Vapaa kuvaus

Mielenkiinnon kohteita esim. musiikki, elokuvat, historia, askartelu, kirpputorit, luonto, sanaristikoitten teko

Kappaleita
The Marmalade "Reflections of my life" (1969)https://www.youtube.com/watch?v=zqUDRkO93DA
Free "Mourning sad morning" (1969)https://www.youtube.com/watch?v=LlgpGyxZe_w
Bad Company "Fade away" (1976)https://www.youtube.com/watch?v=VMdTEDzXxrM
Styx "Come sail away" (1977)https://www.youtube.com/watch?v=eYCFrcCqh7Q
Rory Gallagher "Overnight bag" (1978)https://www.youtube.com/watch?v=PhlSO9_OJxk
Journey "Wheel in the sky" (1978)https://www.youtube.com/watch?v=MxGEVIvSFeY
Slade "Lock up your daughters" (1981)https://www.youtube.com/watch?v=v6-TnTFH2NY
Wasp "Wild child" (1985) https://www.youtube.com/watch?v=8DDiFEbjjpU
Def Leppard "Hysteria" (1987) https://www.youtube.com/watch?v=j2hRi-xEwIY&list=RDj2hRi-xEwIY&start_radio=1
Steelheart "I´ll never let you go" (1990)https://www.youtube.com/watch?v=F-nyeiKk35M
Oasis "Don´t look back in anger" (1995)https://www.youtube.com/watch?v=r8OipmKFDeM
Jet "Look what you´ve done" (2003)https://www.youtube.com/watch?v=_LFUZ2Fq09s
Joe Bonamassa "Different shades of blue" (2014)https://www.youtube.com/watch?v=Z3_GOk36JD0
Dirty honey "When I´m gone" (2019)https://www.youtube.com/watch?v=I8ygfX0BavM
Paul Rodgers "Midnight rose" (2023)https://www.youtube.com/watch?v=v5wQoxmIvmc

Aloituksia

316

Kommenttia

14691

1. Ja++Queen+aloitti+1970.
  2. Iron+MeidenJudas+priestQueenOzzy+OsbourneMötley+CrueVan+HalenMetallicaGuns´n´rosesBon+JoviMötörheadAC/DCAerosmithAnthraxDioDire+StraitsScorpionsWhitesnakeZZ+topTwisted+sisterBilly+IdolEuropeU2HeartForeignerPoisonJa+muita+kuin+rockbändejä:Culture+clubGenesis+(pop/rock,+aloitti+1970-luvulla+progebändinä)Spandau+balletUltravoxBananaramaA-haWham!NenaPolicePet+shop+boysDepeche+modeDuran+duranBronski+beatBlondieModern+talkingHuman+leagueFrankie+goes+to+HollywoodTalk+talkUB40VisageSoft+cellSimple+mindsEurythmicsBerlinTears+for+fears+(pop/rock)Run+D.M.C+(rap/hiphop-bändi)B-52´sABCAdam+and+the+AntsKajagoogooDead+or+aliveMen+at+workWeather+girlsSuomalaisia+bändejä:DingoEppu+NormaaliPopedaSielun+veljetHanoi+rocksMiljoonasadePelle+Miljoona+OyHurriganesMambaLeevi+and+the+LeavingsKolmas+nainenMutta+jos+enemmän+tykkää+rock-+ja+heviosastosta+ei+varmaan+tuosta+keskimmäisestä+litabiasta+löydä+kiinnostavia+bändejä,+vaikka+monet+niistä+ovat+oikein+kasariklassikkoja+kuten+esim+A-ha+ja+Wham!+Mutta+rockin+puolelta+esimerkiksi+Mötley+crue,+Poison+ja+Europe+ovat+myös+ehtaa+kasaria+ja+enemmän+joka+aikakaudelle+istuvaa+musiikkia+on+sitten+muun+muassa+Genesis,+Iron+maiden,+Judas+priest,++U2,+Queen,++Mamba,+Miljoonasade+(toki+ei-rockmusiikistakin+löytyy+noita+joka+aikakauteen+sopivaa+ajatonta+musiikkia+kuten+mielestäni+sellainen+on+Culture+club+ja+jo+aikaisemmin+mainittu+Genesis).+Monet+1980-luvun+bändet+tyylilajista+riippumatta+ovat+kestäneet+aikaa+ja+/tai+säilyneet+jälkipolvien+tietoisuuteen+tavalla+tai+toisella.
