Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mielikki.mummo
profiilit
mielikki.mummo
mielikki.mummo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
3291
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+poikien+ongelma,+ei+naisten++:)
Hyttysellä+on+pieni+ja+norsulla+vähän+isompi,+naaraalla+ja+uroksella.+Joskus+jutut+menee+niin+että+pitäisikö+naaraan+olla+hyttynen+ja+miehen+norsu,+Päätelköön+loput+jokainen+mielessään.
24.09.2017 20:09
Sanoin+vain+yleisesti,+nuori+on+suhteellinen+käsitys,+viisikymppinen+ja+kuusikymppinenkin+saattaa+olla+asiasta+eri+mieltä,+kuka+on+nuori++:)+
Aloitus+vaati+tuollaisen+kommentin++?
24.09.2017 20:01
Ikäistämme+nuorempi+versio+on+parempi.+
Ollaan+hyvä+kamuja++eikä+tarvitse+miettiä+onko+minulle+käyttöä.
24.09.2017 19:10
Just,+niin+.+Eipä+ole+pelkoa+:)
24.09.2017 17:42
Poikamme+oli+alfa-ihminen+aina.+Puhuin+hänelle+siitä+että+heikoimpiaan+pitää+auttaa,+varsinkin+kiusattuja.+Johtuu+mielestäni+kasvatuksesta+että+hän+otti+ystäväkseen+ja+suojelukseensa+juuri+tällaiset+nuoret.
Ihmettelin+kun+soittivat+ovikelloa,+nopeasti+tuli+yhteisymmärrys.+
Viestini+meni+perille,+olen+vieläkin+hänen+kaikkien+hänen+ystäviensä+hyvä+kaveri+yli+60+.+
Ei+heistä+ole+ollut+haittaa,+mutta+se+hyvä+olo+mitä+tunnetaan+kun+tavataan.
24.09.2017 15:13
https://www.youtube.com/watch?v=SnyF8dElpug+
Äitini+lauloi+tätä+usein.+Kaunis+rakkaustarina.
24.09.2017 14:13
Ei+ole+lapsen+vika.+Isyys+paljastuu+sattuman+kautta,+useimmiten+ei+paljastu+ikinä.+
Erään+perheen+lapsi+sairastui+ja+tarvitsi+luuydintä,+sisaruksia+testattiin,+tuli+ilmi+että+kaikilla+ei+ollut+sama+isä,+onneksi+löytyi+saman+isän+lapsikin.
24.09.2017 13:25
Harvoin+olen+aikuiselta+ihmiseltä+lukenut+tyhmempää+kommenttia+kun+tämä+Hoon+älynväläys+oli.+
Olet+varmaan+ollut+koulukiusaaja+ja+sen+jälkeen+työpaikkakiusaaja.+Lisäksi+vielä+ylpeilet+sillä!!!
Eihän+ole+lapsen+vika+jos+vanhemmat+kasvattavat+väärin.
Olen+aina+rohkaissut+ja+kannustanut+kiusattuja,+töissä+ja+jopa+koulussa+riitti+siihen+rohkeutta+nousta+enemmistöä+vastaan.
Luusereita+ovat+ne+jotka+menevät+virran+mukana.
24.09.2017 13:20
Sopisiko+tämä+kappale+kuvaamaan+näitä+"narreja".
https://www.youtube.com/watch?v=meM4D8zXsjs
22.09.2017 17:07
Kyllä+miehet+muistaa,+joskus+paremmin+kuin+nainen.+
Voi+muistaa+liiankin+hyvin.+En+nyt+puhu+yksinomaan+salasuhteista+avioliitossa+olevien+kesken.+
+Tietysti+on+kypsymättömiä,+lapsen+asteelle+jääneitä+kehuskelijoita+jotka+nostavat+olematonta+itsetuntoaan+halventamalla+naista+jonka+kans+on+viettänyt+hetkiä+vällyn+alla.+
Oikea+mies+ei+tee+sellaista+ikinä.+
Ei+ole+mukavaa+jos+joku+pettää+hyväuskoista+ja+rakastavaa+puolisoaan,+tilaisuus+voi+tehdä+varkaan,+lähes+kenelle+hyvänsä+voi+käydä+niin.+Syyllisyys+on+kestettävä+tehtyä+ei+saa+tekemättömäksi.
Joskus+avioliitto+voi+olla+kulissi,+molemminpuolinen+sopimus+että+voi+olla+muiden+kans+kunhan+pitää+kulissit+pystyssä+Motiivi+on+jokaisen+oma+asia.+
Jos+toinen+puoliso+sairastuu+pitkäaikaisesti+eikä+toivoa++paranemista+ole,+voi+terve+osapuoli+joutua+huolehtia+kumppanistaan,+joskus++jopa+vuosikymmeniä.+Voiko+kukaan+vaatia+että+terve+puoliso+uhraa+elämänsä+sairaan+hyväksi.+Jos+hän+muistaa+elää+itsekin+on+myös+parempi+hoitaja.+Nämä+ratkaisut+tekee+jokainen+kohdallaan,+turha+siihen+on+muiden+pistää+tuomiotaan.
22.09.2017 12:02
Olen+kuullut+jotain+miestä+kutsuttavan+huorpukiksi.+
Minusta+huora+nimitys+on+huono,+se+on+naista+halventava+ja+usein+epäoikeudenmukainen.
22.09.2017 08:50
Ehkä+en+kuulu+heihin.+Olen+ottanut+toiset+ihmiset+huomioon+monesti+jopa+itseni+ja+terveyteni+kustannuksella.+Vastuu+on+ollut+toinen+nimeni+:)
Nyt+elän+vain+itselleni+ja+olen+sen+totisesti+ansainnut.+On+ollut+onnea+löytää+sielunkumppani+vielä+nyt,+en+todellakaan+kaipaa+mitään+jännitystä+elämääni.
