yhtä kuin saako naisen sänkyynsä parin tunnin sisällä tapaamisesta. Sen jälkeen voikin todeta, että miehen kemia jäi kirjaimellisesti lakanoihin ja mies lähtee hakemaan seuraavaan kemian kohdetta. Jos ei onnistu, niin sitten voi tippa linssissä todeta, että taas oli nainen, joka ei tuntenut sitä kemiaa - ts. ei irronnut pildeä. Miehen kemialla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa, vaan se on pelkkää seksiä. Naisilla se on on perusedellytys parisuhteen syntymiselle.Nyt puhuit itsesi pussiin.
"Jännite" ei tasan tarkkaan synny kiltistä käytöksestä ja herrasmiesmäisyydestä.
Kemiaan vaikuttaa miehen ulkonäkö, status, pelimiestaidot ja MCH-geenit joiden vaikutus selviää vasta kun ollaan niin läheisessä kontaktissa että toisen ihmisen ominaistuoksu erottuu kunnolla.
Tämän perusteella jos me sopisimme treffit, muistuttaisin itseäni 5 minuutin välein että pihtarikurppa haluaa jännitettä, eli juurikin sellaista tietoisella tasolla huomaamatonta flirttiä ja vihjailua seksitouhuista. Pihtarikurppa kirjoitti:
Niin, samaan lopputulokseen olen itsekin tullut. Miehet ajattelevat, että seksiä pitää saada heti tai se on heihei ja seuraavaa naista kehiin.
Me ajattelemme kemiastakin varmaan eri tavalla. Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä, eikä se naisilla synny kaikkien miesten kanssa. Miehille kemia on yhtä kuin saako naisen sänkyynsä parin tunnin sisällä tapaamisesta. Sen jälkeen voikin todeta, että miehen kemia jäi kirjaimellisesti lakanoihin ja mies lähtee hakemaan seuraavaan kemian kohdetta. Jos ei onnistu, niin sitten voi tippa linssissä todeta, että taas oli nainen, joka ei tuntenut sitä kemiaa - ts. ei irronnut pildeä. Miehen kemialla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa, vaan se on pelkkää seksiä. Naisilla se on on perusedellytys parisuhteen syntymiselle."Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä [...]"
Auta ymmärtämään, miten tämä ei ole juuri sitä seksuaalista jännitettä, kihelmöintiä ja pientä epätietoisuutta pitääköhän tuo minusta, mitä tulee flirttailusta ja siitä että osoittaa hienovaraisesti että olet mienenkiintoinen henkilö ja seksi kiinnostaisi kanssasi?
Vai onko idea tässä juuri siinä, että vaikka toinen olisikin seksuaalisesti kiinnostava, niin jotta kemia pysyy yllä, niin sitä ei missään nimessä saa näyttää avoimesti ja pitää pitkittää sitä mahdollisimman pitkään jotta tuo jännite ja jännitys säilyy?
Mitä muuta konkreettisella tasolla tuo "jännite" voisi olla? Mukavasti soljuvaa keskustelua?- 12121212
pete_pjn kirjoitti:
"Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä [...]"
Auta ymmärtämään, miten tämä ei ole juuri sitä seksuaalista jännitettä, kihelmöintiä ja pientä epätietoisuutta pitääköhän tuo minusta, mitä tulee flirttailusta ja siitä että osoittaa hienovaraisesti että olet mienenkiintoinen henkilö ja seksi kiinnostaisi kanssasi?
Vai onko idea tässä juuri siinä, että vaikka toinen olisikin seksuaalisesti kiinnostava, niin jotta kemia pysyy yllä, niin sitä ei missään nimessä saa näyttää avoimesti ja pitää pitkittää sitä mahdollisimman pitkään jotta tuo jännite ja jännitys säilyy?
Mitä muuta konkreettisella tasolla tuo "jännite" voisi olla? Mukavasti soljuvaa keskustelua?Jep. Naiset tuntuvat oikeasti uskovan että tuo jännite, kemia, "vain on". Ei se "vain ole", se luodaan. Ja jos naisen mielestä se syntyy itsestään, jännitteen luominen jää miehen tehtäväksi.
Se jännite ON sitä että mies osoittaa eleillä, vihjailuilla, koskettelemisella, jne haluavansa kellistää pihtarikurpan ja toimii tavalla jolla pääsee sänkyhommiin ASAP. - tarralenkkari666
Ei sillä ole merkitystä tuoko sen ilmi vai ei. Kemia ei myöskään ole himoa toista kohtaan, vaan aina molemminpuolista. Kemialla ei myöskään ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa.
Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä. - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Nyt puhuit itsesi pussiin.
"Jännite" ei tasan tarkkaan synny kiltistä käytöksestä ja herrasmiesmäisyydestä.
Kemiaan vaikuttaa miehen ulkonäkö, status, pelimiestaidot ja MCH-geenit joiden vaikutus selviää vasta kun ollaan niin läheisessä kontaktissa että toisen ihmisen ominaistuoksu erottuu kunnolla.
Tämän perusteella jos me sopisimme treffit, muistuttaisin itseäni 5 minuutin välein että pihtarikurppa haluaa jännitettä, eli juurikin sellaista tietoisella tasolla huomaamatonta flirttiä ja vihjailua seksitouhuista.Ja teennäisyytesi paistaisi läpi kilometrin päähän noin tehdessäsi. Tuo pelimiesstrategia on vain yksi limanuljaskamuoto lisää, joka tehoaa joihinkin naisiin, mutta useampiin ei. Jos minä lähtisin treffeille ennestään tuntemattoman miehen kanssa, niin parhaiten mut saa perääntymään juuri tuolla koskettelulla ja epämääräisillä seksivihjailuilla. Koen tuollaiset tilanteet ahdistavina ja epämukavina, ja jos tuo on se miesten yleisin konsti koittaa saada seksiä, niin ei ihme, että puutteessa olevia ukkoja on niin paljon.