  3. Mulla+ei+ole+koskaan+ollut+oikein+vahvaa+heteroidentiteettiä,+en+ole+ajatellut+olevani+hetero,+tosin+yhteen+aikaan+yritin+väkisin+sellainen+olla.+Tosin+en+nuorempana+ja+etenkin+teininä+ja+lapsena+ajatellu+olevani+homoseksuaalikaan,+vaikka+homoseksuaalisuus+aina+jollain+tapaa+veti+mua+puoleensa.Oon+aetellu+niin+kauan+kuin+muistan,+ettei+ihmisen+sukuouolella+ole+loppupeleissä+kauheesti+väliä,+jos+toiseen+ihastuu/rakastuu+ja+jos+toista+rakastaa,+enemmän+persoonalla+ja+ajattelumaailmalla.+Naiset+vetää+sesksuaalisesti+mua+ainakin+jonkin+verran+enemmän+puoleensa+ja+voisin+kuvitella+olevani+naisen+kanssa+parisuhteessa,+mutta+kykenen+ihastumaan+myös+miehiin+ja+ehkä+joissain+olosuhteissa+myös+seksiinkin+miehen+kanssa,+jos+siis+luonne+ja+persoona+natsais.+Mulle+ei+ole+kauheesti+väliä+olisko+nainen+maskuliinisempi+vai+naisellinen+ja+bi/pan+vai+lesbo+ja+miehistä+myös+feminiininen+(tosin+maskuliinisuuden+aste+ehkä+enemmän+poikamaisempaan+suuntaan).Eikä+transsukupuolisuus+tai+miehen+transvestisuuskaan+olisi+mikään+este,+vaikka+en+hakemalla+hae+transihmistä,+mutta+jos+esim.+nainen+sanois+olevansa+transnainen,+ei+biologinen+tai+mies+transvestiitti,+se+ei+olis+mulle+este+tai+toisen+muunsukupuolisuus.+Olen+viime+aikoina+ajatelllu+tätä+asiaa+tarkemmin,+kun+olen+aikaisemmin+ajatellu+olevani+ihan+lesbo,+mutta+kun+sisimmässäni+tunnen+etten+ole+100%+lesbo+ja+et+miehetkin+vielä+jollain+tapaa+kiinnostaa,+niin+se+on+sitten+niin.+Mua+liian+tiukka+lokerointi+ahistaa,+kun+en+ole+koskaan+kauheasti+pitänyt+lokeroinnista.+Samalla+tavoin+kuin+mua+aikaisemmin+ahisti,+että+täytyi+yrittää+esittää+heteroa,++niin+mua+on+vähän+ahistanu+myös+se,+että+oon+yrittäny+olla+100%+lesbo.
  4. Se+ei+riipu+tyylistä+millaista+naista+hakee.+Ei+ole+kiveen+kirjattu,+että+pariskunnista+toisen+pitää+olla+aina+feminiininen+ja+toisen+maskuliininen.+Femme+nainen+voi+pitää+toisista+femmeistä+yhtä+hyvin+kuin+poikamaisista/butcheista+ja+butchimpi+nainen+toisista+butcheista+tai+sitten+femmeistä.++Itse+kyllä+pidän+poikamaisista+naisista,+mutta+tyttömäiset+naisetkin+kyllä+iskee.+Se+millaisista+naisista+pitää+on+yksilöllinen+asia+ja+makukysymys.+Itse+olen+prosentuaalisesti+kyllä+enemmän+tyttömäinen,+vaikka+pidän+poikamaisemmastakin+tyylistä+(lyhyt+tukka+kuitenkin+on),+koska+pidän+vaaleanpunaisesta+ja+pinkistä,+kukkakoristeista,+koruista,+on+kukalliset+verhot,+yleensä+kukallinen+pöytäliina,+pidän+kukista,+en+katso+televisiosta+urheilua(paitsi+kesä-ja+talviolympialaisia)+ja+erityisesti+en+jalkapalloa(en+vain+jaksa+kahtoa+kun+palloa+vieritetään+pitkin+tekonurmea),+en+skeittaa+eikä+muutenkaan+ole+kauhean+poikamaisia+harrastuksia.Liikuntaa+harrastan+sen+verran+että+venyttelen+välillä+ja+kävelen+ja+välillä+myös+retkeilen+ulkona.+Mutta+loppujen+lopuksi+ihminen+on+oma+yksilönsä+eikä+stereotypioiden+mukainen+100%,+että+myös+tyttömäinen+tyttö/nainen+voi+pitää+Star+warsista+tai+kuunnella+AC/DC:tä.
