Kylmää kyytiä

yksilesken

Nyt kun seksistä kirjoitetaan, pistänpä uutta tekstiä. Kun ollaan se kumppani saatu ja seurusteltu, avoliitto tai avioliitto on aloitettu. Yhdessä ollaan ja sänky on yhteinen. Mutta jospa siellä ei tapahdukaan mitään tai ei ainakaan kovin usein. Sitä miettii, että mikä minussa on vikana, kun en kelpaa. Harvoilla kerroilla kliimaksi jää naiselta kesken ja mies rojahtaa kuorsaamaan. Tämähän on sitä huonointa seksiä pahimmillaan. Naiselle jää kuuma polte ja itku.Pahaksi onneksi tämä toistuu,mutta onneksi harvoin. Nainen ei ehdi kissaa sanoa,kun sekin vähä on ohi. Loukkaavaa seksuaalista käytöstä parisuhteessa. Mies pahoinpitelee henkisesti vaimonsa seksuaalisuuden, eikä halua muuttaa tapojaan. Tai ei edes ymmärrä, että nainen on yhtä seksuaalinen ja halukas ja kiihkeä ja vaikka mitä. Niin, minun yksi liitoistani oli tällainen. Otin laukkuni ja lähdin ja myöhemmin hain avioeron.

64

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinhänseon

      Painukaa seksipalstoille kertomaan ongelmistanne.

      • niinhän
        Eikö nämä asiat kuulu kuuskymppisille?


      • melkein-mäskitön

        Ei. Ei kuulu. Sisäpiiriläisten mukaan olemme ummessa, lammessa, lumpeessa, mykkiä, kusemmekin sisäänpäin - siis seksi ei voi kuulua kuusikymppisille kuhnureille.


      • melkein-mäskitön kirjoitti:

        Ei. Ei kuulu. Sisäpiiriläisten mukaan olemme ummessa, lammessa, lumpeessa, mykkiä, kusemmekin sisäänpäin - siis seksi ei voi kuulua kuusikymppisille kuhnureille.

        melkein-
        Sisäpiiriläiset saavat lähteä kahvipirttiin seitsemänkymppisiin. Me pohdimme täällä seksin ihmeellistä maailmaa ja sitä, olisiko jotain vielä tehtävissä.


      • mä.ootan.tietoo
        yksilesken kirjoitti:

        melkein-
        Sisäpiiriläiset saavat lähteä kahvipirttiin seitsemänkymppisiin. Me pohdimme täällä seksin ihmeellistä maailmaa ja sitä, olisiko jotain vielä tehtävissä.

        Luetteleppa nyt ne sisäpiiriläiset niin minäkin tiedän.


      • oottelenedelleen

        Tyhjää turinaa leskeniltä ja melkeinmäskiniltä kun ei listaa tule.


      • mä.ootan.tietoo kirjoitti:

        Luetteleppa nyt ne sisäpiiriläiset niin minäkin tiedän.

        mä.ootan
        Kaikki seitsemämkymppiset. Ja alle kuusikymppiset, voisivat olla oman ikäistensä palstalla.


    • kylläsehyvääon

      En tiedä aloittajan parisuhde taustaa , mutta miehenä voin sanoa että ei aina kannata miestä syyttää , jos henkisellä puolella menee huonosti niin molemmat tai toinen voi kärsiä niin paljon että varsinkin miehellä voi suoritus paineet olla liian kovat.

      • kylläse
        Olin silloin 18 vee.ja mies 23 vee. Asuimme yhdessä työsuhdeasunnossa ja olimme samassa työpaikassa työssä. Avioliittoon menimme, niin hassulta kun se kuulostaakin, asunnon takia. Susipareja ei hyväksytty. Mies oli kiinnostunut kaikesta korjaushommista, mutta ei minusta. Hän piti minua niinkuin kukkaa kämmenellä. Olinhan nuori ja suht.mukavan näköinenkin. Mutta seksuaalisesti häntä ei kiinnostanut. Eikä hänellä ollut muitakaan, kun olimme työt ja vapaa-ajat yhdessä. Hän sanoi jossain vaiheessa ennen vihkimistä, että häntä ei sänkyhommat kiinnosta oikeastaan ollenkaan. Olisi pitänyt ottaa nämä puheet vakavasti ja erota jo alkumetreillä. Mutta eihän sitä nuorena,lähes kakarana mitään tajua.


