Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
sub.ject
profiilit
sub.ject
sub.ject
Vapaa kuvaus
41 vuotias mies Varsinais-Suomesta.
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viimeksi+ala-asteella+törmäsin+tähän+ite+oot!+malliin...+Ai+niin,+ne+jotka+osaavat+lukea+tietävät+ensimmäisestä+postauksesta+mieltymykseni.+
Ja+sinä+tunnut+olevan+ainoa+jolla+sitä+itkemistä+tuntuu+riittävän.+Olet+joskus+nähnyt+samanaiheisen+keskustelun+täällä?+Siispä+kukaan+ei+asiasta+voi+enää+uudelleen+tiedustella,+ilman+että+palstaidiootti+päättää+purkaa+pahaa+oloaan.+Ja+kyllä,+katselin+hyvän+matkaa+taaksepäin+keskusteluja+ennen+postaamista,+enkä+vastaavaa+löytänyt.+Jos+sellainen+on+olemassa,+olisit+päässyt+huomattavasti+vähemmällä+vaivalla+linkkaamalla+sen+ja+samalla+auttamalla+toista.+Mutta+sinähän+et+ole+sen+tyyppinen+ihminen.
19.09.2017 13:41
Oletko+hieman+yksinkertainen?+Kyllä,+juuri+sitä+kysyin,+josko+muilla+olisi+parempaa+tietoa+tällaisista+paikoista.+Sen+sijaan+että+kävisin+itse+kaikki+mahdolliset+paikat+lävitse+ja+käyttäisin+aikani+niiden+testaamiseen,+kysyn+toisten+kokemuksista...+Niinkuin+todennäköisesti+jokainen+järkevä+ihminen+tekisi,+ja+mitä+varten+keskustelufoorumit+ylipäätään+ovat+olemassa.+Valitettavasti+näillä+foorumeilla+tuntuu+löytyvän+myös+paljon+trolleja,+joten+eiköhän+sinuun+ole+jo+tuhlattu+tarpeeksi+aikaa.
19.09.2017 13:06
Vai+satoja+kertoja,+no+hienoa.+Linkki+edes+yhteen+olisi+tietysti+ollut+hienoa,+kun+itse+en+ole+kysymykseen+vastaavaa+threadiä+nähnyt,+en+nyt+tosin+ole+satoja+sivuja+taaksepäin+jaksanut+kahlatakkaan.
18.09.2017 23:45
Ja+lisättäköön+vielä,+että+kerro+toki+miehellesi+myös+omista+mieltymyksistäsi,+älkää+antako+toisen+mieltymysten+dominoida+seksielämäänne+vaan+yrittäkää+löytää+kumpaakin+miellyttäviä+ratkaisuja,
12.05.2017 04:14
Huoh...+Usko+tai+älä,+"näitä+leikkejä"+harrastavat+ne+aivan+samanlaiset+ihmiset+kuin+mitä+tahansa+muita+seksileikkejä.+Henkilöitä+löytyy+joka+junaan,+Ei+ole+yhtä+tiettyä+tyyppiä+tai+ihmisryhmää+jotka+tämän+tyyppisiin+leikkeihin+kokisivat+vetoa,+tai+jos+olisikin,+aina+on+poikkeuksia+suuntaan+jos+toiseen.
Mitä+sitten+taas+itse+leikkeihin+tulee,+niin+itse+tietysti+päätät+mihin+olet+valmis+lähtemään+mukaan.+Ei+kannata+tehdä+seksistä+itselleen+epämukavaa+tai+pelottavaa,+muuten+suhteella+tuskin+on+tulevaisuutta.+Alottakaa+rauhallisesti+ja+kokeilkaa.
12.05.2017 04:11
Kysymykseesi+on+mahdoton+antaa+mitään+kaiken+kattavaa+vastausta,+kaikki+riippuu+siitä+kuinka+asia+toteutetaan.+Viiltelyyn+en+lähtisi,+jollet+ole+valmis+mahdollisia+arpia+kantamaan.+Se+kuinka+helposti+arpia+muodostuu+vaihtelee+henkilöstä+toiseen.+Rintojen+sitomisessa+avainasemassa+on+se+kuinka+rajuksi+leikit+yltyvät.+Rajummissa+leikeissä+saattaa+esim.+rinnan+tukikudos+venyä,+joka+sitten+aikaa+myöten+aiheuttaa+rintojen+roikkumista.+
Eli+haitat+ja+hyödyt+puntariin,+eiköhän+se+joku+välimaasto+huvin+ja+mahdollisten+seurausten+väliltä+löydy.
11.10.2016 04:40
Tuo suhde alistuvien miesten ja dominoivien naisten välillä on valitettavasti vähän kaukana yhden suhteesta yhteen. Mutta enpä ole ajatellut antaa sen masentaa ainakaan itseäni, yrittämisellä onneen ;)
07.05.2016 01:00
Tietysti totta ettei mikään suhde toimi pelkän seksin voimin, ja seksikin on parempaa jos homma toimii muillakin osa-alueilla.
Mitä rajojen venyttämiseen tulee, niin henkilökohtaisesti koen sen hyvinkin antoisaksi, tietysti joskus löytyy rajoja joita ei ole valmis ylittämään mutta kokeileminen ja näillä rajoilla liikkuminen myös monesti antaa ne parhaat kokemukset.
28.04.2016 19:02
Uskon että ero on enemmänkin siinä kuinka omakseen kyseisen touhun tuntee, kuin sukupuolessa. Toki eroa voi olla yleisesti siinä että naiset nähdään hauraampina kuin miehet, mutta kyllä piiskaleikeistä pitävä, jolla on myös sadistista puolta, varmasti antaa sukupuolesta riippumatta enemmän kuin riittävän selkäsaunan. Kyse on vain halusta.
Ja siinä olen ehdottomasti samaa mieltä, että mikään ei ole turhauttavampaa kuin liian helläkätinen piiskaus. Jokainen toki tyylillään, mutta henkilökohtainen mielipiteeni on, että piiskauksen pitää tuntua kunnolla, niin että se saa henkilön oikeasti vääntelehtimään. Iitse olen saanut eniten irti kun turvasanasta on luovuttu kokonaan, mikä vaatii tietysti piiskaajalta hyvää silmää ja vastaanottavan osapuolen tuntemusta. Mutta mikään ei ole kiihottavampaa kuin olla toisen armoilla, joka selvästi nauttii siitä mitä tekee sinulla ja vie sinut aivan sille rajalle mitä siedät, vieläpä niin että olet sidottu ja avuton tekemään asialle mitään.
No mutta, turha ehkä innostua liikaa kuin piiskan antaja tai saaja puuttuu tällähetkellä :)
26.11.2015 02:38
1 / 1