  5. Hei+tulevaisuudesta!+Itse+kuulun+ainakin+ruumiinrakeenteeltani+tuohon+tyttömäiseen+kastiin.+Olen+pieni+ja+siro,+150+cm+ja+sirot+kädet,+jalat+ja+kasvonpiirteet.+Itse+mieltäisin+tyttömäiseksi+juuri+naisen,+joka+on+aika+pinikokoinen+ja+siro,+hoikka+vyötärö+ja+sirot+pyöreät+tai+soikionmuotoiset+kasvot+ja+korkeat+poskipäät.++Tyttömäinen+nainen+pitää+usein+heleistä+ja+raikkaista+väreistä+kuten+pinkistä,+vaaleanpunaisesta,+turkoosinvihreästä,+kirkkaanpunaisesta+jne.+Kuvioista+mm.kukat,+pilkut,+ruudut.Koruja+usein+on,+ainakin+joko+kaulakoruja+tai+korvakoruja.+Korkokenkiä+en+miellä+tyttömäisen+naien+pitävän+24/7+niin+kuin+supernaisellisen+naisen.+Tyttömäinen+nainen+on+tyttömäinen+ennemminkin+jotkut+kivan+väriset+tennarit,+kävelykengät,+nilkkurit+tai+varsikengät/saappaat+jalassa.+Vaatteina+on+usein+mekko+tai+hame+tai+tunika+tai+joku+pitkä+pusero.+Hatuissa+ja+pipoissa+voi+olla+kiinni+joku+kaunis+koriste,+esim+joku+kukkakoriste.+Jos+meikkiä+käyttä,+se+on+usein+luonnollinen+eikä+tyttömäisellä+naisella+kuvittelisi+olevan+silikonirintoja+eikä+botoxia+huulissa.+Tyttömäinen+nainen+on+usein+tunteellinen,+saattaa+itkeä+jos+kahtoo+ohjelmaa+tai+youtubevideoo+jostain+pelastetusta+eläimestä,+innostuu+monista+näkemistään+asioista,+esim.kukista,+kauniista+koruista+tai+vaatteista.+Urheilu+ei+ehkä+kauheasti+kiinnosta,+esim.ei+kiinnosta+kahtoo+televisiosta+urheilukisoja,+esim.jalkapalloa+tai+seurata+urheilu-uutisia,+paitsi+siten+liikunta+ja+vaikka+luonnossa+retkeily+voi+kiinnostaa,+jos+haluaa+kohottaa+kuntoaa,+esim.venytellä+lihaksiaan+venyttelytunnilla+tai+kotona+tai+käydä+joogassa+tai+kiinnostaa+kävellä+tai+retkeillä+luonnossa+esim.luontopolulla,+mutta+ehkä+harvemmin+tyttömäisestä+naisesta+ensimmäisenä+tulee+mieleen,+että+pelaa+jalkapalloa+tai+jääkiekkoa+tai+vetää+salilla+rautaa.+Tyttömäisestä+naisesta,+ainakin+tyylillisesti+tulee+ensimmäisenä+mieleen+Saara+Aalto.Supernaisellinen+nainen+on+sitten+esimerkiksi+kuten+burleskitaitelija+Dita+von+Teese.++Tai+niin+sanotun+aikuismaisen+naisellinen,+"aikuinen+nainen"+esim.+Kaija+Koo+tai+Paula+Koivuniemi.Nämä+tosi+supernaiselliset+naiset+tai+ns.aikuismaisen+naiselliset+naiset+ovat+usein+rotevampiluisia+kuin+tyttömäisen+sirot+naiset+ja+mielestäni+monesti+kasvonpiirteiltään+jotenkin+kulmikkaita+tai+hieman+maskuliinisia.