Ei sillä ole merkitystä tuoko sen ilmi vai ei. Kemia ei myöskään ole himoa toista kohtaan, vaan aina molemminpuolista. Kemialla ei myöskään ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa.
Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä."Kemia ei myöskään ole himoa toista kohtaan, vaan aina molemminpuolista."
Tästä tekstin muodosta voisi päätellä, että kamia on molemminpuolista homoa toista kohtaan. Oliko tämä se ajatus jonka halusit viestittää.
"Kemialla ei myöskään ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa." Tarkoitat tässä varmaan yhdessä molempia seksuaali- ja henkilökemiaa?
"Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä."
Henkilökemian itse tulkitsen kuinka hyvin tulemme toimeen keskenämme. Sujuuko keskustelu vaivatta ja onko molemmilla mukava olla toistensa seurassa.- 12121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Ja teennäisyytesi paistaisi läpi kilometrin päähän noin tehdessäsi. Tuo pelimiesstrategia on vain yksi limanuljaskamuoto lisää, joka tehoaa joihinkin naisiin, mutta useampiin ei. Jos minä lähtisin treffeille ennestään tuntemattoman miehen kanssa, niin parhaiten mut saa perääntymään juuri tuolla koskettelulla ja epämääräisillä seksivihjailuilla. Koen tuollaiset tilanteet ahdistavina ja epämukavina, ja jos tuo on se miesten yleisin konsti koittaa saada seksiä, niin ei ihme, että puutteessa olevia ukkoja on niin paljon.
Ei nyt puhuta tökeröstä "mennäänkö meille vai teille"-vihjailusta vaan huomaamattomista pelimiestaktiikoista. Sellaisista joita nainen ei huomaa tietoisesti, mutta jotka luovat ns. jännitettä.
Kehut naista tavalla joka viittaa siihen että hän on haluttava, kuitenkaan sanomatta mitään seksuaalista. Kysymykseen vastaamisen sijaan katsot silmiin ja vilautat huomaamattoman playerivirnistyksen. Kävellessänne baaritiskille ohjaat naista oikeaan suuntaan lempeästi hipaisemalla kevyesti käsivartta, jne.
Tehoaa 100% naisista. Jos ei tehoa, mies ei ollut riittävän taitava tai muuten vain riittävän haluttava. Näin pelimiehet toimivat.
Vaikeuksissa on mies joka ei hallitse pelimiestaktiikoita. Tällainen mies jää joko kivaksi kaveriksi tai on naisen silmissä tökerö pelimies. - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Ei nyt puhuta tökeröstä "mennäänkö meille vai teille"-vihjailusta vaan huomaamattomista pelimiestaktiikoista. Sellaisista joita nainen ei huomaa tietoisesti, mutta jotka luovat ns. jännitettä.
Kehut naista tavalla joka viittaa siihen että hän on haluttava, kuitenkaan sanomatta mitään seksuaalista. Kysymykseen vastaamisen sijaan katsot silmiin ja vilautat huomaamattoman playerivirnistyksen. Kävellessänne baaritiskille ohjaat naista oikeaan suuntaan lempeästi hipaisemalla kevyesti käsivartta, jne.
Tehoaa 100% naisista. Jos ei tehoa, mies ei ollut riittävän taitava tai muuten vain riittävän haluttava. Näin pelimiehet toimivat.
Vaikeuksissa on mies joka ei hallitse pelimiestaktiikoita. Tällainen mies jää joko kivaksi kaveriksi tai on naisen silmissä tökerö pelimies.Edelleen, lipevä teennäisyys ei pure kuin joihinkin naisiin. Muhun ei tehoa, ja usko pois, koettu on tuokin joskus hämärässä nuoruudessa.
Mutta jos mies saavuttaa tuolla tavalla tavoitteensa, eli helpon kaadon, niin mikäs siinä. Olen satavarma siitä, että kumpikin osapuoli tietää pelin hengen eikä edes kuvittele noista lähtökohdista syntyvän mitään kertapanoa kummempaa. - tarralenkkari666
pete_pjn kirjoitti:
"Kemia ei myöskään ole himoa toista kohtaan, vaan aina molemminpuolista."
Tästä tekstin muodosta voisi päätellä, että kamia on molemminpuolista homoa toista kohtaan. Oliko tämä se ajatus jonka halusit viestittää.
"Kemialla ei myöskään ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa." Tarkoitat tässä varmaan yhdessä molempia seksuaali- ja henkilökemiaa?
"Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä."
Henkilökemian itse tulkitsen kuinka hyvin tulemme toimeen keskenämme. Sujuuko keskustelu vaivatta ja onko molemmilla mukava olla toistensa seurassa.Yksinkertaistetusti voisi noin sanoa.
Kemialla (kummallakaan) ei ole kauheasti tekemistä ulkonäön kanssa. Viittasin tosin juurikin seksuaalikemiaan. Henkilökemiasta tuskin kukaan väittää mitään muuta.
Juuri samoin minäkin henkiläkemian määrittelen eli juttu soljuu luontevasti. Toisen seurassa on viihtyisää jne. - tarralenkkari666
12121212 kirjoitti:
Vaikeuksissa on mies joka ei hallitse pelimiestaktiikoita. Tällainen mies jää joko kivaksi kaveriksi tai on naisen silmissä tökerö pelimies.hienovarainen koskettelu ym. toimii vain jos kemiaa(tai edes himoa) jo on jollain tasolla. Ne voivat myös ylläpitää jännitettä mutta ne eivät luo sitä.
