Ja sitten hävisi näkyvistä viimeksi vierailleet ilmaiskäyttäjiltä.
Ehkä sittenkin jatkan HappyPancaken puolella ja unohdan tämän... :(
S24Treffit päivitys
53
53
Vastaukset
Näemmä.
Mielenkiinnosta, mitkä olivat tuon toiminnos käyttötarkoitukset sinulle?
Nimittäin itse selailen moniakin profiileja viimeksi online tilassa olleita. Eli se että on käynyt katsomassa profiiliasi ei tarkoita että olisin kiinnostunut.- N44
Ei tokikaan tarkoita. Sehän on selvää. Mutta kyllä se kiinnostaa nähdä, että millaiset henkilöt kuvan ja esittelytekstin (sen vähän mitä nyt näkyi) perusteella siellä vierailevat. Ovatko yhtään sitä mitä itse hakee... vai vetääkö profiili ihan vääränlaista tyyppiä puoleensa.
- paskemmaksmenee
Itse kun käyn joidenkin kiinnostavien miesten profiileissa ja yritän näin herättää niiden huomion, ja kun näen että se mies on käyny katsomassa mun profiilin muttei oo laittanu viestiä, niin tiedän ettei kiinnostunu ja sen voi unohtaa. Nyt meni sitten sekin keino tehdä eräänlainen alote miehille.
- fdsfsdfsdf
paskemmaksmenee kirjoitti:
Itse kun käyn joidenkin kiinnostavien miesten profiileissa ja yritän näin herättää niiden huomion, ja kun näen että se mies on käyny katsomassa mun profiilin muttei oo laittanu viestiä, niin tiedän ettei kiinnostunu ja sen voi unohtaa. Nyt meni sitten sekin keino tehdä eräänlainen alote miehille.
Kiitos nauruista. Hienoja aloitteita te naiset teette, vierailette miesten profiileissa :D
Minulle tuollainen taktiikka ei toimi. En noteeraa tuota mitenkään, sillä tuosta ei voi päätellä mitään toisen kiinnostuksesta.
Jos sinä kävit profiilissani, niin ei sitten ollut kiinnostusta tarpeeksi jättää viestiä.- DDDDDDDDDDD
N44 kirjoitti:
Ei tokikaan tarkoita. Sehän on selvää. Mutta kyllä se kiinnostaa nähdä, että millaiset henkilöt kuvan ja esittelytekstin (sen vähän mitä nyt näkyi) perusteella siellä vierailevat. Ovatko yhtään sitä mitä itse hakee... vai vetääkö profiili ihan vääränlaista tyyppiä puoleensa.
Ymmärsitkö nyt pointin? Ei vierailu tarkoita että se olisi tehty kuvasi tai profiilisi takia. Vaan kun klikkaat auki aina seuraavaa esim. juuri tuossa viimeksi online-tilassa olevat, et edes tiedä kenen profiili sieltä seuraavaksi aukeaa, eli vierailua ei tehdä kuvasi/tekstisi perusteella. Itse käytän paljon tätä.
- N44
DDDDDDDDDDD kirjoitti:
Ymmärsitkö nyt pointin? Ei vierailu tarkoita että se olisi tehty kuvasi tai profiilisi takia. Vaan kun klikkaat auki aina seuraavaa esim. juuri tuossa viimeksi online-tilassa olevat, et edes tiedä kenen profiili sieltä seuraavaksi aukeaa, eli vierailua ei tehdä kuvasi/tekstisi perusteella. Itse käytän paljon tätä.
