Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+oikeassa.
En+minäkään+pähkäile+kuin+todella+harvoin.++Tämä+aloitus+tuli+yhdestä+viestistä+jonka+sain.+
Ihan+oikeasti,+en+ole+aina+ihan+varma+että+olen+näin+vanha.+En+edes+pelkää+ryppyjä+ym......Jotenkin+vain+tuntuu+että+aika+karkaa+käsistä.
23.10.2017 19:11
Ainut+itse+olen+minä,+sitä+kannattaa+huoltaa+niin+hyvin+kuin+mahdollista,+uutta+kroppaa+ei+tule.
23.10.2017 18:35
Sivuutan+kaikki+epäilyttävät+viestit.
Päivä+meni+pihan+siivouksessa.+Nyt+ei+ole+kiire+mininkään.++
Muistelen+nuoruuttani+:)
https://www.youtube.com/watch?v=oWBIdnOwtrk
23.10.2017 18:32
En+minäkään+tiedä+kuka+täällä+on+avuton+Uuskoisin+että+ei+kukaan,+avuton+ei+käytä+nettiä.
23.10.2017 18:17
Äiti+haudattiin+Joulukuussa,+joten+apua+ei+sieltä+enää+tule.+Olen+kuullut+vuodeosastolla+kuinka+huudetaan+äitiä+apuun.+Äiti+on+ensimmäinen+ja+viimeinen.+
En+tiedä+kuinka+vanhaksi+elän+mutta+toivon+paljon+hyviä+suht.+terveitä+vuosia.
23.10.2017 17:30
Avunpyyntöjä+tulee+ilman+pyyntöäkin.+Ei+niihin+tarvitse+vastata.+Eikä+ainakaan+antaa+mitään.
Asiani+ovat+kunnossa,+mitä+huomisesta,+sillä+on+omat+huolensa.+
Yritän+elää+nyt,+enkä+huomenna,+enkä+eilen,+Koskaan+ei+tiedä.
23.10.2017 17:25
"Vanhakin67"+Ei+vielä+ole+tullut+mitään+lisäpyyntöjä,+Eläkkeesi+vaikuttaa+aika+pieneltä,+ei+minullakaan+kummoinen++eläke+ole,+silti+en+pystyisi+pitämään+kahta+asuntoa+tonnilla+kuussa.+Jo+sähkön+perusmaksukin+on+iso,+lisäsäksi+kulutus.+Verot+ja+jätehuolto+ym.....
En+jaksaisi+enkä+haluaisi+mitään+lisävelvoitteita.
23.10.2017 17:20
Ihan+hyvä+ikä,+naapuri+löysi+vuotta+nuorenpana+uuden+rakkauden.
23.10.2017 17:11
Se+on+hyvä+ikä+lopettaa+vanheneminen++:)
23.10.2017 16:08
Mieliala+vaikuttaa+ulkonäköön+ja+vireyteen+paljon.+
Äitini+oli+vielä+yhdeksänkymmpisenä+hyvässä+kunnossa,+en+usko+pääseväni+samaan.
23.10.2017 15:38
Kuusitoista+on+hyvä+ikä.+Silloin+ei+huolehdi+huomisesta,+katselee+luottavisena+tulevaisuuteen.+
Itselläni+jäi+nuoruus+lyhyeksi,+oli+taatusti+erilainen+kuin+muilla+ikäisilläni.
23.10.2017 15:36
Olen+varmaan+satavuotias+jälkikasvun+mielestä.+Vaikka+hallitsen+ikäisekseni+hyvin+näitä+vempaimia+niin+heihin+verrattuna+olen+kaukaista+historiaa.
23.10.2017 15:34
Muistan+mummoni,+hän+oli+noin+viisikymppinen+silloin+kun+olin+lapsi,+minusta+oli+hirveän+vanha.+Kyllä+he+oikeastaan+vanhempia+olivatkin+kuin+nykyiset+viisikymppiset.