Ihan hyvä kirjoitus ja varmasti pitää paikkansa monen kohdalla........onhan näitä vastaan tullut itsellekin, sekä myös sivusta seurannut näitä tapauksia.......tosin monenkin asian takia vielä tarkemmin nykyään....
gdgfd kirjoitti:
Täyttä paskaa. Nainen kyllä ottaa kaikki naiselliset aseet käyttöön, jos mielenkiintoinen mies on tarjolla. Jos tämä sattuu olemaan lirkuttelija, nainen lirkuttelee takaisin. Naiset ovat olleet kohdallasi passiivisia, koska et ole heitä pätkääkään kiinnostanut. Aktiivisuus olisi vaan lisännyt turhia toiveita.
On niitäkin naisia, mitkä kirjoituksen mukaan juuri toimivat, eli olen nähnyt suhteiden alkavan juuri kyseisen "kaavan" mukaan tiettyjen naisten kanssa ja he myös toimivat näin luonnostaan tai sitten ovat siihen tottuneet ihan parisuhteessakin......
Pihtarikurppa kirjoitti:
Kiinnostunut ja kiinnostava mies, joka ei ole heti pyrkimässä pöksyihin, on katoava luonnonvara. Valitettavasti.Samoin naiset jotka oikeasti pitävät sitä miestä tärkeimpänä, sekä pitävät häntä ihmisenä, eikä minään......
12121212 kirjoitti:
Ei se ole katoava luonnonvara, vaan sellaista ei ole koskaan ollutkaan.
Jos haluaa edes suurin piirtein oman tasoisensa naisen, pelimiestaktiikat ovat ihan must."Ei se ole katoava luonnonvara, vaan sellaista ei ole koskaan ollutkaan."
Jeps, puhu vain itsestäsi ja kaltaisistasi, mutta älä luule, että puhut koko sukupuolesi puolesta.......
Loppu oli sitten sellaista, että pitää varmasti paikkansa joidenkin kohdalla.....Pihtarikurppa kirjoitti:
Me ajattelemme kemiastakin varmaan eri tavalla. Itse pidän sitä jonkinlaisena jännitteenä naisen ja miehen välillä, eikä se naisilla synny kaikkien miesten kanssa. Miehille kemia on yhtä kuin saako naisen sänkyynsä parin tunnin sisällä tapaamisesta. Sen jälkeen voikin todeta, että miehen kemia jäi kirjaimellisesti lakanoihin ja mies lähtee hakemaan seuraavaan kemian kohdetta. Jos ei onnistu, niin sitten voi tippa linssissä todeta, että taas oli nainen, joka ei tuntenut sitä kemiaa - ts. ei irronnut pildeä. Miehen kemialla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa, vaan se on pelkkää seksiä. Naisilla se on on perusedellytys parisuhteen syntymiselle.Jeps, olen tullut siihen tulokseen, että olisit täydellinen "sielun kumppani" 1212121212 kanssa, yhtä katkeraa ja yleistävää settiä molemmilla.....
Niputuksen, yleistämisen ja yksinkertaistamisen mestareita........toisella näyttäisi olevan tunteet ja toisella ei........tarralenkkari666 kirjoitti:
Seksuaalikemia ja henkilökemiakin ovat kaksi eri asiaa, vaikka voivatkin nivoutua yhteen. Ensimmäistä voi olla ilman jälkimmäistä.Jut Nii!!!
- 1313131313
12121212 kirjoitti:
Ps. on hassua että sinusta kaikki miehet haluavat heti pöksyihin.
Kuitenkin tämäkin palsta on täynnä kilttien miesten harmitteluja siitä kuin _pitää_ flirtata, kosketella ja yrittää seksiä heti ekoilla treffeillä.
...ja näihin tulee naisten vastauksia joissa kyseenalaistetaan kilttien miesten vuorovaikutustaidot, testosteronitasot, heteroseksuaalisuus, jne. Mikä on vialla kun ette halua "osoittaa kiinnostusta"? Mikä siis tarkoittaa flirttailua, koskettelua, ja määrätietoisuutta seksiin pyrkimisessä mahdollisimman nopeasti.
Millähän nämä netissäkin naista etsivät miehet ovat onnistuneet pysymään sinkkuina/kokemattomina, jos kerran markkinoilla on valtava kysyntä miehistä jotka eivät ole heti pyrkimässä pöksyihin?Minä en ole koskaan filrttaillut enkä varsinkaan pyrkinyt seksiin. Hyi hyi sellaista. Ensin tutustuminen, sitten suhde, sitten fyysiset jutut.
- Riiiiiiiiiiiii
12121212 kirjoitti:
Nyt puhuit itsesi pussiin.
Tämän perusteella jos me sopisimme treffit, muistuttaisin itseäni 5 minuutin välein että pihtarikurppa haluaa jännitettä, eli juurikin sellaista tietoisella tasolla huomaamatonta flirttiä ja vihjailua seksitouhuista.Vitustako sinä tiedät mistä jännite kenelläkin naisella syntyy?
Sinun suurin ongelmasi on se, että luulet narsistisesti olevasi naisten pään sisällä. "99 % naisista sitä ja tätä. Kevyt hipaisu baaritiskillä tehoaa 100 % naisista".
Voin taata, että (laitetaan nyt oikein luku esiin kun sille linjalle lähdetään) puolet tuttavapiirini naisista katsoo karsaasti näitä tuttavallisia koskettelijoita, jotka ottavat eka treffeillä kädestä kiinni, laittavat käden selän päälle ohjatessaan istumaan jne.
Ja tosiaan, on suuri ero sillä haluaako joka jätkän koskettavan itseään vai sen jo kiinnostavaksi koetun. - 12121212
Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Vitustako sinä tiedät mistä jännite kenelläkin naisella syntyy?
Sinun suurin ongelmasi on se, että luulet narsistisesti olevasi naisten pään sisällä. "99 % naisista sitä ja tätä. Kevyt hipaisu baaritiskillä tehoaa 100 % naisista".
Voin taata, että (laitetaan nyt oikein luku esiin kun sille linjalle lähdetään) puolet tuttavapiirini naisista katsoo karsaasti näitä tuttavallisia koskettelijoita, jotka ottavat eka treffeillä kädestä kiinni, laittavat käden selän päälle ohjatessaan istumaan jne.