Itse olen selannut miesten profiileja haun kautta. Jos tekstinä on vain nolla tai "ota selvää" ohitan profiilin. Jos mies kertoo esim. etsivänsä seuraa kiipeilemään vuorille niin tiedän, ettei oo mun juttu. Kyllä minä tekstin perusteella niitä olen aukonut :)
N44 kirjoitti:
Itse olen selannut miesten profiileja haun kautta. Jos tekstinä on vain nolla tai "ota selvää" ohitan profiilin. Jos mies kertoo esim. etsivänsä seuraa kiipeilemään vuorille niin tiedän, ettei oo mun juttu. Kyllä minä tekstin perusteella niitä olen aukonut :)
Eli sen profiilitekstin ensimmäisen 2-3 rivin perusteella?
- ajomies55
Tuo on ihan hyvä keino antaa signaali, olen muidenkin havainnut käyttävän sitä silleen kainona merkkinä että "hei, mäkin oon olemassa".
- DDDDDDDDDDDD
N44 kirjoitti:
Niin siis sinä olet aukaissut mutta se ei tarkoita että muut aukaisee sinun. Itse helposti selaa kohta kohdalta tietämättä ketä tulee seuraavaksi vastaan. Varmasti monet muutkin selaavat vastaavasti kuten petekin ilmaisi tekevänsä...eli ei siis kerro yhtään mitään kiinnostavuudesta .
ajomies55 kirjoitti:
Tuo on ihan hyvä keino antaa signaali, olen muidenkin havainnut käyttävän sitä silleen kainona merkkinä että "hei, mäkin oon olemassa".
Kyllä, mutta miten eroittaa suraavat tilanteet:
A) käyty vierailemassa tarkoituksena vinkata että olen kiinnostunut ja lähetä minulle viesti jos olet myös kiinnostunut.
B) käyty vierailemassa ja vaikka päälisin puolin molemmat sopivat toisten kriteereihin, niin kuva ei miellytä sitten ollenkaan.
C) käyty kastomassa profiili, mutta ei sitten alkuunkaan nappaa.
Jos eka katsoja on mies ja tekee tätä? Ottaako näinen yhteyttä? Entä jos on näitä periaatteellisia että miehen pitää ottaa yhteyttä ensin, mutta kuitenkin molemmat ovat kiinnostuneita?N44 kirjoitti:
Itse käytän tuota hakua myös, mutta olen huomannut että mikäli asetat haku kriteeriksi jonkin asian esim. poliittinen suuntautuminen, niin haku jättää näyttämättä ne jotka eivät kriteereihin täyty mutta myöskin ne jotka tuohon kenttään eivät ole mitään laittaneet.
Toinen esimerkki olisi jos haet heteroita jättää haku näyttämättä myös profiilit jotka eivät ole tuota kenttää täyttäneet. Näitä profiileja s24treffeillä naisissa jotka eivät ole täyttäneet seksuaalista suuntautumistaan on 8823kpl eli ~31% käyttäjistä.
Miehissä näitä on 18023kpl eli ~30%.
Tämä on yksi asia joka minua hnk.koht. ärsyttää s24treffi palvelussa.- N44
pete_pjn kirjoitti:
Eli sen profiilitekstin ensimmäisen 2-3 rivin perusteella?
Niin... kyllä siihen muutamaan riviin jo saa jotain mahtuman. Vaikka vaan mukavaan aloituksen, niin lukee loputkin :)
Mutta ehkä enemmän kuitenkin niin, et ohittaa tekstittömiä/parin sanan profiileja.
Sain tuossa just yks ilta viesti "moi" ja kun kävin katsomassa profiilin niin se oli aivan tyhjä... Ei mitään. No ehkä jollekin toimii tuokin tapa. N44 kirjoitti:
Niin... kyllä siihen muutamaan riviin jo saa jotain mahtuman. Vaikka vaan mukavaan aloituksen, niin lukee loputkin :)
Mutta ehkä enemmän kuitenkin niin, et ohittaa tekstittömiä/parin sanan profiileja.
