Kuinkas moni on tulossa sinkkuilemaan laivalle?

NäkymätönPikkumyy

On se niin hyvä idea. Kysymys kuuluukin ketä on tulossa ja mille risteilylle? Utelias kun olen. :D

48

1884

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkku1974

      Minä olen ainakin lähdössä heti ensimmäiselle risteilylle torstaina Helsingistä. Saas nähdä millaisia sinkkuja sieltä löytää :)

    • sinkkulikka

      Juu, heti ensimmäiselle risteilylle mukaan!

    • kilpailuvoittaja

      Turusta oon lähdössä ekalle risteilylle kolmen sinkkuystäväni kanssa

    • Turusta 29.9 risteilylle :)

    • Mä tulisin kyllä mielelläni joskus, jos vaan saisin jostain matkaseuraa. Pelottaisi kovasti lähteä yksin, kun pelottaa se, että mitä muut ihmiset oikein ajattelevat siitä, jos mun ikäinen nuori mies on lähtenyt yksin tollaiselle laivaristeilylle ilman ketään kavereita.

      Harmittaa niin kovasti se, kun ei ole mistään matkaseuraa saatavilla ja sen vuoksi en sitten koskaan pääse mihinkään laivaristeilyille tai ulkomaan matkoille.

      • Sailor-Girl

        Sulle on turha vastata, koska et oo aito jutuissas!
        Sinkkuristeilylle lähdetään YKSIN, ja sieltä lähdetään KAKSIN! ;))


      • Sailor-Girl kirjoitti:

        Sulle on turha vastata, koska et oo aito jutuissas!
        Sinkkuristeilylle lähdetään YKSIN, ja sieltä lähdetään KAKSIN! ;))

        Mä olen kuule ihan aito jutuissani, mutta kun ongelma on vaan se, että mulla ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin tonne risteilylle lähteä. Minkä mä sille oikein voin, että mua pelottaa se, että mitä muut ihmiset siitä ajattelevat jos olen yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita.


      • ..........
        DarkFear kirjoitti:

        Mä olen kuule ihan aito jutuissani, mutta kun ongelma on vaan se, että mulla ei ole ketään kavereita joiden kanssa voisin tonne risteilylle lähteä. Minkä mä sille oikein voin, että mua pelottaa se, että mitä muut ihmiset siitä ajattelevat jos olen yksin laivaristeilyllä ilman ketään kavereita.

        No, sä voisit kohdata pelkosi. Sillä niistä pääsee.


      • Tuskafestifaalit lai
        Sailor-Girl kirjoitti:

        Sulle on turha vastata, koska et oo aito jutuissas!
        Sinkkuristeilylle lähdetään YKSIN, ja sieltä lähdetään KAKSIN! ;))

        Ei vaan sinne mennään yksin ja tullaan takaisin todella yksin. Oikein todella yksin.
        Siinä se ero. Elämä ei ole yhtä tuskaa vaan tuskien tuskaa.
        Näillä risteilyillä sitä kerätään ja on sitten jotain mitä vanhana tuskailla.
        Yritetään kerätä oikein minta sinkkuristeilyjä kasaan ja mitä useampi sen tuskaisempi olo.
        Yritetään niinkuin maksimoida se tuska jotta ei sitten harmita jälkeenpäin kun se tuntui joyenkin niin tiskattomalta.


      • Jorma Suali

        Tapa kuule ittes se helpottaa


      • Jorma Suali

        Tapa kuule ittes se helpottaa


    • Sailor-Girl

      Heti tänään olen lähdössä (48 N) - ihanaa!! Siellä ei pidetä ikävää vaan bailataan koko rahan edestä! ;) Eikö?

    • 2 N Hki

      6.10. lähdetään 2 uusiosinkkunaista 40v ja 47v. Hauskaa pidetään maissakin joten iloista seuraa toivotaan myös risteilylle.

    • JK

      VAI IIN

    • N-25 (:

      6.10. lähdössä 4 nuorta naista! Pohdittu, että eksyykö samaan laivaan "kriteerit" täyttäviä miehiä tai miehiä ollenkaan. Jos ei, hauskaa pidetään kuitenkin!

      • Kriteerit pois

        Ehkä kannattaisi joskus unohtaa ne kaikkein typerimmät kriteerit ja tutustua ihan avoimesti erilaisiin ihmisiin? Miehiin vetoaa huomattavasti paremmin ystävällinen ja mukava nainen, kuin ylpeä nirppisprinsessa.


      • N-25 (:
        Kriteerit pois kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi joskus unohtaa ne kaikkein typerimmät kriteerit ja tutustua ihan avoimesti erilaisiin ihmisiin? Miehiin vetoaa huomattavasti paremmin ystävällinen ja mukava nainen, kuin ylpeä nirppisprinsessa.