Ja tosiaan, on suuri ero sillä haluaako joka jätkän koskettavan itseään vai sen jo kiinnostavaksi koetun.Luulisi olevan itsestään selvää että tässä puhutaan nimen omaan tuosta jälkimmäisestä, ts. "kiinnostavasta miehestä".
- 12121212
Ps. en niele tuota lukua.
Ystäväsi varmasti kertovat siitä jos epäkiinnostava mies kosketteli, mutta eivät takuulla kerro yksityiskohtia siitä mitä kiinnostava mies teki.
Vertaa:
"Hy v...u se pelimies lääppi mua kun istuin pöytään"
"Siis tapasin ihanan miehen, rakastin sitä kuinka se pelimiesoppien mukaisesti kosketti sulavasti käsivartta kun mentiin tiskille hakemaan juomia"
Kun nainen sanoo ettei pidä pelimiehistä, hän yleensä tarkoittaa taitamattomia pelimiehiä. Taitava pelimies on "ihana mies", "sielunkumppani", "tavallinen mies joka vain sytytti", tms. - tarralenkkari666
On varmasti olemassa superlipeviä pelimiehiä mutta eivät hekään kykene viettelemään ketään, joka on kylmä (eli ilman kemiaa/tai edes vastapuolen himoa). He ovat vain sosiaalisesti keskivertoa älykkäämpiä ja taitavampia tunnistamaan herättämiään reaktioita.
Se hipaisu ei sitä kemiaa luo, se vain lisää jännitettä. Itselläni ainakin seksuaalinen kemia on ollut ilmassa jo ennen ensimmäistäkään kosketusta/kohteliaisuutta. tarralenkkari666 kirjoitti:
On varmasti olemassa superlipeviä pelimiehiä mutta eivät hekään kykene viettelemään ketään, joka on kylmä (eli ilman kemiaa/tai edes vastapuolen himoa). He ovat vain sosiaalisesti keskivertoa älykkäämpiä ja taitavampia tunnistamaan herättämiään reaktioita.
Se hipaisu ei sitä kemiaa luo, se vain lisää jännitettä. Itselläni ainakin seksuaalinen kemia on ollut ilmassa jo ennen ensimmäistäkään kosketusta/kohteliaisuutta.Todella hyvin kirjoitettu ja hyvää pohdintaa ja olen vahvasti samaa mieltä....
- Riiiiiiiiiii
12121212 kirjoitti:
Ps. en niele tuota lukua.
Ystäväsi varmasti kertovat siitä jos epäkiinnostava mies kosketteli, mutta eivät takuulla kerro yksityiskohtia siitä mitä kiinnostava mies teki.
Vertaa:
"Hy v...u se pelimies lääppi mua kun istuin pöytään"
"Siis tapasin ihanan miehen, rakastin sitä kuinka se pelimiesoppien mukaisesti kosketti sulavasti käsivartta kun mentiin tiskille hakemaan juomia"
Kun nainen sanoo ettei pidä pelimiehistä, hän yleensä tarkoittaa taitamattomia pelimiehiä. Taitava pelimies on "ihana mies", "sielunkumppani", "tavallinen mies joka vain sytytti", tms.Ei tarvi niellä, voit antaa tulla vaikka rinnoille tai kasvoille.
Toistan vielä kerran vaikka tarina valuu kuin mälli hanhen selästä: kaikki naiset eivät pidä samantyyppisistä tai samoista miehistä, vaikka jotkut ovatkin keskimäärin suositumpia tai jotkut täysin vastenmieliset tai reppanat aika usean mielestä vastenmielisiä. Siihen väliin mahtuu htin iso joukko miehiä, jotka vetoavat vaihdellen eri naisiin. Ovatko he kaikki jotain piilopelimiehiä?
Tuohon kosketteluun ja jatkuvasti painajaismaisena viesti toisensa jälkeen pelimiehen ominaisuuksien selittämiseen naisille kuin pikkulapsille en enää jaksa ottaa kantaa. Olet menetetty tapaus.
Tällaiseksi täällä muuttuu kun lukee burgereiden samoina toistuvia mantroja. Taannun, kiroilen ja lähettelen nykyään lauseen mittaisia haista-vittu-viestejä.
- 876
Mitä se salkunhoitaja täällä torjuu, estää ja kyseenalaistaa kaikki muut kuin omat harhat, näkemykset ja tulkinnat?
- Pihtarikurppa
Jännite on tunne, joka joko on tai ei ole. Kuvaan asiaa esimerkin kautta: minulla on miespuolinen työkaveri, jonka kanssa tuo jännite on ollut olemassa kaikki nämä vuodet mitkä olemme työskennelleet yhdessä. Emme ole koskaan tavanneet töiden ulkopuolella, asiasta ei olla koskaan puhuttu emmekä koskaan ole olleet tekemisissä toistemme kanssa muutoin kuin työasioissa. Jännite on kuitenkin niin häiritsevän selvä, että välillä hänen kanssaan työskentely on vaikeaa ja joudun välttelemään koko tyyppiä. Hänen olemuksestaan ja elekielestään huomaan selvästi, että en ole yksin tämän tunteen kanssa. Molempien käytös on koko ajan korostetun kohteliasta ja kilttiä, fyysinen välimatka pidetään aina selkeänä.
Ei flirttiä, ei vihjailuja, ei kosketuksia, ei kaksimielisiä keskusteluja. Tuollaista tunnetta ei voi luoda tyhjästä, vaikka kuinka uskottelisitte niin, vaan se joko on tai ei ole.
Petelle vinkiksi, että jos tuo kipinä syttyy treffikumppanin kanssa, niin voi tosiaan olla herkullisempaan pitkittää ja kasvattaa sitä hiukan. Tämä kuitenkin riippuu viime kädessä aina siitä, millainen treffikumppani on.- 12121212
Eli välillänne ei ole tapahtunut mitään. Ei kovin hyvä ohje siis.