Sain tuossa just yks ilta viesti "moi" ja kun kävin katsomassa profiilin niin se oli aivan tyhjä... Ei mitään. No ehkä jollekin toimii tuokin tapa.Kieltämättä miekin ohitan nuo haussa näkyvät 0 profiilit, joka on siis järjestelmän itse lisäämä merkkaamaan että profiilissa ei ole profiilitekstiä ja selkeästi sanan kahden profiili tekstit. Muuten jos hakua käytän, niin selailen kaikkien profiilit läpi.
- N44
pete_pjn kirjoitti:
Itse käytän tuota hakua myös, mutta olen huomannut että mikäli asetat haku kriteeriksi jonkin asian esim. poliittinen suuntautuminen, niin haku jättää näyttämättä ne jotka eivät kriteereihin täyty mutta myöskin ne jotka tuohon kenttään eivät ole mitään laittaneet.
Toinen esimerkki olisi jos haet heteroita jättää haku näyttämättä myös profiilit jotka eivät ole tuota kenttää täyttäneet. Näitä profiileja s24treffeillä naisissa jotka eivät ole täyttäneet seksuaalista suuntautumistaan on 8823kpl eli ~31% käyttäjistä.
Miehissä näitä on 18023kpl eli ~30%.
Tämä on yksi asia joka minua hnk.koht. ärsyttää s24treffi palvelussa.Tuo on totta, että jättää aika paljon porukkaa pois, kun profiileissa ei ole tietoja. Mutta aika karkeita rajauksia itse teen. Ei oma profiilinikaan ole täydellisesti täytetty. Jos hakee niin, et laittaa ne matkailut ja muut, niin jään näkymättömäksi.
Naisen logiikka:
Minä vierailen profiilissa mutta en laita viestiä, silloin mies tietää, että olen kiinnostunut.
Mies vierailee profiilissa mutta ei laita viestiä, silloin tiedän, että mies ei ole kiinnostunut.
Vai onko tämä nyt sitä tasa-arvoa mistä niin paljon puhutaan?- Entinen_asiakas
Juuri sen ominaisuuden Suomi24 on nyt sitten poistanut ei-maksavilta asiakkailta. Ei sun tarvitse täältä mitään saada, kun et kerran mitään maksakaan.
Lisää näitä "parannuksia". - onneksmuitakinilmasia
Pystyykö tuolla laittaan edes niitä "flirttejä" ilmaseks ja jos voi, niin onko siinäkin joku typerä rajotus?
- N44
onneksmuitakinilmasia kirjoitti:
Pystyykö tuolla laittaan edes niitä "flirttejä" ilmaseks ja jos voi, niin onko siinäkin joku typerä rajotus?
Flirtit kadonneet jossain päivityksessä jo aikoja sitten... Oisko ollut sama päivitys, kun poistui vieraskirja. No se vieraskirja kyllä joutikin mielestäni poistua.
- OnSeNiinVaikeaa
Täysin samaa mieltä. Kehtaakin laukoa tuollaista suustaan.
- SovinatsiSialle
Kuka hullu nyt tollaselta nahjusmaiselta rääväsuu-pelleltä edes mitään haluaiskaan.
"Haukut toisia vätykseksi ja passiiviseksi."
Ja näköjään osu ja uppos ;)
"Ristus mikä lehmä! "
Vituttaako noin raskaasti kun naisten ei tosiaan tarvi paljo muuta kun kun viestejä odotella, aktiivisä miehiä kyllä aina riittää :) ja tollaset velttopersevätykset tietenkin katkeroituu kun ne ahkerat vie kaikki naiset nenäs edestä. - siellä.se.on
N44 kirjoitti:
Flirtit kadonneet jossain päivityksessä jo aikoja sitten... Oisko ollut sama päivitys, kun poistui vieraskirja. No se vieraskirja kyllä joutikin mielestäni poistua.
kuitenkin näkyvissä vieläkin flirtin merkki .. Mutta siitä ei siis tapahdu enää mitään?
