Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

1. >>+Koeta+nyt+vastata+siihen+mitä+kysyin.+<<En+ole+täällä+hyppimässä+sinun+pillisi+mukaan.>>+Eli+onko+se+että+kehoitat+jotain+toista+ihmistä+rikkomaan+Jumalasi+laikia+oman+Jumalasi+ja+Jeesuksei+opetuksen+mukaista?++<<Se+on+täysin+Jeesuksen+opetuksen+mukaista.+Tarkoitukseni+on+osoittaa,+että+jos+laki+ei+koske+sinua,+minun+on+loogisesti+mahdotonta+kehoittaa+sinua+rikkomaan+lakia.+Ilmeisesti+ajatus+siitä+että+laki+ei+koske+sinua+sittenkin+vähän+kaivelee+sinua?>>+Miten+näihin+yksinkertaisiin+kysyymyksiin+vastaaminen+on+sinulle+uskovana+niin+vaikeaa?++<<Älä+nyt+hikeenny.+Olet+aiemmin+ollut+varsin+rauhallinen+ja+kylmänviileä+keskustelutoveri.>>+Perustelet+sen+että+saat+kehoittaa+minua+rikkomaan+lakia+siten+että+sei+ei+ole+Raamatussa+kielletty.Onko+siis+asia+joka+ei+ole+Raamatussa+kielletty+erikseen+sallittu?+<<Pedofiliasta+ei+mainita+Raamatussa+mitään,+mutta+uskoisin+että+se+on+silti+kielletty.+Raamatussa+ei+ole+vastausta+kaikkiin+kysymyksiin+eikä+rangaistusta+kaikista+rikoksista.+Saamme+siis+käyttää+myös+maalaisjärkeämme.Koita+nyt+ymmärtää,+että+jos+laki+ei+koske+sinua,+minun+on+mahdotonta+kehottaa+sinua+rikkomaan+lakia.+Olet+vapaa+laista,+saat+siis+tehdä+mitä+lystää.+Näin+Raamatun+mukaan.+Mutta+huomaa+kuitenkin,+että+Jumala+kyllä+tuomitsee+sinutkin,+tosin+ilman+lakia.