Nyrkkisääntö on että miehen tulisi pyrkiä seksiin niin nopeasti kuin mahdollista, mutta ei tätä nopeammin. En muista antoiko tämän ohjeen naisten rakastama Julien Blanc vai joku muu ko. firman kouluttajista.
Mutta se on totta. Tökeröt vonkaajat mokaavat siinä että yrittävät edetä oman aikataulunsa mukaisesti. Mutta joku nainen on valmis seksiin ekoilla treffeillä, joku muu kolmansilla treffeillä tai vasta kuukauden tapailun jälkeen.
Jos nainen on valmis seksiin vasta kolmansilla treffeillä, pitäisi pyrkiä seksiin toisilla treffeillä. Koko ajan on edettävä jollain tasolla, joko siirtymällä yhä intiimimpään kosketteluun, seksuaalisesti värittyneisimpiin juttuihin, kohti paikkaa jossa ollaan kahden, tms.
Tietysti jos nainen on valmiiksi hulluna mieheen, sitten voi kiusoitellakin. Mutta yleensä tämä edellyttää että mies on melkoisen tasokas, ainakin naiseen verrattuna. Tavallisen tallaajan kannattaa pyrkiä koko ajan etenemään ja mieluummin mennä liian pitkälle kun ei riittävän pitkälle. Jos mokaa niin ainakin oppii jotain seuraavia treffejä varten. - Pihtarikurppa
12121212 kirjoitti:
Eli välillänne ei ole tapahtunut mitään. Ei kovin hyvä ohje siis.
Nyrkkisääntö on että miehen tulisi pyrkiä seksiin niin nopeasti kuin mahdollista, mutta ei tätä nopeammin. En muista antoiko tämän ohjeen naisten rakastama Julien Blanc vai joku muu ko. firman kouluttajista.
Mutta se on totta. Tökeröt vonkaajat mokaavat siinä että yrittävät edetä oman aikataulunsa mukaisesti. Mutta joku nainen on valmis seksiin ekoilla treffeillä, joku muu kolmansilla treffeillä tai vasta kuukauden tapailun jälkeen.
Jos nainen on valmis seksiin vasta kolmansilla treffeillä, pitäisi pyrkiä seksiin toisilla treffeillä. Koko ajan on edettävä jollain tasolla, joko siirtymällä yhä intiimimpään kosketteluun, seksuaalisesti värittyneisimpiin juttuihin, kohti paikkaa jossa ollaan kahden, tms.
Tietysti jos nainen on valmiiksi hulluna mieheen, sitten voi kiusoitellakin. Mutta yleensä tämä edellyttää että mies on melkoisen tasokas, ainakin naiseen verrattuna. Tavallisen tallaajan kannattaa pyrkiä koko ajan etenemään ja mieluummin mennä liian pitkälle kun ei riittävän pitkälle. Jos mokaa niin ainakin oppii jotain seuraavia treffejä varten.Niin, tässä pitää ottaa pari muuttujaa, kuten se, että hän on naimisissa. Tuossa ylempänä taisinkin jo tehdä selväksi mielipiteeni varatuista seksinvonkaajista, joten naimissaoleva työkaveri on ehdoton nounou.
Koomista. Muutamasta työkaverista löytyy heti joku, jonka kanssa kivaa jännitettä, mutta koko internetistä vain harmaata kyrpämassaa. Rankkaa olla nainen.
- ainutkova
Sinulla muuta kovaa tule kuin paskapötkö perseestäsi!
"Petelle vinkiksi, että jos tuo kipinä syttyy treffikumppanin kanssa, niin voi tosiaan olla herkullisempaan pitkittää ja kasvattaa sitä hiukan. Tämä kuitenkin riippuu viime kädessä aina siitä, millainen treffikumppani on."
Ja riippuu siitä millainen itse olen. Tuo "jännite" nimittäin itselläni aiheuttaa sitä ettei saa pidettyä ajatuksia koossa, vaan nuo lähtevät liihottelemaan tämän naisen suuntaan. Myöskin tällaisessa tilanteessa tämä jännitys laukaisee Touretten ticsi ryöpyn, joka yleensä aiheuttaa tilanteen "Mikähän perkele tolle tuli?"- Pihtarikurppa
pete_pjn kirjoitti:
"Petelle vinkiksi, että jos tuo kipinä syttyy treffikumppanin kanssa, niin voi tosiaan olla herkullisempaan pitkittää ja kasvattaa sitä hiukan. Tämä kuitenkin riippuu viime kädessä aina siitä, millainen treffikumppani on."
Ja riippuu siitä millainen itse olen. Tuo "jännite" nimittäin itselläni aiheuttaa sitä ettei saa pidettyä ajatuksia koossa, vaan nuo lähtevät liihottelemaan tämän naisen suuntaan. Myöskin tällaisessa tilanteessa tämä jännitys laukaisee Touretten ticsi ryöpyn, joka yleensä aiheuttaa tilanteen "Mikähän perkele tolle tuli?"Jos näin käy, niin kerro naiselle mistä on kysymys. Avoimuus omien kummallisuuksien kanssa on aina parempi kuin niiden peittely, varsinkin jos se on jotain niin näkyvää kuin Tourette. Itselläni helpottaa jo se, että sanon treffikumppanille suoraan heti alussa, että mua jännittää. Yleensä nimittäin sitä toistakin jännittää. Itse liputan kovaa ja korkealta aitouden puolesta silläkin riskillä, että siipeen tulee. Ainakin tulee sitten heti selväksi, ettei ko. miehen kanssa olisi ollut mitään tulevaisuutta misään nimessä eikä harmita niin lujaa jälkeen päin.