- niinnäkyy
Sielläpä se katkeraan törkyturpaseen lerppasikaan aina osuu ja uppoo :DD palko imeytyy kokoajan syvemmälle pilkunnussijan vinkuvaan kärsään :D mahtaa helpottaa niitäkin paineita joita et kehenkään pääse purkaan.
- tinder.parempi
Jälleen kerran saa huomata että jos joku palvelu päivittyy niin se menee huonompaan suuntaan.
Taidan poistaa tilini. - N44
Laitoin tuossa viestiä... Ylhäällä kuplat ja siinä käydessä tuli teksti. Viestiketjujesi määrä tänään 1/3. Onkohan viesti määriäkin taas muutettu :o
- RageKeho
On muutettu. Et voi ilmaiseksi enää lähettää kuin kolme viestiä vuorokaudessa! Suosittelen kaikkia iskemään vaan suorilta sähköpostiosoitteensa profiilitekstiin, niin posti ohjautuu tuol paskasivuilta järkevimmille vesille heti kättelyssä.
Samaa mieltä kanssa et jos ei ilmatteeks näe enää ketä on vieraillu mun profiilissa niin heivaan koko paskan ja siirryn happypancakeen =D
- niiiinax
Mikä on kokemuksesi pannukakusta? Mulla oli profiili siellä, mutta poistin sen kun oli niin vähän tarjontaa eikä löytynyt ketään. En tiedä onko nykyisin parempi.
niiiinax kirjoitti:
Mikä on kokemuksesi pannukakusta? Mulla oli profiili siellä, mutta poistin sen kun oli niin vähän tarjontaa eikä löytynyt ketään. En tiedä onko nykyisin parempi.
Itse en osaa sano paljoakaan, kun pari päivää siellä vasta ollut, mutta ensivaikutelmani oli että vähän kankean oloinen käyttäjä kokemus. Haku kriteereistä ensimmäisenä pisti silmään kaupunkikohtaisen haun puuttuminen, tai vaikkapa rajaus Päijät-Hämeen alueelle. Nyt siis rajaus lääneittäin.
Mutta muuten vierailujen tilastointi, muut hakuehdot kattavia.- niiiinax
Pannukakku taitaa olla edelleen käyttäjämäärältään aika pieni ja samoja tyyppejä oli paljon kun Suomi24. Ilmaisuus oli positiivista, mutta se ei ole hyvä silloin jos profiilien laatu kärsii. Voihan olla, että tilanne on muuttunut tai muuttuu?
- N44
pete_pjn kirjoitti:
Itse en osaa sano paljoakaan, kun pari päivää siellä vasta ollut, mutta ensivaikutelmani oli että vähän kankean oloinen käyttäjä kokemus. Haku kriteereistä ensimmäisenä pisti silmään kaupunkikohtaisen haun puuttuminen, tai vaikkapa rajaus Päijät-Hämeen alueelle. Nyt siis rajaus lääneittäin.
Mutta muuten vierailujen tilastointi, muut hakuehdot kattavia.Silloin, kun oma profiili oli aktiivinen, niin pystyi kyllä haussa valitsemaan kaupungit/kunnat... voi toki olla et muuttunut. Siinä oli muistaakseni pari erilaista hakua, joista toinen tarkempi.
- Tauno.T.Timpperi
niiiinax kirjoitti:
Pannukakku taitaa olla edelleen käyttäjämäärältään aika pieni ja samoja tyyppejä oli paljon kun Suomi24. Ilmaisuus oli positiivista, mutta se ei ole hyvä silloin jos profiilien laatu kärsii. Voihan olla, että tilanne on muuttunut tai muuttuu?
Tilanne muuttuu muuten varmasti puolessa vuodessa täysin päälaelleen nyt tämän Treffien uudistuksen jälkeen. Usko pois!
- RageKeho
pete_pjn kirjoitti:
Mutta muuten vierailujen tilastointi, muut hakuehdot kattavia.Kyllä Happypannarissa pystyy kaupunkikohtaisesti hakemaan käyttäjiä. Klikkaat sieltä "Tarkennettu haku"-kohdasta.
