Onko se aina niin, että jos mies (46v.) ei osoita seksuaalista halua (vain halaamista, hyväilyä) muutaman ensimmäisen tutustumiskuukauden aikana niin mies ei ole aidosti kiinnostunut tai sitten on tosiasiassa varattu ?
Joka tapauksessa tunsin itseni vastenmieliseksi miehen silmissä (vaikka väitti ettei siitä ole kysymys=olen hoikka ja ihan nätti) ja sen vuoksi minun oli itseäni suojellakseni tehtävä loppu tapailustamme. Harmitti aika lailla.
Miehen seksuaalinen haluttomuus
35
203
Vastaukset
- naikkonen-68
Oman kokemuksen mukaan tuon ikäinen paneskelee samoin kuin kymmenen vuotta nuorempi eli pari kolme kertaa viikossa ainakin. Eli pitäisin tuota pelkkänä kaverina ja hakisin seksin muualta.
- bravo bravi
Muutamassa kuukaudessa hitaampikin etenijä kyllä lämpenee, jos on lämmetäkseen. Ei ole ihan puhtaita jauhoja pusseissa ellei sitten ole jotain fyysistä tekijää, joka estää seksin.
- jäi vielä miettimään
Miten helppo miehen on kertoa, jos ei jostain syystä kykene ? Mies nimittäin kerran kertoi, että hänellä on jotain pulmaa eturauhasessa ja siihen käytettävä lääke (kertoi, ettei kyllä aio sitä käyttää) aiheuttaisi impotenssia ?
- bravo bravi
Suurella todennäköisyydellä on vaikea kertoa, koska mies on Mies vain jos kykenee (siis omasta mielestään). Hyvin uskottava selitys sinänsä. Odottelulla ja pelkällä pusuttelulinjalla toivoo mieskuntotilanteensa paranevan ajan kanssa ja ei menetä sinua... Hän tietenkin pelkää/pelkäsi, että jätät hänet jos kuulet että hän ei kykene.
bravo bravi kirjoitti:
Suurella todennäköisyydellä on vaikea kertoa, koska mies on Mies vain jos kykenee (siis omasta mielestään). Hyvin uskottava selitys sinänsä. Odottelulla ja pelkällä pusuttelulinjalla toivoo mieskuntotilanteensa paranevan ajan kanssa ja ei menetä sinua... Hän tietenkin pelkää/pelkäsi, että jätät hänet jos kuulet että hän ei kykene.
Kokemukseni mukaan nainen jättää, ellet ole pannut vähintään 150 eri naisen kanssa.
- ja..
bravo bravi kirjoitti:
niinhän siinä sitten kävi, kuten pelkäsikin. Ja niinhän aloittajakin tarkoitti, että mies on mies vain jos kykenee!
- 150 eri naista
dazu kirjoitti:
Kokemukseni mukaan nainen jättää, ellet ole pannut vähintään 150 eri naisen kanssa.
.
lisää tarvittavaa katu-uskottavuutta
.
- jäi vielä miettimään
Ei-esiavioiselle:
Missä lukemisen ymmärtämisen taito ? Kirjoitin allaolevan kysymyksen ja odotin vastauksia siihen.
"Onko se aina niin, että jos mies (46v.) ei osoita seksuaalista halua (vain halaamista, hyväilyä) muutaman ensimmäisen tutustumiskuukauden aikana niin mies ei ole aidosti kiinnostunut tai sitten on tosiasiassa varattu ?"
Sinä voit elää kuten parhaaksi näet, mutta minuakin on Jumala aina rakastanut, tietäni varjellut, heikkona hetkinä kantanut, siitäkin huolimatta millainen olen. Tulitko ajatelleeksi ? Koskaan ei ole Jumala minua tuominnut, kuten Sinä, ilmeisesti JUMALAn sijainen(?), kehtaat läheisellesi tehdä. Taidatkin olla itse Saatanasta maan päälle siitetty ? Jumalamme varmasti Sinuakin syntistä lähimmäisen pilkkaajaa/kivittäjää armahtaa, kuten meitä muitakin syntisiä. Me muut vain pääsemme taivaaseen, kun emme sentään kivitä/tuomitse lähimmäisiä, mutta Sinua odottanee kuumempi paikka...lykkyä matkaa. Ota grillimakkarat mukaan, ne paistuvat hyvin helvetin kuumuudessa.