    • voiniitäaikoja

      Kyllä kuuluu myös 60 kymppisille miks ei kuuluis?, no ehkä jotkut 60 kymppiset on jo
      ns. "pystyyn kuolleet" kaikki inhimilliset ja romanttiset tunteet näivettyneet pois.
      Olet aivan oikeassa tuo mainitsemasi käytös on juuri sitä naisen seksuaalisuuden henkistä pahoinpitelyä. Useimmille naisille seksuaalisuus on muutakin kuin sitä
      pelkkää varsinaista yhdyntää, siihen sisältyy henkinen ja ruumiillinen läheisyys,
      vain harva mies pystyy tyydyttämään myös naisen niin että ei naisen tarvitse yhdynnän jälkeen tuntea tunneköyhyyttä ja kylmyyttä ja katsella kuorsaavan miehen selkää.

      • voiniitä
        Kirjoitat niin asiaa. Minulla on ollut enempi kuin yksi mies ja valitettavan usein tämä sama kuvio toistuu. Joko miehet eivät kertakaikkiaan tunne yhtään naisen anatomiaa, herkkyyttä, hidasta syttymistä. Eivätkä halua edes tuntea. Vähän kopastaan tissiä ja persettä ja valmista pitäisi olla. Tuo käytös kuivattaa alkavan kiihkon. Ja pahinta mitä tiedän, jos mies kysyy jossain välissä, että tuntuuko hyvältä. Kun ei kele tunnu. Se on jo alkuun kuivunut kasaan ja toivoo, että loppuisi tuo jyystö jo. Tämä toive toteutuu kyllä yllättävän nopeasti. Mies alkaa kuorsaamaan ja siihen jäät makaamaan, tuntemalla itsesi likasangoksi. Ja henkisesti lyödyksi. Parempi on ollut lähteä litomaan välinpitämättömän ja tunneköyhän miehen luota.


      • Laadulla-tekijänsä

        En ole pystyyn kuollut, olen pystyyn monesti nuoltu.


      • yksilesken kirjoitti:

        voiniitä
        Kirjoitat niin asiaa. Minulla on ollut enempi kuin yksi mies ja valitettavan usein tämä sama kuvio toistuu. Joko miehet eivät kertakaikkiaan tunne yhtään naisen anatomiaa, herkkyyttä, hidasta syttymistä. Eivätkä halua edes tuntea. Vähän kopastaan tissiä ja persettä ja valmista pitäisi olla. Tuo käytös kuivattaa alkavan kiihkon. Ja pahinta mitä tiedän, jos mies kysyy jossain välissä, että tuntuuko hyvältä. Kun ei kele tunnu. Se on jo alkuun kuivunut kasaan ja toivoo, että loppuisi tuo jyystö jo. Tämä toive toteutuu kyllä yllättävän nopeasti. Mies alkaa kuorsaamaan ja siihen jäät makaamaan, tuntemalla itsesi likasangoksi. Ja henkisesti lyödyksi. Parempi on ollut lähteä litomaan välinpitämättömän ja tunneköyhän miehen luota.

        Vanha vitsi mutta olkoon. Savolainen esileikki: "Kiänny".


      • kylmätotuus
        yksilesken kirjoitti:

        voiniitä
        Kirjoitat niin asiaa. Minulla on ollut enempi kuin yksi mies ja valitettavan usein tämä sama kuvio toistuu. Joko miehet eivät kertakaikkiaan tunne yhtään naisen anatomiaa, herkkyyttä, hidasta syttymistä. Eivätkä halua edes tuntea. Vähän kopastaan tissiä ja persettä ja valmista pitäisi olla. Tuo käytös kuivattaa alkavan kiihkon. Ja pahinta mitä tiedän, jos mies kysyy jossain välissä, että tuntuuko hyvältä. Kun ei kele tunnu. Se on jo alkuun kuivunut kasaan ja toivoo, että loppuisi tuo jyystö jo. Tämä toive toteutuu kyllä yllättävän nopeasti. Mies alkaa kuorsaamaan ja siihen jäät makaamaan, tuntemalla itsesi likasangoksi. Ja henkisesti lyödyksi. Parempi on ollut lähteä litomaan välinpitämättömän ja tunneköyhän miehen luota.

        Itsehän sinä olet syypää epätyydyttäviin seksikokemuksiisi.