Noita+haavoja+tulee+elämässä,+kaikenlaista++sattuu,+hyvää+ja+pahaa.+Ei+niitä+kannata+jäädä+haikailemaan+tai+märehtimään.
21.09.2017 11:49
Samanlaista+voi+olla+myös+oikeasti.+Yksi+kerta+joka+ei+unohdu,+jota+ei+halua+uusia+koska+se+pilaisi+kaiken.+
Äidille+tuli+Nyyrikki+ja+naapuriin+Perjantai,+luin+niitä+suurella+mielenkiinnolla+jo+alle+kymmenvuotiaana,+vähän+vanhempana+Reginaa.++Vieläköhän+nuo+lehdet+ilmestyy.+Osasin+lukea+alle+kouluikäisenä,+olin+lapsena+oikea+kirjatoukka,+olen+vieläkin.
21.09.2017 11:05
Tää+on+hyvä!
21.09.2017 10:55
Vaihdan+usein+profiilikuvaa,+pitäähän+kaisa-katinkin+päästä+julkisuuteen+välillä.
Pärstäni+on+ollut+usein+esillä,+syystä+että+olen+olettanut+profiilikuvaan+kuuluu+laittaa+oma+kuvansa.+
En+ole+ikinä+nähnyt+unta+palstasta+enkä+palstalla+kirjoittavista.+"likööriä+en+juo"+nimimerkin+uni+tai+juttu+oli+oikein+hyvä.
21.09.2017 10:25
Jos+jollakin+on+onnellinen+avioliitto+ei+sen+pitäisi+tehdä+tuomitsevaksi+niitä+kohtaan+joille+ei+samaa+onnea+ole+suotu.
Avioliittoja+ja+parisuhteita+on+yhtä+monta+kuin+on+pareja,+ei+ole+kahta+samanlaista+kohtaloa.
Vaikka+nukkuu+parivuoteessa+puolison+kanssa+voi+olla+paljon+yksinäisempi+kuin+sinkkuna+elävä.+
Olen+vankasti+sitä+mieltä+että+hyvässä+onnellisessa+suhteessa+elävä+ei+kaipaa+seikkailuja+liiton+ulkopuolelta.
20.09.2017 19:10
WC+on+ilman+telkkaria,+hyvä+että+kerroit+:D+
Mulla+tämä+kaveri+on+kova+katselemaa+telkkaria,+sehän+niitä+asentelee+joka+paikkaan,+pitää+huomauttaa+että+vielä+on+puutteita.+
Hänelläkin+tietokone+menee+telkkarin+edelle.
20.09.2017 17:18
Minä+kuulun+niihin+jotka+makaavat+katsoessaan+telkkaria,+joka+huoneessa+on+telkkari,++samoin+mökillä,+jopa+saunakamarissa.+
Olohuone+kylillä+on+melkein+käyttämätön+kuljen+sen+läpi+parvekkeelle,+siellä+on+telkkarikin+vanha,+makuuhuoneessani+on+iso+näyttö.+Keittiön+telkkarin+avaan+aamuisin+jos+muistan.+
Poljen+iltaisin+kuntopyörää+noin+puoli+tuntia+ja+katson+samalla+telkkaria.+
En+silti+katso+normaalia+enempää+telkkua++vaikka+niin+voisi+luulla.+Esim,+saunakamarin+toosa+on+pieni+ja+kestävä,+varmaan+ensimmäisiä+väritelkkareita,+kohta+antiikkia,+kestää+pakkasta+ja+höyryä.+
Vävy+osti+ison+tv.n+makuuhuoneeseeni,+mökillekin+sain+uudemman+lahjaksi.
20.09.2017 16:47
En+ole+työkseni+kirjoitellut+enkä+oikolukenut,+sen+varmaan+huomaa.+
Olen+enemmän+käytännöllinen,+tykkään+selkeydestä+ja+siitä+että+hommat+pysyy+hyppysissäni.+
Asia+kiinnostaa+aloituksissa+ja+vastauksissa,+huomaan+jos+kirjoittaja+on+hyvin+vähän+kirjoitellut.+Ei+se+haittaa+kunhan+asia+tulee+esiin.+
En+aliarvioi+ketään+sen+takia+että+ei+hallitse+oikeinkirjoitusta.+He+voivat+olla+omissa+hommissaan+taitavia+ja+aikaansaavia.+
Palstalla+olen+oppinut+lähes+tulkoon+aina+tunnistamaan+otsikosta+kirjoittajan,+vaikka+nimimerkki+ei+ole+ollut+vielä+näkyvissä.
20.09.2017 16:34
Tuollainen+kysymys+herättäisi+nykyisin+hilpeyttä.+On+vaikka+minkälaisia+pareja+ja+monenlaisissa+liitoissa.
Silloin+kun+itse+pulliani+paistelin+asiat+olivat+vähän+toisin.+
Tytär+syntyi+kolme+kuukautta+häistä,+poika+kolme+vuotta+myöhemmin.+Ei+silloinkaan+mitään+pakkoa+ollut,+mentiin+vain+naimisiin+kun+katsottiin+että+se+kuuluu+asiaan.+
Eihän+aloitukseen+olisi+ollut+pakko+vastata,+mutta+ihan+sama,+on+maailman+ihanin+tytär,+poika+on+jo+haudassa+isänsä+kanssa.
20.09.2017 10:53
94 / 165