Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kotikiusattu+on+oikeassa.+Elämänarvot+muuttuu.+Ei+se+haittaa,+tärkeintä+että+edes+jokin+asia+kiinnostaa.
27.08.2016 21:33
Kun+on+tämän+ikäinen+tuntuu+että+kaikki+on+jo+kuultu+monta+kertaa.+Minä+jaksn+kuulla+ja+lukea+vielä+vaikka+kuinka+monesti.
27.08.2016 19:38
Minulla+on+sähköpyörä,+tykkään.
27.08.2016 19:36
Minusta+on+kaikkein+vapauttavinta+olla+omalla+mökillä+omassa+maassa.+
Olen+käynyt+kaikilla+mantereilla,+sopeudun+helpommin++jostain+syystä+itään+mennessä+aikaeroon,+länteen+mennessä+kelloa+siirretään+taakse+päin,+se+tuottaa+tuskaa.
27.08.2016 19:35
Minulle+ei+palsta+merkitse+niin+paljon+että+viitsisin+muistella+kaikkea+ja+kaikkia.+
En+vieläkään+muista+kuin+muutaman,+enkä+varmaan+tule+muistamaankaan.+Nyt+on+Lauantai-ilta,+ulkona+tuulee,+sähköt+syttyivät+ja+sauna+on+heti+lämmin.+Elämä+on+mukavaa.
27.08.2016 19:27
Minäkin+tykkään+pitää+itsenäisyyteni.
Viikonloppumies+on+hyvä,+ollaan+parhaat+kaverit.+Nauretaan+ja+höpötetään+älyttömiä+juttuja+joita+kukaan+muu+ei+varmaan+viitsisi+kuunnella.+
Halutaan+samaa+elämältä,+välillä+omaa+rauhaa+mutta+kiva+tietää+että+on+joku+johon+luottaa+ja+jonka+kans+viihtyy.+
Ollaan+mökillä,+sähköt+oli+välillä+poikki+myrskyn+takia,+yksi+puukin+kaatui+pihasta,+aika+paha+kun+on+tottunut+että+sähkölaitteet+pelaa+myös+mökillä.+Reititin+ei+toimi+ilman+sähköä,+nettitikku+oli+hyvä+voi+olla+netissä+ilman+sähköä+sen+aikaa+kun+koneessa+riitti+virtaa.+
Eläkkeellä+on+parasta+kiireettömät+aamut.+Eikä+tarvitse+vahtia+kelloa.
27.08.2016 19:19
Ei+ainakaan+lääkäri+ole+todennut+mielisairautta+jos+ei+läheisriippuvuutta+lasketa,+josta+myös+olen+päässyt+eroon,+olen+aika+tasapainoinen.
En+huolehdi+enää+huomista+niin+paljon+kuin+nuorempana.
Ideoita+on+vieläkin,+olen+laiskempi+toteuttamaan+niitä.
Kaipuu+yksinoloon,+se+on+yksi+hallitsevimmista+luonteenpiirteistäni.+En+kestäisi+elää+jos+en+välillä+saisi+olla+yksin.+En+kyllästy+olemaan+yksin,+viihdyn+mainiosti+omassa+seurassani.
Jos+herään+aikaisin,+väsyttää+aikaisemmin+tai+päinvastoin,+nautin+kiireettömistä+aamuista+kun+vihdoinkin+ovat+mahdollisia.+
Olen+melko+luottavain,+jos+petyn+ei+luottamustani+saa+ikinä+takaisin.+
Olen+laiska+ja+ahkera.+Teen+työt+pois+nopeasti+että+pääsen+laiskottelemaan.+
Tässä+on+minä,+minä...+Mutta+aloituksen+aihe+oli,+oletko+älykäs.
26.08.2016 07:54
Voihan+sitä+lukea+mediastakin+kuinka+ihmiset+käyttäytyy.
Tunnen+ns.+renttuja+muutaman,+ovat+olleet+linnassakin.+
Luotan+heihin+paremmin+kuin+"kunnon+ihmisiin",+syystä+että+nämä+tuntemani+ovat+todella+lojaaleja+mikäli+lähestyy+ilman+ennakkoluuloja,+en+kyllä+yleistä+tätäkään,+rentuissakin+on+monenlaisia.+
En+silti+ole+rakastunut+heihin+enkä+hyväksy+rikoksia.+Monella+on+ollut+vaikea+lapsuus+ja+nuoruus,+vanhemmiten+ovat+rauhoittuneet.
25.08.2016 09:55
Jos+jokin+ohjelma+saa+suosiota+niin+esiintyjiä+alkaa+näkyä+yhtenään.+naama+kuluu+ja+ihmiset+kyllästyy.