Aina+oli+huivi+päässä,+hampaatkin+olivat+vähissä.+
Jos+ei+olisi+aavistustakaan+syntymäajastani+niin+veikkaisin+olevani+nykyinen+viisikymppinen,+johtuu+lapsuuden+kokemuksesta+ja+nykyisyydestä.
23.10.2017 15:32
Näitä+Vip-tyyppejä+löytyy+muualtakin+kuin+keskustelupalstoilta.+
En+kiinnitä+asiaan+huomiota,+olen+heille+samanlainen+kuin+kaikille+muillekin+joita+tapaan.+
Oman+maailmansa+napa+on+jokainen,+minulla+on+nykyisin+hyvin+pieni+maailma+jonka+napa+olen++:)
23.10.2017 13:33
Jos+järkikulta+olisi+tallella+niin+tekoölystä+voisi+olla+hyötyäkin.+Kyllä+myös+tekoäly+vaatii+jonkinlaista+ymmärrystä.+
Tekoälyn+avulla+ruokapalvelu+ja+muu+mikä+tähän+soveltuu+voi+olla+ihan+hyvä+sellaiselle+jonka+liikkuminen+on+rajoittunutta.+Dementikolle+siitä+ei+ole+mitään+hyötyä+paitsi+peräänkatsojana,+kunhan+jossin+on+ihminenkin+joka+seuraa+mitä+tapahtuu.
23.10.2017 11:14
En+ole+ikinä+saanut+mitään+ilmaiseksi.+
Normaalit+lapsilisät,+koulutus+ja+terveydenhuolto+ovat+rikkaille+ja+köyhille+samanlaiset.+Rikkaat+saavat+tietenkin+rahalla+paremman+palvelun+yksityslääkäreillä.+
Jos+aloittaja+on+niin+hyväosinen+kun+antaa+ymmärtää+niin+hän+on+malliesimerkki+siitä+että+raha+ei+tee+onnelliseksi.
Onnellinen+ihminen+ei+ole+ilkeä+ja+piikikäs.
23.10.2017 11:08
Kun+saattaa+lapsensa+hautaan+ei+mitkään+sanat+riitä.+Kornius+on+kaukana+ajatuksista,+kunhan+selviää+jotenkin.
23.10.2017 10:15
Vanha+vitsi+mutta+olkoon.+Savolainen+esileikki:+"Kiänny".
21.10.2017 19:57
Ihan+asiaa+lesken+kirjoittaa.+Miksi+täällä+ei+voisi+keskustella+elämän+eri+alueista.
Ollaan+tyttöjen+kans+asioista+puhuttu,+monenlaista+tapausta+on,+jollakin+on+liikaa+seksiä,+joillakin+liian+vähän.+On+sellaisiakin+jotka+ovat+tyytyväisiä+seksielämäänsä.+
Ei+kaikesta+voi+yksistään+miestä+syyttää,+kun+puolisot+puhuvat+asioistaan+ja+toiveistaan+avoimesti+ollaan+jo+aika+pitkällä.+
Tiedän+muutaman+naisen+jotka+sanovat+vihaavansa+seksiä,+eivät+suostu+kuin+hyvin+harvoin+pitkin+hampain,+tässä+tilanteessa+varmaan+miehen+kannalta+vähemmän+innostavaa+lähestyä+kumppania.+Kuitenkin+ollaan+mustasukkaisia+jos+mies+katsookaan+toiseen+naiseen+päin.
Jos+vaietaan+ja+mökötetään,+aletaan+myös+karttamaan+läheisyyttä,+ei+halua+pettyä+kerta+toisensa+jälkeen.
21.10.2017 19:05
Tuttavalla+on+ollut+kroonisena+poskiontelontulehdus,+hän+on+menettänyt+hajuaistinsa+kokonaan.
Minullakin+on+jatkuva+lääkitys+allergiseen+nuhan+ja+poskiontelot+turpoavat+kivuliaiksi.+Lieneeköhän+se+syynä+että+hajuaisti+on+heikentynyt,+ei+sentään+hävinnyt+kokonaan.
20.10.2017 20:12
88 / 165