        Ymmärrän, että 18-vuotiaana et ollut tyytyväinen silloisen puolisosi "seksitarjontaan", jos et paremmasta tiennytkään.

        Yli ymmärrykseni menee, ettet myöhemminkään osannut vaatia laatuseksiä lukuisilta kumppaneiltasi, vaan suostuit panopuuksi.
        Mikä sinua esti kertomasta, mitä haluat ja minkä koet nautinnolliseksi?

        On oma vikasi, ettet saanut suutasi auki, kun miehet kysyivät, tuntuuko hyvältä.
        Nyt soimaat miehiä ja valittaen noidut, etteivät he osanneet sinua tyydyttää.

        Mene nyt itseesi ja mieti, mikä oli oma motiivisi suostua epätyydyttäviin seksisuhteisiin ja lakkaa voivottelemasta!

        Minä en ole koskaan tuntenut olevani likasanko, enkä ikinä suostuisi sellainen olemaankaan.


      • kylmätotuus
        mielikki.mummo kirjoitti:

        Vanha vitsi mutta olkoon. Savolainen esileikki: "Kiänny".

        Ei avvaantunna vitsi mulle, vaekka savolaene ounnii.

        Kene ja minkä pitäs kiäntyä ja mihi päe?

        Vua mitteepä tuollakaa tiijolla tekisin, en yhtää mittää. Jiäköö arvuutukses.


      • Laadulla-tekijänsä kirjoitti:

        En ole pystyyn kuollut, olen pystyyn monesti nuoltu.

        Laadulla-
        Joo, tuo homma kuuluu kategoriaan vastennmielinen. Ainakaan kun mies ei tunne naisen g-pisteitä, eikä haluakaan tuntea.


      • kylmätotuus kirjoitti:

        Itsehän sinä olet syypää epätyydyttäviin seksikokemuksiisi.

        Ymmärrän, että 18-vuotiaana et ollut tyytyväinen silloisen puolisosi "seksitarjontaan", jos et paremmasta tiennytkään.

        Yli ymmärrykseni menee, ettet myöhemminkään osannut vaatia laatuseksiä lukuisilta kumppaneiltasi, vaan suostuit panopuuksi.
        Mikä sinua esti kertomasta, mitä haluat ja minkä koet nautinnolliseksi?

        On oma vikasi, ettet saanut suutasi auki, kun miehet kysyivät, tuntuuko hyvältä.
        Nyt soimaat miehiä ja valittaen noidut, etteivät he osanneet sinua tyydyttää.

        Mene nyt itseesi ja mieti, mikä oli oma motiivisi suostua epätyydyttäviin seksisuhteisiin ja lakkaa voivottelemasta!

        Minä en ole koskaan tuntenut olevani likasanko, enkä ikinä suostuisi sellainen olemaankaan.

        kylmä
        Myöhemmin elämässäni otinkin vahingon takaisin. Olin löytänyt oman seksuaalisuuteni ja sen mitä minä haluan ja miten. Ja tapahtui jättiyllätys. Elämäni mies soitti ovikelloani. Ei tavatakseni minut vaan ystäväni, jonka kanssa asuin. Mutta ensihetkestä tuo mies teki niin valtavan vaikutuksen, että ei kukaan koskaan. Hänestä oli tuleva toinen aviomieheni.


      • mielikki.mummo kirjoitti:

        Vanha vitsi mutta olkoon. Savolainen esileikki: "Kiänny".

        mieli
        On minulla käynyt tuuri, etten ole savolaisiin äijänkäppänöihin törmännyt. Joku tuollainen kiänny ja viänny sana-systeemi olisi saanut alakerran kuivumaan välittömästi.


      • Savossa-kaikki-toisin
        kylmätotuus kirjoitti:

        Ei avvaantunna vitsi mulle, vaekka savolaene ounnii.

        Kene ja minkä pitäs kiäntyä ja mihi päe?

        Vua mitteepä tuollakaa tiijolla tekisin, en yhtää mittää. Jiäköö arvuutukses.

        Kun savolainen nainen on selin tai mahallaan mieheensä ja miestä alkaa haluttamaan, se vain tokaisee naiselleen "kiänny" ja esileikki on siinä. Savossahan mennään suoraan asiaan, näin olen ymmärtänyt.


      • Savossa-kaikki-toisin kirjoitti:

        Kun savolainen nainen on selin tai mahallaan mieheensä ja miestä alkaa haluttamaan, se vain tokaisee naiselleen "kiänny" ja esileikki on siinä. Savossahan mennään suoraan asiaan, näin olen ymmärtänyt.

