Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pete_pjn
profiilit
pete_pjn
pete_pjn
Vapaa kuvaus
Heinolasta kotoisin oleva, 1983 vuonna syntynyt mies.
[email protected]
Aloituksia
80
Kommenttia
1559
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli pikkasen jotain tähän suuntaan? Tosin ei ole kyllä hieronnasta kyse.
http://orig10.deviantart.net/e906/f/2012/052/b/6/the_game_is_afoot__by_shiniez-d4qgztv.jpg (HUOM!!! NSFW --- EI SOVELLU TYÖPAIKALLA KATSOTTAVAKSI)
16.03.2016 22:01
tjaa voipi olla, sillä miulla plus käyttäjänä killuu /100 tuolla ylänurkassa.
16.03.2016 18:10
Kieltämättä miekin ohitan nuo haussa näkyvät 0 profiilit, joka on siis järjestelmän itse lisäämä merkkaamaan että profiilissa ei ole profiilitekstiä ja selkeästi sanan kahden profiili tekstit. Muuten jos hakua käytän, niin selailen kaikkien profiilit läpi.
16.03.2016 18:08
Itse käytän tuota hakua myös, mutta olen huomannut että mikäli asetat haku kriteeriksi jonkin asian esim. poliittinen suuntautuminen, niin haku jättää näyttämättä ne jotka eivät kriteereihin täyty mutta myöskin ne jotka tuohon kenttään eivät ole mitään laittaneet.
Toinen esimerkki olisi jos haet heteroita jättää haku näyttämättä myös profiilit jotka eivät ole tuota kenttää täyttäneet. Näitä profiileja s24treffeillä naisissa jotka eivät ole täyttäneet seksuaalista suuntautumistaan on 8823kpl eli ~31% käyttäjistä.
Miehissä näitä on 18023kpl eli ~30%.
Tämä on yksi asia joka minua hnk.koht. ärsyttää s24treffi palvelussa.
16.03.2016 17:58
Kyllä, mutta miten eroittaa suraavat tilanteet:
A) käyty vierailemassa tarkoituksena vinkata että olen kiinnostunut ja lähetä minulle viesti jos olet myös kiinnostunut.
B) käyty vierailemassa ja vaikka päälisin puolin molemmat sopivat toisten kriteereihin, niin kuva ei miellytä sitten ollenkaan.
C) käyty kastomassa profiili, mutta ei sitten alkuunkaan nappaa.
Jos eka katsoja on mies ja tekee tätä? Ottaako näinen yhteyttä? Entä jos on näitä periaatteellisia että miehen pitää ottaa yhteyttä ensin, mutta kuitenkin molemmat ovat kiinnostuneita?
16.03.2016 17:44
Eli sen profiilitekstin ensimmäisen 2-3 rivin perusteella?
16.03.2016 17:34
Itse en osaa sano paljoakaan, kun pari päivää siellä vasta ollut, mutta ensivaikutelmani oli että vähän kankean oloinen käyttäjä kokemus. Haku kriteereistä ensimmäisenä pisti silmään kaupunkikohtaisen haun puuttuminen, tai vaikkapa rajaus Päijät-Hämeen alueelle. Nyt siis rajaus lääneittäin.
Mutta muuten vierailujen tilastointi, muut hakuehdot kattavia.
16.03.2016 16:53
Se pisti pikkasen mietityttämään kun kuulin että miun palkan lisäksi työnantaja maksaa kaikenmaailman maksuja tuihon päälle, siten että kokonaiskustannukset tuolla palkallani työnantajalle nousevat sinne 8-9 tonnin luokkaan kuussa.
16.03.2016 16:48
Nuo tilastot riippuvat vallan siitä mitkä kaikki palkansaajat niihin on otettu mukaan. Ovatko pätkätöitä tekevät mukana, osa-aika työtä tekevät, mikä palkanosa otetaan lukuun(minulla lisät tekevät tilille tulevasta summasta n.45%).
Muistan täällä lukeneeni taannoin että jokin tilasto olisi ottanut huomioon vain toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella olevat palkansaajat laskuihin.
16.03.2016 16:35
Mielenkiintoinen uudistus tämän päivityksen myötä on se, että profiilista näkee KOKO profiilitekstin, vaikka et olisi edes kirjautunut/rekisteröitynyt koko treffipalstalle.
16.03.2016 15:54
Minulle tuollainen taktiikka ei toimi. En noteeraa tuota mitenkään, sillä tuosta ei voi päätellä mitään toisen kiinnostuksesta.
Jos sinä kävit profiilissani, niin ei sitten ollut kiinnostusta tarpeeksi jättää viestiä.
16.03.2016 15:52
tilille kolahtava summa on palttiarallaa se 2200-2300€ / kk riippuu paljonko on tullut km-korvauksia
16.03.2016 12:48
Näemmä.
Mielenkiinnosta, mitkä olivat tuon toiminnos käyttötarkoitukset sinulle?
Nimittäin itse selailen moniakin profiileja viimeksi online tilassa olleita. Eli se että on käynyt katsomassa profiiliasi ei tarkoita että olisin kiinnostunut.
16.03.2016 12:42
ai niin ja sellainen kriittinen tieto profiilin muista osista tulee ilmi että poltan tupakkaa.
16.03.2016 09:15
Nuorempana tuli discoissa käytyä ja 'tanssittuakin', muttan ykyään erittäin harvoin.
Viime vuonna tuli käytyä lavatansseissa ja totesin että ei ole miun paikka. Liikaa ihmisiä. Rupeaa ahdistamaan se väen paljous. Tietty auttaisihan se asiaa jos osaisi edes tanssia. :)
16.03.2016 09:02
:D No mikä jottei.
Tosin sukulaiset suattais suuttua ja porukat polttaa perintö paperit. :P
15.03.2016 21:45
öö... Oletan että "Xl Smithin kaveri Peter" tarkoittaa Axl mithin kaveri Peter.
Ja ei, en ole. Ei ole media-alalta mitään työkokemusta.
Hetken aikaa kesti miettiä että mihinkä tämä nyt oikein liittyy, mutta kvg ja sitte räppäs.
15.03.2016 21:44
:) näin minäkin sen ensin luin.
15.03.2016 20:54
Itse olen huomannut sen että vaikka olisikin näitä kuivia kausia, niin fyysinen rasitus ja raitis ulkoilma herättää halut kohtuu varmasti.
Tai ainakin kun töissä laivalla ollessa käytännössä kokoajan on ulkona, niin ylätys yllätys sitä alkaa 'koneisto' hyrräämään.
15.03.2016 20:53
Ma vähän veikkaan että ei se raha tuossa ole niin merkitsevä tekijä, vaan se että on menetetty elämän ilo ja tahto jatkaa eteenpäin.
15.03.2016 18:27
63 / 78