  6. Horoskooppi:+RapuLempiväri:+Vihreän+eri+sävyt+kuten+ruohonvihreä,+keväänvihreä,+maastonvihreä/sammaleenvihreä,+oranssi,+kirkkaanpunainen,+pinkki,+vaaleanpunainen(nämä+värit+muun+muassa)Lempiruokani:Graavilohi,+uuniperunat,+perunamuussi,+kinkkukiusaus,+pinaattiletut,+paistettu+kana,+kanasalaatti(nämä+ruuat+muun+muassa,+tykkään+monista+eri+ruuista,+mm.sushi+on+musta+hyvää+ja+nykyään+pidän+myös+maksalaatikostakin+ja+karjalanpaisti+ja+hirvipata+ovat+myös+hyviä)Lempikenkäsi:+Lenkkarit,+tennarit,+tavalliset+kävelykengät+ja+kesällä+(usein+helteellä)+urheilusandaalit(yleensä+Ecco)+ja+talvella+talvisaappaat+ja+talvitennarit+tai+talvilenkkaritHyvä+bändi:+Culture+club,+Genesis,+AC/DC(nämä+muun+muassa)Lempileffasi:+mm.+Läpi+myrskyn(Way+down+East,1920+tai+1921),+Chaplinin+elokuvat+Kultakuume(1925)+ja+Nykyaika(1936),+Buster+Keatonin+elokuvat+Kenraali(1927)+ja+Steamboat+Bill+jr(1928),+Rakastunut+Pariisissa(1957),+Star+wars+-elokuvat(erityisesti+1970-ja+80-lukujen+Star+warsit),+Blade+runner(1982),+Mies+ja+alaston+ase+-elokuvat(1980-luku+ja+1990-luvun+alku),+Indiana+Jones+-elokuvat(1980-luku,+2000-luvulla+tehty+neljäs+osa+ei+kuulu+lemppareihini),+Ghost+busters(1984),+Paluu+tulevaisuuten+-elokuvat(1980-luku),Thelma+ja+Louise(1991),+Yksin+kotona+1+ja+2(1990-luvun+alku),+Hiljaiset+sillat(1995),+Kieslowskin+väritrilogia+Sininen,+Valkoinen+ja+Punainen(1990-luvun+alku),+Disneyn+animaatiot+Dumbo(1941),+Bambi(1942)+Kaunotar+ja+hirviö(1991),+Leijonakuningas(1994)+ja+Frozen(2013),++Pirates+of+the+Caribean+osa+1+(2000-luku)PS+vai+X+box:+Aikoinaan+1990-luvun+alussa+kun+olin+lapsi+meillä+oli+Nintendo,+jolla+pelailin+erilaisia+pelejä,+yksi+suosikkini+oli+vanha+klassikko+Super+Mario.+Myöhemmin+meillä+oli+myös+Playstation,+jolla+tykkäsin+pelata+Tekkeniä.+Nykyään+mulla+ei+ole+mitään+pelikonsolia.Ajatko+säärikarvat:+Yleensä,+varsinkin+kesälläKäytätkö+hametta:+Juu,+päällä+alaosana+monesti,+mutta+aika+yksinkertaisia+kuten+farkkuhameita,+mutta+pidän+mää+muitakin+alaosia+välillä+kuten+esim.tuulihousuja+jos+on+viilee+sää+ja+jos+oon+menossa+esim.kävelemään/retkeilemään+tai+käyn+vaan+jossain+enkä+sen+kummemmin+jaksa+panostaa+pukautumiseen.Kevät+vai+syksy:+MolemmatElämän+tarkoitus:+Tätä+on+jo+vuosituhannet+yritetty+ratkaista.+Ehkä+rakastaa+ja+elää+omana+itsenään+ja+niin,+että+voi+joskus+ajatella+että+on+eläny+oman+näköistään+elämää+ja+et+oli+ees+jonkun+verran+hyvä+olla+elämän+varrella