Ja älä muuten enää vaivaudu vastaamaan tuohon, en viitsi enää tulla tänne kommenttisia lukemaan. Ihan silmiin sattuu tuommoinen uskossa olevan lähimmäisen kivitys.- Ei esiaviolliselle
En tuomitse kun nuhtelen. Esiaviollinen seksi on kiellettyä ja teet sitä siitä huolimatta. Jumala on rakkaus mutta se tuomionkin päivä aikanaan koittaa. Saapa nähdä miten tuomiolla lopulta käy kun tietoisesti elää synnin teossa. Voit yllättyä, että Raamattu pitää tosiaankin paikkansa antamansa tuomionkin suhteen sitten kun sen aika on.
Se koira (narttu ) älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vaivauduin vastamaan, älä huoli, ei tämä nuhteluhenkinen kirjoitukseni tuottanut ylitsepääsemätöntä ahdinkoa mulle. Etpähän pääse sanomaan, ettet tiennyt esiaviollisen seksin olevan ehdottomasti kiellettyä tai että pääsipä unohtumaan tai teinpä sitä siksi kun muutkin niin tekevät. Itse en tee....eikä tuota vaikeuksia olla kuuliainen Sanalle. Rukous näet tekee ihmeitä heikolle ihmislihalle kun nöyränä rukoilee voimaa vastustaa lihan syntisiä himoja. - bravo bravi
Ei esiaviolliselle kirjoitti:
En tuomitse kun nuhtelen. Esiaviollinen seksi on kiellettyä ja teet sitä siitä huolimatta. Jumala on rakkaus mutta se tuomionkin päivä aikanaan koittaa. Saapa nähdä miten tuomiolla lopulta käy kun tietoisesti elää synnin teossa. Voit yllättyä, että Raamattu pitää tosiaankin paikkansa antamansa tuomionkin suhteen sitten kun sen aika on.
Se koira (narttu ) älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Vaivauduin vastamaan, älä huoli, ei tämä nuhteluhenkinen kirjoitukseni tuottanut ylitsepääsemätöntä ahdinkoa mulle. Etpähän pääse sanomaan, ettet tiennyt esiaviollisen seksin olevan ehdottomasti kiellettyä tai että pääsipä unohtumaan tai teinpä sitä siksi kun muutkin niin tekevät. Itse en tee....eikä tuota vaikeuksia olla kuuliainen Sanalle. Rukous näet tekee ihmeitä heikolle ihmislihalle kun nöyränä rukoilee voimaa vastustaa lihan syntisiä himoja.Sinä et ole mikään kristitty, turha esittää. Kiihkoileva taleban, joka on ylentänyt itsensä tuomitsemaan toisia ihmisiä. Sama pätee tuohon varttuneeseen vaellukseen.
- ~cissi~
Se on peitetoiminta-Seppo! Oletko duunannut jotain arkaluontoista lähimenneisyydessä?
- Puuma&Pentu
mies (46v.) = testosteronin määrä on laskenut jo niin paljon ettei mies enää pysty/halua seksiä niin usein. Yleensä jo 30v miehet ovat ohittaneet parhaat seksuaaliset vuotensa, eikä heitä enää seksi niin paljon kiinnosta.
Siksi paras pari on nuori n. 20v mies joka haluaa seksiä jatkuvasti ja keski-ikäinen nainen joka vasta on löytänyt oman seksuaalisen nautintonsa.- asdfguiop
Huomannu saman, että kun mies lähestyy 40 vuotta niin ei koko seksi enää kiinnosta. Hyvä jos kerran puolessa vuodessa saa. Mahtaskohan ne naisten hakemat avioerot johtua tästä ongelmasta...
asdfguiop kirjoitti:
Huomannu saman, että kun mies lähestyy 40 vuotta niin ei koko seksi enää kiinnosta. Hyvä jos kerran puolessa vuodessa saa. Mahtaskohan ne naisten hakemat avioerot johtua tästä ongelmasta...
vaihtelu saattais kiihyttää miehes uudelleen viriiliksi.
järkkää sille yhdenillan hoito- asdfguiop
monte24 kirjoitti:
vaihtelu saattais kiihyttää miehes uudelleen viriiliksi.
järkkää sille yhdenillan hoitoSuoraan sanottuna alkaa olemaan ihan sama vaikka se käviski jossakin yhden illan hoitolassa. Voisin vaikka maksaa koko hoidon.
Toisaalta on siinä se hyvä puoli, että on tässä itekki nykyään frigidi. Eipähän ainakaan vituta niin paljoa munan puutteessa. asdfguiop kirjoitti:
Suoraan sanottuna alkaa olemaan ihan sama vaikka se käviski jossakin yhden illan hoitolassa. Voisin vaikka maksaa koko hoidon.