        Savo
        Vieläkään en ymmärrä miksi naisen täytyisi kiäntyä?


      • kaikennähnyt

        Mitenhän jos menisitte naiset senegaliin, siellä sitä saa tyydyttävää seksiä nuorten miesten kanssa, eikä maksa paljon, ja mitkä aisat..


      • kaikennähnyt kirjoitti:

        Mitenhän jos menisitte naiset senegaliin, siellä sitä saa tyydyttävää seksiä nuorten miesten kanssa, eikä maksa paljon, ja mitkä aisat..

        kaiken
        Mitähän jos suomipojat opettelisivat tuntemaan naisen/ naisensa. Kyllä täältäkin potentiaalia löytyy.


      • ernesti.-
        kaikennähnyt kirjoitti:

        Mitenhän jos menisitte naiset senegaliin, siellä sitä saa tyydyttävää seksiä nuorten miesten kanssa, eikä maksa paljon, ja mitkä aisat..

        Joo minäkin olen kuullut, että niillä on sellaiset pelivehkeet, että sillä kun mummoa mulkuttaa niin kutka lähtee ja kyllä potetiaalia riittää 2kymppisellä miehellä.


      • kylmätotuus
        Savossa-kaikki-toisin kirjoitti:

        Kun savolainen nainen on selin tai mahallaan mieheensä ja miestä alkaa haluttamaan, se vain tokaisee naiselleen "kiänny" ja esileikki on siinä. Savossahan mennään suoraan asiaan, näin olen ymmärtänyt.

        Voe sinnuu onnetonta, ku out ymmärtännä savolaeste toemintatavat iha viäri.

        Myöhä naatiskellaa, eikä hötkyilystä tae hättäelystä oo tietookaa.
        Toeseksee, savolaesta ei kukkaa sua käskemällä tekemää mittää.


    • flegmaatti

      Kun täysjoutilaisuudessa muut aktiviteetit vähenevät niin seksin merkitys ja osuus kasvaa.
      Ikään katsomatta!

    • kuka-on-oikeassa-

      Se nyt vain sattuu olemaan niin, että suvun jatkaminen on tärkein asia. Ihminen on vain tehnyt siitä omanlaista taidetta, ja nauttii myös lapsien alulle panemisesta. Onko ihminen mennyt liian pitkälle, vai eläimet liian lyhyelle? Luonto kuitenkin on tarkoittanut sen tapahtuman nopeammaksi, näin olettaisin.

      • kuka-
        Luonto/Mies on tehnyt itselleen sopivan muutaman minuutin aktin. Mitäpä sitä ketään muuta ajattelemaan. Mutta, tästä säännöstä on poikkeuksia. Taitava rakastaja pystyy hidastamaan ja pitkittämään nautintoa, myös vastapuolen. Hänenlaisensa miehen käsivarsille kun nainen pääsee, se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu.


      • kokeilemalla
        yksilesken kirjoitti:

        kuka-
        Luonto/Mies on tehnyt itselleen sopivan muutaman minuutin aktin. Mitäpä sitä ketään muuta ajattelemaan. Mutta, tästä säännöstä on poikkeuksia. Taitava rakastaja pystyy hidastamaan ja pitkittämään nautintoa, myös vastapuolen. Hänenlaisensa miehen käsivarsille kun nainen pääsee, se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu.

        "se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu" Niin on. Porvoossa olen kokenut.


      • kokeilemalla kirjoitti:

        "se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu" Niin on. Porvoossa olen kokenut.

        kokeile
        Minä Kullaalla.


      • kokeilemalla kirjoitti:

        "se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu" Niin on. Porvoossa olen kokenut.

        Valehtelet.
        Ei Porvoossa ole naisia koskaan ollutkaan.


      • lap.land
        yksilesken kirjoitti:

        kokeile
        Minä Kullaalla.

        Ei Kullaa ole erämaata!


      • lap.land kirjoitti:

        Ei Kullaa ole erämaata!

        lap.l
        Pitäisikö olla?


      • lap.land kirjoitti:

        Ei Kullaa ole erämaata!

        lap.l
        Hokasin nyt vasta, että tarkoitit sitä valkea-riekko-erämaa-tarinan-miestä. Hän oli lumoava ja taitava pohjoisisissa, lähellä Kuusamoa. Mutta kirjoitin paikan nimen Kullaa, missä vietin huumaavia ensihetkiä elämäni miehen kanssa. Hänestä tuli toinen aviomieheni.