  7. Ääni+tulevaisuudesta+täällä!+Monilla+naisilla,+vaikka+olisikin+seksuaalisesti+ja+romanttisesti+kiinnostunu+miehistä+tai+ainakin+seksuaalisesti,+saattaa+olla+syvempi+suhde+toisen+naisen+kanssa+kuin+miehen+johtuen+juurikin+siitä,+että+naiset+ja+miehet+käsittelevät+asioita+jollain+tapaa+eri+tavalla+ja+mielenkiinnon+kohteetkin+yleensä+erilaisia.+Moni+mies+ei+esimerkiksi+jaksa+viipyä+vaatekaupoissa+niin+kauan+kuin+naiset+keskimäärin+eikä+aina+jaksa+keskustella+ja+ruotia+asioita+siinä+määrin+kuin+nainen+eikä+aina+yhtä+pitkäänkään.+Nainen+saattaa+käydä+matkoilla+parhaan+naispuolisen+ystävänsä+kanssa+ja+jopa+kertoa+hänelle+surunsa+ja+murheensa+ennen+kuin+miehelleen+ja+muutenkin+uskoutua+eri+tavalla.+Naiset+saattavat+myös+kokeilla+seksiä+toisen+naisen+kanssa+ajattelematta+onko+nyt+lesbo+tai+bi.+Nykyään+tiedetään,+että+monet+naiset+ovat+kykeneviä+myös+oikeaan+suhteeseen+naisen+kanssa,+kertoohan+siitä+esim.monissa+lehdissä+ja+internetin+palstoillakin+olevat+jutut+siitä+kuinka+nainen,+oltuaan+ensin+vuosia+miehen+kanssa+rakastui+toiseen+naiseen.+mm.Cynthia+Nixon,+Minna+Haapkylä+ja+Saara+Aalto+olivat+yhdessä+miehen+kanssa+ennen+kuin+rakastuivat+naiseen+ja+aloittivat+yhteisen+elämän+tämän+kanssa.+Sanotaanko+niin,+että+monilla+naisilla+halu+saada+lapsia+ajaa+miehen+syliin+ja+joillain+myös+yhteiskunnan+painostus+ja+normatiivisyys,+mutta+jotkut+taas+elävät+ilman+miestä+kun+miehet+eivät+vain+nappaa+ja+sitten+tulevat+kaapista+ja+jotkut+ovat+tiedostaneet+jo+aika+nuoresta+lähtien,+että+pitävät+naisista+ja+ovat+jo+teinistä+asti+seurustelleet+oman+sukupuolensa+edustajien+kanssa.+Meitä+on+niin+moneksi+tässäkin+suhteessa.Mitä+taas+siihen+tulee+onko+esim.naisnäyttelijöissä-+ja+laulajissa+kaapissa+olevia+lesboja+ja+biseksuaaleja,+niin+voihan+heitä+olla,+sillä+vielä+tänäkin+päivänä+julkisuudessa+elävillä+on+aika+kovat+paineet+täyttää+fanien+ja+studiopomojen+yms.+odotus+ja+olla+tietynlainen.
