Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

  1. Toora opinkappaleet 2

    Täällä voitte jatkaa Jumalan pyhän, vanhurskaan ja hyvän lain dissaamista. Muistaako kertoa minulle, missä kohtaa Raamat
    Helluntailaisuus
    488
    23418
  2. Toora opinkappaleet 4

    Voitte jatkaa Jumalan pyhän, vanhurskaan ja hyvän lain haukkumista tässä ketjussa.
    Helluntailaisuus
    497
    9179
  3. Laki on vain juutalaisille?

    Jabin, 12.11.2017 16:19 >> armonkerjäläinen, Mooseksen Laki on kokonaisuus. sinä otat siitä osan, sinulle sopivat
    Uskonnot ja uskomukset
    476
    8675
  4. Kysymys saviseutulaiselle 2

    Missä kohtaa Raamattua sanotaan, että saamme uudessa liitossa armon alla tehdä syntiä ja rikkoa Jumalan pyhää lakia? Saa
    Helluntailaisuus
    229
    7857
  5. Onko tanssiminen syntiä?

    "Minä tahdon rakentaa sinua jälleen, ja sinun, neitsy Israel, pitää rakennetuksi tuleman. Sinun pitää kaunistetuksi tule
    Helluntailaisuus
    47
    7489
  6. Mikä oli Daavidin maja?

    "'Sen jälkeen minä palajan ja pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan; minä korjaan sen repeämät ja nostan sen jälleen
    Adventismi
    46
    5997
  7. Muukalaiset ja Mooseksen laki

    Olen koonnut tähän jakeita Mooseksen laista, jossa puhutaan muukalaisista. Katsokaamme, mitä Jumalan sana sanoo muukalai
    Adventismi
    148
    5939
  8. Kysymys saviseutulaiselle

    Saako uudessa liitossa tehdä syntiä ja rikkoa Jumalan pyhää lakia? Toki muutkin saavat vastata, mutta saviseutulainen on
    Helluntailaisuus
    500
    5904
  9. Isän ja Pojan ja Pyhän H:n nimeen myöhempi lisäys?

    "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen" (Mt.
    Helluntailaisuus
    477
    5468
  10. Shabbat shalom!

    Hyvää sapattia kaikille. Kymmenessä käskyssä meidän käsketään pyhittää sapatinpäivä, mikä on sinun tekosyysi rikkoa Juma
    Luterilaisuus
    305
    4846
  11. Toora opinkappaleet 3

    Voitte jatkaa Jumalan pyhän, vanhurskaan ja hyvän lain haukkumista täällä.
    Helluntailaisuus
    499
    4792
  12. Pelastus on yksin armosta ilman omia tekoja

    Eräät messiaaniset valetoraistit tällä foorumilla jaksavat selittää, että pelastukseen tarvitaan usko JA omia hyviä teko
    Kristinusko
    490
    4078
  13. Sapatti yhteenveto

    Sapattikeskustelu on rönsyillyt tällä foorumilla ja eksynyt sivuraitelle sen verran pahasti, että ajattelin aloittaa uud
    Helluntailaisuus
    745
    3971
  14. Fariseusten perinnäissääntöjä

    Nyt on se aika vuodesta, kun hurskaat kristityt paastoavat 40 päivää ennen pääsiäistä. Toiset viettävät karkkipaastoa, t
    Luterilaisuus
    320
    3703
  15. Toora opinkappaleet 11

    Jo kymmenen ketjua on käyty keskustelua Toorasta, aiheesta, joka selvästi kiinnostaa edelleen helluntailaisia. Jos aihe
    Helluntailaisuus
    494
    3414
  16. Mauno Mattilan sapattieksytys

    Mauno Mattila hyökkää videollaan sapattia vastaan. Hän aloittaa siteeraamalla Kolossalaiskirjettä: "Älköön siis kukaan
    Helluntailaisuus
    494
    3396
  17. Petri Paavolan lakieksytys

    Yleisön pyynnöstä vastine Petri Paavolan eksyttävään opetukseen. "Lain kirous ei tarkoita sitä, että Jumalan laki olisi
    Helluntailaisuus
    447
    3387
  18. Toora opinkappaleet 10

    Paavi Benedictus XVI on yllättävän sympaattinen Tooralle kirjassaan Jeesus nasaretilainen: "Toinen Mooseksen lahja, jok
    Kristinusko
    483
    3375
  19. Toora opinkappaleet 9

    Messiaamme Jeesus sanoo vuorisaarnassa, että hän ei tullut kumoamaan lakia ja että laista ei katoa pieninkään piirto (Mt
    Helluntailaisuus
    481
    3338
  20. Petri Paavola: Kastekäsky kuuluu Raamattuun

    Kysyin tätä kastekäsky asiaa Petri Paavolalta ja sain seuraavan vastauksen: Rauhaa Lauri, Olen varmaankin vuosien mit
    Helluntailaisuus
    335
    3317