Mielenkiintoinen uudistus tämän päivityksen myötä on se, että profiilista näkee KOKO profiilitekstin, vaikka et olisi edes kirjautunut/rekisteröitynyt koko treffipalstalle.
- Viliveijar
Itse käytän treffit-palvelua hyvin usein puhelimella ja ainakin tämä uusi päivitys muutti kokemuksen erittäin kömpelöksi suurine kuvineen ja lisättyine valikoineen. Käyttäjiä selkeästi yritetään paimentaa laittamaan kuva, sillä nyt uuden päivityksen myötä kuvattomat jäävät selkeästi jalkoihin kun kuvalle on annettu niin iso rooli ilmoituksessa. Ja huonolaatuiset kuvat kääntyvät taas omistajaansa vastaan kun ne on väkisin venytetty tähän isoon uuteen mittaansa. Suoraan sanoen karseita ilmestyksiä.
En ole vielä koneella treffit-sivustolla käynyt mutta ainakin luurin kautta kokeiltuna toivon, että piakkoin tehtäisiin korjaustöitä. Onko sivusto nyt siis muuttunut jotenkin maksulliseksi mitä luin edellisistä kommenteista? - Tane.T.Timeperi
Joo, johan meni paskaksi treffit päivityksessä! Ja pikkuhiljaa viedään ilmaisen käyttäjän toimintoja pelkästään maksullisille käyttäjille kuuluvuksi. onkoha Suomi24 nyt miettinyt ihan loppuun asti tämän kuvion? Voi nimittäin käydä tällä menolla niin että alkaa käyttäjät katoamaan ilmaisiin palveluihin kuten Happypancakeen. Itse asiassa olen kiinnittänyt siellä naisten profiilien lisääntyneen muutenkin viimeisen puolen vuoden aikana räjähdysmäisesti.
- Voihimmelitaas
Veikkaan ettei kovin positiivista palautetta anneta tästäkään uudistuksesta. Entistä sekavamman ja rumemman ulkoasun lisäksi mm. Viestien kirjoittaminen on nyt täysin mahdotonta, koska kirjoitusruutu ei skaalaudu enää lainkaan. Sehän olisikin ihan liikaa vaadittu suomi24ltä, että käytettävyyttä parannettaisiin. Pääasia tälle palvelulle on aina ollut ja tulee edelleen olemaan, että mainosten koko ja määrä suurenee.
Jos treffailua ajattelee, niin vuosien varrella olen itse saanut parhaiten kontakteja kun olen herättänyt huomion vierailemalla toisen profiilissa. Jotkut eivät tätä noteeraa, mutta monet noteeraavat, tekevät vastavierailun ja aloitetaan viestintä. Ilman vierailuja koko treffipalvelu tuntuu kuolleelta ja passiiviselta. Voin katsella profiilin ja lähettää viestin, mutta sitten ei vok tietää onko toinen mitenkään noteerannut koko asiaa, kun vierailuja ei näy ja viestirajoituksia on. Toisissa palveluissa, joissa vierailut näkyvät jopa reaaliajassa on tunne, että ihmiset ovat aktiivisesti läsnä ja kontakteja on helppo saada. Suomi24n treffit ei sellainen paikka ole.- N44
HappyPancakessa pidän kyllä siitä, että voi tykätä jonkun profiilista tai kuvista ja näin antaa palautetta profiilista. Ja sitten voi flirttailla. Jos flirttiin saa vastaukseksi flirtin, niin mielellään näkee vaivaa viestin eteen.
- AloittelevaDeittaaja
Huonoksi meni, kun ei näy vierailevat. Taisi loppua minulta tämän s24 treffejen käyttö voi harmi!