Toisaalta on siinä se hyvä puoli, että on tässä itekki nykyään frigidi. Eipähän ainakaan vituta niin paljoa munan puutteessa.se yhdenillan juttu vois piristää siutakin
joo jos tuon ikäisellä miehellä ole 99% hereilläoloajasta vehje ojossa on se kummallinen tapaus silloin
tätämieltämieoon- yli 10v. seurustellu
46 vuotiaat on ihan yhtä viriileitä kuin 36v. kin, jos eivät ole polttaneet tai juoneet liikaa viinaa tuossä 36-46 ikävuosien välillä.
Tarkoittaako toi nyt sitä, että mun pitäis alkaa polttaa ja juomaan nykyistä enemmän jotta pääsisin panetuksesta eroon seuraavan kymmenen vuoden aikana?
Mä kun oon toivonut, että toi hoituis automaattisesti iän myötä....- ed
Richartti kirjoitti:
Tarkoittaako toi nyt sitä, että mun pitäis alkaa polttaa ja juomaan nykyistä enemmän jotta pääsisin panetuksesta eroon seuraavan kymmenen vuoden aikana?
Mä kun oon toivonut, että toi hoituis automaattisesti iän myötä....Tarkoittaa :)
ed kirjoitti:
Tarkoittaa :)
Taidan aloittaa jo tänään....kunhan lapset ovat menneet nukkumaan.
tuota viittaa tupakoinnin vaikuttavan himoon, no ei vaikuta, se vaikuttaa peniksen verenkirtoon sitä heikentäen.
mies voi olla hulluna himosta vaik se ei enää kykeniskään erektioonRichartti kirjoitti:
Taidan aloittaa jo tänään....kunhan lapset ovat menneet nukkumaan.
Joko ne nukkuvat?
Ratikkakuski kirjoitti:
Joko ne nukkuvat?
Nukkuu ne jo....ei tässä nyt ehdi kirjoittelemaan ku pitää kaksin käsin kiskoa olutta kitusiin. Itse asiassa vähitellen alkaa tuntua, että tää olut ei toimi (ja se alkaa oleen lopussakin). Täytyy siirtyä Chivas Regaliin....
- t4qny
Ratikkakuski kirjoitti:
Joko ne nukkuvat?
Vedät kohta kätees.
- Lerppa..
Hormonivaje vie miehen halun. Veto on poissa, ja seksi ei kiinnosta.Miehen sukuhormonin testosteronin tuotanto alkaa heiketä 30. ikävuotena. Tärkeän mieshormonin määrä laskee vuosittain noin prosentin verran, mutta testosteronitaso voi laskea nopeamminkin. Miehelle voi kehittyä tila, jota kutsutaan myöhäsyntyiseksi testosteronivajeeksi.
Urologian emeritusprofessori kohtaa vastaanotollaan yhä enemmän miehiä, jotka ovat hakeutuvat hänen pakeilleen testosteronivajeen oireiden vuoksi – joko oma-aloitteisesti tai vaimonsa kehottamina.
Hormonitaso siis laskee luonnostaan iän myötä, mutta toisinaan se voi laskea normaalia enemmän. Seksi ei kiinnosta, eikä seksuaalinen kykykään ole parhaassa terässään.
Testosteronivajeelle voivat altistaa niin perintö- ja ympäristötekijät kuin sairaudet, stressi ja esimerkiksi ylipaino.
Aamuerektiot kuuluvat miehen elämään. Jos niitä ei ole, kannattaa tutkituttaa itsensä.- makuun sopiva
Helpottaa esiaviollisesta seksistä pidättäytymistä. 40 vuotiailla on se etu nuorempiin spermantuottajiin verrattuna jos huorintekijämies sattuu kuolemaan epäuskossa alle n.40v.
Suomalainen nainen ei kyllä paljoa paneta. Neitsytnaisia löytää kötyhistä maista. Valkoisia köyhiä löytyy etelä ja itäeuroopasta. Jois ei haittaa apinamainen ulkonäkö niin sitten aasiastya ja afrikasta löytyy pilvin pimein pimppinainen vaimoksi, neitsyenä luonnollisesti ja rotunsa kauneimpia edustajia.
Thaimaa on aika hyvä kohde syrjäkyklissä asuvine neitsytteinipimppeineen, jotka eivät ole ehtineet lähteä isoihin nussimiskeskuksiin jakamaan tussua.
Helsingissä vanhin tapaamani neitsyt on ollut 17v ja sekin kertoi, että yhdyntäyritys oli sattunut liiukaa niin oli jättänyt puhkaisunsa kesken.
Suomalaiseen naiseen ei kannata edes tutustua, he ovat muiden nussimia. Toisaalta jos muiden nussimat tuntuvat kiinnostavilta niin valinnanvaraa löytyy. Tässä kaunis nainen ja hyvää musiikkia. Iselleniu kelpaa aasialainen mutta musta mullero ei siten millään vaikka olisi kuinka kaunis rotunsa edustaja, elinkumppaniksi. - Äskeinenälykkökunkku
makuun sopiva kirjoitti:
Helpottaa esiaviollisesta seksistä pidättäytymistä. 40 vuotiailla on se etu nuorempiin spermantuottajiin verrattuna jos huorintekijämies sattuu kuolemaan epäuskossa alle n.40v.