- Pihtarikurppa
scrg kirjoitti:
Koomista. Muutamasta työkaverista löytyy heti joku, jonka kanssa kivaa jännitettä, mutta koko internetistä vain harmaata kyrpämassaa. Rankkaa olla nainen.
Siksi olen ulkona nettideittimaailmasta. Ei sitä jargonia jaksa mörkökään kovin pitkään. Ehkä joskus vielä törmään elävässä elämässä vapaaseen mieheen, jonka kanssa tuo kipinä syttyy. Luultavasti en.
Pihtarikurppa kirjoitti:
Jos näin käy, niin kerro naiselle mistä on kysymys. Avoimuus omien kummallisuuksien kanssa on aina parempi kuin niiden peittely, varsinkin jos se on jotain niin näkyvää kuin Tourette. Itselläni helpottaa jo se, että sanon treffikumppanille suoraan heti alussa, että mua jännittää. Yleensä nimittäin sitä toistakin jännittää. Itse liputan kovaa ja korkealta aitouden puolesta silläkin riskillä, että siipeen tulee. Ainakin tulee sitten heti selväksi, ettei ko. miehen kanssa olisi ollut mitään tulevaisuutta misään nimessä eikä harmita niin lujaa jälkeen päin.
Näin olen kertonutkin ja todennut että emme sitten olekaan tarkoitettu toisillemme, kun käytös on viitannut siihen että "AI. Sinä olet vammainen."
"Itse liputan kovaa ja korkealta aitouden puolesta silläkin riskillä, että siipeen tulee."
Jep. Näillä mennään. Harmittavaa vain, että tämä ei ole tähän mennessä auttanut parisuhteen muodostamisessa.- uiyiu
Pihtarikurppa kirjoitti:
Siksi olen ulkona nettideittimaailmasta. Ei sitä jargonia jaksa mörkökään kovin pitkään. Ehkä joskus vielä törmään elävässä elämässä vapaaseen mieheen, jonka kanssa tuo kipinä syttyy. Luultavasti en.
Muutaman kuukauden jäkeen sitä alkaa kuitenkin yön pimeinä tunteina miettiä, että jospa sinne olis KUITENKIN tullut joku harmaasta kyrpämassasta erottuva.. :)
pete_pjn kirjoitti:
Näin olen kertonutkin ja todennut että emme sitten olekaan tarkoitettu toisillemme, kun käytös on viitannut siihen että "AI. Sinä olet vammainen."
"Itse liputan kovaa ja korkealta aitouden puolesta silläkin riskillä, että siipeen tulee."
Jep. Näillä mennään. Harmittavaa vain, että tämä ei ole tähän mennessä auttanut parisuhteen muodostamisessa."Jep. Näillä mennään. Harmittavaa vain, että tämä ei ole tähän mennessä auttanut parisuhteen muodostamisessa."
Mitäs harmittavaa siinä on, jos on aito oma itsensä???....
Olisiko se muka parempi, että olisi epäaito ja sellaisessa suhteessa, jossa ei ole hyvä olla........jos joudut olemaan muu kuin itsesi, niin ennemmin tai myöhemmin se joko "pursuaa" sinusta ulos, joko "räjähtäen" tai "hajoittaen"......niin, psyykkisesti, kuin fyysisestikin.....
Eli asiassa ei ole mitään harmillista, vaan harmillista olisi olla "väärässä" suhteessa....eikö vain?uiyiu kirjoitti:
Muutaman kuukauden jäkeen sitä alkaa kuitenkin yön pimeinä tunteina miettiä, että jospa sinne olis KUITENKIN tullut joku harmaasta kyrpämassasta erottuva.. :)
=DDD....itse luotan siihen, että siitä "harmaasta pinmppi massasta" erottuva tulee vastaan, jossain yllättävässä kohtaamisessa, jos on tullakseen. ;P
- Totuudenkertojatar
Voin kaivaa toki itsekin, mutta olis kiva jos aina heti olisi koko "tutkimus" näkyvillä, eikä pikku pätkiä. Eiksvaa?
- Totuudenkertojatar
http://blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/ Elikkäs miehet ne kuitenkin on niitä hypergamisia. Palstatotuus kumottu! :D
- gggggggggg
Tuo vähiten yhteydenottoja saanut nainen.. Mielestäni kasvot ovat suht kauniit, vaikka muutama ylimääräinen kilo löytyy. Olen joskus jostain lukenut, että 10% ihmistä on rumia, 40% "tylsän näköisiä", 40% tavallisia, ja 10% komeita / kauniita. Varmaan häneen otti yhteyttä vaan nuo rumimmat miehet. Jos mukaan olisivat liittyneet myös "tylsän näköiset", niin puolet miehistä olisivat olleet kiinnostuneita. Puolet!! (Eipä riittänyt aikaa, kun piti niillä kohteliailla käytöstavoilla ilman vonkaamista tavoitella niitä tavallisia / kauniita naisia.)
- 12121212
Eli ihmisistä:
- 10% on rumia
- 40% on tylsän näköisiä
- 40% on tavallisia
- 10% on komeita/kauniita
... ja kuitenkin itse luokittelit 3/5, eli 60%, noista miehistä rumiksi.
http://2new4.fjcdn.com/pictures/Okcupid girls standards light brown big2 2 high 4 me big2 light brown_9b9d53_5839488.jpg
Mitäs tässä sanottiinkaan? - oifhgkj
12121212 kirjoitti:
Eli ihmisistä:
- 10% on rumia
- 40% on tylsän näköisiä
- 40% on tavallisia
- 10% on komeita/kauniita
... ja kuitenkin itse luokittelit 3/5, eli 60%, noista miehistä rumiksi.
Mitäs tässä sanottiinkaan?Yleensä ottaen.. (Siis jos 100 ihmistä pistettäisiin riviin, ja joku puolueeton tuomaristo arvioisi..)
