Botoxia?

ibe1e

mitä eroa on botoxilla ja restylanella ja mitä niitä muita nyt olikaan, kosmetologi väitti että botox surkastuttaa kokonaan otsan lihakset ja otsa alkaa roikkua??? Kannattaisko kuitenkin kokeilla ja mitä maksaa?

5

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Kiitos vastauksestasi. Restylane on täyteaine ja Botoxilla eli botuliinitoksiinilla on lihasta lamaannuttava vaikutus. Botox ei surkastuta otsan lihaksia, sillä saadaan väliaikainen tulos juonteiden siloittamiseksi yleensä otsan ja silmänseudun lihaksiin. Botox poistuu täysin elimistöstä tietyn ajan kuluessa.
      Restylanella puolestaan voidaan täyttää jo olemassa olevia juonteita, täyteläistää huulia, parantaa ihon kosteustasapainoa. Hyoluronihappo on aine, jota on ihmisen elimistössä itsessään, joten varsin turvallinen käytössä.
      Hinta-arvio Botox-hoidoille alkaen noin 400e ja Restylane sekä muut täyteainehoidot alkaen noin 350e.


      Ystävällisin terveisin
      plastiikkakirurginen sairaanhoitaja

    • Botoxin puolesta

      Itse voi suositella Botoxia. Mutta samalla suosittelen myös teettämään toimenpiteen osaavalla lääkärillä! Olen itse käyttänyt Botoxia kolme vuotta, uusinnat noin 5kk välein eikä kertaakaan ole tullut mitään ongelmia. Itselläni on piikitetty useampaa kohtaa kasvoissa, mutta koska lääkärini on loistava, lopputulos on todella luonnollisen näköinen. Monelle en ole asiasta viitsinyt kertoa, mut ne joille olen, eivät edes alkuun uskoneet. Botoxia on siis mahdollisuus laittaa hillitysti ja saada aikaan kaunis lopputulos kamalien mediassa esiintyvien irvikuvien sijaan. On hyvä myös että selvittelet eri aineiden erot, usein näkee juttuja botox huulista tms tietämättä, että botoxilla ei edes saa aikaiseksi "tukiaishuulia" vaan kyseessa on täyte-aineet. Ryppyjen siliämisen lisäksi olen päässyt eroon päänsäryistä, silmäluomet ei tunnu raskailta pitkänkään työpäivän jälkeen ja mieliala on positiivinen, kun tietää näyttävänsä paremmalta.

    • Lyhyesti-.

      Jos haluat kiihdyttää rypistymistä niin ota ihmeessä botoxeja ym. myrkkyjä nahan alle.
      Sen lisäksi pääset loppuelämän kestävään täytekaruselliin,koska luonollisuuteen ei ole enää paluuta kun mömmöt tuhoaa sen vähäisenkin luonnollisen kimmoisuuden ja elastisuuden.
      Mutta tätähän ne botoxjumalat haluaa,rahaa,rahaa,rahaa.

    • Botoxi on kaunista

      sinuna lähtisin mukaan tähän uuteen virtaukseen, tuskin sinnullakaan on niin hyvä itsetunto. ettet tarvitsisi minkään sorttista korjausta.
      Vanheta voi normaalistti, mutta sen voi tehdä myös tyylillä.
      Itse en ainakaan pysty kuvittelemaan itseäni vanhana villa housuissa, en ikinä...
      ja "kauneus leikkauksia voi tehdä myös terveyssyistä, koska roikkuvat luomet ovat esimerkiksi autolla ajaessa haitalliset, sillä ne vievät salaisesti osan näkökentästäsi :) oikein mukavia hetkiä oman kauneuden parissa, hemmotelkaa itseänne ja tehkää mitä haluatte, sillä tärkeintä on että itse tunnette itsenne hyväksi,
      ps. suomalaiset unohtavat helposti kuinka välillä pitäisi myös hiukan hemmotella itseään, kaikki ravaavat töissä ja yrittävät rentoutua baareissa viikonloppuisin, tämä kuluttaa ihmistä oikein olan takaa!!!! käykää siiis káiken laisissa hoidoissa, kahviloissa ja nauttikaa omasta elämästä, sillä s ei kestä loputtomiin ;)

    • botoksista onneen

      itse olen käyttänyt botoxia noin 3 vuotta ja joudun noin kerran vuodessa aina uusimaan sen mutta olen huomannut kun botoxin vaikutus loppuu ok silmäluomet hieman roikkuvat tai ovat samassa tilassa kuin ennen (kuin edes tiesin botoxista) ja nyt on taas aika kun yhtäkkiä viimeisen vkon kuluessa huomasin että toinen luomeni hieman lepattaa tai poimuttaa ylhäältä niin heti tiesin että nyt botox on sitten lopettanut vaikuttamisen ja tänään tilasin ensi kuukaudeksi jo botox ajan eli vuoden se aina kestää minullä mutta oikeassa olette sitä ei vaan voi lopettaa kun sillä saa niin kauniisti nuo rypyt sileiksi otsasta ja yläluomet nousee ja kulmatkin joten on niin sanotusti fressi olo ja kirkastus naamassa ei ole yhtään väsyneet luomet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1662
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      883
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      389
      813
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      802
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      795
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      766
    Aihe