Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloitus+on+mielestäni+huono.
Jos+pitää+itseään+parempana+kannattaa+myös+käyttäytyä+sen+mukaisesti.+
Olen+huomannut+että+haukkuminen+ja+mollaaminen+on+sallittua+jos+on+"oikealla+asialla".
+Jos+taas+puolustaa+"väärää"+asiaa+voi+saada+syytteen+jopa+vihapuheesta.+
Minussakin+on+vikoja+vaikka+muille+antaa,+silti+rohkenen+kertoa+mielipiteeni.
25.10.2017 10:54
En+ole+tykästynyt+cattiin.+Muutaman+kerran+olen+käväissyt.+
Tiedän+muutaman+jotka+lähestulkoon+asuvat+siellä.
24.10.2017 20:08
Sinä+sentään+matkustelet.+Olen+metsiintynyt+niin+pahasti+että+heti+murisen+kun+näen+jonkun+kulkevan+mökkini+ohi.+Muina+vuosina+olen+jo+tähän+aikaan+ollut+enemmän+kylillä,+nyt+en+saa+lähdetyksi+kuin+pesemään+pyykit+ja+kastelemaan+kukat+keskustassa.
24.10.2017 20:02
En+ole+enää+työelämässä+joten+työpaikalle+ei+tule+juteltua+kenenkään+kanssa.+
Porrassiivoojamme+kanssa+käydään+pitkiä+keskusteluja,+taloyhtiössä+kun+on+kaikenlaista+väkeä,+etsimällä+etsivät+valittamista.+
Puhumme+myös+hänen+lapsistaan+ja+mökkihommistaan.+Ihan+samoin+keskustelin+työelämässä+ollessani+siivoojien+ja+muiden+työkavereiden+kanssa.+
Älä+kysy+enää+!+:D
24.10.2017 16:08
Ainakin+minä+keskustelen+postinkantajan+kans.+
Sanoinhan+että+juttelen+siivoojan+kans+samoista+asioita+kuin+muidenkin+kanssa.+Ei+kai+siivoojalle+tarvitse+erikseen+puheenaiheita+keksiä+kuten+ei+muillekaan.
24.10.2017 15:43
Etkö+=DW=+omista+tuulipukua?+
Se+on+kätevä+lenkillä+ja+pihatöissä.+Äskenkin+kärräsin+lehtiä+ja+roskia+pihamaalta+tuulipuku+päällä.
En+oikein+tykkää+että+pariskunnilla+on+samanlaiset+tuulipuvut,+sanottiinko+sitä+unisexiksi+vai+mitä+se+olikaan.++
John+F.+Kennedyn+sisarelle+tehtiin+lobotomia+kun+ahdisteli+kaikkia+kaksilahkeisia,+kai+sillä+rauhoittava+vaikutus+on+:)+Onneksi+on+kai+nykyisin+kielletty.
Olen+viettänyt+mökkielämää+kissan+kans,+viikolla+olen+paljon+yksin+joten+palstalla+käyminen+on+ajankulua,+siinä+missä+kirjat+tai+telkkarikin.+Ei+aina+viitsi+tehdä+touhutakaan,+paljon+olisi+tekemättömiä+töitä,+ei+ne+mihinkään+karkaa.
24.10.2017 15:16
Ihan+samaa+mitä++kohtaamalleni+ihmiselle+yleensä+sanon.+Tervehditään,+jos+tuntee+paremmin+voi+keskustella+jostain,+mikäli+on+vieraampi+vaikka+säästä.+Tervehtiminenkin+riittää.+
Jos+siivooja+on+ulkomaalainen+eikä+ole+yhteistä+kieltä+niin+ystävällinen+tervehdys+on+ihan+hyvä.
24.10.2017 15:00
Miksi+ei+voi?+
Jos+ei+olisi+siivoojia+niin+joutuisitte+itse+korjaamaan+jälkenne.
Kaikki+työ+on+arvokasta,+osoittaa+tyhmyytensä+aliarvioimalla+rehellistä+työtä+tekevää+ihmistä.
