Anni Ihamäellä on selvät suunnitelmat! Mitä olet mieltä tällaisesta kuviosta perheessä rahojen suhteen? Onko ok vai ei tai miten sinun perheessäsi raha-asiat hoidetaan?
Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/eeva-harvinainen-haastattelu-anni-ihamaki-avautuu-ilkka-rakkaasta-ja-rahasta-en-voisi?s24
Eeva: Harvinainen haastattelu: Anni Ihamäki avautuu Ilkka-rakkaasta ja rahasta: "En voisi..."

8
972
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä tämä Annikin ole ollut vaikka kuinka monen miehen kanssa edellisen liiton lapsi on hyvin sivussa.
Nämä uudet tulokkaat taitavat olla toisenlaisen rakkauden hedelmiä ja koko Anni ja ja perhe on ihan turhia henkilöitä.
Myös tämä Anni on ihan turha henkilö näissä Huvila- ja huussi ohjelmissa. menköön radioon Jaajon kanssa sutinoimaan. Näkemiin. - Anonyymi
Kyllähän rahalla on merkitys parisuhteessa. Vaikka luinka toinen sanoo, että kaksi pärjää, niin ei toinen voi olla toisen siivellä.
Itse olen mies ja todella huonossa asemassa, ja tuo edellesisessä lauseessa olleen maininnan olen kuullut ikäiseltäni naiselta kauan aikaa sitten. Ikäiseni nainen lupasi tehdä enemmän. - Anonyymi
Taas Suoliviihde24 pierasi sensaatio stoorinsa ulos,ihan samanlaista settiä kuin ilta-lehti
- Anonyymi
Mä kans piäreskelin, kun tätä luin. Tuli oikein pitkä ja tosi märkä piaru. Housut oli sen jälkeen aivan pskassa! Piti vaihtaa ne.
- Anonyymi
Annilla on seksikäs suuvärkki.
- Anonyymi
Onko Anni hyvä suustaan?
Siis "silleen"?
- Anonyymi
Puhuuko välillä rumiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36812349Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2565403Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2153937Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2002635Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151982Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191834Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167900Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271852No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74772Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59736