- montasyytä
Tietyissä piireissä olevilla ihmisillä ulkonäkö ja status on se tärkein asia ja se mitä muut ajattelevat. Ihan näin se menee, vaikka ikääkin olisi jo yli 15v. Ja monesti vielä miehillä, jotka eivät nyt oikeasti ole edes niin komean näköisiä. Ja kun joku kysyi esimerkiksi koulutustason vaikutusta niin kyllähän se alempi koulutustaso yleensä korreloi niiden suurempien ulkonäkövaatimusten kanssa myös. Toki paremmin koulutetut eivät monestikaan ole aivan järjettömän ylipainoisia, sillä tutkitusti ymmärtävät suuren elopainon merkityksen terveydelle. Eli kyllä sitä kumppania kannattaa monesti etsiä tietystä elinpiiristä, sillä esimerkiksi alemmin koulutetut miehet ovat monesti niin heikkoitsetuntoisia, että tarvitsevat vierelleen sen kaunokaisimman.
"Tietyissä piireissä olevilla ihmisillä ulkonäkö ja status on se tärkein asia ja se mitä muut ajattelevat."
Tästä olen samaa mieltä ja lopusta taas sitä mieltä, että on vain oman mielipide....yleistäen, yksinkertaistaen ja niputtaen.....enemmän tai vähemmän...
- Neitsytsetä
Hauska teoria.
Pakko silti myöntää että minunkin käsitykseni mukaan ei-komea mies on netissä kuin jauhelihapaketti isolla hyllyllä jonka päällä on rivi sisäfilepihvejä.
En pysty arvioimaan omaa tasoani ulkonäöllisesti, mutta kehuttavaa siinä ei ole. Siitä huolimatta minusta on kiinnostunut muutama nainen, eli ainakin livenä toivoa saattaa ollakin.
Jospa vertaamme. Kaksoisolentoja:
http://cache2.asset-cache.net/gc/157525273-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77tFlZ292Rkka8kr0oL7R6Ru/s2vETDclVLVqqc9Hf 262dkyELVzZuZZP7uLRMx6kBijHhqYMTiBVfhOXLFkg==
http://previews.123rf.com/images/xrrr/xrrr1010/xrrr101000001/7872907-A-portrait-of-a-mid-thirties-woman-with-sunglasses-in-her-long-blonde-hair-looking-at-camera-and-smi-Stock-Photo.jpg
(Muista kuin ulkoisista syistä asiat eivät johtaneet yksiä treffejä pidemmälle.)
Anyway. Uskoisin että molemmat naiset kyllä saisivat netissä yhteydenottoja? Omat mahdollisuuteni saada aikaiseksi treffit olisivat varmasti olemattomat. Ehkä "tasoni" on paljon heikompi, mutta toisaalta livenä naiset kuitenkin olivat kiinnostuneita. Joten...- ätmelssön
http://cache2.asset-cache.net/gc/157525273-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77tFlZ292Rkka8kr0oL7R6Ru%2Fs2vETDclVLVqqc9Hf%2B262dkyELVzZuZZP7uLRMx6kBijHhqYMTiBVfhOXLFkg%3D%3D
Tämä on varmasti ollut nätti 10v nuorempana.
http://previews.123rf.com/images/xrrr/xrrr1010/xrrr101000001/7872907-A-portrait-of-a-mid-thirties-woman-with-sunglasses-in-her-long-blonde-hair-looking-at-camera-and-smi-Stock-Photo.jpg
100% varmuudella perheenäiti tai yh. - treffineuvoja
ätmelssön kirjoitti:
http://cache2.asset-cache.net/gc/157525273-beautiful-thirty-years-old-woman-porrtait-gettyimages.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=77tFlZ292Rkka8kr0oL7R6Ru%2Fs2vETDclVLVqqc9Hf%2B262dkyELVzZuZZP7uLRMx6kBijHhqYMTiBVfhOXLFkg%3D%3D
Tämä on varmasti ollut nätti 10v nuorempana.
100% varmuudella perheenäiti tai yh.Ihan ok tasoa molemmat, toinen lähentelisi hoikkana MILF-osastoa.
Jos tuollaisia olisi saatavilla livenä edes joskus, niin eipä sinne nettiin kannata mennä roikkumaan. Jos taas setä nirsoilee tai burgeroi, niin sama ongelma edessä siellä netissäkin kun tapaamiseen päästään.
- Nnnaaiinennnnn
No meitsi on kåyny treffeillä : sillon kun treffikaveri on komea seksikäs ja sosiaalisesti älykäs, se ennen pitkää paljastuu varatuksi. Ja sillon ku treffikaveri on "tavallinen", möhömahainen tai työtön, se paljastuu sinkuksi.
Joten parempi tutustua vaan niihin varattuihin, kyllä nekin eroaa. Ja jollei satu eroamaan niin ainahan voi tyttöystävälle käräyttää niin saa edes jotain riemua. :D- PrinsessaKireäpylly
Tyypillinen palstanainen. Itsekritiikistä ei minkäänlaista tietoa. Saatta tulla parisuhteessa vaikeita hetkiä sulle kun sen alkuneiteily katoaa ja aletaan puhumaan asiaa.
- nyt.rollataan
PrinsessaKireäpylly kirjoitti:
Tyypillinen palstanainen. Itsekritiikistä ei minkäänlaista tietoa. Saatta tulla parisuhteessa vaikeita hetkiä sulle kun sen alkuneiteily katoaa ja aletaan puhumaan asiaa.
Se on lähinnä tyypillinen palstatrolli. ;D
- Nnnaaiinennnnn
nyt.rollataan kirjoitti:
Se on lähinnä tyypillinen palstatrolli. ;D
Hahahaha...naistrolli
- nyt.rollataan
Nnnaaiinennnnn kirjoitti:
Hahahaha...naistrolli
Trolleja ne on naistrollitkin, se on tasa-arvoa se. >:(
- Nnnaaiinennnnn
PrinsessaKireäpylly kirjoitti:
Olen ollut jo monta vuotta parisuhteessa ja oikein hyvin menee kiitos vaan. Olen ihanan entisen varatun miehen kanssa. Oli varattu kun tavattiin....ei tietenkään kertonut sitä.
