Vapaa kuvaus

http://kristitty.net

Aloituksia

129

Kommenttia

16899

  1. Ehtoollinen, mikä se on?

    Tässä pohdintaa ehtoollisesta. Mitä Jeshua käski meidän tehdä hänen muistokseen? Viettää pääsiäisateriaa kerran vuodessa
    Kristinusko
    5
    71
  2. Allah ei ole Jumala ja Muhammed on väärä profeetta!

    Tämä vain teille tiedoksi. Näin uskoo suurin osa suomalaisista. Vain pieni vähemmistä uskoo teidän valheen, että Allah o
    Islam
    74
    981
  3. Kristinusko on eksytystä ja petosta!

    Mitä on kristinusko? Kristinusko opettaa, että Jumala on kolmiyhteinen Isä ja Poika ja Pyhä Henki. Kristinusko opettaa A
    Helluntailaisuus
    142
    828
  4. Siunattua sunnuntaita!

    Olen havainnut sellaisen trendin, että hartaat luterilaiset pyhittävät sunnuntain, mutta hellarit pyhittävät jokaisen pä
    Helluntailaisuus
    11
    126
  5. Kuka saa toimia pappina?

    Suomen Evankelisluterilaisen kirkon pappeina häärää monenmoista väkeä. On konservatiiveja ja liberaaleja, homoja, lesboj
    Luterilaisuus
    145
    1029
  6. Siunattua sunnuntaita!

    Joko te luterilaiset olette löytäneet Raamatustanne sen kohdan, jossa sanotaan, että sunnuntai on pyhä? Oletteko löytäne
    Luterilaisuus
    19
    58
  7. Shabbat shalom!

    Unohtui eilen illalla laittaa tänne ennen auringonlaskua, mutta laitetaan nyt - Shabbat shalom, eli sapatin rauhaa teill
    Helluntailaisuus
    23
    459
  8. Jeesus ei kumonnut lakia

    "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sil
    Helluntailaisuus
    95
    288
  9. Missä kohtaa profeettoja kerrotaan Messiaasta, joka on itse Jumala?

    Paavali aloitti saarnansa aina sapattina synagoossa alkaen Mooseksen laista, Profeetoista ja Kirjoituksista. (Apt. 17:1-
    Helluntailaisuus
    197
    87
  10. Mitä Jeesus sanoi laista?

    "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Sil
    Helluntailaisuus
    0
    77
  11. Usko Jeesukseen niin sinä pelastut

    Kristityt rummuttavat samaa viestiä, usko Jeesukseen, niin sinä pelastut. Eli siis mihin minun pitää uskoa, jotta pelast
    Helluntailaisuus
    2
    30
  12. Jumala ei muuta mieltään

    "En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt." (Ps. 89:34) Jumala sanoo sanassaan että e
    Helluntailaisuus
    341
    592
  13. Konstantinus Suuri

    Konstantinus "Suuri" kirjoittaa juutalaisista: "Alkuun päätimme, että ei ole sopivaa seurata juutalaisten tapoja tämän
    Helluntailaisuus
    3
    46
  14. Sapatti.fi - kaikki sapatista

    Olemme perustaneet uuden sivuston, http://sapatti.fi - jossa on tietoa sapatista, kaikki mitä sinun tulee tietää sapatis
    Helluntailaisuus
    112
    65
  15. Muista pyhittää sapatinpäivä

    Näin sanotaan kymmenessä käskyssä. Onko kymmenen käskyä kumottu? Onko kymmenen käskyä vain juutalaisille? Missä kohtaa U
    Adventismi
    75
    41
  16. Mitä Luther merkitsee sinulle?

    Kirkko kutsuu itseään Suomen evankelisluterilaiseksi kirkoksi. Huomaa sana luterilainen, eli siis Lutherille kuuluva. Ku
    Yhteiskunta
    96
    64
  17. Shabbat shalom!

    Aurinko laskee pian, koittaa uusi päivä Raamatun mukaan, Jehovan pyhä sapatti! "Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikko
    Helluntailaisuus
    102
    34
  18. Pitääkö meidän antaa anteeksi aivan kaikille?

    "Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeks
    Luterilaisuus
    2
    43
  19. Anteeksipyyntö unitaarille

    Vuosia sitten väänsin nimerkin unitaari kanssa täällä kolminaisuudesta. Nyt haluaisin esittää vilpittömän anteeksipyynnö
    Helluntailaisuus
    560
    1128
  20. Ehtoollinen kotona

    Nyt kun kirkon ovet pysyvät suljettuina, on onneksi lähes joka seurakunnasta saatavilla jumalanpalvelusta ja saarnaa rad
    Helluntailaisuus
    45
    306