Minä+tykkään+Ohjelmasta,+olen+käynytkin+huutokaupassa+siellä.
25.08.2016 08:49
Jospa+naiset+kuvittelevat+voivansa+muuttaa+rentun+kunnon+kansalaiseksi.
Sarjamurhaajatkin+vankiloissa+saavat+paljon+ihalijapostia+naisilta.
25.08.2016 08:44
Tänään+kävin+kahden+mustisairaan+luona+palvelutalossa.
He+puhuvat+ihan+järkevästi,+toinenkin+sanoi+että+kun+menet+ovesta+ulos+hän+unohtaa+että+olet+käynyt.+Lähimuisti+on+mennyttä,+lapsuus+ja+nuoruus+on+kirkkaampina+mielessä.
Toisella+oli+muisti+vielä+enemmän+mennyt,+ei+muistanut+onko+syönyt+vaikka+juuri+tuli+syömästä,+jos+kysyi+jotain+unohtui+kysymys+jo+ennenkuin+sen+ehti+sanoa+loppuun.+Silti+tämäkin+puhui+ihan+viisaita,+sanoi+että+on+sopeuduttava+vanhenemiseen+kun+ikää+tulee,+hänkin+muisti+vanhoja+asioita.
Nämä+eivät+ole+mitään+harmaata+joukkoa,+jokainen+on+erilainen+tapaus.
24.08.2016 16:04
Hoitopaikkoja+ei+tahdo+saada.++Päättäjät+ovat+jo+kauan+painottaneet+kotihoidon+tärkeyttä,+kunnallisia+hoitopaikkoja+vähennetään.+Olen+koko+ajan+ollut+sitä+vastaan+että+huonokuntoista+ihmistä+pidetään+kotihoidossa,+vaan+minkäs+teet,+kyllä+päättäjät+näkyy+tietävän++paremmin.
24.08.2016 14:35
Itse+tein+hoitotestamentin+jossa+kielletään+letkut,+elvytys+ja+kaikki+keinotekoinen+elämän+pitkittäminen,+mikäli+olen+siinä+kunnossa+että+ei+omin+voimin+pärjäämisestä+ole+toivoa.
24.08.2016 10:47
Luksushotellitasoisissa+paikoissa+on+rikkaat,+he+maksavat+itse+hoitonsa.+
Olen+sodan+jälkeen+syntynyt,+elämänhalua+on+vaikka+muille+jakaa.+En+ole+loinen+enkä+pummi+:)+Jos+sairastun+ja+joudun+muiden+hoidettavaksi+toivon+nopeaa+kuolemaa.+
Valitettavasti+eutanasia+ei+vielä+ole+laillista,+vaikka+passiivista+eutanasiaa+varmaan+esiintyy.+
On+myös+hoidokkeja+jotka+kieltäytyvät+syömästä+ja+juomasta,+kai+heillä+on+jokin+mikä+sanoo+että+ei+enää+kannata.
24.08.2016 10:26
Asioita+nähneenä+ihmettelen+hoitopaikkojen+alas+ajoa.+
Moni+haluaa+olle+kotonaan+mahdollisimman+kauan,+omaishoito+on+ratkaisu+jos+joku+siihen+pestiin+jaksaa+ruveta.
24.08.2016 09:47
Hyvä+kommentti+"makkaraakin.friikkaan",+sai+hyvälle+tuulelle.+
Välillä+olen+friikimpi+sitten+taas+en..+Kyllästyn+liian+helposti,+en+ehdi+friikkiytyä.
24.08.2016 09:44
En+viitsi+lukea+noista+tappeluista+ym..
Alkaa+minuakin+ahdistaa.
24.08.2016 09:19
Olen+pärjännyt+takapuoleni+kanssa+pitkälti+yli+60-vuotta,+eiköhän+loppu+elämäkin+mene+omalla+painollaan
23.08.2016 13:55
Kyllä+Hunkszkin+muistaa+kehua+itseään.+Ei+sinänsä+mitään+haittaa,+me+suomalaiset+olemmekin+turhan+vaatimattomia.
23.08.2016 13:50
Minua+ajatteluttanut+maahanmuuttajien+jääminen+suurimmaksi+osaksi+pääkaupunkiseudulle.
Siellä+on+kova+puute+asunnoista,+maaseudulla+olisi+tyhjiä+asuntoja+pilvin+pimein.+
Ainakin+meidän+paikkakunnallemme+sopisi+monia+perheitä.+Kaikki+tarpeelliset+palvelut+löytyisi+täältäkin.
23.08.2016 13:42
161 / 165