24.10.2017 14:41
Siis+uskovainen+mies+:D
En+ole+lukenut+magneettimediaa,+nyt+yritin+etsiä+googlesta+uteliaisuuttani+mutta+en+onnistunut.+En+kai+menetä+mitään.+
Nettikauppa+sujui+hyvin,+palautin+ensimmäisen+lähetyksen,+sain+uuden+tilalle,+maksaakin+voi+vasta+tavaran+saatuaan.
24.10.2017 14:38
Olen+ostanut+Kärkkäisen+verkkokaupasta+tavaraa.+Olen+ollut+tyytyväinen+hintaan+ja+laatuun.
En+ole+tiennyt+mitään+näistä+asioista+joista+täällä+kirjoitellaan.
24.10.2017 13:14
Luin+jostain+että+myös+Jussi+Ahde+aikoo+predentiksi+joskus+tulevaisuudessa.
Paavo+V.++ei+luovuta,+ovat+pitkäikäistä+sukua.
24.10.2017 08:39
Minulla+on+paljon+sukulaisia+ruotsissa,+Osa+on+muuttunut+lähes+ruotsalaisiksi,+osa+ei+ole+varma+kumpaa+ovat,+sitten+on+sellaisia+jotka+ovat+muuttaneet+takaisin+suomeen,+puhuvat+molempia+kieliä+yhtä+hyvin,+vanhempi+ikäluokka+ei+oppinut+kunnolla+ruotsia..
23.10.2017 23:55
Olen+syntynyt+Etelä-Pohjanmaalla+ja+viettänyt+lapsuuteni+siellä.
Nyt+olen+Pohjois-Karjalainen,+vaikka+luonteeni+onkin+pohojalaanen.
23.10.2017 23:43
Luulevat+varmaan+että+olet+kuka+vain,+laita+profiilisi+esiin,+ja+jatka+sinnikkäästi,++niin+minä+tein.
23.10.2017 22:13
Tämä+ilta+on+ollut+muistelua.+Huomenna+arkeen++ja+surut+sivuun+jotenkin.+
Mitä+iällä+on+väliä+jos+lapseni+kuolee+ennen+minua?+
Se+äänetön+huuto+ja++tuska,+purkautuu+kun+menettää+lapsen,++jokin+aina+saa+muistot+esiin,++se+++on+pelottavaa,+lapseni+kuoli+liian+varhain,++olisin+milloin+vain+ollut+hänen+tilallaan.+
Hän+oli+lapseni+aina+liian+nuori+kuolemaan.
Mionä+elän+nyt,+ja+kunnioitan+elämää,+jokaista+päiväää+minkä+saan+elää.
23.10.2017 21:40
Minulla+taas+oli+helpotus+kun+pääsin+työelämästä,+sen+hetkinen+työ+ei+ollut+mieleeni+vaikka+minusta+oikeasti+pidettiin,+niin+ainakin+uskon,+jouduin+työttömäksi+monen+muun+mukana.
Ehdin+olla+vajaan+kuukauden+työttömänä,+aloin+tai+jouduin+omaishoitajaksi.+Työtä+tarjottiin+myöhemmin,+mutta+olin+niin+syvällä+omaishoidon+syövereissä+että+jätin+sikseen.+Olisin+pärjännyt+ja+ansainnut+paremmin+työelämässä.+
En+kadu+mitään,+elämä+meni+miten+meni,+turha+on+menneitä+miettiä.
23.10.2017 20:54
Oikeasti,+mitä+väliä?
Kyllä+sen+tuntee+ja+ainakin+muut+näkee+:)
23.10.2017 20:28
Näin+on.+Sitä+ei+vain+kannata+koko+ajan+ajatella.+tulee+mitä+tulee.+
Joskus+tuntuu+että+toivoisi+olevan+jotain+jälkeemme,+sittenhän+sen+näkee,+meistä+jokainen.
23.10.2017 19:57
Sinä+tiedät,+ei+tarvitse+selittää.
23.10.2017 19:53
Kun+ei+kuolema+tulisi+lapselle+ennen+vanhempia+kuten+meille+kävi.
Olen+liiankin+usein+ollut+saattamassa+kuolemaan.
Kumma+kyllä,+joka+kerta,+jälkeen+päin+pelkään+aina+vain+vähemmän+kuolemaa.+
Tunnen++enemmän+olevani+elossa.
23.10.2017 19:19
87 / 165