- RageKeho
Joo, minä löin äsken profiilini Treffeillä kiinni, eihän noissa sivuissa ole enää nykyisellään mitään järkeä, pelkkä rahastuksen maku vaan haisee ilmassa. Palataan asiaan parin kuukauden päästä, josko silloin ylläpito olisi tullut järkiinsä. Siihen saakka minut löytää vain Okcpuidista ja Happypannarista.
Kyllä ihmettelinkin, kun ei ole kävijöitä proffiilisa. Tavallisesti on kymmeniä kävijöitä päivässä ollut ja viestilaatikko sinisenä huutaa. Taidan kohta ulos siirtyä, kun aurinkokin paisteloo ja naiset ruvenneet toppatakeista kuoriutumaan!
- Suolen.kuolema
Yrittävät tietenkin konkurssinsa viime hädässä saada haalittua tästä paskasta maksavia käyttäjiä, mutta eivät vaan tajua että näillä "parannuksilla" kaikkoo takuuvarmasti loputkin, entisestään kiihtyvään tahtiin.. tuleepahan vieläkin nopeemmin loppu tälle piloille uudistetulle kituvalle puljulle.
- paskan_myivät
Itsellä ainakin kun määrittelee hakuehdot ja painaa "Näytä seuraavat 12", kaikki hakuehdot nollaantuu ja sivusto palaa näyttämään kaikki profillit. Eli ehdot täyttävistä profiileista näkee huikeat 12, ei enempää.
Aivan päin helvettiä tehty päivitys, saa nähdä korjaavatko ja kuinka pian. Muuten kyllä lähtee loputkin käyttäjät.
Sen verran ovat sentään mainostekstejään päivittäneet, etteivät enää näytä väittävän S24 treffien olevan "noin 100 000 aktiivikäyttäjän...". Tajusivat varmaan itsekin että tuollainen vale taitaa olla jo liian paksua. - totuuden
MItä vitun järkeä on ostaa plus-pakettia, kun naiset eivät siitä huolimatta vastaa viesteihin.
- TyytymätönUudistukseen
Todella huono päivitys. Tässä koettuja ongelmia:
- Kirjautuminen vaatii ylimääräisen klikkauksen ja valikon avautumisen. Täysin turha räpellys.
- Etusivun kuvat ovat aivan liian isoja.
- Haku nollaantuu kokonaan kun klikkaa "Näytä lisää 12" ja käyttää Firefoxia Incognito -tilassa (töissä yms. muilla yleisillä koneilla aina käytössä).
- Miksi ihmeessä ilmaiskäyttäjille ei voi enää näyttää ketkä ovat vierailleet profiilissa 24h aikana?
- Kun profiilisivulla klikkaa käyttäjän kuvaa, tulisi kaikki kuvat avautua selailtavaksi kuten aiemminkin. Nyt kuvat ovat siirretty taas uuden turhan "Kuvat" -valikon taakse ja vaatii ylimääräisen klikkauksen. Kuvat ovat liian pieniä, jotta niistä näkisi kunnolla. Miksi ei voi suurentaa?
- 3 keskustelua on aivan liian vähän ilmaiskäyttäjille verrattuna aiempaan viiteen.
Miksi palvelua ei ole testattu käyttäjillä? Ymmärrän, että kaikesta halutaan rahaa, mutta palvelu kerää jo mainosbannerien tuloilla varmasti hyvät rahat.- Hefee
Omituinen päivitys kerta kaikkiaan. Suomessahan on lukuisia MAKSULLISIA nettideittipalveluja, jotka ovat kaikki surkeita = onnettoman vähän käyttäjiä. Yksinkertaisesti ihmiset eivät ole valmiita maksamaan nettideittailusta. Siksi S24 on ollut se suosituin (Tinderin jälkeen toki). Eivätkös he kuitenkin elä mainoksia myymällä ensisijaisesti, koska nimenomaan käyttäjiä ja sivuilla vierailijoita on niin paljon?