      • kuka-on-oikeassa-
        yksilesken kirjoitti:

        kuka-
        Luonto/Mies on tehnyt itselleen sopivan muutaman minuutin aktin. Mitäpä sitä ketään muuta ajattelemaan. Mutta, tästä säännöstä on poikkeuksia. Taitava rakastaja pystyy hidastamaan ja pitkittämään nautintoa, myös vastapuolen. Hänenlaisensa miehen käsivarsille kun nainen pääsee, se on jotain uskomatonta. Ei koskaan unohdu.

        En ottanut kantaa yhden, enkä kahdenkaan tekemisiin, vaan yleisesti. Miksi ihmisen pitäisi lisääntymisestä tehdä nautinnonlähde. Ne jotka haluavat, niin nauttikoot, mutta ei kaikkien pidä olla valmiita täydelliseen suoritukseen. Sellaiset henkilöt löytäkööt toisensa, joille seksi on tärkeää, mutta ei pidä edes yrittää vaatia kaikilta samaa.

        Kyllä se jo parisuhteen alussa huomataan, onko pari samalla aaltopituudella seksin suhteen. Mitään toisen muuttamisleikkiä ei pidä yrittää, sillä se vain hyvin harvoin onnistuu. Tietysti ihminen muuttuu ikääntyessä, mutta se onkin sitten jo vaikeampi kysymys, sopeudutaanko muutokseen.


      • kuka-on-oikeassa- kirjoitti:

        En ottanut kantaa yhden, enkä kahdenkaan tekemisiin, vaan yleisesti. Miksi ihmisen pitäisi lisääntymisestä tehdä nautinnonlähde. Ne jotka haluavat, niin nauttikoot, mutta ei kaikkien pidä olla valmiita täydelliseen suoritukseen. Sellaiset henkilöt löytäkööt toisensa, joille seksi on tärkeää, mutta ei pidä edes yrittää vaatia kaikilta samaa.

        Kyllä se jo parisuhteen alussa huomataan, onko pari samalla aaltopituudella seksin suhteen. Mitään toisen muuttamisleikkiä ei pidä yrittää, sillä se vain hyvin harvoin onnistuu. Tietysti ihminen muuttuu ikääntyessä, mutta se onkin sitten jo vaikeampi kysymys, sopeudutaanko muutokseen.

        kuka-on
        Teoreettista kirjoitusta. Täysin kliseistä tuubaa.


    • Aikuinen___

      Parempi pari suhdetta
      kuin parisuhde

      • Aikui
        En allekirjoita tuota. Periaatteeni on ollut, että yksi hoito kerrallaan.


      • Hommiin-eikä-olemaan

        Ai "hoito"?
        Sitäkö se parisuhde on.
        Hoidetaan hommat ja sillä sipuli.
        Sitten valitat, että mies on kääntänyt selkänsä ja alkanut kuorsaamaan.


      • Hommiin-eikä-olemaan kirjoitti:

        Ai "hoito"?
        Sitäkö se parisuhde on.
        Hoidetaan hommat ja sillä sipuli.
        Sitten valitat, että mies on kääntänyt selkänsä ja alkanut kuorsaamaan.

        Hommiin-
        Hoitosana on slangiin liittyvä käsite. Tottakai se tarkoittaa kokonaisvaltaista asumista ja seurustelua ja sitä kaikkea.


      • voiniitäaikoja
        yksilesken kirjoitti:

        Aikui
        En allekirjoita tuota. Periaatteeni on ollut, että yksi hoito kerrallaan.

        Olen samaa mieltä yksi hoito kerrallaan!, ja puhtaat jauhot pussissa (on vanha sanonta)


      • puhtaat.pussitkin

        kyl kyl, pussit pitää saada tyhjiksi, siihen riittää yksikin hoito jos se on aktiivinen eikä lahna.


    • Harmi, jos teidän liittonne noin vähäpätöiseen asiaan suli, kun muuten viihdyitte yhdessä kaikki vapaa-aikanne.
      Koska hän nuorena ja kokemattomana ei tuntenut naisen anatomiaa, niin miksi sinä et sitä hänelle opettanut. Vaikuttaa siltä, että makasit vain jalat levällään ja odotit toiselta, että hän saisi sinussa ihmeitä aikaan.