Suomalainen nainen ei kyllä paljoa paneta. Neitsytnaisia löytää kötyhistä maista. Valkoisia köyhiä löytyy etelä ja itäeuroopasta. Jois ei haittaa apinamainen ulkonäkö niin sitten aasiastya ja afrikasta löytyy pilvin pimein pimppinainen vaimoksi, neitsyenä luonnollisesti ja rotunsa kauneimpia edustajia.
Thaimaa on aika hyvä kohde syrjäkyklissä asuvine neitsytteinipimppeineen, jotka eivät ole ehtineet lähteä isoihin nussimiskeskuksiin jakamaan tussua.
Helsingissä vanhin tapaamani neitsyt on ollut 17v ja sekin kertoi, että yhdyntäyritys oli sattunut liiukaa niin oli jättänyt puhkaisunsa kesken.
Suomalaiseen naiseen ei kannata edes tutustua, he ovat muiden nussimia. Toisaalta jos muiden nussimat tuntuvat kiinnostavilta niin valinnanvaraa löytyy. Tässä kaunis nainen ja hyvää musiikkia. Iselleniu kelpaa aasialainen mutta musta mullero ei siten millään vaikka olisi kuinka kaunis rotunsa edustaja, elinkumppaniksi.http://www.youtube.com/watch?v=EcQlrF4Hiik
Tuossa siis ei niin apinan näköinen vaan ihmeellisen näköinern, niitäkin on aasialaisesa rodussa, tuo on ollut mietinnäsä mahtaako olla neitsyt. Jos on niin unelmoisin, jos ei ole niin siinähän teeskentelee ja koitaa parhaansa olla söpö, sisäisesti se ei ole jos joku on sen tussuun mulkun työntänyt.
Muiden nussima suomilutka tai huora: haista vit tuus!!!!!!!!!!!!!Huo ra!!! lut ka!!!! Äskeinenälykkökunkku kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=EcQlrF4Hiik
Tuossa siis ei niin apinan näköinen vaan ihmeellisen näköinern, niitäkin on aasialaisesa rodussa, tuo on ollut mietinnäsä mahtaako olla neitsyt. Jos on niin unelmoisin, jos ei ole niin siinähän teeskentelee ja koitaa parhaansa olla söpö, sisäisesti se ei ole jos joku on sen tussuun mulkun työntänyt.
Muiden nussima suomilutka tai huora: haista vit tuus!!!!!!!!!!!!!Huo ra!!! lut ka!!!!Aivan helvetin siistiä! Miten me vilpittömät vitunystävät ehdittäisikään kaikkia panna, jos sinä hengenheimolaisineesi ette väsäisi näitä sepustuksianne. Pitäkää linjanne! :-)
Ehdottomasti ei. Siis mä olen sanonut aina, että älä täytä velvollisuuksiasi, vaan täytä omasi.
Esmes. mä käyn mielelläni kuppiloissa, ja budjaan mitä budjaan. Ja jos pitää päivällä keventää, niin ei Bärtsillä käsi käy vaan ovi.
Cuul
(sensitiivinen)- Vaimo ilman sexiä
Mies tuomittiin maksamaan entiselle vaimolleen korvauksia seksin puutteen vuoksi. Korvausten suuruus on lähes 10 000 euroa.
Päätöksen teki korkein oikeus. Se tukeutui päätöksessään lakiin, jonka mukaan naimisissa pari on sitoutunut "jaettuun yhteiselämään". Oikeuden mukaan tämä sisältää myös seksin. Pari oli naimisissa 21 vuotta. Vaimo haki eroa kaksi vuotta sitten. Hän nimesi eron syyksi miehensä vähäisen aktiivisuuden makuuhuoneessa. Tuomioistuin tuomitsi miehen yksin syylliseksi eroon.
Tämä ei riittänyt vaimolle, vaan hän anoi myös korvauksia. Vaimon, 47, mukaan hän kärsi seksin puutteesta koko avioliiton ajan. Mies, 51, vetosi oikeudessa siihen, että väsymys ja terveydelliset ongelmat vähensivät hänen mielenkiintoaan seksiin.
Eli muistakaa miehet tyydyttää vaimonne seksuaalisesti koska muuten joudutte korvaamaan seksinpuutteen rahalla!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu862247Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4332140Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771442Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101420- 671313
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1071065Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun811032Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2571023Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa
Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.2691017Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all15952