  8. Hei+tulevaisuudesta!+Mikä+on+tänä+päivänä+2000-luvulla+heteron+näköinen?+Heteronaisissa+suurin+osa+ei+ole+enää+pelkästään+tosi+naisellisia+niin+kuin+ei+naisissa+ylipäätään.+Monella+mielessä+väikkyy+yhä+kuva+1950-luvun+naisesta+kuten+Marilyn+Monroe+tai+Sophia+Loren+tai+vanhojen+suomalaisten+elokuvien+viljapellon+laitaa+kävelevä+maalaistyttö.+Jos+heteron+näköisellä+tarkoitetaan+juurikin+tuollaista+marilynmonroemaista+naista+kurveja+nuolevine+mekkoineen+tai+kellohelmoineen+tai+elovenatyttöä+ruutumekkoineen+,+niin+täällähän+liikkuu+silloin+aika+paljon+jonkinlaisia+pieniä+rekkiksiä,+kun+kovin+moni+nainen+ei+täytä+tuota+mielikuvaa.++Sitä+paitsi+miksei+lesbokin+voi+olla+naisellinen,+kun+heteronaisetkin+voivat+nykyään+yhä+enenevässä+määrin+olla+poikamaisiakin+tai+jopa+niin+sanotun+rekkalookin+omaavia?+Lesbo+on+lesbo+vaikka+olisi+kukkamekko+päällä+ja+kiharretut+hiukset+tai+tennarit,+rennot+housut,+t-paita++ja+pipo+päässä+ja+hetero+on+hetero,+vaikka+olisi+stereotyyppisen+lesbomaisesti+pukeutunut.+Itse+en+aina+tiedä+mitä+ihmiset+ajattelevat+minut+nähtyään+eikä+sillä+aina+ole+edes+väliä.+Itselläni+ei+ole+oikein+mitään+tiettyä+kategoriaa+mihin+tyylillisesti+menen+100%,+sillä+voin+olla+niin+tyttömäinen/naisellinen+kuin+poikamaisempikin+tai+sporttinen+tai+siltä+väliltä+ja+sekoitella+tyylejä.+Lyhyt+tukka+on,+mutta+tuskin+kaikki+ovat+pelkästään+sen+takia+ajatelleen,+että+pidän+naisista+lyhyt+tukka+kun+on+nykyään+niin+tavallinen+asia+ja+alkaa+olla+sitä+teini-ikäisten+tyttöjenkin+keskuudessa.+Jos+joku+luulee+että+olen+hetero,+niin+luulkoon,+varsinkin+jos+tämä+ihminen+ei+edes+tunne+minua+ja+ehkä+ei+tule+toista+kerta+näkemään(joku+random+ohikulkija+esim.)+Ehkä+jonkun+mielestä+olen+enemmän+tyttömäinen/naisellinen,+kun+käytän+korvakoruja+ja+joskus+kaulakorujakin,+käsilaukkua/olkalaukkua+ja+myös+vaaleanpunaista/pinkkiä+ja+välillä+hameita+tai+mekkoja(tosin+tällä+hetkellä+ei+kovin+paljon+mekkoja+ole)+ja+ehkäpä+saatan+tätä+ollakin,+mutta+välillä+taas+sisäinen+tuntemukseni+on+enemmän+tai+vähemmän+päinvastainen+ja+haluan+olla+casuaalimpi+tai+poikamaisempi.+Liun+eri+tyylien+välillä+ilman+mitään+tosi+selkeitä+raja-aitoja(naiseksi+minut+toki+aina+tunnistaa+ja+sellaiseksi+itseni+myös+tunnen),+mutta+en+ole+koskaan+tuntenut+tarvetta+määritellä+itseäni+tyylillisesti+olenko+nyt+femme,+poikamainen+vai+mikä.En+aina+edes+ajattele+vaatteestakaan+onko+se+naisten/tyttöjen+vai+poikien/miesten+mallia,+jos+tykkään+siitä+ja+ei+ole+liian+iso+tai+pieni.+Voin+käyttää+kummallekin+kahdelle+tunnustetulle+sukupuolelle+suunnattuja+vaatteita,+jos+vain+väri,+malli+ja+kuvio+miellyttävät+ja+vaatteet+sopivat+yhteen+jo+ennestään+minulla+olevien+kanssa.