        Ehkä ne kaikkein typerimmät (,joita myös riittää,) on läppää, mitä emme itse tosissamme ota, mutta jokainen ottaa ne vastaan kuten haluaa. Avoimin mielin todellakin lähdössä, ei kai me muuten laivalle oltas sinkkuristeilylle suuntaamassa! :D


    • M-356

      6.10 Lähdössä pari sinkku miestä.
      Et me ollaan kumminkin;-)

    • taikatanssi

      29.9 yritän päästä. Oon 29 sinkkunainen. Yksin menossa näillä näkymin....

      • Ota yhteyttä jos haluat matka seuraa....Yksin myös lähdössä.


    • Oletko ihan oikeasti yksin menossa risteilylle? Itsekin haluaisin päästä tonne risteilylle, mutta kun ei ole vaan matkaseuraa ja yksin lähtemisessä pelottaa eniten se, että miten muut ihmiset siihen suhtautuvat.

      • voi elämä !

        " miten muut ihmiset siihen suhtautuvat. " siis onko oikesti tuollasia ihmisiä olemassa ?? Miten ylipäätään voit elää, jos muiden mielipitteen on noin vakavasti otettavia ?


    • -92

      Turun tän kuun risteily tulee liian äkkiä, meinasin lähteä lokakuun 27. päivä silja europalla :D toivottavasti kaikenikäisiä sinkkuja, myös nuoremmille!!! ;);)

    • Tarkotus ois lähteä vuoden viimeselle Turusta, kahden kaverin kera. Hekin sinkkuja ja ollaan kaikki vm. -88 :D

      • sinkkumies 79

        Suunnitelmissa ois lähteä samaan laivaan (29.12) Terv. Sinkkumies 79


    • JIHAAA

      DarkFear: Miten meinaisit parisuhteen saada aikaan jossain vaiheessa elämää jos et tohdi edes risteilylle lähteä yksin?

      Voin melkein suoralta kädeltä veikata että ainakin 40% lähtee laivalle yksin.
      Minä mukaan lukien. Ei muuta kun laivalippuja varaamaan ja party! party!

      Vm 88 sinkkumies

    • kiti7671

      6.10 lähdössä melkein 2 hytillistä sinkkunaisia Helsingistä. :) Can´t wait! :p

      • niitti-pera

        maltan tuskin odottaa:) Jamaikan rommia taxfreesta tehdään drinksut, eikö?


    • dingdongpong

      6.10 risteilylle lähdössä Helsingistä 9 hytillistä nuoria jätkiä, joten silmät auki! =P

    • :)

      6.10 hytillinen hoitsumimmejä lähdössä! ;)

    • Tiinuzca

      1.12 lähdössä kaksi sinkkunaista... kertokaas kuinka voisi vähän "repässä" laivalla?? Vaatteilla tai jollain muulla jutulla :)

      • a good idea

        Jätä vaatteet kotiin


    • Donitsit hakusessa

      6.10 kaksi hytilistä naimisissa olevia miehiä tulossa etsimään vapaata seuraa.

      • menkää muualle

        Siis sinkkuristeily on kyseessä!!!!!!!!!!!!!! On teillä raukoilla donitsit todella pahasti hukassa... Toivottavasti ette saa yhtäkään sinkkunaista porukkaanne.


    • hansuno

      1.12 ollaan lähdössä :).

    • Sinkkumies lähtee Turusta 29.9.....
      Naisia mukaan.
      Mahtuu vielä. :-)

    • Kummallista tää maailman meno, nykyään sinkutkin ohjataan laivalle seuranhakuun.
      Joku tekee tästäkin vielä tv-ohjelman, jos ei ole jo tehnyt.

    • somppu----

      Ehkä oon tai ehkä en..saa nähä

    • Lähdössä Turusta 29.9.

      Seura kelpaisi,naiset ottakaa yhteyttä.

    • kiihkeätkisulit

      tytsyt täält rovaniemelt on tullu turkuun jo tänään ja huomenna bailabaila varokaa kuumat kollit 7 kuumaa kisuu tulos

    • Laivallekköhäh

      6.10 lähdössä hytillinen sellasia herkkuperseitä että hiiohoi vaan ja morjees ;) By:Hoodbabez -87

    • sinkku81

      6.10. olis lähdössä 4 sinkkunaista, jotka toivovat, että laivalla olisi niitä sinkkumiehiäkin!!!

    • Group

      6.10 hytillinen sinkku miehiä lähdössä turusta;)

    • gb

      helsingistä lähössä 6.10 noin 30 armeijasta päässeitä äijiä ;) ettikää !!!

    • Mimmikkä

      Huh, toivottavasti tulisi myös 24-28 ikähaarukasta miehiä.. Ettei vaan siloposkisia inttipoikia tai karvaisia humppasetiä. ;)

    • Twinboys88

      Tulossa 23-vuotiaat identtiset sinkku kaksoset Helsingistä. Haaveena ois veljen kanssa päästä kokeilemaan yhessä samaa naista, iäilläkään ei niin väliä.. ;)

    • hgupsis

      TÄNÄÄÄN! mennään eikä meinata! Seee yaa on booaard!

      • N27*

        Tääl kans lähtö tänää;) miehet pitäkää varanne!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1217
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1014
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe