Vapaa kuvaus

Profiilikuva viittaa tänne: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14754705/nakotesti-rotille

Aloituksia

79

Kommenttia

4196

1. "Perustelut+ja+tarpeelliset+osathan+ovat+ihan+ikiomia+luomuksiasi.+Viivasi+vääntyy,+minne+vain+haluat."Jännä+miten+olen+sanonut+samaa+uskomuksistasi.+Nyt+varmaan+ymmärrät+mitä+samalla+viivalla+olo+tarkoittaa?Minä+tosin+en+ole+joutunut+irtaantumaan+logiikasta+tai+vetoamaan+mielikuvitustotuuksiin.+Marsun+etuja.
  2. "Minun+Jumala+ei+ole+pierevä+marsu"Kiukuttelet+ettei+marsua+ole+määritelty+mutta+silti+käytät+sitä+jo+määritellessäsi+mitä+jumalasi+ei+ole.+Nyt+kun+vielä+kykenisit+määrittämään+mitä+se+jumalasi+sitten+on.+Jos+et+kykene,+mistäs+tiedät+ettei+se+ole+marsu?"ja+jos+sanon+Jumalani+ominaisuudet+kopioit+ne+pierevälle+marsullesi+ja+alat+väitteleen+siltä+pohjalta."Joko+alat+siis+hahmottamaan+minkälaista+uskovaisten+argumentaatio+on?+Jumalien+kaltaisille+mielikuvitusolennoille+keksitään+ominaisuuksia+tarpeen+mukaan+lennosta.Enkä+toki+kopioisi+marsulle+jumalien+kaikkia+järjettömyyksiä.+Muutoinhan+se+nimenomaan+olisi+jumalasi,+jonka+jo+edellä+kiistit,+vaikka+nyt+yrität+esittää+minun+määrittävän+sen+samaksi."TÄMÄ+KESKUSTELU+KOHDISTUU+PIEREVÄÄN+MARSUUSI+EI+MIHINKÄÄN+MUUHUN."Luuletko+että+CAPS-LOCK+korjaa+uskosi+ongelmat?Tämä+keskustelu+kohdistuu+tosiasiassa+jumaluskoon.+Marsu+näyttää+miten+helposti+sellaiset+perusteettomat+uskomukset+järsitään+silpuksi.+Ylistetty+olkoon+marsu."SINÄ+ET+PYSY+KESKUSTELUSSA+KOSKA+KÄSKET+MINUN+TODISTAA+MINUN+JUMALIA."+Se+olet+nyt+kyllä+sinä+joka+ei+pysy+keskustelussa+ja+tarinassaan.+Juuri+väitit+edellä+keskustelun+kohdistuvan+vain+marsuun+ja+nyt+toteatkin+sen+koskevan+jumaliesi+(näemmä+monikossa)+todistamista.+Sitä+se+on+kun+kaikki+jumaluskoisuus+on+perusteetonta.+Siinä+uskis+hämmentyy+mistä+pitäisi+puhua."EMME+VOI+TODISTAA+ETTEI+PIEREVÄ+MARSU+OLE+KAIKEN+TAKANA+JOS+EMME+TIEDÄ+SIITÄ+MITÄÄN+JA+SITÄ+ET+PYSTY+KERTOMAAN+MITÄ+SE+ON+JOTTA+SE+OLISI+VOINUT+LUODA+KAIKEN."Vaihda+tuosta+marsu+jumalaksi+ja+tuloksena+on+jumaluskon+tilanne.+Pointti+jälleen+osoitettu."Onko+olemassa+vaikka+pyhää+kirjaa+pierevästä+marsusta+josta+voimme+oppia+mikä+se+on?"En+halunnut+tässä+heti+lyödä+raamatulla,+mutta+kun+nyt+erehdyit+ottamaan+sen+esiin,+niin+marsulla+ei+ole+tuollaisia+takapajuisia+sisäisesti+ristiriitaisia+vanhoja+tarinointeja+rasitteenaan,+ja+siksi+se+onkin+niin+ylivoimaisessa+asemassa.Siitä+kirjasta+ei+myöskään+selvästikään+opita+millaisia+ne+jumalat+ovat,+kun+joka+uskiksella+on+niistä+omat+kuvitelmansa+ja+kirjassakin+on+monenlaista+keskenään+epäyhteensopivaa+versiointia."(siinä+on+toinen+vinkki+jos+osaat+lukea+rivien+välistä)"Sinulla+on+vielä+paljon+opittavaa,+jos+kuvittelet+että+kirja+johon+kukaan+ei+oikeasti+voi+uskoa+olisi+jumaluskolle+eduksi.+Marsu+repii+sellaiset+tekstit+riekaleiksi.
  3. "Pierevä+marsu=kaksi+lausetta+jolla+ei+ole+ominaisuuksia+eikä+mitään+merkitystä."Noita+sanotaan+ihan+vain+sanoiksi+eikä+lauseiksi.Jumala=yksi+sana+jolla+ei+ole+mitään+mielekästä+merkitystä+eikä+yleistä+määritelmää+ja+kunkin+kretupellen+jumalalleen+kuvittelemat+ominaisuudet+ovat+ihan+arvailujen+varassa.Joten+pointti+jälleen+osoitettu+mutta+alkaa+mennä+jo+toistoksi.+Etkö+muuhun+kykene?