Nyt kun on tehty kerralla ISOJA negatiivisia muutoksia, tulee se johtamaan tämän palvelun alasajamiseen. Joku muu ilmainen ja mainosrahoitteinen palvelu tulee korvaamaan S24:n, mikäli he eivät nopeasti tajua korjata näitä virheitään. Ovi on avattu jollekin ketterälle kilpailijalle ja some-aikakaudella käyttäjien siirtyminen jonnekin muualle paremman "tuotteen" perässä tulee käymään nopeasti.
Selvästikään S24 ei ole ajatellut asiaa loppuun saakka. Heidän liiketoiminnalleen käyttäjien katoaminen ei tule olemaan hyvä asia. Ei vaikka jokunen käyttäjä nyt "pakotettuna" siirtyisikin heidän maksavaksi Plus-asiakkaaksi.
- monikakkapäältäkaunis
Ihan paska uudistus. Vierailleet eivät näy, vaikeaa tietää onko profiili ylipäätään kiinnostusta herättävä vai ei. Viestirajoitus viidestä kolmeen. Mitä vitun järkeä? Nyt ollaan entistä ronkelimpia ja pidättäydytään avauksista. Tottakai kaikkea saa, jos maksaa, mut ilmaiskäyttäjille uudistus ihan silkkaa paskaa.
Ulkoasullisesti parempi kuin entinen, mut sisällöllisesti paskaa.
Vaihdan palvelua.- eipämennytputkeen
"Ulkoasullisesti parempi kuin entinen"
Vaikea on tätäkään perusteella.
Kertakaikkisen epäonnistunut päivitys, joka johtanee jäsenmäärään entistä rajumpaan laskuun.
- Japajuuei
Tulipa kokeiltua laittaa megafonihuuto vetämään tämän uuden päivityksen jälkeen. Noin 18 tunnin jälkeen vain 120/1000 oli tulos, joka on aivan surkea kun kohderyhmään kuuluu noin 3000 eri naista. Ennen päivitystä laitettu megafonihuuto keräsi noin 2000 hengen kohdeyleisöllä 1000/1000 noin 12 tunnissa.
Megafonihuuto, joka oli aikaisemmin ihan kätevä tapa promota itseään, on nyt aivan yhdentekevä, koska sen asettelu ja huomioarvo on käyttäjälle erittäin pieni täss uudessa käyttöliittymässä. Aikaisemmin megafonihuutoja ei voinut välttyä näkemästä, nyt ne ovat melkein kuin piilossa. Eli senkään vuoksi plussaominaisuudesta ei kannata enää maksaa. Jahka plussa menee umpeen, täytyy harkita itsekin siirtymistä uusiin palveluihin. - liikaa.feikkejä
Treffit saisi muuttua kokonaan maksulliseksi. Se ainakin karsisi feikit, ei ehkä kaikkia, mutta osan ainakin pois. Niin paljon porukkaa liikkeellä netistä ladatuilla, jonkun muun ihmisen kuvilla ja joillakin saattaa olla montakin sellaista feikkiprofiilia per hlö.
- 4plus8
Onhan noita maksullisia palveluja olemassa, miksi et käytä niitä, jos ilmaissivustolla liikaa feikkejä? Vai onko väärin, että toiset pääsee ilmaiseksi treffeille ja mahdollisesti löytävätkin kumpanin?
4plus8 kirjoitti:
Onhan noita maksullisia palveluja olemassa, miksi et käytä niitä, jos ilmaissivustolla liikaa feikkejä? Vai onko väärin, että toiset pääsee ilmaiseksi treffeille ja mahdollisesti löytävätkin kumpanin?
Itse olen ainakin todennut, että ne deittipalvelut joissa on jo selkeä kuukausimaksu ovat auttamatta jäljessä käyttäjäystävällisyydessä ja sivuston ulkoasussa tästä s24 treffeistä.
Tosin s24:n toiminnallisuus kaiken kuorrutuksen alla kaipaisi ehostusta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261