- palstatotuus.vai
Ei ihmeellistä, että naisen on vaikea löytää NETTIdeiteiltä.
Nettideitithän ovat luonteeltaan jämämiesten kokoontumisajot, ja yritä poimia sieltä sitten yks sadasta (kuten palstan 'asiantuntijatkin' taitavat olla samaa mieltä).
Muuten ne on oikeat miehet löydettävä, nettipesä kuhisee kuhnureita.- treffineuvoja
Ja missä ne tasokkaat naiset sitten on? Vaikka seuraavilla kriteereillä:
- ulkonäkö about kunnossa, ei valtavasti ylipainoa
- ei yhäri tai lapsijunan kyydistä jäänyt juoksujen juoksija
- ei 50 asenteella varustettu koulutusta ja statusta kärttävä harmaavarpunen
- erottuu edes jotenkin lomamatkakuvamassasta
...tippuu pois 99%.
Se jos SINÄ olet sosiaalinen ja koulutettu ja siksi vaadit näitä mieheltä, ei tarkoita että miehet vaativat samoja asioita naiselta. Sinä voitkin olla kaatopaikkakamaa kun taas se "bimbo" lähihoitsu on 9 . - Pihtarikurppa
treffineuvoja kirjoitti:
Ja missä ne tasokkaat naiset sitten on? Vaikka seuraavilla kriteereillä:
- ulkonäkö about kunnossa, ei valtavasti ylipainoa
- ei yhäri tai lapsijunan kyydistä jäänyt juoksujen juoksija
- ei 50 asenteella varustettu koulutusta ja statusta kärttävä harmaavarpunen
- erottuu edes jotenkin lomamatkakuvamassasta
...tippuu pois 99%.
Se jos SINÄ olet sosiaalinen ja koulutettu ja siksi vaadit näitä mieheltä, ei tarkoita että miehet vaativat samoja asioita naiselta. Sinä voitkin olla kaatopaikkakamaa kun taas se "bimbo" lähihoitsu on 9 .Hyvä lista. Tuolla tosiaan saa mukavasti karsittua noin suunnilleen kaikki naiset pois Parisuhdekriteereistä. Oletko yhtä tarkka panojen suhteen?
Miehet, jotka eivät myönnä edes itselleen olevansa läheisyys- ja sitoutumiskammoisia, ovat kaikkein katkerimpia yhden illan panon kerjääjiä. Eivätkä todellakaan sovellu parisuhteeseen kenenkään kanssa.
- Muumuu77
En ees jaksanut lukea koko palstaa loppuun, mutta ilmeisesti täällä vouhkaa naiset jotka pihtaa..Eikö ole mitenkään mieleen tullut että nainenkin haluiais pelkkää seksiä ja panoa. Ei kaikki nyt odota 6 vuotta et mies tois ruusuja ja kosis.
- Riiiiiiiii
Pihtaaminen on seksillä kiristämistä. Se, että ei halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei halua tai silloin kun ei halua ei ole pihtaamista.
- että.silleen
Riiiiiiiii kirjoitti:
Pihtaaminen on seksillä kiristämistä. Se, että ei halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa jota ei halua tai silloin kun ei halua ei ole pihtaamista.
Sinä sen asian sanoit juuri niinkuin se on!
Kuulun niihin rumiin miehiin jotka ei tyttöystävää koskaan tule saamaan. Uskon vakaasti niin koska ei naiset ole mitenkään koskaan minua huomioineet eikä huomannut eikä halunneet olla kaveri. Netissä olen vastaillut naisille ilman mitään tulosta
- markku---
Olen etsinyt vuoden ihanaa,nättiä,leveälanteista ruususuuta 20-55v,roturouvaa tai neitiä,en ole kysellyt ammattia,varallisuutta tai muuta,mutta ei juoppoa baarikärpästä. Muutama vastaus on tullut,mutta näyttää olevan tärkein juttu,että mikä ammatti,minkälainen auto,asunko omassa asunnossa ym. Ja juoppo saan olla hyvässä seurassa,mutta polttaa ei saa,tatuointeja saa olla,samoin kalju ja tyhmän näköinen bodari,mutta kun sanoin,etten juo ollenkaan,niin olen tylsä,kun olen hoikahko 185cm,vaalea ja lähellä 50v,sekä paheenani on savukkeet ja kahvi,niin ei käy suomineidolle. Viimeksi menin vahingossa treffeille,kun nainen sanoi viestissään,että on oikeista kohdista pyöreä,tummat ihanat hiukset,165cm ja nätti,hyvä suuteleen ym. niin vastassa oli 65v tynnyri,kaljabasso,naama turvonnut ja mummukiharat päänpäällä,tuulipuvussa ja natsa suussa. Käännyin pois ja en enään vastaillut yhteydenottopyyntöihin. Haen edelleen naista,joka on silmiäni miellyttävä pitkähiuksinen,ruususuu,leveähköt lanteet,tiimalasityylinen,ja saa olla 20-55v,olipa varattu tai ei,niin pitempiaikainen suhde olisi mahdollinen ilman titteleitä ja statusta,naisen ei tarvitse olla maisteri tai rikas,kunhan on oma itsensä,kiltti ja sopivan tuhma makuuhuoneessa ja nätti,sekä haluttava,niin ilmoittaudu,jos olet halukas tapailuun(treffeillä)bokotti
- eeeeeeeeeee
Olet kyllä just arkkityyppi 20-35v naisia piinaavasta, kuivasta ja tylsästä vanhuksesta. Ei sytsää, lähesty sitä omaa ikäluokkaa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1182141Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1771706Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551404- 551188
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1661175Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75996Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62892Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36887- 52874
- 56821