      • Tell
        Mitenkä minä olisin häntä opettanut. Enhän tiennyt mistään mitään. Suoraan kotoa muutin alaikäisenä Helsinkiin ja tapasin tulevan mieheni kurssikeskuksen parakkiasuntoalueella. Hän oli työssä ja minä olin kursseilla.


      • yksilesken kirjoitti:

        Tell
        Mitenkä minä olisin häntä opettanut. Enhän tiennyt mistään mitään. Suoraan kotoa muutin alaikäisenä Helsinkiin ja tapasin tulevan mieheni kurssikeskuksen parakkiasuntoalueella. Hän oli työssä ja minä olin kursseilla.

        No älä sitten yksin häntä syytä.
        Harjoitteluasteella ehkä itsekin. Tiedä vaikka olisit ollut hänen ensimmäisensä.

        Luultavasti teidän väliltänne puuttui se tärkeä kipinä. Olitte niinkuin vain hyvät kaverukset keskenään, jotka asuivat yhdessä.


      • Tellukka kirjoitti:

        No älä sitten yksin häntä syytä.
        Harjoitteluasteella ehkä itsekin. Tiedä vaikka olisit ollut hänen ensimmäisensä.

        Luultavasti teidän väliltänne puuttui se tärkeä kipinä. Olitte niinkuin vain hyvät kaverukset keskenään, jotka asuivat yhdessä.

        Tell
        Olin alaikäinen ja mieshän joutui pyytämään kättäni vanhemmiltani. Olin äärettömän lapsellinen. Ei 70-luvulla mistään kipinöistä puhuttu. Tehtiin kolmeavuoroa Valiolla työtä. Siihen kului paljon energiaa. Meitä ei oltu vain luotu toisillemme.


      • Tell
        Kirjoitat tuolla, että seksi on vähäpätöinen asia. Ei todellakaan ole. Olin vastavihitty 18-vuotias ja hormonitoiminta parhaimmillaan. Olen hyvin seksuaalinen ihminen, ainakin ollut. Siinä olisi voinut käydä niin, jos mies olisi koskenut minuun, että olisin tullut vaikka raskaaksi. Sitä pelkoa ei ollut. Ja niinkuin olen kirjoittanut, vauvakuumeesta ja äitiydestä haaveilemisesta en tiedä mitään.


      • tellukka-hillitse-hieman

        Tellukka

        Miksi sinä puutut toisten mielipiteisiin, siis heidän:
        "Harmi, jos teidän liittonne noin vähäpätöiseen asiaan suli, kun muuten viihdyitte yhdessä kaikki vapaa-aikanne."

        Etkö huomaa, että olet palstojen häirikkö mukamas rehellisyydelläsi ja kuitenkin minun mielestäni ainakin osoitat suurta sivistymäättömyyttä, kun keskustellaan tuntemattomien ihmisten kanssa.

        Vain rahvas, sivistymätön siivooja moukka huutelee kaikkien kirjoittajien mielipiteisiin omituisia kysymyksiään ja tuntee itsensä muka n i i n tärkeäksi.


      • tellukka-hillitse-hieman kirjoitti:

        Tellukka

        Miksi sinä puutut toisten mielipiteisiin, siis heidän:
        "Harmi, jos teidän liittonne noin vähäpätöiseen asiaan suli, kun muuten viihdyitte yhdessä kaikki vapaa-aikanne."

        Etkö huomaa, että olet palstojen häirikkö mukamas rehellisyydelläsi ja kuitenkin minun mielestäni ainakin osoitat suurta sivistymäättömyyttä, kun keskustellaan tuntemattomien ihmisten kanssa.

        Vain rahvas, sivistymätön siivooja moukka huutelee kaikkien kirjoittajien mielipiteisiin omituisia kysymyksiään ja tuntee itsensä muka n i i n tärkeäksi.

        Katsos, kun avoimella yleisellä keskustelupalstalla on oikeus puuttua ihan mihin kommenttiin hyvänsä.
        Puutuithan sinäkin minun mielipiteeseeni, eikä siinä mitään vikaa.


