Anni Ihamäellä on selvät suunnitelmat! Mitä olet mieltä tällaisesta kuviosta perheessä rahojen suhteen? Onko ok vai ei tai miten sinun perheessäsi raha-asiat hoidetaan?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/eeva-harvinainen-haastattelu-anni-ihamaki-avautuu-ilkka-rakkaasta-ja-rahasta-en-voisi?s24
Eeva: Harvinainen haastattelu: Anni Ihamäki avautuu Ilkka-rakkaasta ja rahasta: "En voisi..."

7
844
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tämä Annikin ole ollut vaikka kuinka monen miehen kanssa edellisen liiton lapsi on hyvin sivussa.
Nämä uudet tulokkaat taitavat olla toisenlaisen rakkauden hedelmiä ja koko Anni ja ja perhe on ihan turhia henkilöitä.
Myös tämä Anni on ihan turha henkilö näissä Huvila- ja huussi ohjelmissa. menköön radioon Jaajon kanssa sutinoimaan. Näkemiin. - Anonyymi
Kyllähän rahalla on merkitys parisuhteessa. Vaikka luinka toinen sanoo, että kaksi pärjää, niin ei toinen voi olla toisen siivellä.
Itse olen mies ja todella huonossa asemassa, ja tuo edellesisessä lauseessa olleen maininnan olen kuullut ikäiseltäni naiselta kauan aikaa sitten. Ikäiseni nainen lupasi tehdä enemmän. - Anonyymi
Taas Suoliviihde24 pierasi sensaatio stoorinsa ulos,ihan samanlaista settiä kuin ilta-lehti
- Anonyymi
Mä kans piäreskelin, kun tätä luin. Tuli oikein pitkä ja tosi märkä piaru. Housut oli sen jälkeen aivan pskassa! Piti vaihtaa ne.
- Anonyymi
Annilla on seksikäs suuvärkki.
- Anonyymi
Onko Anni hyvä suustaan?
Siis "silleen"?
- Anonyymi
Puhuuko välillä rumiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all352002Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571789- 361514
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j241230- 771210
- 551096
- 54920
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?180910- 49903
- 24894