+Olen+vain+se+mikä+olen+fiiliksen+mukaan,+ehkä+joidenkin+mielestä+joskus+heteron+tyylinenkin+mitä+se+sitten+ikinä+meinaakaan,+varsinkaan+tänä+päivänä+kun+kaiken+maailman+tyylit+ovat+sekoittuneet+ja+miehilläkin+voi+olla+pitkä+tukka+ja+jopa+meikkiä.Ainahan+jotkut+yrittävät+määritellä+sen+millainen+pitäisi+olla,+että+sulautuisi+joukkoon,+mutta+ennen+kaikkea+kannattaa+olla+vain+oma+itsensä+ja+pukeutua+niin+kuin+fiilis+sanoo+ja+että+tuntee+olonsa+hyväksi.+Sama+pätee+tukkatyyliin+ja+muuhunkin+elämään.Toisia+ei+kannata+ruveta+imitoimaan+varsinkaan,+jos+ei+tunne+oloaan+hyväksi.+Se,+että+joku+sanoo+ettei+lesbona+tai+jonain+muuna+voi+olla+tietynlainen+on+vain+pinttynyt+mielikuva+siitä+millainen+ihmisen+pitäisi+olla.+Ihmisiä+on+vuosisatoja+yritetty+laittaa+tiettyyn+muottiin,+naisista+saada+tietynlaisia+ja+miehistä+tietynlaisia.+Pitäisi+olla+opiskellut+tiettyyn+ikään+mennessä,+saada+vakituinen+työpaikka+tiettyyn+ikään+mennessä,+mennä+naimisiin,+saada+lapsia(mieluiten+useampi+kuin+yksi),+omistaa+talo+ja+ehkä+autokin.+Naisten+pitäisi+aina+kiinnostua+miehistä,+miesten+aina+naisista.+Naisilla+mieluiten+pitkä+tukka(etenkin+jos+pidät+miehistä),+miehillä+lyhyt.+Lesbot+lyhyttukkaisia+ja+flannelipaita+ja+tennarit,+heteronaiset+pitkätukkaisia+ja+kukkamekko+ja+korkokengät.+Kuitenkaan+käytännössä+asiat+eivät+aina+mene+näin.+DTM+tai+joku+muu+homobaari+on+kuitenkin+aika+pieni+otanta+verrattuna+sen+ulkopuolella+liikkuvaan+väestöön.+Eli+jos+jossain+homobaarissa+jotkut+ovat+sitä+mieltä,+ettei+joku+naisellisen+näköinen+nainen+voi+olla+lesbo,+koska+on+naisellinen,+niin+se+ei+vielä+kerro+kaikkien+mielipiteitä.+Sitä+paitsi+kaikki+lesbot+ja+muutkaan+hlbt-ihmiset+eivät+käy+homobaareissa+ja+heistäkään+jotka+käyvät+eivät+kaikki+varmaan+ajattele,+että+naisellinen+lesbo+ei+voi+olla+lesbo.Varmasti+on,+ainakin+pitemmän+päälle+ärsyttävää/tuskastuttavaa+jos+toistuvasti+luullaan+joksikin+mitä+ei+ole+ja+sanotaan+millainen+pitäisi/olisi+hyvä+olla.+Ihmiset+ovat+aina+hakeneet+hyväksyntää+ja+sitä,+että+itsestä+tykättäisiin.Sosiaalisessa+mediassakin+vahdataan+tykkäyksiä.+Ryhmiin+on+pitänyt+kuulua,+jotta+et+tule+liikaa+hyljeksityksi+ja+että+sinut+tunnistettaisiin+omaan+joukkoon+kuuluvaksi+etkä+ole+uhka+muille.+Mutta+loppupeleissä+ihminen+itse+tietää+mikä+on+ja+sillä+on+enemmän+merkitystä.He+jotka+todella+pitävät+sinusta+eivätkä+katso+liikaa+ulkoiseen+kyllä+uskovat
  9. Itse+en+vielä+tiedä+miten+mun+Prideen+menon+käy.+Yhen+kaverin+kanssa+suunniteltiin,+että+lähetään,+mut+lähteminen+riippuu+siitä+saadaanko+keneltäkään+autokyytiä+tai+siitä+päästäänkö+linja-autolla+sopivaan+hintaan+matkustamaan,+mitään+tosi+hintavia+meno-ja+paluulippuja+ei+viittitä+ostaa.