      • yksilesken kirjoitti:

        Tell
        Kirjoitat tuolla, että seksi on vähäpätöinen asia. Ei todellakaan ole. Olin vastavihitty 18-vuotias ja hormonitoiminta parhaimmillaan. Olen hyvin seksuaalinen ihminen, ainakin ollut. Siinä olisi voinut käydä niin, jos mies olisi koskenut minuun, että olisin tullut vaikka raskaaksi. Sitä pelkoa ei ollut. Ja niinkuin olen kirjoittanut, vauvakuumeesta ja äitiydestä haaveilemisesta en tiedä mitään.

        Tuskin sinä kovin seksuaalinen olit.
        Ei miehesi silloin olisi vieressäsi vain kuorsaamaan alkanut.
        Eikös ehkäisy ole keksitty jo paljon aikaisemminkin kuin 70-luku? Muistan kuinka jo lapsena löydettiin kaapin perältä kortsuja ja luultiin niitä ilmapalloiksi.


      • Tellukka kirjoitti:

        Tuskin sinä kovin seksuaalinen olit.
        Ei miehesi silloin olisi vieressäsi vain kuorsaamaan alkanut.
        Eikös ehkäisy ole keksitty jo paljon aikaisemminkin kuin 70-luku? Muistan kuinka jo lapsena löydettiin kaapin perältä kortsuja ja luultiin niitä ilmapalloiksi.

        Tell
        Ninkuin kerroin, erosin parin vuoden päästä aviomiehestäni. Ja tapasinkin sitten miehen, joka oli oikeasti minusta kiinnostunut. Nyt oli miesten välillä valtava ero. Hänestä tuli minun toinen avomieheni. Hän osasi käsitellä naista niinkuin kuuluukiin. Nyt tuli rytinää kanteleeseen.
        Lapsia emme halunneet ja siihen löytyi apu.


      • Mielenkiintoinen-asia
        yksilesken kirjoitti:

        Tell
        Mitenkä minä olisin häntä opettanut. Enhän tiennyt mistään mitään. Suoraan kotoa muutin alaikäisenä Helsinkiin ja tapasin tulevan mieheni kurssikeskuksen parakkiasuntoalueella. Hän oli työssä ja minä olin kursseilla.

        "tapasin tulevan mieheni kurssikeskuksen parakkiasuntoalueella"
        Konalassako?
        Sillä oli nimitys "intiaanikylä" - puhuivat aikalaiset.


      • Mielenkiintoinen-asia kirjoitti:

        "tapasin tulevan mieheni kurssikeskuksen parakkiasuntoalueella"
        Konalassako?
        Sillä oli nimitys "intiaanikylä" - puhuivat aikalaiset.

        Mielenkii
        Sama paikka. Tuleva mieheni asui siellä, kun hän oli Valiolla työssä. Minä taas olin Espoon kauppiksessa fotokurssilla ja asuin soluasunnossa, intiaankylässä. Vuosiluku oli 1972. Itse muistan että se oli Kartanomäkeä,nutta Konala oli ihan lähellä.


    • Ihan asiaa lesken kirjoittaa. Miksi täällä ei voisi keskustella elämän eri alueista.
      Ollaan tyttöjen kans asioista puhuttu, monenlaista tapausta on, jollakin on liikaa seksiä, joillakin liian vähän. On sellaisiakin jotka ovat tyytyväisiä seksielämäänsä.
      Ei kaikesta voi yksistään miestä syyttää, kun puolisot puhuvat asioistaan ja toiveistaan avoimesti ollaan jo aika pitkällä.
      Tiedän muutaman naisen jotka sanovat vihaavansa seksiä, eivät suostu kuin hyvin harvoin pitkin hampain, tässä tilanteessa varmaan miehen kannalta vähemmän innostavaa lähestyä kumppania. Kuitenkin ollaan mustasukkaisia jos mies katsookaan toiseen naiseen päin.
      Jos vaietaan ja mökötetään, aletaan myös karttamaan läheisyyttä, ei halua pettyä kerta toisensa jälkeen.

      • Näyttää olevan, että osa naisista on oikeastaan miehiä!

        Minulla on kuitenkin 2 lasta ja 5 lapsenlasta tähän päivään


      • xx9 kirjoitti:

        Näyttää olevan, että osa naisista on oikeastaan miehiä!

        Minulla on kuitenkin 2 lasta ja 5 lapsenlasta tähän päivään

        xx
        Kumpi sinä olet?


    • Lämpöä.pukkaa

      Seksikö kylmää kyytiä. Njahaspa.
      Ainakin itsellä ollut suhteellisen lämmin sekä seksin aikana että jälkeen.
      Ja ylikierroksia sen verran se aiheuttaa, ettei kuorsaaminen käy edes mielessä.

      • Lämpöä.
        Mikään ei ole ällöttävämpää kun mies, joka hikoilee kuin sika. Siitä jo huomaa, että kuntopuoli on heikko ja kondis on mitä on. Lääketieteellisesti on todistettu, että kun mies on täysin tyydytetty, hän nukahtaa aktin jälkeen syvään uneen. Nainen taas, vaikka olisikin tyydytetty, ei nuku vaan jää huumaantuneena lepäämään tai virkistyneenä painelee suihkuun.


      • Mieti-mitä-vastailet

        Sulla kyllä heittää päässä aika pahasti ja vastauksesikin on mitä sattuu, tuulesta ja erätuvan per`seestä tempaistuja. Alkoholi on aiheuttanut pahoja vaurioita sun aivoihin. Käännät negatiiviseksi näkemykseksi kaikki vastauksesi.


      • Mieti-mitä-vastailet kirjoitti:

        Sulla kyllä heittää päässä aika pahasti ja vastauksesikin on mitä sattuu, tuulesta ja erätuvan per`seestä tempaistuja. Alkoholi on aiheuttanut pahoja vaurioita sun aivoihin. Käännät negatiiviseksi näkemykseksi kaikki vastauksesi.

        Mieti
        Puskanikkien ei kannata huudella tällä palstalla.


      • happamiahepitsanoileski

        Joko on lesken hormoonit hiipuneet, lääkitys lävähtänyt esteeksi? Ettei eteenottaneita ilmaannu?

        Vai mistä kiikastus katumiseen jälkijättöisesti ai ai voi voi, miksi en ollutkaan seksin täysiammattilainen heti, jäi monta hyvää orkkua saamatta.

        Muista myös dildo kokoelmasi huolto pesuineen ja desinfiointeineen, siitä oli lehdessäkin, dildoja pitää huoltaa kuin autoa konsanaan.


      • happamiahepitsanoileski kirjoitti:

        Joko on lesken hormoonit hiipuneet, lääkitys lävähtänyt esteeksi? Ettei eteenottaneita ilmaannu?

        Vai mistä kiikastus katumiseen jälkijättöisesti ai ai voi voi, miksi en ollutkaan seksin täysiammattilainen heti, jäi monta hyvää orkkua saamatta.

        Muista myös dildo kokoelmasi huolto pesuineen ja desinfiointeineen, siitä oli lehdessäkin, dildoja pitää huoltaa kuin autoa konsanaan.

        happamia
        Hormoonini tuskin hiipuvat koskaan. Lääkitystä en ole ikinä tarvinnut, kun sitävastoin ikäiseni miehet heittävät huuleen sinisiä enkeleitä. Sitä sitten tiuku kädessä kyttäävät, koska se viisari värähtää. Ja kiirettä pitää. Kesto kun on mitä on. Tässä kohtaa saattaa naisella tulla jotain nuorta urosta ikävä. Nuorena se menee niinkuin harjoittelun puolelle, ja harjoitushan tekee mestarin. Kun löysin sen oikean, tiesin mitä tahdoin ja niin tiesi mieskin. Nyt oli elämä yhtä juhlaa, arkenakin. En ole koskaan ymmärtänyt, mihin tarkoitukseen aikuisten leikkikalut ovat. Aina on tähän asti riittänyt luojan luomat.


    • kysynn

      Eikö tämäkin lie yleisiä asioita pohtva palsta
      - naisten ja tyttöjenkin asioita perkaava ja luotaava
      - ei silleen silkoista eloa ikinä meillä vammaisihmisilläkään
      - suuria tunteita syntyy joskus luoteja väistellesskin
      tosin eri tyyppisiä kuin seksismin hurmat.

    • fingerit

      Käyhän puraisemassa hunksin haisevaa "sormea". Teillä on niin samankaltaiset jutut.

    • senssipaar

      Kiva lukea noin avomielisesti kirjoitettua asiaa, kuin "yksilesken" kirjoittaa. Hän tuntuu joitakin kireepiposia ärsyttävän, mutta herneenvetäjiä on aina ollut.
      Sexuttelu tuntuu olevan osalle naisista kuin miehistä pakkopullaa, jolle eivät kaikki lämpene edes lämmittämällä. Eräät suorastaan ulvovat hekumaa! Jamikäettei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe